שתשרף האהבה: הסלבס שהורידו עוקב לאחר הפרידה. צילומים: אינסטגרם, gettyimages, איציק בירן

שתשרף האהבה: הסלבס שהורידו עוקב לאחר הפרידה

בנוסף לדרמות שסובבות את הסלבס, גם בחיי האהבה יש להם בעיות משלהם. מפורסמים רבים נמצאים בזוגיות אחד עם השני וחלקם גם נפרדים. אז מי הם הזוגות שנפרדו גם בחיים האמיתיים וגם באינסטגרם?

במציאות של 2018 פרידות בין זוגות לא מסתכמות רק בלהפסיק לדבר או להיפגש אחד עם השנייה, אלא גם בלהסיר עוקב מחשבונות האינסטגרם. לכבוד ל"ג בעומר, אספנו כמה כוכבים ש"שרפו" את הקשר באופן סופי באמצעות האינסטגרם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דר זוזובסקי ולי בירן

נתחיל עם הזוג הנוצץ שהכיר על סט ״החממה״, ודיגמן זוגיות פוטוגנית במשך שנתיים שלמות. כשדר ולי נפרדו במפתיע, הם מיד המשיכו בחייהם ולא שכחו להוריד עוקב באינסטגרם (דר לפחות). בירן עדיין עוקב אחרי הדוגמנית בעוד שהיא כבר לא מתעדכנת בכל הקשור לאקס, שכבר המשיך הלאה ונמצא כיום בזוגיות מאושרת וחזקה עם אליאנה תדהר, שגם ממנה זו הסירה "עוקב".

בימי הזוגיות
בימי הזוגיות © אינסטגרם

ג׳יג׳י חדיד וזאיין מאליק  

עוד זוג שהחזיק שנתיים הם הדוגמנית ג׳יג׳י חדיד והזמר זאיין מאליק. לפני הקאמבק הגדול שלהם השבוע, הזוג נפרד בהודעה ברשתות החברתיות לאחר קליפ משותף, שערי מגזין וקעקוע של עינייה של ג׳יג׳י על חזהו של מאליק. זאין 'אינפל' את חדיד (וגם את אמה) אך גם חדיד וגם האם החליטו להמשיך ולעקוב - ומסתבר שזה היה מוצדק לאור הקאמבק הגדול.

© gettyimages

נועה קירל וברק שמיר

מרוב כל התמונות הצמודות של הפאוור קאפל ברשתות החברתיות, כבר כמעט ששכחנו את הפרידה הקצרה שלהם בחודש מרץ בשנה שעברה. הפרידה נחשפה לאחר שבני הזוג הורידו עוקב זה לזה, אך החזירו אותו לאחר שחשפנו בפרוגי על הקאמבק ביום הולדתו של ברק. ומאז הם חיים באושר ובעושר, כן?

לפני הגלאח © אביב חופי

נאיה פדרמן ועומר חזן

יומיים לאחר ששינו בפייסבוק את הסטטוס ל"במערכת יחסים" אחד עם השנייה, נפרדו הזוג הצעיר לאחר חצי שנה של זוגיות. לזוג האקסים יש חברים משותפים בתעשייה, ורק לפני מספר ימים נפגשו השניים במסיבת הגיוס של ברק שמיר. פדרמן וחזן כבר לא עוקבים אחד אחרי השני ונראה שכל אחד נמצא כבר במקום אחר - למרות שהם לא היו בזוגיות אחרת מאז.

© איציק בירן

אגם רודברג וגל אמיתי  

לאחר חמש שנות זוגיות, חברים משותפים, דירה, הצגה וטבעת, זוג השחקנים נפרד והשאיר מאות מעריצים המומים. הזוג המשיך לשחק לאחר הפרידה בהצגה ״הוא הלך בשדות״, שם כיכבו בתור זוג, אך כל זה לא מנע מאמיתי להוריד לאקסית עוקב באינסטגרם. לעומת אמיתי, רודברג נמצאת כעת בזוגיות חדשה.

© אינסטגרם

ליהי קורנובסקי ועוז זהבי

זוג שחקנים נוסף שהתארס וביטל; הם קורנובסקי וזהבי, שנפרדו לאחר שנה וחצי של זוגיות. לאחר הפרידה זהבי התחמק מהתקשורת ולא הגיב לביטול הדרמטי. האקסים לא עוקבים יותר אחד אחרי השני באינסטגרם ולעומת זהבי, קורנובסקי בזוגיות חדשה עם עומר דץ, סטודנט למשחק ביורם לוינשטיין.  

© אינסטגרם

סלינה גומז ודה וויקנד

לפני הקאמבק הגדול של סלינה וג׳סטין והסיבוך שקרה שוב אחר כך, הזמרת הייתה בזוגיות עם זמר אחר - דה וויקנד. הזוגיות נמשכה עשרה חודשים, אך התפרקה באוקטובר האחרון, לאחר שמועות על פגישתה של הזמרת עם האקס ביבר. גומז 'אינפלה' את דה וויקנד וכתגובה הוא החזיר לה בהורדת העוקב שלו. שלושה שבועות לאחר הפרידה נצפתה גומז מתנשקת עם האקס המיתולוגי, ביבר, אאוץ'.

© אינסטגרם

אורטל עמר ובן אל תבורי

נסיים את הרשימה עם עמר ותבורי שנמצאים עדיין בזוגיות ארוכה ואהובת (לכל המודאגים מהופעתם ברשימה). אך הזוג חווה משבר ביחסים, אותו חשפנו בפרסום ראשון בפרוגי, בו בן אל הפסיק לעקוב אחר בת זוגתו ומחק את תמונותיהם באינסטגרם ואילו אורטל הסתפקה רק בלהסיר עוקב. אבל אל דאגה, כבר באותו יום שהדבר נחשף, הזוג יישר את הדורים וחזר להיות יחד. עד היום השניים מעלים תמונות זוגיות לרשתות החברתיות.

© אינסטגרם



תגובות