רכילות בקטנה: סטפן נכנס לנעליים של נועה קירל. צילום: גלעד בר שליו, יחסי ציבור

רכילות בקטנה: סטפן נכנס לנעליים של נועה קירל

השבוע ב"רכילות בקטנה": הזוגיות החדשה בביצה, קארדי בי וניקי מינאז' משלימות, מתיחת הכפיל של ג'סטין ביבר יוצאת משליטה וגם: ההפתעה בסרט ההמשך של וונדר וומן

אם הייתם עסוקים מידי בבבחירות המקומיות ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

Love is in the air

הרקדנית מאדי זיגלר, שמוכרת בעיקר מהקליפים של סיה והשתתפותה בסדרה - רקדניות קטנות, נמצאת בזוגיות חדשה עם לא אחר מאשר הבן של המוזיקאי סטיבי וונדר - קאילנד מוריס. שיהיה בהצלחה!

כוכבים מתחרים

חוץ מהתגליות הרבות של "הכוכב הבא", גם זמרים מפורסמים באים לנסות ולייצג את ישראל באירוויזיון שיתקיים בארץ. והשנה, מאיה בוסקילה ועידן יניב ינסו להרים את המסך במשך כל העונה ובנוסף אליהם, גם אח של בן אל, אלעד תבורי צילם השבוע אודישן לתוכנית. הולך להיות מעניין בעיקר כי בוסקילה נמצאת בסכסוך עם המנחה, אסי עזר.

 

לא טוי

עוד בענייני "הכוכב" - דניאל מזוז שכיכבה כרקדנית של נטע ברזילי בשיר הניצחון של נטע באירוויזיון, ואף זכתה בעונה הראשונה של "פרויקט הלהקה", תנסה לעשות "אימרי זיו" ולייצג את ישראל באירוויזיון כשגם היא תשתתף בעונה הקרובה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Danielle Mazuz (@daniellemazuz) on

סולחה

לאחר תקופה ארוכה של עימותים ומריבות, הזמרות המצליחות; קארדי בי וניקי מינאז', עשו סולחה. כזכור, בתקופה האחרונה הריב בין השתיים התגבר ואף הגיע לשיאו ברשתות החברתיות כאשר ניקי צייצה על קארדי בי וליטל מיקס הגנו עלייה. ביום שני האחרון, ניקי כתבה ציוץ מסכם בו היא מבקשת להתרכז בדברים חיוביים ומבהירה כי לא תתעסק ב"שטויות" האלה יותר וקארדי בי שיתפה את הציוץ לעיני כל. שמחים שהכל נגמר ברוח טובה!

 
 
 
View this post on Instagram

@Nickiminaj alright then! Let’s keep it positive and keep it pushing!

A post shared by CARDIVENOM (@iamcardib) on

סוואג של אהבה

זוגיות חדשה נרקמה בביצה ממש מתחת לאף שלנו והפעם אלו שני כוכבי "סוואגרז"; מדובר בליה ציון מהעונה הראשונה ורוי סופר שהשתתף בעונה השנייה. השניים העלו פוסט השבוע שחושף את הזוגיות אותו הם החליטו לתאר רק בנשיקה. אין ספק שאפשר להאמין באהבה ממבט ראשון!

 
 
 
View this post on Instagram

💕

A post shared by ❀ LlA ZION ❀ (@liazion) on

סיבוב פרסה

לאחר שפורסם כי עומר ונטע ברזני, ככל הנראה, ישתתפו בעונה החדשה של המירוץ למיליון (שתהיה עונת VIP), השבוע פורסם על זוג נוסף שעושה קאמבק לתוכנית האהובה. וובה ואלה, שהיו מבין הזכורים בעונה שלהם, כנראה ישובו לעונה החדשה. 

מתחיל החורף

בקיץ הקודם לפני שנה, צילם DJ גל מלכה קליפ לסינגל "מתחיל הקיץ" עם דניאל אסייג ועדי אלון. הצילומים לקליפ התקיימו בחוף הים ובמהלכם רץ על הדיונות שלפתע שמע "קליק" חזק מהרגל. הוא הבין שהוא לא יכול להזיז את הרגל, ולאחר כמה רגעים היא התנפחה. במשך חצי שנה לא ידעו מה מקור הבעיה, חשבו שזה נקע אבל הכאבים לא פסקו. לאחר חצי שנה גל החליט ללכת לרופאים פרטיים, עבר סיטי וצילומים נוספים עד שגילו שיש לו קרע בגיד. מאז הפציעה גל לא יכל להתאמן, לרוץ ולעשות פעילות פיזית המצריכה שימוש מסיבי ברגל. בשבוע שעבר עבר מלכה ניתוח קשה ברגל בכדי לחזור לשגרה. ההחלמה תיקח כחודש ימים עם גבס ולאחר מכן פיזיותרפיה ממושכת.הדבר הטוב שיוצא מכל הסיפור – גל מתכנן חודש של עבודה באולפן ושיתופי פעולה מאוד מעניינים!  

 
 
 
View this post on Instagram

גבס ברגל=זמן איכות באולפן🤤 מקווה שאתם מוכנים לזה 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 #djgalmalka

A post shared by DJ-Gal Malka (@djgalmalka) on

משתקמת

ביולי האחרון נודע כי דמי לובאטו אושפזה בבית החולים עקב לקיחת מנת יתר. מאז היא משתקמת, וכעת בראיון בו נתנה אימה, היא מספרת על התקדמות ביתה. בין היתר אמרה אמא של דמי, כי דמי כעת נקייה מסמים במשך 90  יום ושהיא לא יכולה להיות גאה יותר. כידוע, לדמי יש היסטוריה של התמכרויות אותם ניצחה בעבר, נקווה שהפעם זה ישאר כך לתמיד. 
 
דמי
דמי © צילום מסך מיוטיוב

נפרדנו כך

עפר שכטר שהנחה את העונה האחרונה של "האח הגדול" לצידו של אסי ישראלוף ולירון ויצמן, לא ימשיך להנחות את האח הגדול בעונות הבאות. כידוע עם המעבר של האח הגדול ל"רשת", הוחלט כי עופר ואסי שחברו יחדיו בפרויקט קודם ("גוט טאלנט ישראל") ימשיכו להנחות יחדיו גם את "האח". עופר ימשיך להנחות את "גוט טאלנט" שמצטלמת בימים אלו אך החליט ש"האח" זה פחות בשבילו. וזה לא נגמר פה, מה הדיירים עצמם בעונה ה-VIP הקרובה? מסתבר שגם שדרן הרדיו, אליקו, בדרך לשם.
 
מנחי האח הגדול
מנחי האח הגדול © מיכה לובטון

הסיפור שלא היה

השבוע פורסמה תמונה אחת שהפכה וויראלית ושנויה במחלוקת לאחר שתועד לכאורה הזמר ג'סטין ביבר כשהוא אוכל בוריטו בצורה 'לא נכונה' (נהוג לאכול מלמעלה למטה, כמו לאפה) באמצע ספסל ברחוב. אחרי לא מעט כתבות, דיווחים במהדורות ובדיחות ברשת, התברר כי זה לא היה ביבר אלא כפיל מפורסם שלו וזו בכלל מתיחה מוצלחת של זוג וולגורים שרצו לעשות כותרות, והצליחו. הוולוגרים חשפו את המתיחה בסרטון ביוטיוב ששבר גם הוא את הרשת. עוד נוסיף כי לפי הלוק הנוכחי של ביבר, שגילח את ראשו במפתיע כפי שתיעד לסטורי, ממש לא דומה למתחזה כאמור בגלל שינוי התסרוקת המפתיע.

 

צמד הטיקיטאס

סטפן לגר ישפוט אף הוא בתכנית על תקן שופט מחליף של נועה קירל ב"גוט טאלנט ישראל". סטפן חבר לצוות השופטים: ג'ורדי, מורן אטיאס ואורי גלר. מה שגרם להקפצתו של לגר לסט היא העובדה שקירל עובדת במקביל על חזרות אינטנסיביות למופע הפסטיגל הקרוב. כידוע השניים כבר שיתפו פעולה בעבר בשיר "טיקיטאס" שנכון להיום עומד על כ-19 מיליון צפיות ביוטיוב.
 
 

הנוקמת

כוכבת "13 סיבות", קת'רין לנגפורד, שגילמה בסדרה את האנה בייקר, תופיע בתפקיד אורח בסרט ההמשך לסרט "הנוקמים" מבית מארוול. טרם נודע על התפקיד אותו תגלם השחקנית, אך הסצנות שלה כבר צולמו בחשאיות- אנחנו לא יכולים לחכות!

© צילום מסך מיוטיוב

Would be PERFECT

האם הזמר האירי שכבש את העולם צפוי להופיע בקרוב בפארק הירקון בפעם הראשונה? לפי דיווחים, קיימים בין מגעים מתקדמים עם הזמר להופעה עתידית בישראל. פרטים מדויקים וסופיים טרם פורסמו, אבל העניין נמצא בטיפול ומסתמן כי בחודשים הקרובים יתבררו הפרטים.

בקרוב בישראל?
בקרוב בישראל? © יוטיוב

כמו אמא

זה התחיל כביקור סתמי בסט, אך עד מהרה הפך לסוג של תפקיד. אלמה, בתה הבכורה של גל גדות, הצטרפה אל האם המפורסמת בסט צילומי "וונדר וומן 2" ומהר מאוד מצאה את עצמה כניצבת במהלך סצינת חג המולד. זה לא נגמר כאן, במהלך הסצינה נאלצה אלמה לזרוק כדורי שלג על אמא שלה. שובבה!

איפה שתבחרו להיות

לפני כשנה הזמרת, נועה קירל, נבחרה לייצג את ישראל ב-EMA. וגם השנה ברוב קולות נבחרה הכוכבת לייצג אותנו אך שבגלל לוח זמנים עמוס, היא נאלצת לוותר על ההגעה לטקס (אך עדיין מועמדת בטקס עצמו). קירל מסרה לכל מי שהצביע לה תודה רבה ומאיש יחסי הציבור שלה, שיר פינטו, נמסר: "בשל לוח זמנים עמוס וחזרות טכניות למופע הפסטיגל נבצר מנועה לטוס לטקס ה-EMA שבספרד, נועה מודה לכל עשרות אלפי המצביעים שבחרו בה בפעם השנייה ברציפות!". אנחנו מאוכזבים בעיקר כי לא נראה איזה לוק היה מתוכנן לשנה הזאת!

נועה קירל בEMA
נועה קירל בEMA © gettyimages

אבק כוכבים

כריס נות' נחת בארץ בשבוע שעבר במטרה להצטלם לפרק בעונה החדשה של "איש חשוב מאוד" (שתעלה ב-HOT). השחקן נפגש לחזרות עם כוכב הסדרה יהודה לוי וכתוצאה מהפגישה יצאה תמונה של שני הכוכבים האלה. כמה אבק כוכבים בפריים אחד.

© רן מנדלסון

על הגל

כוכבת הנוער, הדוגמנית והשחקנית ריף נאמן, נבחרת לפרזנטורית של אתר האופנה לאדילה. במסגרת הצילומים יצטרפו לריף כוכבות רשת נוספות ויחד הן יעשו ליפסינג לשיר שנכתב והולחן במיוחד על ידי צוות לאדילה לצורך הקמפיין. בהצלחה!

פריסטייל? לא בטוח

השבוע נחשף בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" כי אמן גרפיטי בשם בועז סידס הגיש התראה לפני תביעה עבור הפסטיגל משום שיצירת גרפיטי שלו מופיעה בסרט הפסטיגל ובקליפים המוזיקליים מתוכו. הוא טען כי מדובר בהפרת קניין רוחני לצורך שימוש מסחרי שלא באישורו ועל כן הוא דורש את הסרת העבודה שלו מכל הקליפים או פיצוי בסך 65 אלף שקלים. איך זה יסתיים? נמשיך לעקוב! 

© צילום מסך מהקליפ

 

תגובות