כמו באגדות: האהבות של הסלבס שנגמרו בסוף טוב. צילומים: GettyImages.IL/Nicholas Hunt, Dia Dipasupil

כמו באגדות: האהבות של הסלבס שנגמרו בסוף טוב

חשיפה היא חלק מלהיות מפורסם, ולפעמים זה נהיה לא פשוט כשמעורבת גם זוגיות. המון סלבס חוו ירידות ועליות בקשרים הרומנטיים אל מול המצלמות, אבל אילו סלבס הצליחו למרות הכל להציל את הזוגיות שלהם?

זוגיות זה בהחלט דבר כיף, אבל מאוד מסובך. כמו בכל דבר בחיים ישנם משברים ובעיות, ואצל הסלבס הם אפילו מתוקשרים. אבל מי מהזוגות המפורסמים הצליח להלחם על האהבה וליצור סוף טוב לסיפור האהבה שלהם?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

החתונה הסודית: מיילי סיירוס וליאם המסוורת'

הזמרת, מיילי סיירוס, והשחקן, ליאם המסוורת', עברו הרבה יחד; הם החלו לצאת בשנת 2009 ומאז שברו לכולנו את הלב בשתי פרידות, אבל גם נתנו תקווה לאהבה בקאמבקים מרגשים. אין ספק שהזוג הזה עבר הרבה עליות ומורדות בזוגיות, אבל אחרי כל הדרמות, הזוג חזר באופן רשמי ואחרי הכחשות רבות, השניים פרסמו ברשתות החברתיות תמונות מחתונתם והם נשואים באושר ועושר עד עצם היום הזה!

אימפריה אמיתית : חן אמסלם ומאור זגורי

היוצר והבמאי, מאור זגורי, והשחקנית, חן אמסלם, הכירו על סט הצילומים של "זגורי אימפריה" ומאז נהפכו לזוג. אבל לא הכל ורוד באימפריה, השניים החליטו להיפרד ולאחר תקופה קצרה הם חזרו זה לזרועות זה. לפני כשנה הזוג המאושר עמד מתחת לחופה ונשבעו אמונים אחד לשנייה. אם הסוף הטוב הזה לא מספיק, בנובמבר האחרון פרסמו השניים כי הם מצפים לילד!

האהבה מנצחת הכל : דנית גרינברג ואליאב אוזן

בעונה השישית של "האח הגדול", דנית גרינברג ואליאב אוזן התאהבו. לשניים לקח קצת זמן להבין את זה, וכשראינו שהזוגיות הזאת עוד מעט מתממשת, נכנסה נופר מור אל הבית ונוצר משולש אהבה. דנית הייתה פגועה מאוד והתחוללה דרמה סביב השלושה. ביציאתם מהבית, דנית ואליאב קיימו שיחה שהסבירה הכל, והשניים הפכו לזוג. כיום הם זוג נשוי ומנהלים עסק משותף.

לפעמים חלומות מתגשמים: ג'סטין ביבר והיילי בולדווין

אי שם בשנת 2016 היילי בולדוווין וגסטין ביבר היו יחד לתקופה יחסית ארוכה ונפרדו. מאז הוא חזר לאקסית המיתולוגית סלינה, הוציא עליה שירים ושבר לכולנו את הלב כשהם נפרדו. אבל אל תדאגו, היילי וג'סטין חזרו זה לזו, וזמן קצר אחרי, השניים התחתנו בטקס צנוע בניו יורק. היילי אפילו שינתה את שמה באינסטגרם ל"היילי ביבר" וכל העולם עצר נשימה. פייר, גם אנחנו!

Love on top: ביונסה וג'יי זי

הזוג הכי נוצץ בהוליווד חווה בקשר המון קשיים, שנחשפו בתקשורת וגם בשירים שלהם. ביונסה שרה על הבגידה של בעלה, באלבום "Lemonade" וג'יי זי על הצד שלו, באלבום "4:44". השניים גרמו למוזיקה להיות המטפל בזוגיות שלהם, ולאחר התמודדות עם הבגידה והקרע שנוצר, השניים מתחזקים נישואים (מקווים שמאושרים) ובקיץ האחרון יצאו לסיבוב הופעות משותף.

 

 

 
תגובות