רכילות בקטנה: ג'יג'י מסתבכת והטייטל החדש של נוי והדר. צילום: Gettyimages

רכילות בקטנה: ג'יג'י מסתבכת והטייטל החדש של נוי והדר

השבוע ברכילות בקטנה: התפקידים החדשים של אגם בוחבוט וחן אמסלם, הסוף המשמח של ליאה מישל ומי הזוג שעשה קאמבק מטורף ומהיר?

הייתם עסוקים בלפזר את העשן ממדורות ל"ג בעומר או שסתם נשנשתם מרשמלו כי לא עשיתם מדורה? גם השבוע עשינו לכם סדר במה שקרה בעולם הבידור ואולי פספסתם. 

חדיד מסתבכת

לא מעט דברים קרו השבוע לדוגמנית העל ג'יג'י חדיד שסיבכו את חדיד. הראשון הוא שלפי דיווחים, במהלך מפגש מעריצים ובזמן שג'יג'י חתמה להם, שתי פעילות בתנועה למען בעלי חיים התקרבו אלייה וצעקו "ג'יג'י רוצחת" ו-"מתעללת בחיות". עוד שערורייה שבה הסתבכה חדיד היא כחלק מההאשמות עלייה בעקבות תמונת שער במגזין "ווג איטליה" בה האשימו אותה על 'השחרת פנים' במכוון - מה שמחשיבים כאקט קצת גזעני, אך על כך הדוגמנית בחרה שלא לשתוק ומסרה שבכלל מדובר במהלך פוטושופ של צוות הקרייאטיב ולאה אין כל קשר, עוד הוסיפה באינסטגרם שלה: ״אני רוצה להתייחס לזה לכל מי שנפגע מעריכת התמונה. בבקשה תדעו שהדברים היו שונים (על הסט - ת.כ)... אני רוצה להתנצל בגלל שהמטרה מעולם לא הייתה להפחית את העניין או לקחת הזדמנויות ממישהו אחר, ואני מקווה שהמקרה הזה יכול להיות דוגמא למגזינים ולצוותים בעתיד״. 
 
© אינסטגרם

יש להם את זה

זו לא תופעה חדשה ששחקנים שמגלמים זוג אוהבים מחליטים להעביר את האהבה גם לחיים האמיתיים. זה קרה עם לי בירן ואליאנה תדהר, יעל בר זוהר וגיא זוארץ, נינט טייב ורן דנקר ועמית פרקש ויון תומרקין. כעת מתווסף עוד זוג לרשימה - ניב סולטן ומאור שוויצר שמגלמים זוג אוהבים בסדרה "יש לה את זה". סולטן בת ה-25 ושוויצר בן ה-28 שמרו עד עכשיו על פרופיל נמוך ולא חשפו את הזוגיות שלהם. אנחנו רק מקווים שהסטטוס שלהם לא יהיה "איטס קומפליקייטד" כמו שקורה בסדרה. 

ניב סולטן ומאור שוויצר
ניב סולטן ומאור שוויצר © מתוך יש לה את זה. קשת 12

קאמבק 

הלב שלנו נשבר כששמענו לפני כחודשיים על הפרידה של זאין מאליק וג'יג'י חדיד, אחרי שנתיים של זוגיות. אבל, יכול להיות שהיקום שמע לתפילותינו כי השבוע השניים נצפו מבלים ביחד ברחבי ניו יורק כשהם צוחקים ומאושרים ואפילו מתנשקים. עדיין לא ברור אם מדובר בקאמבק רשמי או אולי סתם פגישה ידידותית שנתחמה בנשיקה מתוך הרגל... בכל מקרה, אנחנו שמחים לראות אותם אחד לצד השנייה. 

חנוכה על הפרק

הליהוקים למופעי חנוכה בעיצומם והשבוע התבשרנו כי חן אמסלם ואגם בוחבוט יככבו במופע חדש שיענה לשם "המכבים". עבור השתיים מדובר במופע חנוכה ראשון, ועבור בוחבוט הצעירה גם מדובר בתפקיד משחק ראשון. מזל שלצידן, לוהקו גם מייקל לואיס ורוני דלומי שיוכלו לתת להן טיפים. בנוסף, השבוע נודע כי בוחבוט בת ה-14 ככל הנראה תשמש כמורה ("שופטת") בעונה החדשה של "בית הספר למוזיקה" ובכך תסגור מעגל שכן היא זכתה בעונה השנייה של התכנית בגיל 8 בלבד.
 
אגם בוחבוט
אגם בוחבוט © רתם לבל

סוף עצוב

השבוע פורסמו פרטים חדשים על מותו של הדיג'י המפורסם אביצ'י. כידוע לפני כשבועיים נפטר ה-DJ המצליח במהלך חופשה בעומאן, וכעת מתפרסמות עדויות של מקורות בהם נטען כי הוא שם קץ לחייו באמצעות זכוכית בה השתמש כדי לחתוך את עצמו. עד כה לא התפרסם מידע מגורם רשמי ונוסיף - התאבדות היא לא הפתרון למצב נפשי ותדעו שתמיד יהיה מי שיקשיב ויעזור לכם!

עם כל הלהקה

נועה קירל שוב מוכיחה שהיא בת זוג למופת. אחרי שתמכה בברק שמיר בשעה שקיצץ את תלתליו המפורסמים (ואפילו גזרה כמה מהם), ארגנה קירל מסיבת גיוס בהפתעה בסוף השבוע האחרון, ממש רגע לפני הגיוס. למסיבה שהתקיימה במתחם חדרי קריוקי, הגיעו כל החברים הקרובים: עומר חזן, שפגש שם את האקסית נאיה פדרמן, קים אור אזולאי, תומר טליאס, שי רון, ונוספים.  

הפי אנד

השחקנית ליאה מישל, שמוכרת בזכות תפקידה כרייצ'ל ברי ב-"Glee" התארסה לבן זוגה בשנה האחרונה זנדי ריץ'. תקציר האירועים הקודמים: לפני חמש שנים בן הזוג של מישל דאז, קורי מונטית' אותו הכירה על סט צילומי הסדרה המוזיקלית, מת בטרם עת בעקבות לקיחת מנת יתר של סמים. את ההודעה על האירוסין היא פרסמה בתמונה מרגשת בה היא חשפה את הטבעת היפיפיה שקיבלה. 

לחשושים זה הכי אחי

עונת האח הגדול עוד רגע כאן וכבר החלו ההכנות הגדולות. מעבר לתכנית החדשה ב"רשת 13" שנקראת הדו"ח היומי ואותה נבחרו להנחות יעל בר זוהר וקובי מחט יחד עם פאנל כוכבי עונות העבר (+פנינה רוזנבלום וטילטיל), ממשיכים הלחשושים על מי יהיו מתמודדי העונה. השבוע פורסמו ידיעות שונות הטוענות ששני מתמודדים נאים למדי הולכים להכנס לבית. הראשון הוא תומר רוטשילד - דוגמן בן 28 מתל אביב ויובל ביטון, גם הוא דוגמן אך מאחוריו סיפור חיים קשה. את זאת כאמור נדע רק בערב הפתיחה במוצש.
 

צ'יקן טיים

הנציגה המגוונת שלנו לאירוויזיון, נטע ברזילי, בהחלט רשמה שבוע עמוס ומרגש לקראת הופעתה בחצי הגמר באירוויזיון שיתקיים בשבוע הבא וישודר ב"כאן 11". ביום ראשון המריאה ברזילי לליסבון שבפורטוגל שם תתקיים התחרות, איתה עלו על המטוס גם שיינה היידי יוצאת תוכנית הריקודים "רק רוצים לרקוד" ואת דניאל מזוז יוצאת "פרוייקט הלהקה". עוד נודע כי המכשיר איתו היא הכי מזוהה, הלופר, לא ינטול חלק בהופעה שלה וכי היא תשתמש באפקטים ויזואלים שיכפו על חסרונו. ברזילי הספיקה גם לעשות שתי חזרות מותחות במיוחד עם השיר "TOY"- אחרי החזרה הראשונה שנרשמה כלא מוצלחת במיוחד, ירדו סיכוייה להצלחה באתרי ההימורים; אלא שהחזרה השנייה שהתקיימה אמש  (ה') נרשמה כמוצלחת והחזירה לה את כבודה ואת תקוות הצופים לזכות בתחרות השירה הנוצצת בעולם.

 

גאווה ישראלית

השחקנית האהובה, ג'וי ריגר, כבשה את פסטיבל הסרטים היוקרתי שבניו יורק ותחזור לארץ עם הישג מרשים. מסתבר שוועדת השיפוט של פסטיבל טרייבקה הנחשב אהב אותה במיוחד והעניק לריגר את פרס השחקנית הטובה ביותר על משחקה בסרט "אין בתולות בקריות".

 

מפרידים כוחות

הדוגמנית עדן פינס ("איטגירלס", "קרמלה") וזוכה תוכנית הריאלטי מאסטר שף החליטו להפריד כוחות ונפרדו השבוע. מערכת היחסים הקצרה שהתחילה כזכור רק בחודשים האחרונים כשהשיא היה בשער משותף וחגיגי לפנאי פלוס, אלא שהזוגיות הפוטוגנית הסתיימה השבוע. יש סיכוי לקאמבק?

ביקור פתע

הזמר הצעיר שון מנדס הגיע השבוע לביקור פתע להופעה של שותפתו המוזיקלית קמילה קביו. מנדז שקונספירציות מעריצים קשרו אותו במערכת יחסים עם קביו, הגיע להופעתה בטורנטו שבקנדה כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלה בשם #NeverBeTheSame, והשניים הספיקו אף להצטלם לתמונה חמודה.
 
© אינסטגרם

הלו? אני מצילה!

אחרי שלא שמענו מהן הרבה זמן והן קצת נעלמו לנו בנוף הטלוויזיוני (מלבד הופעת אורח בסדרה), התאומות נוי והדר מעדכנות אותנו בטייטל חדש בחייהן. אחרי שנתיים של לימודים מקצועיים קשים באריאל, השתיים הוסמכו סוף סוף להיות פרמדיקיות במד"א - שזה אומר שהן בדרגה גבוהה בכל הנוגע לרפואת חירום הזקוקה טיפולים והבחנה מיידית. מדובר באירוע מרגש במיוחד עבור השתיים שמתנדבות במד"א כבר הרבה שנים. כבוד ובואו נקווה שלא תצטרכו לעבוד בזה יותר מדי ושכולם יהיו בריאים!

פרמדיקיות
פרמדיקיות © אינסטגרם

ברוך הבא!

הגיע הזמן להגיד בשעה טובה, והמון מזל טוב לציון ברוך ויאנה יוסף, שהפכו השבוע הורים לשניים. הכוכבים פירסמו על הבשורה המרגשת שהם מצפים לבן דרך האינסטגרם. הבייבי הזה מצטרף עכשיו לאלה אנדראה, אחותו הגדולה בת השנתיים וחצי. אנחנו בטוחים שגם השם של התינוק החדש, ששמו עדיין לא פורסם, יהיה מקורי בדיוק כמו של אחותו הגדולה.

דנדש

השבוע עבר על קיילי ג'נר שבוע משפחתי במיוחד. מעבר לכך שהיא גם חגגה שלושה חודשים לבת שלה סטרומי, זו גם סוף סוף השיקה זוגיות באינסטגרם עם אב ביתה, טרוויס סקוט. קיילי העלתה תמונה שלהם מתחבקים חיבוק רומנטי במיוחד, שמחממם לכולנו את סוף השבוע. חוץ מזה נוכל לראות תמונות נוספות גם של ביתה וגם של טרוויס בחשבון האינסטגרם שלה, וזאת בשל חופשה שהם לקחו. השניים הלכו לפארק עם כל החברים, אך מה שתפס לכולם את העיניים הייתה העוגה המעוצבת בצורתם של סקוט, קיילי וסטרומי ברכבת הרים.

 

 הקיץ בא

מגזין "מנטה" קיים השבוע את אירוע פתיחת הקיץ המסורתי "SUMMER BOOST" בשיתוף NATUREVALLEY. האירוע, שהתקיים בשעות הבוקר בבית אנדרומדה שביפו, משך אליו את מיטב הסלבס שהציגו גזרה חטובה. בין הנוכחים היה ניתן למצוא את מעיין אשכנזי, ליהיא גרינר, מור סילבר שגם מככבת על השער החדש של המגזין, עומר דרור, אבישג נגר, דין מירושניקוב, מורן מזור, ירדן ויזל והלן הוד מהמירוץ למיליון, גל גברעם ועוד. את האירוע הנחתה אירה דולפין שגם הדגימה כמה תרגילי ספורט לקראת הקיץ.

 

עומר דרור
עומר דרור © אביב חופי

 

תגובות