רכילות בקטנה: המחליפים של נועה ומרגי. צילום: באדיבות yes.

רכילות בקטנה: המחליפים של נועה ומרגי

השבוע ב"רכילות בקטנה": הזוגיות החדשה בביצה, הדרמה של הקרדשיאנס ממשיכה, נטע אלחמיסטר בינלאומית וגם: האם אריאנה גרנדה בדרך לישראל?

אם הייתם עסוקים מידי בלמצוא תחפושת ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור: 

חוזרת לאקס

בין החזרות הבלתי פוסקות לקראת הבגרות שלה בתיאטרון, ואין ספור האירועים שהיא משתפת בסטורי שלה - גל גברעם מצאה זמן גם לחזור לזוגיות עם האקס. גברעם העלתה לסנאפצ'אט תמונה שלה עם אורן שני, איתו יצאה לפני שנה. מאחלים המון בהצלחה!

© צילום מסך מסנאפצאט

חוזרים למסך

יותר מ-15 שנים עברו מאז שסדרת הנוער המיתולוגית, דרייק וג'וש, ירדה מהמסך. כעת, בראיון שנתן דרייק בל למגזין People, הוא חושף כי הוא וחברו לסט, ג'וש פק, עובדים על פרויקט חדש שיעסוק בחידוש של הסדרה האהובה. בעודם במגעים עם רשתות טלוויזיה שונות, אמר דרייק: "אני מתרגש. אני חושב שיש לנו רעיון נהדר". ומה לגבי מייגן? מירנדה קוסגרוב טרם אישרה את השתתפותה במפגש האיחוד המרגש.

© צילום: gettyimages

לא ממהר להגדיר

בשיחה על זהות מינית ודימוי גוף שהתפרסמה לאחרונה במסגרת תוכנית אינסטגרם, סיפר הזמר סם סמית' על הבריונות שעבר בתור ילד קטן בבית הספר. סמית' סיפר כי הוא לא היה שלם עם גופו כילד, וכי עבר סיטואציות נוראיות בבית הספר. הזמר גם התייחס לזהותו, והודה כי הוא מגדיר את עצמו כ-א בינרי (חסר מין ספציפי). "כשראיתי את המונח א-בינרי, הבנתי שזה בעצם ההגדרה שלי".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sam Smith (@samsmith) on

מה נהיה?

השבוע, להקת פורמולה הגיע לצלם קמפיין ייחודי לחברת "הוניגמן קידס". במסגרת הקמפיין, הארבע יקליטו שיר מקורי, יצטלמו לקליפ עבור המותג ויערכו מפגשי מעריצים. בנוסף לכל אלה, הבנות עיצבו קולקצייה המשקפת את הסטייל האישי שלהן. שאפו!

6f6058ebbc97a
© צילום: רום בראל

יאללה בלאגן!

כחלק מחגיגות פורים, חבורת הרשת החדשה "בלאגן" אירגנה מסיבת פורים נוצצת במיוחד עם כל הכוכבים האהובים. בין האורחים הגיעו: ליאל אלי, בן וטיי, שירלי לוי ונבו עמרני. כולם הגיעו בתחפושות מושקעות במיוחד, ועל עמדת הדי ג'יי הייתה לא אחרת מאשר שלגייה, זאת אומרת - רז ספני... 

© צילום פרטי

על דרמה, בגידות ואהבה

הדרמה במשפחת קרדשיאן-ג'נר מסרבת לשחרר גם השבוע. תחילה קלואי קרדשיאן שיתפה בסטורי שלה תמונה בה היא מביעה תדמה על כך שחברתה הטובה מאליקה נפגשה בעבר עם בחורה עימה טריסטן בגד בה. בהמשך, קרדשיאן הגנה על תומפסון וענתה למכתב מחזק ממעריצה שיצא נגד תומפסון וטענה שהוא "אבא טוב". גם חיי הזוגיות של קיילי ג'נר וטראוויס סקוט לא זוהרים ומקורבים מספרים לאתרי הרכילות כי אמנם הזוג, שהורים לסטורמי בת השנה, עדיין יחד, אך המצב בינהם עדיין מאוד קשה ומתוח בעקבות ההאשמותיה של קיילי כי הראפר בוגד בה. באשר לקורטני, לאחר הסתובבו לא מעט שמועות כי היא יוצאת עם המוזיקאי המוערך טראוויס בייקר, בייקר הכחיש את השמועות וכי בינו לבין קרדשיאן קיימת מערכת יחסים.

 

© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

ביי באד בלאד

אחרי המריבה הגדולה ב-2014, שנגרמה מכך שקייטי פרי "גנבה" לטיילור סוויפט את רקדני הליווי, בה הוציאו שתי הכוכבות את השירים Bad blood ו-Swish swish  שלכאורה נכתבו אחת על השנייה, הגיעה גם הסולחה. פרילחה לסוויפט חבילה של ענפי זית (המסמלים את השלום) וסוויפט בתגובה העלתה סרטון בו היא מציינת עד כמה חשובה הייתה עבורה המתנה ועד כמה היא שמחה שהריב נגמר. אז במידה ותהיתם אם הסולחה מחזיקה מעמד, אנחנו מאושרים לבשר שכן! בטקס האיי הארט רדיו, שנערך בחמישי האחרון, השתיים חלקו את אותה הבמה ונראה כי הן לגמרי בסטיות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Entertainment Tonight (@entertainmenttonight) on

אחיות ולא בגלל השם

כחלק מכתבת "שיק או שוק" שפורסמה ב-Pplus פורסמה הכותרת "ראש בראש: נועה תשבי Vs נועה קירל", בה נשאלים הקוראים לסוגיה מי לבשה לוק שחור טוב יותר. תשבי לא נשארה אדישה לפרסום, והעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה משותפת עם קירל בה כתבה " היום ראיתי את הכותרת תשבי או קירל ולבי נחמץ. קודם כל נחמץ כי הילדה הזאת היא כמו אחותי הקטנה. אני מטורפת עליה". אז אל דאגה אין קרב, ובטח שלא בגלל לוק.

 
 
 
View this post on Instagram

In the picture - SISTERS FROM DIFFERENT MISTERS. I ❤️ you @noakirel_ ווינט ופיפלוס האהובים והמוערכים עד מאוד! תקשיבו. אני יודעת שזה מביא קליקים, לדמות שיסוי ומריבה בין שתי בנות. אני מבינה את זה, קרב חתולות וכו. קלאסיקה. אבל היום ראיתי את הכותרת תשבי או קירל ולבי נחמץ. קודם כל נחמץ כי הילדה הזאת היא כמו אחותי הקטנה. אני מטורפת עליה. היא כל כך מפוקסת ועם רגליים על הקרקע וחכמה ובוגרת והרגשתי צורך מיידי לגונן עליה (לא שהיא צריכה אותי, היא ממש אבל ממש בסדר!) ואז פתאום באופן כללי זה נראה היה לי כל כך מיותר, דייג ההקלקות הזה. יש לי ארבע אחיות. מיליון חברות. נשים זה החיים. חלק מהדרך להשאיר אותנו קטנות, מרוויחות פחות, עסוקות בתחרות ולא בלהתקדם בחיים, זה לשסות את קרבות החתולות האלו. אז יאלה, די. בטח לא עם נועה ונועה. נועהלה אוהבת אותך אהבת נפש. בתמונה - שתי נועות מצטלמות לשער של פנאי פלוס בתכנית של מוטי וואוי שלי 😊❤️😊❤️ שבת שלום לכולם

A post shared by Noa Tishby (@noatishby) on

חשפה יותר מדי

בעולם שבו לילדים של כוכבי הענק יש אלפי עוקבים ברשתות החברתיות זה חלק מהשגרה, יש סלבס שבוחרים לשמור על פרטיות בחיי ילדיהם. אחת מאותם המפורסמים היא בר רפאלי, אמא של ליב ואל, שלא מוכנה לחשוף אותן לתקשורת בגלל הפרסום הרב לו היא זוכה. אך השבוע, כשיצאה לבלות יחד עם שתי בנותיה בהופעה של יהונתן גפן, ליהיא לפיד, אשתו של יאיר לפיד, העלתה בטעות לסטורי תמונה משותפת של רפאלי ובנותיה לסטורי. כמובן שברגע בו גילתה זאת לפיד, הסטורי נמחק.

© אינסטגרם

העצמה זה כאן

אחרי שבוע האופנה ההיסטרי, בו הופיעה דנה זרמון, הגיעו גם תגובות ברשתות החברתיות. אושיית האינסטגרם חשפה תגובות שהעבירו ביקורות על המשקל והמראה שלה. היא החליטה לא לשתוק, והגיבה: "אני לא חושבת שזה צריך להכתיב לי את היום יום או איך אני אגיש בבוקר אם אני אראה מספר שלא באלי לראות... תאהבו את עצמכם, תאהבו אחרים ואל תשפטו על פי מידת המכנסיים!". יו גו גירל!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dana Zarmon | דנה זרמון (@danazarmon) on

כל הכבוד

השבוע התבשרנו כי מיסי אליוט, ג'סטין טימברלייק ואלכס לאקמוייר יקבלו תארי דוקטור כבוד למוסיקה מטעם מכללת ברקלי למוסיקה, אשר נחשבת לבית הספר המוביל בעולם בתחום הג'אז. נכון לשנת 2008 זכו 61 מבוגרי ברקלי ב-175 פרסי גראמי, הפרס המשמעותי ביותר במוזיקה המודרנית.

קרב חתולות

כבר כמה חודשים שאייל גולן נמצא במערכת יחסים עם פליטת הראליטי, דניאל גרינברג. גרינברג נשאלה לא פעם על מערכת היחסים שלה עם רוסלנה רודינה, גרושתו של גולן, ואחרי כמה הערות עוקצניות שנשלחו לעבר רודינה, הדוגמנית החליטה לא לשתוק. בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" ענתה כי היא מכירה את גרינברג מאז היותה נערה, ואפילו היוותה עבורה מנטורית וייעצה לה. היא הוסיפה כי הקשר בין השתיים נגמר לאחר שגרינברג החלה להתכתב עם בני הזוג של רודינה. מעניין מה אייל אומר על כל זה...

© רפי דלויה

טיול משפחתי

מאחורי הקלעים של אחת ההופעות הכי מבוקשות בבוסטון, נעשה מפגש מרגש שחיבר בין אחת המשפחות הכי מפורסמות בארץ לאחת הזמרות הכי מצליחות בעולם. אריאנה גרנדה פגשה את משפחת צפיר הכוללת את במאי "הכוכב הבא", יואב צפיר. במפגש, אחת הילדות לבית משפחת צפיר, מאיה, סיפרה כי היא חיילת המשרתת בתיאטרון צה"ל, דבר שהלהיב את הזמרת. גרנדה סיפרה למשפחה כי היא מאוד רוצה להגיע לישראל בקרוב. אנחנו מחכים לזה!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 🕳M🕳â🕳ÿ🕳â Tšâfir (@maya.tsafir) on

פוראבר על המסך

אור גרוס, שאותה אתם מכירים מהסדרות "פוראבר" ו"כדברא", לוהקה לסדרה "מה שבע" של ישראל קטורזה בקשת. גרוס תשחק את ביתו של קטורזה והצילומים יחלו כבר בחודש אפריל. בנוסף אליה, את ילדיו של קטורזה ישחקו חלק מילדיו האמיתיים. את אישתו תשחק מיה דגן שהפעם תשחק ליד מישהי אהובה עלייה במיוחד - בתה, אמליה. 

© אור גפן

מאורסת, מאורסת, מאורסת

השחקנית, עמית פרקש, ובן זוגה, יאיר יונס, טסו יחד לחופשה בצרפת שהסתיימה בהפתעה. פרקש לא ציפתה ובמהלך החופשה יונס כרע ברך והציע לה נישואין. כמובן שהכוכבת אמרה כן, ופירסמה תמונה באינסטגרם עם טבעת האירוסין. מי שאחראית לשידוך בין בני הזוג, היא לא אחרת מאשר החברה הטובה - אגם רודברג, שגם היא מתחתנת בקרוב. מזל טוב!

 
 
 
View this post on Instagram

הכלה ממריבל 💍 #ברורשכן!!!

A post shared by Amit Farkas (@amitfar) on

אנאבל, ההמשך

הסרט "אנאבל"' יצא לאקרנים בשנת 2014, ולאחר מכן יצא חלק נוסף בסדרה "אנאבל 2" בשנת 2017. עכשיו אפשר לספר כי הסרט חוזר ובגדול. השבוע, התפרסם טריילר לסרט ההמשך "אנאבל חוזרת הביתה", הצפוי לצאת ב26 ביוני לאקרנים, מתרגשים? גם אנחנו!

 

האמת שלה

בעקבות התבטאותה של רותם סלע ותגובתו של רה"מ, בינימין נתינהו, שסחפה אחריה מדינה שלמה, גם כוכבת הנוער, שירן סנדל הביעה את דעתה בנושא. השחקנית העלתה פוסט בו כתבה: "תקבלו באהבה את מי ששונה ממכם. תנהלו דו-שיח תרבותי בו יש מקום לכל הדעות. אם כל אחד יהיה קצת יותר סובלני, יותר קשוב, אם נפתח קצת את הלב והראש אנחנו נהיה אנשים טובים יותר."

© אינסטגרם

החלום האמריקאי

הדוגמנית ובעלת המותג "בננהוט", נטע אלחמיסטר, ממשיכה להצליח בחו"ל, ובנוסף לקליפ של מאלומה, בו כיכבה, היא מופיעה על שער חדש של מגזין "LUCY'S" האמריקאי. בעבור אלחמיסטר, זהו לא השער ראשון שאליו היא מצטלמת מחוץ לגבולות המדינה. "LUCY'S" הוא מגזין אמריקאי נחשב, שבחר את נטע לנערת חודש מרץ של המגזין. כבוד!

עקרון ההחלפה

זוכה עונת "האח הגדול VIP", אסף גורן, והדוגמנית, נטלי דדון, החליטו להתחפש יחד, ואחד לשנייה. גורן ודדון שמרו על קשר כחברים טובים גם מחוץ לבית האח, ולכבוד חג פורים, השניים החליטו לעשות "ונהפוכו" ולהתחלף ליום אחד. את התחפושת הרכיבו מהבגדים שאיתם נכנסו לבית "האח הגדול". הם ללא ספק הבינו את הקונספט של החג!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

משחקים אותה

לאחרונה, הזמר והשחקן, רן דנקר, חזר ובגדול עם סיבוב הופעות חדש ואלבום סולו "משהו אחר". ביום חמישי, צילם דנקר קליפ ראשון לשיר "בית" מתוך האלבום שהוציא לא מזמן, ובקליפ יקח חלק לא אחר מאשר מנחה האירוויזיון - אסי עזר, שיגלם את בן הזוג של הזמר. אנחנו יותר ממתרגשים לראות את התוצאה!

 
 
 
View this post on Instagram

מת כבר שתראו מה הכנו לכם היום! אבל יקח קצת זמן 😍😍😍 @randankerkhalil #בית

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on

מצב כפית

רק לפני שבוע, עדן חסון שיחרר את השיר "כפיות", שהגיע למקום הראשון בסרטונים החמים, אז מה יותר סמלי מלעצב תחפושת מיוחדת מכפיות? שיר פרנקו ואדרת יונה, הכינו עבורו סט כסוף ומואר בסגנון רובוטי עם עיצוב יחודי של כפיות ונורות לד. אפשר גם?

6f605b736de07
6f605b736de07 © צילום פרטי

איפה תאילנד?

אחרי שצילמו את הקליפ לחברת האופנה "רנואר" בתאילנד, השבוע הצטלמו הפרזנטוריות אל קמפיין הקיץ של החברה. בין הפרזנטוריות, הגיעה גם עדן פינס שתמונותיה הופצו ברשתות החברתיות. למרות הכל, פינס הגיעה בשיא האנרגיות ואמרה שזה לגמרי יכול לקרות והיא כלל לא מתרגשת מזה.

© צילום: אלירן אביטל

פאוור קאפל חדש

נועה קירל מכירה את מאור זגורי וחן אמסלם לאחר ששפטה ב"גוט טאלנט" לצידו של זגורי וכיכבה לצד אמסלם בסדרה "שלטון הצללים", והכוכבת אפילו עשתה לשניים את קליפ החתונה. לכבוד פורים, זגורי ואמסלם החליטו להתחפש לפאוור קאפל הכי מדובר - נועה קירל ויהונתן מרגי. לא יודעים מה איתכם, מבחינתנו זו התחפושת הכי מוצלחת השנה!

תמיד זוכרת

השבוע התחילה אריאנה גרנדה במסע ההופעות החדש שלה - Sweetener Tour. בערב הפתיחה של סיבוב ההופעות שלה, בחרה הזמרת לעשות מזכרת לאקס שנפטר, מאק מילר. לפני תחילת ההופעה, בזמן שהקהל נכנס לאולם, נוגנו השירים של הראפר המנוח. הרבה מעריצים שנכחו באירוע התרגשו מהמחווה וצייצו: "הלב שלי לא עומד בזה, כולי דמעות".

© צילום מסך מאינסטגרם

תומכת

מאז יציאת שיר האירוויזיון של קובי מרימי - "Home", הזמר קיבל לא מעט פידבקים שליליים. השבוע בחרה זוכת התחרות, נטע ברזילי, לתמוך ביורש שלה בפוסט מרגש באינסטגרם. "בשבוע האחרון אני שמה לב לגל רוע לא נורמלי סביב השיר של קובי מרימי". כתבה ברזילי והוסיפה: "אני זוכרת שכשטוי יצא, היה גל רוע דומה שהתחלף מהר מאוד בתמיכה. אני כאן להגיד לכם שבלי התמיכה והגב של כולם פה בישראל, הימורים או לא, לא הייתי מגיעה לאן שהגעתי. השיר שנבחר עבור קובי, יקיר נפשי, נתפר בדיוק למידותיו, תאהבו או לא - זה השיר". פייר? צודקת!

 
 
 
View this post on Instagram

בשבוע האחרון אני שמה לב לגל רוע לא נורמלי סביב השיר של קובי מרימי. אני זוכרת שכשטוי יצא, היה גל רוע דומה שהתחלף מהר מאוד בתמיכה. אני כאן להגיד לכם שבלי התמיכה והגב של כולם פה בישראל, הימורים או לא, לא הייתי מגיעה לאן שהגעתי. השיר שנבחר עבור קובי, יקיר נפשי, נתפר בדיוק למידותיו, תאהבו או לא - זה השיר. (דרך אגב, אלני פוריירה הקפריסאית המדהימה שהגיעה למקום השני, הייתה במקומות האחרונים בטבלת ההימורים במשך חודשיים) תמיכה בנציג שלנו, ובעיקר בקובי שהוא זמר מופלא ווירוטואוז ענק עם נפש עדינה ומתוקה, תעשה פלאים להופעה שלו על הבמה, ותעשה פלאים לנו פה בישראל שוב להתאחד. זה פסטיבל מוזיקה ובאנו לחגוג את המגוון. תאהבו, תתמכו, תפרגנו - זה לא עולה שקל וזה מרגיש פאקינג טוב 3> Kobi you're my someone! I love you ! צילום: @levieran88

A post shared by netta barzilai (@nettabarzi) on

החתונה מבוטלת

השחקנים, אמה רוברטס ("משחקי חובה") ואוון פיטרס ("סיפור אימה אמריקאי"), החליטו לנקוט בצעד דרמטי. השניים, שהיו מאורסים עד לא מזמן, החליטו לבטל את החתונה לאחר שפיטרס נצפה יוצא עם השחקן גארט הדלונד. על אף שהשניים כבר לא יהיו בעל ואישה, דווח כי הם נשארו ידידים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emma Roberts (@emmaroberts) on

קוטף עוד תפקיד?

בעוד שאנחנו מחכים בקוצר רוח לחדש של סנטינאו, "הדייט המושלם", שצפוי לצאת באפריל, אנחנו מתוודעים כי ככל הנראה נזכה לראות את השחקן בעוד תפקיד על המסכים. לפי דיווחים, סנטינאו במגעים לגלם את דמות גיבור-העל המיתולוגית - "הי-מן", בעיבוד קולנועי חדש שעתיד לצאת בקרוב. אז האם סנטינאו קוטף גם את הטייטל של גיבור על?

© Gettyimages.IL/Matt Winkelmeyer
 
תגובות