רכילות בקטנה: האיחוד המיוחד של "גאליס". צילום: יחסי ציבור

רכילות בקטנה: האיחוד המיוחד של "גאליס"

השבוע ב"רכילות בקטנה": ישראל אוגלבו חוגג בגדול, האם ניקי מינאז' בהריון וגם: אחרי ש"חרטא" התפרקו, מהם הפרויקטים החדשים של רז וקווין?

אם הייתם עסוקים בלהתכונן למועד חורף בבגרות בספרות ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חושפת צד אחר

את איאן פינקוביץ (״כפולה״) אנחנו זוכרים כמישהי שתמיד שמחה וקופצנית, אבל גם לכוכבת המצליחה יש רגעי משבר. בפוסט שהעלתה בו נראית בוכה, חשפה איאן את רגשותיה ואמרה שהיא מרגישה שהיא לא שווה כלום, ושהיא מרגישה לבד. לא כל כך ברור מה גרם לה להרגיש כך, אבל מה שזה לא יהיה אנחנו בטוחים שהיא שווה והמון! ושהיא בטוח לא לבד!

המתמודדים החדשים

הליהוק ל"אח הגדול Vip" נמשך, ושמועות על סלבס נוספים שייכנסו בשבת לבית ממשיכות להפציע. השם החדש הוא זוכה אייקון הביצה של פרוגי, התסריטאי אורי גרוס. גרוס כתב סדרות מצליחות ואהובות כגון "פוראבר", "השיר שלנו" ו "oboy". בנוסף לתסריטאי, יש שמועות גם על אסף גורן, למעשה זה יהיה הריאליטי השלישי שלו. בעבר הוא לקח חלק בריאלטי של MTV וב"TLV עושים את תל אביב". בנוסף השתתף בקליפ של בריטני ספירס.

אורי גרוס
אורי גרוס © יאיר שגיא

ועכשיו באנגלית

גם בארצות הברית החלו הליהוקים לעונת הסלבס של האח הגדול. מי שמסתמנים כדיירים חדשים הם: קייטלין ג'נר, השחקן ג'ונתן ברנט, כוכב הסרט "ילדות רעות", וסטפן בולדווין אביה של היילי בולדווין, דוגמנית ואשתו הטרייה של ג'סטין ביבר.

 

ביבר החדשה מסכמת שנה 

היילי בולדווין העלתה לאינסטגרם פוסט סיכום שנה בו היא מספרת על הקשיים שעברה ועל התקוות לעתיד. בין היתר כתבה: ״אני חסרת ביטחון, אני שבירה, אני כואבת ומרגיש לי שאינני מספיק טובה. אני לא כותבת את זה בשביל רחמים או אהדה, אלא רק בכדי לומר - אני אנושית. קשה למצוא את מי שאת, עוד יותר קשה להיבדל ולהיות מושוות לנשים אחרות בזמן שאת מנסה לעשות זאת״. עם זאת היילי ציפתה שהשנה החדשה תבוא עם גישה שונה וסיימה: ״השנה אני הולכת לעשות את הטוב ביותר שלי רק כדי להיות בטוחה בעצמי״.

אותה הגברת בשינוי הדרת

בתקופה האחרונה עולם הבידור התרגש כששמע שלישראל אוגלבו יש אהבה חדשה- קארין סנדל. בת הזוג החדשה העלתה לכבוד יום הולדתו, תמונה של השניים מחזיקים יד ביד לצד פוסט בו כתבה: ״יד ביד מול כל העולם, הולכים במסע הזה ובעיקר אחרי הלב שלנו״, מצד אחד תמים ומלא אהבה, אבל לחדי הזיכרון שביניכם פוסט מסוג זה מצלצל מוכר. מסתבר שמגי טביבי, האקסית של ישראל מימי ״האח״, העלתה בעבר תמונה דומה לצד תוכן יחסית דומה: ״מסוג הרגעים שפשוט מעלים בי חיוך. חיוך ניצחון על הדרך שלנו, יד ביד, כנגד כל הסיכויים". האם יש פה קריצה לאקסית או שסתם אי הבנה? כנראה שאף פעם לא נדע. 

אהבה חדשה?

אחרי שבן זוגה, עומרי בן נתן, כבר ממזמן המשיך הלאה עם עדן פינס, עכשיו הגיע תורה של קסניה טרנטול לזוגיות חדשה. על פי השמועות, קסניה מבלה עם השחקן והדוגמן דין מירושניקוב. על פי מקורבים, השניים בילו יחדיו. האם מדובר בידידות ולא יותר או משהו מעבר? מבטיחים לעדכן.
 
דין מירושניקוב
דין מירושניקוב © ענת מוסברג

New Doll  

הזמרת הבריטית המצליחה, דואה ליפה, תזכה לקבל השנה בובת שעווה משלה במוזיאון בובות השעווה, "Madame Tussauds", שבלונדון. הזמרת תזכה להיות לצידם של רבים וגדולים במוזיאון המפורסם כמו ג'סטין ביבר וביונסה.

בא לשכונה דוגמן חדש

השבוע, התרחשה תצוגת האופנה של "מוסקינו" ברומא. מי שצעד על המסלול הוא אלמוג ריף, החבר של קים אור אזולאי. הדוגמן צעד על המסלול של מותג העל, ללא אודישן, והצטלם עם המעצב של המותג, ג'רמי סקוט. זו לא הפעם הראשונה שהדוגמן עובד עם בית אופנה גדול ובעבר גם עבד עם דולצ'ה וגאבנה. 

זה כן פיג'מה

ביום קריר, במושב קדימה, צילמו אליאנה תדהר והפרזנטורית החדשה, שני אטיאס, את קולקציית האביב של דלתא. השתיים הזכירו לנו את ימי הטירוף של "גאליס" ואף השלימו פערים מאז. אטיאס, שהיא כבר לא רק אחותה הקטנה של מורן אטיאס, הגיעה לישראל עבור הצילומים, ואליאנה, שעדיין מתאוששת מ-4 מופעים ביום בפסטיגל, שמחה לעבוד וסוף סוף לנוח בפיג'מה.

© רפי דלויה

הברבית החדשה

השחקנית, מרגו רובי, תכנס לנעלייה של הבובה המפורסמת בעולם; בובת הברבי. רובי תככב כברבי בסרט הלייב אקשן המתוכנן על הבובה המפורסמת, ואף צפוייה להפיק את הסרט עצמו. הסרט ששמו עדיין לא ברור, צפוי לצאת עד שנת 2020.

מזל טוב!

ביום שני האחרון, ישראל אוגלבו חגג יומולדת במסעדה שבה עבד לפני ששינה את חייו- "יאסו". הגיעו לחגוג ולהרים: אביבית בר זוהר, ברק שמיר ושירלי לוי. מי שבלטה בחסרונה היא בת הזוג החדשה, קארין סנדל, שמצטלמת כיום לעונה החדשה של "גולסטאר".

© אור גפן

אלו שניצחו

הליהוקים לספטיגל 2019 כבר מתחילים, ולאחר הידיעה כי נועה קירל תשוב להפקת החנוכה, מי שעוד תצטרף היא עדן בן זקן. עדן היא הזמרת שתרוויח את השכר הגבוה ביותר אי פעם במופע. בנוסף, מרגי עדיין לא סיים את תקופת המופעים של במופע הגדול של השנה, וכבר הפקת הפסטיגל חתמה איתו חוזה לעוד שנה שלמה של הופעות.

עדן בן זקן
עדן בן זקן © צילום: דורון ברסקי

משתפים פעולה

לאחר שקארדי בי הכריזה כי היא עומדת לשחרר אלבום חדש ב2019, פורסם השבוע כי היא עומדת להוציא שיר משותף יחד עם הזמר ברונו מארס. השניים צפויים לשחרר סינגל שככל הנראה לא יהיה חלק מאלבומה החדש, והוא צפוי להשתחרר ב-25 לינואר. כזכור השניים כבר עבדו יחד בעבר כשהוציאו את השיר "Finesse" שזכה למעלמה מחצי מילארד צפיות.

 

להיות איתו

השחקן, אביב אלוש, ורעייתו, נופר, נסעו לקבל את השבת בחופשה רומנטית ספונטנית של לילה באלמא מלון ומרכז לאומניות עם נוף עוצר נשימה על המצוק בזיכרון יעקב. השניים סינג'רו את הסבתות והשאירו איתן את שלושת ילדיהם. הזוג הגיע בשעות הצהריים ונהנו גם מטיפול זוגי מפנק בספא המלון. ויצאו מחוזקים עם צאת השבת.

© פרטי

ניקי מינאז' בהריון?

הראפרית ניקי מינאז' הציתה השבוע את השמועות על הריונה, כאשר מעריץ צייץ בצחוק על כך שהוא מוכן להציע כמה שמות לתינוק- מינאז' הגיבה תשובה שבלבלה את כולם. הראפרית שיתפה את הציוץ ורשמה: "כבר בחרנו שם, אבל תודה מותק". הציוץ המפתיע השאיר את קהל העוקבים שלה מופתעים ואף מבולבלים עם ספק לגבי אמינות ההריון שלה.

מבלבלת
מבלבלת © Theo Wargo/gettyimages_IL

אז תגידי לי איפה האירוויזיון שלך?

עומר אדם כבש כל פסגה בשנה האחרונה והפך לזמר מבוקש ויש סיכוי שההצלחה הזו תהפוך לבינלאומית. עומר קיבל הצעה לחבור לנטע ברזילי ודנה אינטרנשיונל ולהופיע באחד מערבי חצי גמר האירוויזיון. אך הזמר ויתר על ההצעה המפתה, כשהבין שהחזרות הגנרליות מתקיימות בשבת. 
 
© צילום: נעם פינבליט

משהו חדש

אחרי הפרידה מ"חיים בחארטא", קווין רובין כבר עובד על דרך חדשה ורמזים על דברים חדשים התרחשו כבר אתמול (ה') בסטורי של הכוכב. רובין העלה תמונה של מצלמת וולוגים עליה כתב: "תבינו מקרוב". האם הוא מתכנן ערוץ חדש לבדו? אנחנו כבר סקרנים ומאחלים בהצלחה בדרך החדשה!

כל יום יעלה וולוג?
כל יום יעלה וולוג? © אינסטגרם

מנטור ולא בחרטא

השבוע סוכנות "talenteen" פתחה את השנה במסיבת קריוקי גדולה למיוציגה. בין היתר נכחו: שירלי לוי, בן וטיי, משפחת ספיר ונוספים. עוד מי שנכח הוא רז ספני שגם הוא השיג ג'וב חדש לימים שאחרי ה"גאנג". מסתבר שתוכנית "ממריאים" של האקדמיה למנהיגות, בחרה בכוכב הרשת למנטור עבור עשרות אלפי ילדים ובני נוער בישראל. ספני יעבור בין בתי הספר ברחבי הארץ, ויעביר הרצאה על יזמות ועל הדרך שעבר עד להקמת חיים בחארטא. הבחירה ברז היא כחלק מתוכנית המדברת על יזמות, הגשמת חלומות, עבודת צוות ויצור סטארטפים בקרב ילדים בכיתות ד'-ה'. במסגרת התוכנית בחרו הילדים את רז כמעורר השראה עבורם.

© studio twenty twenty
תגובות