עברו לקדמת הבמה: הכוכבים שהתחילו כרקדני רקע. צילום: Nicholas Hunt/Getty Images_IL, דניאל קמינסקי

עברו לקדמת הבמה: הכוכבים שהתחילו כרקדני רקע

כיום הם סטארים גדולים שעומדים בפני עצמם, אבל בתחילת הדרך הם היו תחת צילם של זמרים אחרים. אלו הסלבס שהתחילו את דרכם בשואוביז כשהם מסתוונרים מאור הזרקורים של כוכבים אחרים

 כל כוכב מתחיל מלמטה, אמנם הכוכבים הבאים החלו את הקריירה שלהם מאחור, או יותר נכון מאחורי זמרים אחרים כאשר הם פרצו תחילה כרקדני הרקע שלהם. קבלו את הסלבס שהיום הם שמות גדולים, אבל פעם עמדו דווקא מאחור.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

זנדאיה

הרבה לפני שהפכה לכוכבת דיסני ורקדה בתכנית הלהיט "שייק", זנדאיה פיזזה כרקדנית של כוכבת דיסני אחרת, סלינה גומז. השחקנית הייתה יחד עם רוס לינץ', גם הוא כוכב דיסני, כאחת מרקדני הרקע בפרסומת בה השתתפה גומז. בעבר היא סיפרה על החוויה כי: "לא היינו אפילו אלה שהובילו כי עוד לא הכירו אותנו אז. הכיוונים שאליהם התפתחתנו מצחיקים, כי תראו איפה אנחנו היום ואיפה התחלנו".

© gettyimages.il/Alberto E. Rodriguez

טופאק שאקור

הוא בעיקר ידוע בזכות קריירת הראפ המפוארת שלו, אבל הראפר האייקוני, שנרצח במסתוריות לפני יותר מ-20 שנה החל את הקריירה שלו כרקדן רקע. תחילה שאקור היה אחד מצוות רקדני הרקע של קבוצת הראפ "דיגטל אנדרגראונד", אך כאמור בהמשך הוא פיתח קריירת ראפ מצליחה ואף סגר מעגל כאשר שיתף פעולה עם קבוצת הראפ.

 

מדונה

הרבה לפני שהפכה למלכת הפופ הבלתי מעורערת, הזמרת בת ה-60 שימשה כרקדנית רקע של הזמר פטריק הרננדז, מה שוודאי תרם לכישורי הריקוד הידועים שלה, בהם היא לא מספיקה להשוויץ בהופעותיה והפכו למזוהים איתה במיוחד.

© Michael Loccisano/gettyimages_IL

מריה קארי

הדיווה בעלת חמש האוקטבות כיום ידועה בתור אחת מהזמרות הקפריזיות ביותר בהוליווד אבל בתחילת דרכה, כשהייתה רק בחורה צעירה עם חלומות גדולים בשואוביזנס של סוף שנות ה-80, קארי הייתה רקדנית הרקע של הזמרת ברנדה סטאר.

© GettyImages

ג'ניפר לופז

הזמרת והשחקנית, שהיא גם לא פחות רקדנית, עשתה את צעדיה הראשונים בעולם הבידור כשימשה כחלק מרקדני הרקע של להקת הבנים "הבקסריט בויז". בהמשך, ג'יי-לו גם פיזזה ברקע בתכנית הקומדיה הידועה "בצבעים חיים".

© Nicholas Hunt/Getty Images_IL

הת'ר מוריס

מוריס, אותה וודאי תזהו כבריטני .ס. פירס מסדרת הקלאט "Glee" הייתה בתחילה רקדנית הרקע של הזמרות האגדיות טינה טרנר וביונסה. מוריס הגיע לסט התכנית על מנת ללמד את הקאסט את הכראוגרפיה לריקוד האייקוני "Single Ladies" של קווין בי ועל הדרך שמעה כי בסדרה מחפשים שחקנית לתפקיד מעודדת. הכוכבת ניגשה מיד לאודישנים ללא ניסיון קודם במשחק והתקבלה לתפקיד של בריטני, שהפכה לאחת מן הדמויות הזכורות והאהובות מהסדרה.

דנה פרידר

השחקנית והמנחה החלה את דרכה כרקדנית, אבל לא רק ב"נולד לרקוד", בעברה אפשר למצוא אותה ברשימת המעודדות של מכבי תל אביב, עוד הרבה לפני שהשתתפה בתכנית הריאליטי הנוסטלגית. מאז הפכה לאחת מהכוכבות הגדולות וצברה מעריצים רבים.

© צילום מסך מאינסטגרם

סטפן לגר

 הנקודה הישראלית מגיעה בדמותו של הכוכב הלוהט של הרגע, סטפן. כידוע, הזמר החל את דרכו בצוות הרקדנים של סטטיק ובן אל אך מהר מאוד הבין שמקומו בקדמת הבמה ופרץ עם הסינגל הראשון שלו "-Step Fun" והמשיך עם שורת להיטים שהגדול שבהם "Comme Ci Comme Ça", שהפך לשיר הנכון של הקיץ, הוכיח שהוא לגמרי לא "ככה ככה".

© דניאל קמינסקי

 

 

תגובות