לי בירן בראיון: מוכן לאבהות, לא בעד דודו פארוק. צילום: ניצן דרור

לי בירן בראיון: מוכן לאבהות, לא בעד דודו פארוק

רגע לפני סיום העונה הראשונה של "פוראבר" פגשנו את לי בירן לשיחה מרגשת על המוכנות לאבהות ("הפסגה של חיי"), הזוגיות והעבודה הצמודה שלו עם אליאנה תדהר וגם: על כוכבי רשת ודודו פארוק ("לא הייתי נותן לילדי לצפות בו"). צפו

יותר מעשור שלי בירן נמצא בתעשייה, את הדרך שלו הוא אמנם החל בתוכנית ריאליטי מוזיקלית, אך מהר מאוד הוכיח שהוא כאן כדי להישאר. במרוץ השנים בירן הפך גם לשחקן ומשם לאחד מכוכבי הנוער המצליחים והמוכרים בישראל שאף נמצא בזוגיות צמודה, פופולרית ונערצת עם אליאנה תדהר, זוגיות שהחלה ב"או בוי", המשיכה לחיים האמיתיים ולסדרה נוספת, שם הפכו בכלל לזוג הורים מבוגרים שגופם חזר בזמן. רגע לפני סיום העונה הראשונה של "פוראבר", פגשנו את בירן לשיחה מיוחדת!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

 

"בזמן הטירונות למשטרה צבאית, ותוך כדי שהמפקדת שלי מדברת איתי, התקשרו אליי ממספר שלא הכרתי", מספר לנו בירן על הרגעים שלפני הפרסום, "אמרתי למפקדת שיש לי תחושה ממש חזקה שאני חייב לענות לטלפון הזה, היא אמרה לי שאם אני עונה אני מקבל שבת, תוך כדי שהיא ממשיכה לדבר איתי עניתי לטלפון וזו הייתה המפיקה של 'כוכב נולד'".

ענה בזמן לשיחה הגורלית
ענה בזמן לשיחה הגורלית © ענת מוסברג

ואיך הגעת למשחק?

"עשיתי את 'יום בחיי' ושם יש כמה דברים מבויימים, למשל נכנסתי לאיזשהו מקום וקהל רץ אליי אז היו צריכים לצלם את זה בעוד זווית, אז עוד פעם נכנסתי לאותו מקום והקהל רץ אליי. אז 'שיחקתי' את התגובה שלי ואת ההפתעה שלי... המבאי של התוכנית אמר לי שיש לו סרט קצר שהוא עושה ושהוא חושב שהתפקיד הראשי מתאים לי בול, סירבתי. אמרתי לו שאם הוא רוצה שאעשה לו מוזיקה לסרט אני אעשה אך אני לא שחקן, הוא התקשר שלוש פעמים ואמרתי לעצמי - מה יש לי להפסיד, במקרה הכי גרוע אגלה שאני לא טוב במשחק. עשיתי את הסרט, קיבלתי פידבקים ואמרתי לעצמי שזה כיף. אחרי הסרט הזה התחלתי לקבל הצעות לאודישנים".

© אור גפן
 
"אני חושב שאורי גרוס כתב את התפקיד שלי בסדרה כי אני כבר מוכן להיות אבא" מספר בירן על התפקיד שלו כדודו גילמן / גל גדות הצעיר ב'פוראבר' ומסביר, "מגיל 13 לא עניין אותי לכבוש בחורות ולצבור חברות. תמיד עניין אותי למצוא חברה אחת שזו תהיה האישה שלי ושאקים איתה משפחה".
 
ומצאת את האחת?
"אני חושב שכולנו יודעים את התשובה".
 
"הפסגה של חיי תהיה כשאקים משפחה משלי", מצהיר בירן ומספר: "בסט, החבורה הצעירה טענו שאני הייתי סוג של האבא שלהם, באמת הרגשנו משפחה והיו רגעים שזה לא היה משחק. היה רגע עם נלי תגר ששרתי איתה 'תן לי יד' והיא התנהגה כמו הילדה שלי והסתכלתי לה בעיניים וזה הרגיש ככה. בכללי הדמות של דודו היא מעין אבא של כולם".

המשפחה הטלוויזיונית של בירן
המשפחה הטלוויזיונית של בירן © גיא צראף
 
אתה תהיה אבא מעודכן טכנולוגית?
"אני חושב שאהיה בסדר, לא חוד החנית אבל אהיה בסדר".

מעודכן ברשתות חברתיות, בעד כל עניין כוכבי הרשת?
"אני חושב שכוכב רשת הוא אומן שעושה את האומנות שלו דרך וולוגים והוא מתקשר עם הקהל שלו. אני בעד דברים חיוביים, אני נגד דברים שיכולים לעשות רע לאנשים או לתת דוגמא בעייתית לאנשים".

דודו פארוק נגיד?
"לא מתחבר לדודו. אני חושב שהוא מאוד מאוד מוכשר, זה לא סתם שמדברים עליו, זה לא סתם שהמוזיקה שלו רצה ככה. אני פשוט לא חושב שזה מתאים לנוער. אם היו לי ילדים לא הייתי רוצה שהם יראו את הקליפים והשירים שלו, אבל הקהל המבוגר יכול לבחור לבד למה לשמוע".
"הילדים שלי לא יראו את הקליפים שלו" © צילום: yo studios, באדיבות יחסי ציבור
 
אתה חוזר להרבה קלאסיקות אם זה ב"לוקחים את הזמן" ועכשיו ב"כבש הששה עשר". למה זה חשוב לך?
"חלק מלהיות ישראלי זה להכיר ולחבק את התרבות שכאן, זה חלק מהזהות שלנו כעם...'הכבש' זה חלק מהזהות בילדות של ישראל, וכשילדים (ומבוגרים) שרים איתי ועם אליאנה את 'רעמים וברקים' אני בוכה ואני רואה את ההורים עם הילדים, סבתות - אין לזה מחיר, אי אפשר להסביר איזה מופע מיוחד זה ומרגש בטירוף".

© שלומי פינטו
 "פוראבר" משודרת בימים א'-ה' בערוץ TEENNICK לצופי HOT.
 
את המופע "הכבש הששה עשר" תוכלו לראות בשבת הקרובה באולם התיאטרון סינמה סיטי גלילות, ב-2 בפברואר באודיטוריום חיפה וב-16 בפברואר בהיכל התרבות במודיעין.
תגובות