מחליף קידומת: רועי סנדלר בסינגל חדש ושקט. צילום: מסך מיוטיוב

מחליף קידומת: רועי סנדלר בסינגל חדש ושקט

זמר הפופ המצליח רועי סנדלר, חוגג היום (ב') את יום הולדתו ה-20. לכבוד כך, החליט לשחרר ממש הבוקר את הסינגל החדש שלו בסגנון מעט שונה, בוגר יותר ועם קליפ מושקע במיוחד

רועי סנדלר הוא אחד הזמרים שמצליחים להפתיע אותנו בכל פעם מחדש על אף גילו הצעיר. בשנה האחרונה שיחרר מספר סינגלים מצליחים: "גשם", "אל תפריעו" ו"מסכות" שזכה לקמפיין עם מסר חשוב ביותר. כידוע, חימם הזמר אמנים מצליחים, צבר קהל תומך והיום (ב'), חוגג את יום הולדתו ה-20 ומשחרר אל העולם סינגל חדש בשם "היה לנו טוב".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ניתן להבחין כי הפעם מדובר בסינגל שקט ורגוע במיוחד, אנו רגילים לשמוע את הזמר בסגנון פופ והפעם בחר לשלב את הסגנון הים תיכוני, מה שמוכיח לנו שגם בסגנון זה הסינגלים שלו לא פחות טובים. סנדלר מפגין בגרות ורצינות במילים הכנות ובמנגינה השלווה. אותו כתבו יונתן קלימי ותמר יהלומי ועשו עבודה מעולה. בנוסף, צירף הזמר קליפ מושקע לא פחות אשר צולם באיטליה. אנחנו חייבים לציין שמדובר באחד הקליפים המוצלחים ביותר שיצא לנו לראות ולגמרי עוטף את הכל בצורה מעולה.

 

על הסינגל כתב הזמר בחשבון האינסטגרם שלו כך: "גאה לשתף אתכם באחת החוויות המדהימות שעברתי בקריירה שלי. השיר הזה הוא אבן דרך בעשייה שלי במוזיקה, לקח לי זמן למצוא שיר שקט שאני ארגיש מחובר אליו ב-100% וצילום הקליפ היה חוויה של פעם בחיים שלי. מקווה שתאהבו ותתרגשו יחד איתי".

תגובות