עפיפון ענק וכואב: סמולקין וליזה מבקרים בעוטף עזה. צילום מסך מיוטיוב

עפיפון ענק וכואב: סמולקין וליזה מבקרים בעוטף עזה

כוכבי הרשת האהובים, סומלקין וליזה, החליטו לבקר את תושבי כרם שלום, היישוב הקרוב ביותר לגבול עם עזה ולתעד את המציאות הקשה לוולוג מרגש

המחוות המרגשות למען תובי עוטף עזה והדרום לא פוסקות. אחרי עמוד אינסטגרם מיוחד שנפתח כדי לתת את הזווית שלא כולם רואים מהמציאות היומיומית שלהם, ואחרי יוזמת בני הנוער ללבוש שחור ולתעד את זה תחת ההאשטאג #דרוםשחור, כעת גם מגיע השלב המעשי - הביקורים של הוולוגרים הכי קרוב שיש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכבי הרשת המצליחים, סמולקין וליזה החליטו לעשות וולוג מיוחד, בלי פילטרים ולבקר בכרם שלום, היישוב הכי קרוב לגבול עם עזה וזה שסופג את הכי הרבה פגיעות מטילים, אזעקות, איומי צלפים ועפיפוני ובלוני טרור. השניים יצרו קשר עם המנהלות הצעירות של העמוד הפופולרי @otef.gaza והגיעו לשמח אותם ואף לתעד את המציאות לעיני המצלמות.

 

בוולוג ראיינו את הילדים והנערות על כך שהם לא באמת יכולים ללכת לבית הספר בשקט, אומנם בית הספר ממוגן אך הדרך לשם לא בטוחה. כמו כן תיארו מצבים בהם שהו ברחוב ופיפון חג מעל ראשם בעודם רצים במהירות למקום מוגן והשיא היה כשסמוליזה נחשפו לאחד העפיפונים מקרוב וגילו שמדובר בעפיפון עצום במיוחד ולא עפיפון קטן ורגיל, כפי ששאר תובי הארץ חושבים או מדמיינים לעצמם כשהם שומעים זאת.

תגובות