רכילות בקטנה: אגם בוחבוט מתאשפזת. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: אגם בוחבוט מתאשפזת

השבוע ב"רכילות בקטנה": מריה דומרק במחזמר חנוכה, אחיו של עומר אדם בזוגיות מפתיעה, האיחוד של וואן דיירקשן וגם: עומר דרור בתפקיד מעבר לים

אם הייתם עסוקים מידי בלהתכונן לחורף שמתקרב ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

Happy

נטע אלחימיסטר ממשיכה להתחכך בכוכבים מסביב לעולם ואחרי שפגשה את הכדורגלן ניימאר (שאף העלה סטורי איתה), כעת מגיע כוכב מוזיקה אהוב במיוחד. מדובר בפארל וויימאס שאחרי על לא מעט שירים שנכנסו לפלייליסט שלנו בשנים האחרונות. השניים נפגשו כשאלחימיסטר הגיעה לפתיחת מסעדה חדשה שלו במיאמי.

© צילום מסך מאינסטגרם

מה נשמע?

אחרי שפורסם כי העונה הבאה של המירוץ למיליון תכלול בתוכה זוגות VIP, ושהאחיות נוי והדר נמצאות במשא ומתן עם ההפקה לגבי השתתפותן בתוכנית, השבוע פורסם על זוג נוסף והפעם מדובר בקאמבק לתוכנית. עומר ונטע ברזני ("מה נשמע?") צפויים לחזור גם לעונה הזאת. 

 
 

הכוכב הבא

אלברט אסקולה מוכר בעיקר בתור בעלו של אסי עזר, וכיום הוא גם משיק עם "תמי 4" את מהדורת הצבעים החדשה לברי המים שלהם. אסקולה נבחר להציג טיפים לעיצוב המטבח הביתי בשילוב מגוון ברי המים החדשים. כמובן שאי אפשר בלי להזכיר את אסי, שעזר לאלברט ללמוד את התסריט כולו, בעברית כמובן.

אלברט אסקולה
אלברט אסקולה © באדיבות יחסי ציבור

קים קרדשיאן, מאחורייך

כבר תקופה ארוכה שלא שמענו על שוד הוליוודי מסעיר, אז הנה, כשהפעם הקורבנות למעשה האכזרי הם משפחת בקהאם הידועה. אמנם ההורים דיוויד וויקטוריה היו בדרך לאוסטרליה עם הילדים, אך באותו הזמן חבורת שודדים רעולי פנים נצפתה מטפסת על קירות האחוזה הכפרית של המשפחה ששווה כ-10 מיליון דולר. עדי ראיה, אשר שהו במסעדה הסמוכה לאחוזה הבריחו את השודדים, ובתגובה תוגברה האבטחה סביב הנכס היוקרתי של המשפחה הידועה.

מתאשפזת

הזמרת אגם בוחבוט, שרגילה לקפץ מהופעה לצילומים, חוותה השבוע חוויה לא נעימה. הזמרת העלתה לסטורי ביום רביעי בשעה עשר בלילה תמונה בה שיתפה את עוקביה כי היא מאושפזת בבית חולים בעקבות התייבשות. אנחנו כמובן מאחלים החלמה מהירה ונזכיר שחשוב לשתות הרבה מים גם בחורף!
 
© אינסטגרם

חטיפה משולשת

דרמה התעוררה השבוע בהופעה של קמילה קביו בארגנטינה, על פי הדיווחים ברשתות החברתיות, שלוש מעריצות צעירות נחטפו לקראת סוף ההופעה. רשויות החוק בארגטינה לא אישרו את הטענות וגם מצידה של קמילה לא נמסרה תגובה לאירוע המלחיץ. אנחנו מצידנו מקווים לטוב ונאחל לנערות לשוב לביתן ושכל הסיפור יסתיים במהרה.

 

© אינסטגרם

 

בינלאומי ישראלי

עומר דרור הוא אחד השחקנים שאנחנו רגילים לראות על מסך הטלוויזיה הישראלי, ביום רביעי בלילה, מיד לאחר השקה של סדרה חדשה שלו, המריא הכוכב לצורך צילומי לסדרה חדשה. דרור יבקר בשתי מדינות: צרפת ואוקראינה, ויצלם סדרה ישראלית חדשה של חברת הכבלים HOT העונה לשם ״הנספח״, שם יככב בתפקיד ראשי כמאבטח אישי.
 
© רפי דלויה

אולה לבלונדיני

ואליל הבנות הלטיני, מאלומה, אשר הופיע בישראל ביוני האחרון, וששמו כנראה בחיים לא ירד מהכותרות, מספק השבוע כותרת צבעונית במיוחד. מאלומה צבע השבוע את שיערו המיוחד לצבע בלונד, וחשף את זה בתמונה בחשבון האינסטגרם שלו. אז מה אתם אומרים? חתיך הורס גם בבלונד?
 
 
 
View this post on Instagram

Mucho gusto Juan Luis 👱🏼‍♂️

A post shared by MALUMA (@maluma) on

 

איפה האחיינית שלך?

השבוע נודענו לזוג חדש וסופר מתוחזק משפחתית בביצה הישראלית. מסתבר שגל אדם, אח של עומר אדם, בן ה-16, שבימים אלו עולה לכותרות עקב קריירת שירה מצופה, ונועה בוהדנה (אחיינית של הדוגמנית מירי בוהדנה) יחדיו. גם נועם קשורה לתחום הזוהר עקב קריירת הדוגמנות שלה. השניים כמובן נפגשו בהופעה הכי חמה בארץ- ההופעה של עומר אדם, ואף העלו תמונה זוגית ראשונה לסטורי.
 
גל אדם ונועם בוהדנה
גל אדם ונועם בוהדנה © אינסטגרם

גרנדה אמור

ביי הוליווד, היוש ספרד. המדינה האירופאית הפכה בחודשים האחרונים למייצרת הלהיטים הטלוויזיוניים של התקופה, עם הסדרות ״בית הנייר״ ו״אליטה״ שמשודרת בנטפליקס וכבשו את העולם. כמובן שההפיכה להוליווד לא שלמה ללא רומן חדש לוהט, שמגיע מכיוונם של השחקנים חיימה לורנטה ומריה פדראזה, שגם מככבים בשתי הסדרות המצליחות. כמיטב המסורת הנוצצת, הזוגיות של השניים נחשפה על ידי תמונות פפראצי שפורסמו במגזין רכילות ספרדי ומאז השניים כבר הפסיקו להסתיר. מעניין אם בחתונה ישמיעו את "בלה צ'או"...
 
© אינסטגרם

וונדר-דיליי

השבוע פרסמה גל גדות בחשבון האינסטגרם שלה תמונה של תאריך היציאה הרשמי של סרט ההמשך "וונדר וומן 1984", והוא עתיד להגיע לבתי הקולנוע רק ב5 בינוי 2020. במקור, כפי שדיווחנו לכם, הסרט היה אמור לצאת ב-1 בנובמבר 2019, אלא שעכשיו אנו נאלץ להמתין עוד 7 חודשים בנוסף כדי לראות את גל גדות שוב על המסך הגדול. בנוסף לסרט ההמשך, וונדר וומן, כמו בשנה שעברה, היא התחפושת הפופלרית ביותר בארה"ב בהאלווין. גאווה!

איחוד מהחלומות

תחזיקו חזק, וואן דיירקשן מתאחדים! טוב, סוג של... שני חברי להקה אהובים במיוחד, לואי טומילינסון וליאם פיין, ישתתפו יחד במשדר התרמה מיוחד למען חולי סרטן, ככה שמלבד ההעלאת המודעות למחלה השניים גם מספקים מיני איחוד של להקת הבנים האהובה. מקווים שבפעם הבאה יצטרפו אל ליאם ולואי גם שאר החברים!

15 דקות

לאחר השתתפותה ב"האח הגדול", מריה דומרק לא מפסיקה להופיע בכל מקום. אחרי הקליפ עם משה פרץ, בחנוכה הקרוב היא גם תשתתף במחזמר חדש באשדוד; "מספרה שכזאת", בבימויו של קובי מחט לצד אריק משעלי (מרסל מ"שנות השמונים") ולירן דוד ("החממה"). מאחלים לך מלא בהצלחה!

פייק ניוז

למי שלא עוקב, הנה תקציר האירועים הקודמים: ניקי מינאז׳ וקארדי נמצאות בסכסוך קשה, שאף כלל תקרית אלימה ואריאנה גרנדה, המקורבת למינאז׳, הורידה לקארדי עוקב באינסטגרם. כעת נפוץ ברשת צילום מסך בו קארדי עשתה לייק לפוסט הלועג להיסטוריה הדייטינג של אריאנה. אלא שהעקיצה של קארדי כלפי גרנדה לא נעלמה מעייניה של קארדי עצמה, שמיהרה לבהיר לכל העוקבים שלה בטוויטר כי מדובר בצילום מסך מפוברק וכי האות y קטנה משאר האותיות הנראות בתמונה, כך שמדובר בפוטושופ.

איש חשוב מאוד מאוד

השחקן המוערך כריס נות' (בכינויו הידוע מיסטר ביג) נחת השבוע בארץ הקודש, זאת לכבוד הליהוק שלו לסדרת הטלוויזיה הישראלית "איש חשוב מאוד". מיסטר ביג צפוי להתארח בפרק האחרון שלה שיצולם בימים הקרובים, וישחק לצד השחקן יהודה לוי.

הרפאליות הקטנות נחשפות

כבר שנתיים חלפו מאז בר הפכה לאמא והספיקה לגדל את שתי בנותיה, ליב ואל. במהלך השנים דאגה בחריצות להסתיר את זהותן ומנעה כל נסיון פרסום שלהן, בטענה שהיא לא רוצה שהן תתפרסמנה בגיל מוקדם כלכך. אלא שאביה של בר, רפי רפאלי, הגיע לחגוג עם המשפחה את יום הולדה הראשון של אל הקטנה ובמקרה (או שלא) צילם ופרסם תמונה שלה ברשתות החברתיות. על פי עדים שראו את התמונה, ליב דומה יותר לאביה, עדי עזרא, שעה שאל הקטנה זכתה לשיער זהוב בדיוק כמו אימה הדוגמנית. לאחר שעות ספורות המשפחה החליטה למחוק את התמונות ולהמשיך להשאיר את הבנות רחוקות מאור הזרקורים.

תגובות