רכילות בקטנה: האולימפיאדה מגיעה ל"כדברא 3". צילום: באדיבות teennick

רכילות בקטנה: האולימפיאדה מגיעה ל"כדברא 3"

השבוע ב"רכילות בקטנה": מה יעשו נועה קירל ועדי ביטי בצבא, בלה חדיד ודה וויקנד בדרך לחופה, רן דנקר בסדרת נוער וגם: ליאונרדו דיקפריו חוגג עם "טודו בום"

אם גם אתם הייתם בשוק מהסוף של או בוי, ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מעשיות היילי

אשתו הטרייה של ג'סטין ביבר, היילי בולדווין, החליטה לעשות את העניין רשמי ושינתה השבוע במפתיע את שמה באינסטגרם ל'היילי ביבר בולדווין'- מה שחותם לנו סופית שהשניים אכן זוג נשוי כדת ודין. בנוסף, היילי התחילה לעקוב אחר עמוד מעריצים שלה, אך מנהלי העמוד הנלהבים לא מיהרו לחגוג כי היילי הורידה את העוקב כעבור זמן קצר והודיעה להם בהודעה פרטית שעשתה זאת בטעות, אופסי...

ביברלדת

עוד בענייני ג'סטין והיילי: הכוכב האהוב חגג אמש (ה') את יום הולדתה של אהובתו אך כמו כולנו, הוא לא יכל להישאר אדיש לנוכח העוגה והרפצוף המתוק של היילי והחליט לחבר ביניהם, כלומר הוא פשוט הכניס את ראשה לתוך העוגה. נורא נחמד!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by פרוגי - אתר הנוער של ישראל (@frogifrogi) on

מאושרת

השחקנית וכוכבת ערוץ הילדים, לירון רביבו, הכריזה אתמול (ה') בשורה משמחת ומרגשת במיוחד. רביבו בישרה בהתרגשות על הריון ראשון שלה ושל בעלה, אליאב בן חמו, לו נישאה לפני מספר חודשים. רביבו פרסמה את תמונת בטן עם לב ודיווחה כי היא בחודש הרביעי להריונה.

הצצה ראשונה

אל העונה השלישית של "כדברא" (teennick ב-yes) תצטרף הג'ודאית האולימפית, יעל ארד. מדובר בישראלית הראשונה שזכתה במדלייה אולימפית (כסף) וכעת היא תגלם את עצמה בעונה החדשה של הסדרה האהובה. הספורטאית המצליחה תשמש כמנטורית ג'ודו ותאמן, יחד עם טל מוסרי שגם הוא הצטרף לעונה, את דמויותיהם של בר גרוצקי ודין גרבר. קבלו הצצה ראשונה ובלעדית!

באדיבות teennick ב-yes
 

הסלסולים של טיטאניק

אחד הכוכבים ההוליוודיים הגדולים ביותר, ליאונרדו דיקפריו חגג יום הולדת (44) עם ייצוג ישראלי מכובד במיוחד. כידוע בחודשים האחרונים סטטיק ובן אל עובדים במרץ על הצלחה מעבר לים, ועכשיו העבודה הקשה מתחילה להניב פירות. במהלך המסיבה הושמעו שירים של סטטיק ובן אל- שכמובן מדובר בגאווה ישראלית ענקית. עוד נציין כי לליאו תמיד היה חיבה בלב לישראלים, שכן הוא ידוע כאקס המיתולוגי של בר רפאלי.

מתחדשת ומתרגשת

לרגל עליית העונה השלישית של הסדרה "ג'ינג'י" של ערוץ ג'וניור (yes), נערך מפגש מעריצים שכלל צפייה בפרקים ומפגש עם כוכבי הסדרה. גם התוספת החדשה לסדרה, כוכבת הילדים עדי ביטי, נכחה באירוע וציינה בהתרגשות רבה כי ג'ינג'י הייתה סדרת הילדים האהובה עליה כשהייתה קטנה וזו התגשמות של חלום בשבילה. מי שעוד נכחו הם כוכבי הרשת שחר סויקיס ונוי קאי שהפציעו גם בתפקידי אורח.

השקת ג'ינג'י
השקת ג'ינג'י © רפי דלויה

חוזר ובגדול

חוץ מפסטיגלים, רן דנקר לא השתתף באף סדרת נוער, אך מסתבר שעם הקאמבק ועם הווייב החדש, זה סוף סוף יקרה. דנקר שכיכב ב"השיר שלנו" וב"דני הוליווד", יחזור למסך בתפקיד הראשי בסדרת הנוער החדשה "גיבור אמיתי" של אורי גרוס (כן כן, הוא גם היוצר של "השיר שלנו"). כפי שדיווחנו בעבר, מי שעוד עתידיים לככב בסדרה הם ג׳וי ריגר,עדי חבשוש, נוה צור וטום באום. מחכים כבר לראות מה יצא!

 

צעד קדימה

לאחר שהרעידו את עולם הבידור עם זוגיות מתוקשרת במיוחד, הזוג (יוצא ״האח הגדול״) מריה ורועי, לוקחים את הזוגיות שלב אחד קדימה. כידוע רועי הוא אמן, ועכשיו מחליט לצאת במופע שכולל בתוכו את בת זוגו מריה. נציין כי מריה אף היא חובבת מוזיקה, שכן כבר הספיקה לעשות שיתוף פעולה עם הזמר נאור אורמיה ועובדת על כיוונים מוזיקליים משלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MARIA DOMARK (TWEETY🐣) (@maria_domark) on

אחים גדולים

עוד בענייני "האח": חלק מדיירי העונה האחרונה של הבית המפורסם בישראל, החליטו ללכת לאירוע מרגש. מירב ישראל, ותומר רוטשילד הגיעו לאירוע בר ובנות מצווה של ילדים נפגעי פעולות האיבה. שם הם שמחו בשמחתם, ועשו להם נעים על הלב.

 

שנה מעושרת

לקראת סוף השנה האזרחית מגיעים גם סיכומים של סוף שנה, כמו למשל: 'הזמרת הרווחית ביותר' - כלומר מי זו שעשתה הכי הרבה כסף בשנה החולפת? בעשירייה הפותחת נמצאות זמרות מוכרות כמו: סלינה גומז, אריאנה גרנדה, ומדונה. 

אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה © צילום: Kevin Winter/GettyImages.IL

דוגמנים

רשת האופנה "רנואר" כבר שנים מתחזקת לעצמה רשימה מרשימה של פרזנטורים שכוללת בין היתר את: יהודה לוי, ניבר מדר, גפן ברקאי, יעל שלביה, ועוד. כעת מצטרפים אליהם שני שחקני חיזוק: התאומים ניק ומקס. השניים הפכו לכוכבי נוער המתחזקים: שיר ביוטיוב, וחשבון אינסטגרם משותף, אחריו עוקבים כ-170 אלף עוקבים, מה שמעיד על צעד מן החברה כלפי העולם הצעיר יותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by NICK & MAX (@nickandmaxx) on

בדרך לחופה?

כבר שלוש שנים שדה וויקנד ובלה חדיד נמצאים במערכת יחסים אוף-אנד-אוף וכעת המצב בין השניים יציב מתמיד, מאז הקאמבק האחרון שלהם בחודש מאי. כעת מקורב לזוג מספר למגזין Us Weekly" כי הקשר בין השניים כה חזק, עד כי נראה כי הוא מבשיל לכדי חתונה וכי הזמר מתכנן לכרוע ברך ולהציע לדוגמנית נישואים.

בלה חדיד ודה וויקנד
בלה חדיד ודה וויקנד © אינסטגרם

כן המפקד!

הזמרות המובילות של השנים האחרונות עומדות למלא את חובתן למדינה ולהתגייס לצה"ל ואנחנו כאן כדי לדווח. עדי ביטי, נכחה בבחינות ללהקות הצבאיות ועברה את השלב הראשון כצפוי. נועה קירל לעומתה, לא הגיעה לבחינות וככל הנראה תשרת בתפקיד פקידותי כדי שתוכל להמשיך לעבוד על הקריירה שלה. גם הדוגמנית סופיה מצ'טנר בדרך לצה"ל, או יותר נכון תהיה בדרך. הדוגמנית דחתה את הגיוס שלה שהיה אמור להתקיים בחודש הבא בשל צילומים. מאחלים לכולכן בהצלחה!

נועה קירל חיילת
עוד מעט על מדים © צילום מסך מפייסבוק

אמא ואבא, בעל ואישה?

קיילי ג'נר וטראוויס מתחזקים כבר תקופה זוגיות יציבה, שגם הניבה את התינוקת המתוקה סטורמי. אך האם מלבד היותם אמא ואבא, ג'נר וסקוט הם גם בעל ואישה? במהלך הופעה בה נכחו קיילי וסטורמי, פנה הראפר אל הקהל: "אשתי היפה, היא יצאה ובתי היפה גם. הן כאן הלילה". הטייטל המחייב 'אשתי' בו כינה הזמר את הכוכבת ללא ספק עורר התרגשות וסקרנות בקרב המעריצים ואתרי הרכילות באשר לשאלה אם מדובר בסתם שם חיבה, או בהצהרה מתוחכמת כי השניים נישאו. לטראוויילי (הבנתם מה עשינו פה?) הפתרונים.

© Jamie McCarthy/Getty Images_IL

משפחה גדולה ומאושרת

סקנדל הבגידה של טריסטן תומפסון בקלואי קרדשיאן, ימים ספורים לפני לידת בתם המשותפת, חזר לעניין הציבורי לאחר ששודרו פרקי "משפחת קרדשיאן" שעסקו בדרמה הגדולה. אלא שלמרות המצב המורכב והשמועות על הפרידה- השניים לגמרי ביחד. מקורות מסרו לאתר הרכילות "TMZ" כי כל שמועה על פרידה היא שקרית לחלוטין ונהפוך הוא, קלואי, טריסטן ובייבי טרו, כולם יבלו יחד את חג ההודיה, כאשר טרו ומאמא קלואי יצטרפו אל תומפסון ששוהה בקליבלנד.

תגובות