מביך: הסלבס שעבדו יחד לאחר הפרידה. צילום מסך מהאינסטגרם

מביך: הסלבס שעבדו יחד לאחר הפרידה

פרידה היא דבר קשה, במיוחד כשצריך לראות את האקס גם בעבודה. הרבה זוגות שברו לנו את הלב כשנפרדו, אבל העיניין נהיה מסובך יותר, כשהיו צריכים להמשיך להיות ביחד על אותו הסט

איך אתם הייתם מגיבים אם הייתם צריכים לראות את האקס הטרי בכל יום מחדש? הכנו לכם רשימה של סלבס שלא נתנו לפרידה להפריע, והמשיכו להיות ביחד על אותו סט צילומים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דין גרבר וגילי איצקוביץ'

השחקנים, דין גרבר וגילי איצקוביץ', הכירו על סט הסדרה "כדברא", כששיחקו יחד זוג. הסדרה כתבה את המציאות, והשניים ניהלו זוגיות במשך שנתיים. מאז הפרידה, השניים הספיקו לצלם את העונה השלישית של הסדרה, והמשיכו לשחק זוג באווירה טובה. למרות שייחלנו לקאמבק, איצקוביץ' נמצאת בזוגיות חדשה. לפחות נראה אותם על המסך ביחד...

 

גפן ברקאי וניבר מדר

לכולנו נשבר הלב כשנודע לנו שהזוג , שהכיר על סט הצילומים של "רנואר", הפריד כוחות. גפן ברקאי וניבר מדר ניהלו זוגיות פוטוגנית במיוחד במשך כשנה אך סיימו את מערכת היחסים באוגוסט האחרון. מיד לאחר הפרידה, השניים הגיעו להצטלם לפרסומת חדשה לחברת האופנה, אשר התייחסה גם לפרידה, כאשר שולבה סצינה בה השניים חולפים זה מול זאת במבט כועס. מאז הפרידה, מדר נכנסה לזוגיות חדשה והפרודים טסו בינואר האחרון לצילומי פרסומת נוספת של החברה, בתאילנד.

סצינת הפרידה
סצינת הפרידה © מתוך הקליפ

רן דנקר ונינט טייב

מאז אמנם כבר עברו הרבה מים בנהר, אבל אי אפשר לשכוח את האקסים המיתולוגיים - רן דנקר ונינט טייב, שהפכו לזוג במהלך צילומי הסדרה "השיר שלנו". השניים הפכו לזוג במהירות, וחבריהם לסט העידו על אהבת הנעורים היפה שלהם ועל הזוגיות היציבה. לאחר שצילמו יחד שתי עונות, הזוג נפרד אך המשיך לשחק יחד גם בעונה השלישית והרביעית של הסדרה. לאחר מכן, טייב הפכה לבת זוגתו של יהודה לוי, שהוא האקס של אפרת בוימולד, ששיחקה יחד איתם. אכן טלנובלה בפני עצמה. 

סצינת הפרידה. מתוך הקליפ
 

לאלי אספוסיטו ופיטר לנסאני

גם האקסים, שמאות מעריצים צפו בהתמכרות לסדרתם - "כמעט מלאכים", נאלצו לשחק יחד לאחר הפרידה, אך בסדרה אחרת לגמרי. השניים הכירו על הסדרה האהובה שריתקה את כולנו למסך, וגרמו לכולנו להתאהב בהם. אבל לצערנו, עם סיום הסדרה, השניים החליטו להפרד והמשיכו כל אחד לדרכו. אך שהדרך שלהם נפגשה שוב זמן קצר לאחר מכן, בסדרה "כשאת מחייכת אליי", שם גילמו זוג. אנחנו נתנחם במרתון של "כמעט מלאכים".

© אינסטגרם

לי בירן ודר זוזובסקי

לפני הפאוור קאפל של עולם הבידור - ליביאנה, לי בירן ניהל זוגיות עם שחקנית אחרת - דר זוזובסקי. השניים הכירו על הסט של סדרת הנוער, "החממה", הופיעו יחד בפרוייקטים נוספים והיו הכי צמודים שיש במשך שנתיים. לאחר סיומה של "החממה", הזוג החליט להפריד כוחו, אך מה שהם לא ידעו, זה שהם הולכים להפגש פעם נוספת על הסט. כשנה אחר הפרידה, ניקלודיאון צילמו ספיישל בו התארחו כוכבי "החממה", ובינהם זוג האקסים שלא דיברו יותר מידי, או בכלל. קרינג'י.

 
 
תגובות