רכילות בקטנה: איומים על חייו של כוכב "כפולה". צילום: אור גפן

רכילות בקטנה: איומים על חייו של כוכב "כפולה"

השבוע ב״רכילות בקטנה״: אנה זק מתחזקת קריירה בחו״ל, פרטים על העונה החדשה של ״כדברא״, הביטול של נטע ברזילי וגם: מה קורה עם דמי לובאטו?

אם הייתם עסוקים מידי בלהיות בשוק מהגשם שהגיע באמצע הקיץ ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בוטל ומבוטל

הקמפיין של מגי טביבי, שי מיקה יפרח, ועדן סבן לרשת הביגוד המצליחה "Twenty four seven", בוטל. הקמפיין אימץ אף הוא את האתגר הנודע "ה-KEKE צ'אלנג'", כידוע מדובר באתגר מסוכן שסיכן חיי אדם ורכוש. בחברה הבינו כי מדובר במעשה שגוי והחליטו על ביטול הקמפיין וצילום קמפיין חדש עם אותן הכוכבות.

הטאלנט הבא

ריאלטי הכשרונות, גוט טאלנט, מצטלם לעונה חדשה ומאור זגורי לא ימשיך לשפוט בריאלטי הכשרונות. במקומו הבמאי (המוכר לכם בעיקר בזכות מופעי הפסטיגל), חנוך רוזן, יתפוס את הכיסא. מי שעוד תצטרף לשולחן השופטים בריאליטי היא ככל הנראה מורן אטיאס.

© אוהד רומנו

מולטי טאלנט

השבוע נודע כי הראפר דרייק (שהוא גם יהודי!) מצרף לטייטל שלו גם את התואר מפיק. השבוע פורסם כי דרייק ייקח חלק בהפקת גרסה אמריקאית לסדרה הישראלית "אופוריה" עבור רשת "HBO" (שפרק הפיילוט שלה צלח). בעיבוד האמריקאי של הסדרה תככב גם השחקנית והדוגמנית זנדאיה.

מעלות את המודעות

בתחילת השבוע, התכנסו עשרות דוגמניות ואושיות אופנה לצילומי קמפיין בהתנדבות, וביניהן; אסתי גינזבורג, סנדרה רינגלר, בר זומר, אשלי וקסמן בקשי, סתיו סטרשקו, שלי גפני ודנה זרמון. הצילומים נערכו לקראת קמפיין המודעות לסרטן השד, בשיתוף עם החברות אסתי לאודר וגולברי. 

© ערן לוי לעידו אייזק

בינלאומי

לאחר שכבש את העולם עם הסדרה המצליחה שלו "פאודה", ליאור רז לוהק לתפקיד הוליוודי חדש עם אחד השחקנים המדוברים בעולם. השחקן, לוהק לסרט "Six Underground" לצידו של ראיין ריינולדס ("דדפול"). את כל הטוב הזה יביים מייקל ביי (שברפרטואר שלו ניתן למצוא את הסרט "רובוטריקים"). הסרט יציג במרכזו שישה לוחמים שנלחמים נגד הפשע בזהות בדויה. נציין כי רז הוא לא השחקן הישראלי הראשון שמשחק לצד ראיין, שכן אורי פפר שיחק לצידו בסרט "שומר הראש והמתנקש".

מפאודה אל פאודה

הולנד רודן, ששיחקה ב״זאב צעיר״ את לידיה מרטין, העלתה השבוע לחשבון האינסטגרם שלה את תמונתו של תומר קפון מתוך הסדרה ״פאודה״ וכתבה כי היא צופה בתכנית והיא הפכה להיות התכנית האהובה עלייה. אנחנו תמיד שמחים לשמוע על סדרות ישראליות שמצליחות מעבר לים ובמיוחד כשהפרגון מגיע מכוכבת שכזאת.

סרט רע

דמי לובאטו עדיין נמצאת בבית חולים לאחר שאושפזה בעקבות מנת יתר של סם מסוכן. כידוע, דמי הייתה במהלך צילומים לסרט הדוקומנטרי שלה. הצילומים הופסקו בעקבות האירועים האחרונים. כרגע לא ידוע מה מצבה המדויק, משפחתה טוענת שהיא בהכרה והכל כשורה ואילו הרופאים טוענים שלא. אנחנו מאחלים לה החלמה מהירה ומקווים שתחזור לתפקוד מלא בהקדם.

שיר פרידה

בחצי שנה האחרונה, מיד לאחר הפרידה משירן סנדל, דין מירושניקוב ניהל קשר צמוד ביותר עם יהלי לוזובר. השניים הקפידו לצאת יחד לחופשות ולתעד מדי פעם את הכל גם לרשתות החברתיות. אך מסתבר כי השניים נפרדו ולפי מקורבים לא מתכננים לחזור. 

דין מירושניקוב
 © אור גפן

ריאליטי לילדים

״The box”, תוכנית ריאליטי חדשה למציאת הכוכב הבא תערוך אודישנים לילדים בגילאי 5-14. האודישן יהיה בתוך קופסת ענק שתבנה במיוחד בקניון איילון, אליו יכנס ילד להופיע מול מצלמות ולא יראה קהל או את השופטים שביניהם רינת גבאי, טיילור מלכוב ושגיא ברייטנר. כל אודישן יעלה לבחירת הקהל ברשתות החברתיות. הכוכבים יוחתמו בסוכנות חדשה סולו מקבוצת יולי, במטרה למצוא את הכשרונות החדשים לשנת 2018.

שגיא ברייטנר
שגיא ברייטנר © צילום: אור גפן

לא מתייאשת

בעודה ממשיכה להסתובב בעולם בין במה לבמה, בשבוע שעבר זוכת האירוויזיון הטרייה הייתה אמורה להופיע במצעד הגאווה הגדול בברלין, אלא שרגע לפני שעלתה אל הבמה - סופת גשמים חזקה הגיעה לאזור וההופעה בוטלה. אלא שקצת ברקים ורעמים לא הצליחו להרתיע את ברזילי והיא החליטה להופיע באופן מאולתר בפאב ברלינאי מקומי ושמחה את המבלים במקום. ימים ספורים לאחר מכן, הופיעה בתוכנית טלוויזיה בשוודיה - ולא נראה שהיא מתכוונת לעצור.

נמסיס מציאותית

כוכב ״כפולה״, ניסו שליו, גילה כי בערך בויקיפדיה שעל שמו עודכן כי במהלך שנת 2018 הוא הולך להירצח. השחקן העלה פוסט לעמוד האינסטגרם שלו ובו כתב ״אני התרגלתי לדבר הזה שנקרא טוקבקים. הבריונות ברשת היא תופעה מכוערת, שבה כל אחד מרשה לעצמו להקיא את כל הרע שיש לו בלב. את הגבול צריך למתוח והפעם הוא נחצה!״. אנחנו מקווים שימצאו את האשם במהרה ומקרים כאלה לא יחזרו עליהם. זו לא הפעם הראשונה שאיומים קשים מופנים לכוכבי הסדרה, בעונה הראשונה הייתה זו איאן פינקוביץ׳ שספגה את איומי המעריצים כיוון שגילמה גם היא דמות רעה.

                             

הקסם ממשיך

אחרי שחשפנו בתחילת השבוע את הצטרפותו של בר גרוצקי לעונה השלישית של "כדברא", השבוע נודע מצטרפים פרצופים חדשים ומוכרים נוספים: הזמרת נופר סלמאן שעבורה זה תפקיד משחק שני, יעל אלקנה המוכרת מ"פלאשבק" ויובל שבח ("כיפת ברזל", "כוכב הצפון"). למי שחשש, אז גם דניאל ליטמן ממשיך אף הוא לעונה נוספת.

© אינסטגרם

צעד קדימה

כוכבת הרשת והזמרת, אנה זק, נבחרה להקליט סינגל עם הראפר “fat joe” וטסה לניו יורק להקלטת השיר וצילום הקליפ. הראפר המצליח מתחזק חשבון אינסטגרם מצליח עם כמעט 2 מליון עוקבים! זה הוא עוד שלב של אנה בקריירה ואנחנו מאחלים לה מלא בהצלחה.

© צילום: מיכה לובטון, באדיבות סרטי יונייטד קינג

הנטישה וההסברה

בזמן שכוכב הביטבוקס, שגיא ברייטנר, מסתובב ברחבי הארץ ומרצה על סיפור ההצלחה שלו ועל נושאים רלוונטים כמו דימוי גוף, נאלץ הכוכב להתמודד גם עם מחיר התהילה שכפי שקרה השבוע. בסוף אירוע שקיים בצפון, ירד ברייטנר מהבמה כדי לקיים את המסורת הקבועה ולהצטלם עם מעריצים, אלא שנאלץ לעזוב את המקום בגלל התנהגות פרועה ולא ביקורתית של מעריציו. בסטורי שפרסם לאחר התקרית כתב בין השאר: "במקום שזה יהיה מסודר ונעים, קפצתם התפרעתם בצורה שגרמה לי לברוח מהמקום". עוד סיפר כי הילדים סיכנו את עצמם בכך שרדפו אחרי הרכב בו נסע ללא פיקוח, וקרא לכבד את האחר על מנת לשמור על אווירה נעימה.

מה יהיה איתך עם המשחק שלך?

אחרי שנים שלא כיכבה בסדרות טלוויזיה והתמקדה בקריירת השירה, שיפוט בריאליטי ובתיאטרון, שירי מימון החליטה שזה בדיוק השלב לחזור לעניינים. השבוע פורסם כי כחלק ממעברה מ"רשת" אל "קשת 12" במסגרת הצטרפותה אל "הכוכב הבא", מימון אף חתמה על השתתפותה בשתי סדרות דרמה שישודרו באותו הערוץ. כזכור, הפעם האחרונה שמימון כיכבה בסדרת טלוויזיה הייתה בשנת 2006 בסדרה "ילדות רעות" ששודרה בערוץ 24.

שירי מימון
שירי מימון © ליאור כתר

מתקררים

השבוע השיקו מגזין ״גו סטייל״ ו״מגנום״ את תפריט  שלגוני הגורמה של השף יוסי שטרית (״משחקי השף״) במתחם ה״מגנום בר״ בנמל תל אביב. לאירוע הגיעו: השף יוסי שטרית, עדן פינס ועמרי בן נתן, כוכבות ה״איט גירלז״ הנוספות: ספיר אביסרור, ליבר בלילתי ואיב קורשיא, אבישג נגר, נטע ברזני, עמרי מזרחי, רומי אברג׳יל, לירז אסייג, בר סנדלר ונוספים.

איטגירלז
איטגירלז © ראובן שניידר, באדיבות יחסי ציבור
תגובות