רכילות בקטנה: המחמאה של ביונסה והפרידה של מרגי. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: המחמאה של ביונסה והפרידה של מרגי

השבוע ברכילות בקטנה: מגעים נוספים לליהוקי העונה החדשה של הישרדות, קים וויס בתפקיד חדש, הדלפה מוזיקלית של סלינה גומז והשיר החדש והמיוחד של אגם בוחבוט

הייתם עסוקים בללמוד לבגרויות והמתכונות? גם השבוע עשינו לכם סדר במה שקרה בעולם הבידור ואולי פספסתם. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גרסה מקומית

לא מעט פעמים ברחבי העולם יעדיפו לעשות גרסאות מקומיות לסדרות מצליחות, גם בישראל זה נעשה לא מעט פעמים כמו למשל עם "נשואים פלוס", "בטי המכוערת" "יוני והמחוננים". כעת, על פי דיווחים, גם הסדרה האמריקאית המצליחה "ג'ין הבתולה" תקבל הפקה גרסה ישראלית חדשה לחלוטין. לפי הפרסומים HOT רכשו את זכויות הסדרה יחד עם "דורי מדיה דרסט" והשם הזמני שלה הוא "בת אל הבתולה". עוד נטען כי ירדן הראל במגעים לקבל את התפקיד הראשי, אך היא מצידה עוד לא יודעת דבר על העניין. כידוע, בגרסה האמריקאית מככבת ישראלית אחרת, יעל גרובגלס ("האי", "תנוחי").


למען הסביבה

כוכבת הרשת וכוהנת האיפור והטיפוח, אשלי וקסמן בקשי, השדרן והמגיש דן כנר, הכדורגלן המצליח אלון מזרחי והצב בץ, הצטלמו לקמפיין מצחיק וקומי של תאגיד המיחזור אל"ה לעידוד המיחזור בישראל. במהלך הקמפיין כל אחד מהמשתתפים מתראיין לדן כנר ומקבל על הדרך המון פידבקים, פרסים ומחמאות על הישגיו השונים בקריירה, והכוכבים מצד שני רוצים הכרה על היותם ממחזרים.

בית ספר בסטייל

כוכבת הרשת הצעירה, אלין כהן, ובעלת מותג איפור משלה, מככבת בקמפין חדש של התיכון בו היא לומדת (תיכון גימנסיה חדרה). כהן השתתפה השבוע בקמפיין שלהם, תחת המסר כי כדי להגשים את חלומך, צריך שתהיה בסביבה בסביבה תומכת וגם כמובן בתיכון שמתאים לך. אלין אשר לומדת במגמת שיווק בתיכון, סיפרה כי כך גיבשה את הרעיון לעסקים שלה וללא העזרה של המורים אשר בנו לה תכנית לימודים אישית שמאפשרת לה להגשים ולבנות את העסק לצד הלימודים, היא לא הייתה מגיעה לאיפה שהיא היום.

© טום מודן

נא לקמפן בהתאם!

מסתבר שבנות האח הגדול לא צריכות לחכות ליום שאחרי כדי לקטוף קמפיינים נחשקים, תשאלו את מריה דומרק שהספיקה להצטלם בימים שלפני כניסתה אל הבית לקמפיינים חדשים. דומרק התייצבה על סט הצילומים לקמפיין של רשת נעלי TOGO אותו היא מובילה לצד נועם דובינצ'יק, אחיה של השחקנית לוסי דובינצ'יק ואסייג.

© תום מרשק

המלאכים חוזרים

השבוע החלו צילומי העונה השנייה של הסדרה הקומית "המלאך השומר שלי" (ניקלודיאון ב-HOT) בכיכובם של יון תומרקין, ירדן הראל, טל מוסרי, אדווה רודברג, אלון סנדלר, בן אדם ונוספים, כזכור, חשפנו בפרוגי  בעבר כי גם כוכבת הנוער, שירן סנדל, מצטרפת לעונה החדשה בתפקיד קבוע. הסדרה עוסקת בתלמידי בית ספר תיכון ולהם יש מלאכים שומרים שלא תמיד עושים את עבודתם בצורה מוצלחת.

עונת הליהוקים

בימים אלו עובדים על מספר תכניות טלוויזיה שונות, מה שמוביל ללא מעט שמות של ליהוקים להתגלגל מפה לאוזן. נפתח עם תכנית הריאליטי "הישרדות" (שמסתממנת כעונת VIP) שהשבוע פורסמו שתי שמות חמים במיוחד שנמצאים במגעים מתקדמים: הראשונה היא נועה בני, שותפתה של נטע אלחימיסטר במותג בגדי הים שלהן והשנייה היא יוצאת "האח הגדול" - מעיין אשכנזי. אך לא רק ריאליטי: האיטגירל קים וייס שתככב ב"כפולה 2",  לוהקה לתפקיד בסדרה חדשה - 'האוצר שלה' אשר מצולמת בימים אלו בהפקת 'אולמן' לחינוכית ולתאגיד השידור. מדובר בסדרת אקשן דרמתית אודות בלשית המתנדבת ברשות העתיקות - שם תגלם את 'סיגל', נערה בת 18, האקרית מחשבים מסוכנת. במקביל, גורמים מספרים שמתקיימים מגעים בין וייס לבין אחד מערוצי הילדים המובילים על מנת שתגיש תכנית קבועה בהנחייתה.

© אינסטגרם

היפים והצעירים

הביוטיבוי של ישראל, עמרי מזרחי, הצטרף כשגריר של 'רונית רפאל' והצטלם השבוע לקמפיין החדש של רשת הטיפוח שתפתח בקרוב מחלקה לצעירים בכיכובה של שירה גוטמן, בתה של גלית גוטמן שמשמשת כפנים של המותג לקהל הבוגר יותר. גוטמן הצעירה תעשה זאת יחד עם מזרחי שסיפר על הסט את סוד הטיפוח הפרטי שלו: "הכי חשוב לשטוף כל יום את הפנים ולנקות אותם היטב, לא לישון לעולם עם איפור".

שיר פרידה

אחרי זוגיות מדהימה שהציגו ב"הכוכב הבא לאירוויזיון", השבוע פורסם כי יהונתן מרגי ובת הזוג חן פינצ'וק נפרדו. השניים היו צמודים במיוחד והראו את אהבתם לא מעט ברשתות החברתיות, אך אם ראיתם לאחרונה יותר מדי סטוריז ותמונות של מרגי לבד - מסתבר שזאת בדיוק הסיבה. כזכור בת הזוג נאלצה להתמודד בעבר עם מעריצות מאיימות וקנאיות, אך השניים צלחו את המבחן ההוא בזמנו וכעת החליטו בכל זאת להפריד כוחות. באסוש, אבל היי! הוא רווק!

© אינסטגרם

לוקה 

השבוע צילמה אגם בוחבוט את הקליפ לשיר החדש שלה "לוקה", שהוא במקרה גם השיר הרשמי של  WATERPARK TEL AVIV  - אירוע הגאווה הגדול, שקורה זו השנה החמישית בפארק המים שפיים. במהלך הצילומים אמרה הזמרת הצעירה: "בדור שלי כבר לא עושים עניין מנטייה מינית. כל אחד יכול לאהוב את מי שהוא רוצה ולעשות מה שבא לו. אנחנו דור שמרוכז בעצמו ובמה שבאמת חשוב בחיים, שזה בעיקר שמחה, אהבה ואושר."

© אלי בוחבוט

קאמבק באופק?

לאחר מעשה הבגידה המפתיע של טרסטיאן תומפסון שתפס את קלואי קרדשיאן בחודשה התשיעי להריונה, הפרידו השניים כוחות לפני מספר שבועות ומאז לא שמענו מהם. אלא שהשבוע מערכת היחסים של השניים מקבלת דופק לאחר שהשניים נצפו יחדיו סועדים עם חברים ארוחת צהריים במסעדת TownHall שבקליבלנד. על אף שאין תגובה רשמית מהשניים, נראה כי בסרטון הפפארצי שתיעד את האירוע המדובר קלואי משדרת אופטימיות ורוגע מה שאולי מרמז על קאמבק עתידי של השניים? בואו נקווה שכן ושאהבה אכן מנצחת הכל.

 


סוף נקי

השחקן קולטון היינס (״זאב צעיר, החץ״) ובעלו ג'ף לית'האם הודיעו על כך שבכוונתם להתרגש אחרי חצי שנה של נישואים. מיד לאחר ההודעה שפרסם היינס, גולשים רבים מיד הניחו שמדובר בבגידה והרשת געשה בספקולציות לגבי הפרידה המדוברת של השניים. אלא שהיינס מיהר להרגיע את הרוחות והבהיר בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "ג׳ף לא בגד אף פעם. הוא אדם נפלא״.


הודלף!

שירה המפורסם של הזמרת סלינה גומז, "Same Old Love", זכה השבוע לגרסה מיוחדת שהודלפה על ידי גולשים באינטרנט. בסרטון המצורף מוצגת הדלפה של הגרסה המקורית אותה הקליטה הזמרת ריהאנה לשיר, לפני שויתרה עליו והפך ללהיט של גומז. הגרסה המודלפת הספיקה לצבור כבר למעלה מ-41 אלף צפיות.

 

גאווה ישראלית

סמסו מזל טוב לראפר קניה ווסט שעובד בימים אלו במרץ על הכנת מסיבת יום ההולדתו, וכדי שהיא תיהיה כל כך מושלמת הוא החליט להזמין להופעה ייחודית את אמן החושים הישראלי שמצליח ברחבי העולם, ליאור סושרד. כזכור זוהי לא הפעם הראשונה של סושרד אצל כוכבים הוליוודיים מהשורה הראשונה, ובעבר כבק הופיע אצל הקרדשיאנס.

 

בייבי בום

ציון ברוך ויאנה יוסף, שהכירו זמן קצר לאחר יציאתה מבית האח הגדול, חגגו את מסיבת הברית של בנם השני באירוע אינטימי בתל אביב. השם שבחרו ההורים המאושרים לתוספת החדשה במשפחה הוא לא רק מיוחד אלא משולש: שמו של התינוק הטרי הוא נח יהודה ברוך.

מייקאובר מרענן

השחקנית האהובה חן אמסלם, שמככבת בימים אלו על המסך בסדרת הדרמה "שלטון הצללים", הציגה השבוע מייקאובר מעניין במיוחד. בתמונה שהעלתה הכוכבת לחשבון האינסטגרם שלה, ניתן לראות כי היא התחדשה בגוון שיער חדש עם האומברה מרענן לכבוד עונת הקיץ שנפתחת ממש עכשיו.

חתונה ממבט שני?

השבוע, כוכבת "חתונה ממבט ראשון", אחווה סיטבון, הפגינה זוגיות נוצצת במיוחד לצד החבר החדש, הזמר והיוצר דודי בר דוד, בהופעתו בזאפה תל אביב. השניים שהגיעו יחד למקום פיזרו אבק כוכבים ואהבה פורחת לעיני המצלמות. רק נותר לחכות ולגלות האם תיהיה פה חתונה ממבט שני.

© אור גפן

הסערות של סטורמי

סטורמי וובסטר, בתה בת השלושה חודשים של קיילי ג'נר, הייתה השבוע במרכזן של שתי דרמות. הראשונה הייתה כאשר חדי עין הבחינו כי בתמונה שלה יחד עם התינוקת, הקורה ברקע עקומה, מה שמעמיד על עבודת פוטושופ. הקורה הייתה מאחורי אוזנה של סטורמי, מה שאומר כי האם הטרייה ריטשה את אוזנה של העוללה הקטנה. דרמה נוספת התרחשה כאשר גולשים רבים שמו לב לדימיון בין שומר הראש של ג'נר לבין בתה הקטנה, עד כדי כך שתיאוריה כי שומר הראש הוא בכלל אביה של התינוקת, ולא הראפר טראוויס סקוט. השמועה כה היכתה גלים, עד כדי שמקרוביה של קיילי נאלצו לשוחח עם אתרי הרכילות ההוליוודים ולמסור להם כי מדובר בשמועה שאינה נכונה.

צופה מפתיעה

קייטי פרי חשפה כי בין מיליוני הצופים ב"אמריקן איידול", ישנה גם אחת בשם ביונסה. פרי שיתפה בראיון חדש כי היא נתקלה בקווין בי במהלך פסטיבל קואצ׳לה בחודש שעבר, וביונסה אמרה לה: "אני אוהבת אותך בתכנית. נראה שכולם נהנים יחד". קייטי סיפרה כי הייתה בהלם מהמחמאה של ביונסה, ועוד יותר המומה מהעובדה כי יש לה זמן לראות טלוויזיה. "הייתי כזה: ׳מה? יש לך זמן לצפות?'" סיפרה פרי המחומאת. כי בתכל'ס, אין יותר מרגש מלקבל מחמאה כזו גדולה מקווין בי.

 

תגובות