רכילות בקטנה: רוני דלומי מגיבה לשמועות על ההריון. צילום מסך מאינסטגרם @ronidaloomi

רכילות בקטנה: רוני דלומי מגיבה לשמועות על ההריון

השבוע ב"רכילות בקטנה": מאדי חוגגת בגדול, אנה זק עובדת על כולם, כוכבת "שכונה" מצטרפת ל"כפולה" וגם: הוכחה נוספת לזוגיות החדשה של עומר אדם

אם הייתם עסוקים מידי בחזרה לשגרה אחרי החגים, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור ופספסתם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כן זזה

עדיין לא הספקנו להתאושש מהסוף המוחלט של סדרת הנוער "שכונה" וכבר כוכבת הסדרה, עומר גולדמן (לנצח ויקי בן דוד!), קטפה תפקיד נוסף בעולם הנוער. מדובר בתפקיד אורח בעונה השלישית של סדרת הלהיט "כפולה", אליו היא הצטלמה כבר השבוע. רק נזכיר שמדובר בתפקיד שני של גודמן יחד עם קירל, שכן השתיים כיכבו יחד בדרמה "שלטון הצללים". 

© אינסטגרם

הוונדר השבועי

עוד לא הספקנו להירגע מתפקיד האורח הנוצצת שגל גדות קיבלה במשפחת סימפסון, וכבר נודע לנו כי היא קוטפת תפקיד נוסף. גדות תככב בתפקיד הראשי בסרט "מוות על הנילוס" בו תגלם היורשת העשירה לינט רידג'ווי שנמצאת ללא רוח חיים. הסרט שהוא המשך ל""רצח באוריינט אקספרס" שכבש את הקהל כאן בארץ. החדש של גדות צפוי להגיע כבר בדצמבר 2019.

הצלחה באירופה?

המועמדים הישראלים השנתיים לטקס הגדול של MTV, ה-EMA נחשפו וגם השנה יטוס אחד מהם לייצג את ישראל בתחרות הגדולה בקטגוריית האמן הזר הטוב ביותר. השנה מי שמתחרים על התואר הם נדב גדג׳, אנה זק, סטפן לגר, הראפר פלד ונועה קירל שייצגה את ישראל בשנה שעברה.

 

© Gettyimages

קצת אחרת

השבוע הזמרת המצליחה, רוני דלומי, פירסמה פוסט באינסטגרם שלה שהיא מרימה ילדים קטנים. לאחר כמה שעות, צצו שמועות שהזמרת בהריון. כתגובה לשמועות רוני צחקה ומכחישה: "היו לחשושים שאני בהריון. מסתבר שאני עדיין לא מוכנה".

הליהוק החדש

השחקן נואה סנטיאנו ("לכל הנערים שאהבתי") והשחקנית קריסטן סטיוארט ("דמדומים"), יככבו בעיבוד המחודש ל״מלאכיות של צ׳רלי״, סרט הקאלט מתחילת שנות האלפיים שמבוסס על סדרת הטלוויזיה המיתולוגית משנות ה-70. העיבוד המחודש צפוי להגיע לקולנוע בסוף ספטמבר 2019.

בית vip

בעוד כמה חודשים יפתחו דלתות הבית הכי מפורסם במדינה לעונת VIP נוצצת. לפי פרסומים שונים, אלו השמות עם הסיכוי הגבוה להכנס אל האח הגדול של "רשת 13": אביבה תבורי גרושתו של שימי תבורי ואמו של הזמר בן אל תבורי, יואב אליאסי (הצל), האסירה לשעבר אתי אלון, הראפר רון נשר, הסטנדאפיסטית מו חן ("הצחוקייה") ונוספים. מהפקת התכנית נמסר: "אנו מודעים לעניין הרב סביב העונה החדשה של 'האח הגדול'. כשיהיה מה לעדכן, נעשה זאת בשמחה".          

© צילום מסך מיוטיוב

לאהבה אין מחיר

ג'סטין ביבר והיילי בולדויין הצליחו כבר לבלבל אותנו עם עניין החתונה, אומנם לפי פרסומים הם כנראה כבר החליפו נדרים באופן פרטני, אך שום דבר לא אושר. עם זאת, התברר כי ג'סטין לא מיהר לחתום על הסכם ממון לקראת החתונה, הסכם שמבטיח כי הרכוש והונם של השניים יתחלק באופן שווה. פירוש העניין הוא שביבר בסכנה כלכלית, במידה והשניים יפרדו (חס וחלילה) הונו של ג'סטין שמוערך בסביבות ה-250 מליון דולר יחולק בינו לבין אשתו (שהונה מוערך רק במליוני דולר אחדים). נראה שעבור ביבר הכסף פחות חשוב מהזוגיות שלו עם היילי בולדווין.

© אינסטגרם

עוד בענייני החתונה

לקראת החתונה הרשמית של ג׳סטין והיילי עולות המון שאלות, איפה זה יקרה, מתי, מי יהיו המוזמנים וכמובן; מי יופיע באירוע הגדול? שון מנדס, האקס של היילי, נשאל בראיון על העניין וענה כי הוא אמנם עדיין לא הוזמן לחתונה הגדולה של הקיץ אבל אין לו בעיה להופיע אצלם. מעניין איך ג׳סטין יגיב אם זה בהחלט על הפרק.

ווינר

כשזה מגיע לכישרון, אין ספק שלנוה צור יש את זה ובגדול. הוא אחד השחקנים המבוקשים בביצה הישראלית עם שלל תפקידים מאתגרים ושונים על מסכי הטלוויזיה והקולנוע. אם רציתם עוד הוכחה לכך (ולאחר הזכייה בפרס  אופיר), השבוע צור הוסיף לרפרטואר שלו עוד שני פרסים מפסטיבל הקולנוע שבחיפה שם זכה על משחקו בסרט "פרא אציל".

מאמא מיקי

כוכבת הילדים הגדולה והאהובה, מיקי, הלוא היא מיכל מוכתר, תצטרך לקחת פסק זמן בתקופה הקרובה מסיבות משמחות במיוחד. השבוע הצטרף לתא המשפחתי שלה ילד נוסף משלה, אותו היא כבר ודאי תדע לשמח היטב. מדובר באח קטן לבתה אגם, אותה הביאה לעולם לפני כשנה וחצי.

חתוניני

מעבר לאיחוד המרגש של השמיניה במסיבת הרווקים של ידידיה ויטל, אמש (ה') זה סוף סוף קרה והוא ובן זוגו, ארז ברנהולץ נישאו אחד לשני. גם שם נרשם איחוד נוסף של השמונה, רק שהפעם גם לימור אטיאס (ניצן) נכחה. עוד הגיעו: אגם רודברג, דניאל מורשת, מיה דגן, מגי אזרזר, עמית פרקש ונוספים.

מתנה מהסרטים

כל אחד מאיתנו היה רוצה לקבל את מה שקיבלה במתנה ליום הולדתה השבוע הרקדנית מאדי זיגלר שחגגה את הסוויט-סיקסטיין שלה. הזמרת סיה, איתה זיגלר פרצה ובגדול, הפתיעה את מאדי ברכב יוקרתי חדש ומבריק. סיה העלתה את הרגע בו חשפה לזיגלר את המתנה, והחיבוק של השניים בתמונה אומר כבר הכל. אמא, אפשר גם מתנה כזו?

מגיעה לשחקים

אושיית האינסטגרם, נטע אלחמיסטר, נבחרה לפתוח את התצוגה של המעצבת הבינלאומית לשמלות כלה וערב, "ברטה". התצוגה תתקיים היום (ו') במסגרת שבוע האופנה לכלות בניו יורק. אלחמיסטר נחתה בעיר הגדולה והגיעה לחנות הדגל של המעצבת בסוהו לצורך מדידות עבור התצוגה.

אביבית לפסטיגל?

מעריציה ותומכיה של יוצאת האח הגדול ואושיית הרשת, אביבית בר זהר פתחו עצומה כדי לתמוך ולהביא את השתתפותה של בר זהר לפסטיגל 2019. אביבית בפוסט תודה כתבה: "תודה לכם, תודה על הכל שום דבר לא נעלם מעיני ושום דבר לא מובן מאליו". גם עבור פרוגה שלנו נפתחה עצומה כזו!

צבעוניות

הכוכבות בנות ה-17, אנה זק וגל גברעם, הפתיעו את כולם השבוע כשחשפו צבע שונה בשיער, אך אצל אחת מהן זה לא בדיוק מה שזה נראה. נתחיל עם גל (שאף נפצעה השבוע בתאונת אופנוע קלה) שהחליטה לרענן ולצבוע שוב את שיערה לורוד. אך אצל אנה זק, כוכבת המיוזיקלי הבלתי מעורערת, מדובר בהתנסות עם פילטר חדש ב"טיק-טוק" שלה, כזה שהופך את השיער לצבעוני.

 

© אינסטגרם

Say my name

קניה ווסט ממשיך לגרום לנו להגיד: "מה?!" אחרי כל דבר שהוא עושה, וזה בהחלט קרה גם הפעם. אחרי שהעניק לעצמו את הכינויים פאבלו ו-ייזוס, שהם שמות אלבומיו שהפכו למזוהים איתו, כמובן שגם אלבומו האחרון ״ye” לא נשאר מאחור והצטרף גם הוא. אך הפעם ווסט לקח צעד קדימה, ומעכשיו קראו לו ׳יה׳, לא ככינוי, אלא כשמו הרגיל. הלם, כבר אמרנו?

 

תנו לנו רגע

אם לא הספיקו לכם כל הזוגות החדשים בביצה, שרובם בין נערות לכאלו הבוגרים מהם בכמה שנים, היכונו לזוגיות נוצצת חדשה בסגנון. מדובר במערכת היחסים בין כוכבת "סוואגרז" ו"אינסטה בייב" - נועה כהן ובין הזמר המתחיל ובנו של מוש בן ארי - ניתן.

ניתן ונועה
ניתן ונועה © צילום: נבו עמרני

מיוחדת כזאת

יעל שלביה היא כנראה הנערה הכי מדוברת השבוע בישראל. כידוע, השבוע פורסם שהיא בת הזוג החדשה של עומר אדם. הדוגמנית הצעירה כנראה מכירה מקרוב את המשפט 'שהחיים נותנים לך לימונים עשה מהם לימונדה' וזה מה שעשתה. מעט זמן לאחר הפרסום העלתה יעל סטורי לאינסטגרם עם צמיד זהב של 'לשון הרע לא מדבר אליי', מה שהיווה עבור רבים כתגובה מהצד שלה לכל העניין. למה? צמיד הזהב הזה מחולק בהופעות של בן זוגה הטרי. כנראה ששלבייה התחרטה על הסטורי ומחקה אותו לאחר דקות ספורות. 

© אינסטגרם

מותקפת

הרשת מלאה בתמונות של ילדי הסלבס המתוקים, וכמו כל ההורים, גם קים קרדשיאן רצתה להעלות תמונה של ביתה ואחייניותיה. ביניהן נכחה טרו תומפסון, ביתה של קלואי שחטפה ביקורות רבות על צבע עורה. המשפחה הופתעה מהתגובות הקשות שיצאו נגד הילדה וקראו לה ״מכוערת״ בגלל צבע עורה הכהה.

זה שיר פרידה

ביום רביעי האחרון, זוכה "האח הגדול", ישראל אוגלבו, ענה על שאלות העוקבים באינסטגרם. אחד העוקבים, התייחס לפרידה של מגי וישראל. ושאל למה הם נפרדו, ישראל ענה בתגובה: "הכל מאוד מורכב והחלטנו להתרכז בעבודה ועתיד, אנחנו שומרים על חברות טובה שזה בעצם הבסיס שלה". עדיין מצפים לקאמבק!

© רפי דלויה

 

תגובות