רכילות בקטנה: טיילור סוגרת מעגל ואליאנה מככבת במומולדת. צילום: Gettyimages, צילום מסך

רכילות בקטנה: טיילור סוגרת מעגל ואליאנה מככבת במומולדת

השבוע ברכילות בקטנה: מפגש הכוכבות הגדול, שיתוף הפעולה החדש של עברי לידר ודה וויקנד שר על סלינה

הייתם עסוקים בבילויים של החג או בספירת החורים במצה ולא הספקתם להתעדכן במה שבכל זאת קרה בעולם הבידור במהלך החג? גם השבוע עשינו לכם סדר (תרתי משמע)

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כשמילי פגשה את קימי

הכוכבת הנוצצת בת ה-14, מילי בובי בראון, פגשה השבוע כוכבת גדולה עם לא פחות תהילה ממנה - קים קרדשיאן. השתיים הביעו בעבר הערצה הדדית אחת לשנייה, כך שהיה ברור שמפגש פסגה הוא רק עניין של זמן. ובכן, המפגש בהחלט היה היסטרי, וכמובן מתועד גם לסטוריז!

© אינסטגרם

חזקה יותר

איגי אזליה חשפה בראיון כי בסוף שנת 2017 היא נכנסה למכון טיפולי, לאחר שחבריה ומנהליה עשו לה "התערבות" והחליטו כי עליה לטפל בבעיות העצבים שלה, שהפכו להיות אחד מסימני ההיכר של הראפרית. מסתבר שהוחלט כי עליה לטפל באלו לפני שתחזור לעולם המוזיקה עם חומרים חדשים. "זה היה טוב לדבר עם מישהו שיכול לתת לי את הכלים והמידע להתמודד עם מה שאני מרגישה" סיפרה הזמרת והוסיפה כי: "זה היה ממש מועיל ואני שמחה שעשיתי את זה".
 
© יוטיוב

השמעת בכורה

שון מנדס עובד במרץ על האלבום שלו שעתיד לצאת ממש בקרוב ולא תאמינו מי הייתה הראשונה לשמוע את הסינגל החדש מתוכו. תופתעו לגלות שהבחורה שזכתה בפינוק שמעורר בנו קנאה היא לא אחרת מהזמרת המצליחה, קמילה קביו. ומסתבר שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה, מנדס בישר שאת כל הסינגלים האחרונים שלו קביו הייתה הראשונה ששמעה אותם. פליז שיש דואט נוסף שלכם בקרוב!

האוהבים הצעירים

נראה שאושיית הרשת האהובה, גל גברעם, שמככבת בימים אלו בסדרה "No filter 2" המשודרת ב"פרוגי" בה היא חושפת את חייה האישיים ללא פילטרים, ובקרוב תשחק לראשונה בסדרות נוער, עולה על הגל. השבוע נודע כי כוכבת הנוער הצעירה אוחזת בחבר חדש העונה לשם אורן שני.
 
© צילום מסך מהאינסטגרם

בקשה מוגזמת?

אחרי שהוציא את השיר "מוגזם" ואירח ברמיקס שלו את סטפן לגר, לידר עובד במרץ לקראת הוצאת השיר הבא שלו וגם כאן מסתמן אירוח מבטיח לא פחות. מסתבר שלידר ביקש מבר רפאלי, חברתו לעבודה מ"אקס פקטור", להופיע לצידו בקליפ לסינגל החדש. הקשר בין השניים התחזק מאוד בצילומי הפורמט ולידר פנה באופן אישי מרפאלי ולא דרך מנהליה (במקרה הזה מדובר באמא שלה), וזו כמובן נענתה בחיוב.

 

לא הסוף

אמנם מערכת היחסים בין דה וויקנד לסלינה גומז נגמרה די מזמן, אך נראה כי הזמר עדיין לא עבר  לגמרי הלאה. השבוע הוא שחרר מיני אלבום מדוכא במיוחד שעל פי הטענות כל ששת השירים בו עוסקים בזוגיות עם גומז ושברון הלב שגרמה לו. את מירב הכותרות תפס השיר "Call Out My Name", בו הוויקנד שר כי " אני כמעט חתכתי חלק ממני בשביל החיים שלך", והמעריצים מניחים כי הכוכב התכוון לתרום לגומז כליה, לאחר שזו נאלצה לעבור השתלת כליה דחופה בקיץ שעבר. אמנם, כזכור מי שתרמה לבסוף את הכליה לגומז הייתה חברתה הטובה, פרנסיה ראיסה.

 

סוגרת מעגל

אין דבר יותר מרגש מאשר סגירת מעגל, וזה בדיוק מה שעשתה השבוע טיילור סוויפט. הכוכבת המוזיקלית הופיעה השבוע בבית הקפה בו התגלתה כשהייתה ילדה בכיתה ח', הרבה לפני כל הפרסום והתהילה. "רציתי להגיד תודה ענקית לקפה בולברד", אמרה סוויפט והופיעה עם להיטיה הגדולים במקום. אנחנו עדיין מחכים להופעה בישראל #רקאומרים.
 
 

סטאריות

שריקת הסיום הגיעה השבוע אל הבנות הספורטיביות. ב"מי או דה מייק" שבתל אביב נפגשו כוכבי הגולסטאריות של HOT כדי לצפות בפרק הגמר ולסכם את העונה הנשית. בנות הנבחרת שהגיעו לחגוג והחליפו את מדי הכדורגל בבגדי ערב היו: סילבי ז'אן ואגם שוסטר שהגיעו מלוות כל אחת עם בנות הזוג, הקפטנית בל אגם, שליישית "רביבו": לירון, נוי ועמית וכמובן, ובאיחור אופנתי במיוחד הגיעה מלכת היופי לשעבר טייטי איינאו. 

© שוקה כהן

מגיבה

שריל קול, שבשנתיים האחרונות מנהלת מערכת יחסים עם הזמר ליאם פיין ומגדלת את בנם המשותף, הגיבה על השמועות כי השניים נפרדו. השמועות הגיעו בעקבות סרטון שפורסם שבתוכו נמצא ליאם עם רקדנית בדובאי. מקורות רכילות פרסמו על פרידה, אך כרגע בת זוגתו של ליאם מרגיעה ואומרת שלא קרה כלום. שריל צייצה: "בדרך כלל אני לא טורחת להגיב לכתבות הטיפשיות האלו. אבל השתיקה שלי לא מונעת מהם להחזיק את העט (להפסיק לכתוב שקרים)" עוד הוסיפה: "אני לא יכולה להתעלם מהסיפור הזה...של רקדנית תמימה" שריל גם התייחסה לסיקור של התקשורת בנושא ואמרה: "הניסיון הנואש הזה לגרום לבעיות ביני לליאם". אנחנו דווקא שמחים שהכל טוב!

חגיגה בלתי נשכחת

לרגל חגיגות ה-70 לקולנוע הישראלי, מיטב שחקני הקולנוע הישראליים לדורותיהם שחזרו את הסצנה המוכרת של המומולדת מהסרט "הקיץ של אביה". מי שכיכבה בהומאז' היא השחקנית המוערכת גילה אלמגור, שכזכור שיחקה בסרט המקורי ואף כתבה את הספר, אלא שהפעם המוזמנים לחגיגת המומולדת הגיעו, ועשו כבוד לקולנוע הישראלי. מבין החוגגים: אליאנה תדהר, ג'וי ריגר, נלי תגר, דניאל גד, גפן ברקאי, יובל שרף, אושרי כהן, מלי לוי, דאנה איבגי, זאב רווח, יהודה ברקן, ועוד רבים מגדולי הקולנוע הישראלי שייצגו את הדמויות האייקוניות מהסרטים שלהם.

יוצאת מהארון

הרקדנית, הזמרת והשחקנית אליסון סטונר יצאה מהארון השבוע. לאליסון זכורות הופעות בפרויקטים נחשבים כמו "קאמפ רוק", "סטאפ אפ" ו-" החיים היפים של זאק וקודי". הכוכבת יצאה מהארון באמצעות מאמר שכתבה למגזין "טין ווג". בין הדברים שכתבה במאמר ציינה סטונר כי: "יש אנשים בתעשייה שהזהירו אותי כי אני אהרוס את הקריירה שלי, אפסיד משרות אפשריות, ואוכל לשים את חיי בסכנה אם אצא אי פעם...החלום שלי וכל מה שעבדתי מאז גיל 6 היה פתאום בסיכון". אנחנו גאים בך!

 

חוזרים אל המסך 

גל של סדרות חדשות, עונות חדשות ודמויות מפתיעות עומד בפתח וכבר נחשפים ליהוקים ודמויות חדשות ומפתיעות לסדרות שחוזרות לעונות חדשות. הראשון מביניהם שחוזר למסך הוא עידו מוסרי שהולך להצטופף לצד אילי פיניש, דניאל ליטמן ובר מיניאלי בעונה החדשה של "צפוף". ובסיטקום אחר: נואל ברקוביץ שהצחיקה אותנו ב"פלאשבק" ודורון מלכה שהשתתפה ב"מלון של פיני" הולכות להצטרף לעונה החדשה של "הקלמרים" המצטלמת בימים אלו.

© יחסי ציבור

נפרדים

השחקן צ'אנינג טאטום והשחקנית ג'נה דיואן, שניהלנו מערכת יחסים בתשע השנים האחרונות, מפרקים את הזוגיות. בניגוד לשתיקה שאנחנו רגילים לקבל מהכוכבים מיד לאחר הפרידה, הזוג בחר במפתיע לדבר על כך בפוסט ברשתות החברתיות שלהם בו הם מסבירים את הכל ובו כתבו: "היי עולם! יש משהו שאנחנו רוצים לחלוק. מרגיש לנו מוזר לחלוק פרט כזה עם כולם, אבל זו תוצאה של החיים שבחרנו ושנינו אסירי תודה עבורם. החלטנו להיפרד כזוג באהבה רבה, התאהבנו עמוקות לפני הרבה שנים ועברנו מסע קסום יחד. שום דבר לא השתנה ברגשות שלנו אחד כלפי השנייה. אין סודות או אירועים חמורים שהובילו לקבלת ההחלטה, סתם שני חברים טובים שהחליטו לתפוס מרחק".

מעבדות לחירות

במהלך החג מיטב הסלבס דאגו לקחת פסק זמן מהשגרה והעבודה היומיומית, ויצאו מעבדות לחירות, אל עבר חופשות מפנקות בחו"ל שהפכו את החג לשמח יותר וגרמו לנו לקנא. מלי לוי ושירי מימון בילו בחג עם משפחותיהן בתאילנד ואף חגגו את ליל הסדר ביחד, גם דנית גרינברג ואליאב אוזן בחופשה זוגית בתאילנד, לירון וייצמן ורותם סלע עם משפחותיהן באיי סיישל, דנה זרמון ובעלה גיא ביטון בפריז, מעיין אשכנזי בדרום אמריקה, ועומר אדם ומשפחתו בחופשה אקזוטית מעבר לים.

תגובות