היה לו טוב: רועי סנדלר חוגג עם החברים המפורסמים. צילום: אור גפן

היה לו טוב: רועי סנדלר חוגג עם החברים המפורסמים

הזמר הצעיר חגג אמש (ב') את יום הולדתו ה-20 במסיבה גדולה יחד עם החברים המפורסמים ועל הדרך השיק גם את השיר החדש שלו. אז מי הגיע לברך את חתן יום ההולדת?

כוכב הנוער, הזמר, רועי סנדלר חגג אמש (ב') את יום הולדת ה-20 ואת השקת הסינגל החדש שלו, "היה לנו טוב" שיצא במקביל. כמובן שהכל נעשה במסיבה גדולה יחד עם מיטב החברים מהתחום וכוכבי הנוער המובילים.
מי שהגיעה ראשונה אל האירוע, שהתקיים בביר-גארדן שבנמל תל אביב, היא בת הזוג של סנדלר, אמה איתן, שזכתה השבוע בתואר "חביבת הקהל" של תחרות "מלכת היופי 2018" ואתמול התבשרה שעלתה לרביעיית הגמר שיתקיים בשבוע הבא.
 
שמחה כפולה
שמחה כפולה © אור גפן
 
בין כל הכוכבים והאורחים היה אפשר למצוא גם את השחקן עומר חזן, איתי לוי, טליסמאן ושירה מרגלית, האולטראס, נופר סלמן, DJ גל מלכה, כוכבי הרשת בן זיני וטיילור מלכוב, אנג'ל ברנס, עמרי מזרחי, הנגן ניב ברסינסקי, זמרות הפופ הצעירות - שיר זוארץ ואדל ואף נרשם איחוד מרגש של כוכבי "פרויקט הלהקה": בן רחביה, שירה מרגלית ואביגיל כהן.
שותף לצבע העיניים
שותף לצבע העיניים © אור גפן
בין הצילומים לוולוגים
בין הצילומים לוולוגים © אור גפן
איפה טיי?
איפה טיי? © אור גפן
אה הנה!
אה הנה! © אור גפן
היוש!
היוש! © אור גפן
הפעם לא על העמדה במסיבה
הפעם לא על העמדה במסיבה © אור גפן
פרויקט הלהקה - האיחוד
פרויקט הלהקה - האיחוד © אור גפן
מתי דואט עם רועי?
מתי דואט עם רועי? © אור גפן
 
במהלך הערב נערכה הקרנה מיוחדת של הקליפ החדש של סנדלר - כי אם יש משהו יותר טוב משיר יומולדת - הוא שיר שמוציאים ביום ההולדת. לאחר מכן התחילה המסיבה כשעל העמדה די.ג'יים מקבוצת אטיסוטו. מזל טוב גם מאיתנו!
 
גאנג של כוכבים
גאנג של כוכבים © אור גפן
נותרו עוד מאה שנים לחיות!
נותרו עוד מאה שנים לחיות! © אור גפן
תגובות