התחילו מלמטה: העבודות ההזויות של הסלבס. צילום: GettyImages

התחילו מלמטה: העבודות ההזויות של הסלבס

להיות מפורסם בכל העולם זה מטורף לגמרי, אבל מסתבר שהסלבריטאים האהובים עלינו עשו בעברם דברים יותר מוטרפים כדי לקבל סכום קטן ממשכורתם הנוכחית. מה הן העבודות הכי הזויות של הסלבס?

תאמינו או לא, אבל הסלבס האהובים עלינו לא היו תמיד מפורסמים. לפני שהם השיגו מליונים בפרוייקטים שאיתם הם כל כך מזוהים הם הרוויחו כסף בדיוק כמו אחד העם ואפילו בדרכים יותר הזויות. מיהו השחקן הותיק שהתחיל בתור תרנגול והאם מקדרימי עבד במקדונלד'ס? הנה סיפורי העבודו תהישנות של סלבס שיוכיחו לכם שגם אתם שמוכרים בינתיים קרפים, יכולים עוד להגיע לגדולה.

קים קרדישיאן

את הרשימה שלנו פותחת מלכת הטראש עם הכסף שהיא עשתה מהטראש של אחרים. הגברת קרדשיאן נהגה למכור באתר הקניות "eBay" בגדים מקוריים של מפורסמים כמו הדוגמנית סינדי קרופורד, הטניסאית סרינה וויליאמס וחברתה של קרדשיאן, ניקול ריצ'י. אך ההזייה לא נגמרת כאן. אתם בטח תוהים איך היא השיגה את הבגדים. כוכבת הריאליטי ניקתה בתשלום את הארונות של הכוכבות ואת הפריטים המיותרים העבירה לחנות האינטרנטית שלה. איך אנחנו לא חשבנו על זה?

© Jamie McCarthy/Getty Images_IL

ניקי מינאז'

הראפרית המפורסמת אומנם התחילה בעבודה רגילה למדי, מלצרית, אך החוויה שהייתה לה בעבודה היא שמייחדת אותה. בעודה ממלצרת במסעדת לובסטרים הזמרת נתקלה בזוג שלקח לה את העט. מינאז' התעמתה עם הזוג והמהומה הובילה לפיטורים שלה. הזמרת הבינה לבסוף ששירות לקוחות הוא לא ממש בשבילה והיום היא משתמשת בעטים שלה כדי לחתום על חוזים שמנים.

© gettyimages

ליה מישל

הכוכבת של הסדרה "Glee" עבדה בצעירותה בעבודה חמודה למדי. השחקנית והזמרת שהיא גם ממוצא יהודי, עבדה בחנות לשמלות בת מצווה ועזרה לבנות המצווה לבחור את האאוטפיט המושלם לחגיגת יום ההולדת השניים עשר שלהן. בהחלט מדובר בעבודה חשובה.

© GettyImages

הארי סטיילס

סטיילס כמו מינאז' עבד בעבודה טריוויאלית - מאפייה, אך בעלת ערך מוסף. הזמר ויוצא "וואן דיירקשן" עבד בבאותה המאפייה עם חברתו לעתיד של חברו ללהקה, לואי טומלינסון ובעצם הכיר את השניים זה לזו. אז המסקנה היא שבין עוגה לקרואסון, סטיילס היה שדכן מוצלח.

© gettyimages

ביונסה

ביונסה היא הדוגמה המושלמת לכך שכל הצלחה מתחילה מלמטה. לפני שהתפרסמה בתור חברת הלהקה "דסטני צ'יילד" ולפני שהפכה להיות אחת מזמרות הסולו המצליחות בעולם, ביונסה התחילה מטאטוא אבק הכוכבים של אחרים, כלומר שיערם. הזמרת עבדה בתור עוזרת במספרה של אמא ושרה לתוך קצה המטאטא ועכשיו תראו איפה היא! 

© צילום: Duane Prokop/gettyimages.IL

פטריק דאמפסי

דבר ראשון, מקדרימי לא עבד במקדונלדס. דבר שני, הוא עשה משהו הרבה יותר מגניב מזה. בזמן שאחרים בני גילו מילצרו וחילקו דואר, כוכב "האנטומיה של גריי" עבד בג'גלינג. דמפסי הראה את כישורי הקרקס שלו ברחוב ואף השתתף בתחרויות ובגיל חמש עשרה הגיע למקום השני בתחרות הג'נגלינג הבינלאומית. הג'נגלינג וכישרון ריקוד הביאו אותו לככב גם בקליפ כשהיה בן שמונה עשרה, אי שם בשנות השמונים.

בראד פיט

בואו נגלה לכם סוד, נטע לא המציאה את התרנגול. השחקן המפורסם, בראד פיט, גילה את קסמה של חיה זאת שנים לפני ברזילי כשעבד בתור לא פחות מתרנגול שמחלק פליירים ומזמין אנשים לאכול במסעדה. כך יצא לו יום ביומו והסתיר את פניו היפות עם מקור וכרבולת. אך השאלה האמיתית היא: מה בא קודם, בראד פיט או התרנגולת?

ג'וני דפ

לפני שהפך להיות הרוקסטאר של הוליווד, ג'וני דפ שמע הרבה 'לא'. אומנם לא מדובר ב'לא' מפי מפיקים אלא ב'לא' מפי אנשים אליהם התקשר בניסיון למכור דברים טלפונית. כן כן, ג'ק ספארו עבד במוקד טלפוני בו נדרש להתקשר לזרים ולהבטיח להם מתנות כמו שעון סבאאו חופשות בתנאי שיזמינו ממנו משלוח של עטים. אם הוא היה מתקשר לניקי מינאז', כנראה שהרבה עצבים היו נחסכים במסעדת הלובסטרים. 

לילי קולינס

אחרונה חביבה היא השחקנית לילי קולינס (בני הנפילים, מראה מראה) שניצלה את זמנה הפנוי בנערותה לעבודה מהנה במיוחד - עיתונאות צעירה (ואנחנו אובייקטיבים). בתור עבודתה הראשונה בגיל חמש עשרה, קולינס כתבה לעיתונים שונים באנגליה, ארץ מולדתה. מעניין על מה היא כתבה.

תגובות