מרגש: המעשים הטובים שעשו הסלבס. צילום מסך מהאינסטגרם

מרגש: המעשים הטובים שעשו הסלבס

הכוכבים האהובים נוצצים וזוהרים כל פעם מחדש על השטיח האדום, אבל מסתבר שלא רק מבחוץ הם יודעים לכבוש אותנו. לכבוד יום המעשים הטובים שחל היום (ג'), אספנו עבורכם כמה מעשים טובים שעשו הסלבס וחיממו לנו את הלב

אחד הדברים המשמחים הוא לתרום ולעשות בשביל האחר, וביום המעשים הטובים אפילו עוד יותר! אז מי הם הסלבס שתרמו, ביקרו בבתי חולים, תמכו במעריצים ואפילו ארגנו מופעי צדקה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

די לבריונות

נפתח את הרשימה שלנו עם אושיית האינסטגרם, ועכשיו גם היוטיובר, אביב ראובן. את אופק ראשון, שכבשה מדינה שלמה בדמעותיה שנבעו ממצבה החברתי בו היא שרויה זמן רב, אתם בוודאי זוכרים. מה שאולי לא ידעתם, זה שראובן דאג לתמוך בה והעלה את המודעות לנושא הכאוב. כוכב הרשת חווה אף הוא בילדתו בריונות, ומחמם את הלב לראות את המקום שאליו הגיע ואת התרומה שלו לילדים שעוברים מקרים דומים לשלו.

© צילום מסך מהאינסטגרם

חלק מהם

גם לזמר הבינלאומי, מאלומה, יש לב רחב במיוחד. הזמר הלטיני המצליח תרם את שערו עבור חולות סרטן. הוא התרגש מאוד, צחק עם הילדים שנכחו ברגע התרומה ושימח אותם רבות. בנוסף אליו, גם עדי הימלבלוי האהובה תרמה את שערה ונושא זה קרוב מאוד לליבה. השחקנית חלתה בסרטן לפני כשש שנים והבריאה. לפני כשנה, היא הובילה קמפיין לתרומות שיער לחולות סרטן. היוזמה של הימלבלוי עודדה תרומות רבות ששימחו נשים וילדות - גם בצל המחלה.

למרות הכל

עוד מעשה טוב שהשאיר אותנו המומים ומלאי גאווה, הוא המעשה של אדל בספלוב אשר נמצאה כמתאימה לתרום מח עצם לאדם החולה בלוקמיה. בספלוב בעלת הלב הרחב, החליטה לתרום והגיעה לבית החולים על מנת לבצע את ההליך (למרות היותו קשה, ארוך וכואב). תרומתה הצילה את חייו של האדם והראתה את ההקרבה וטוב הלב האינסופי של בספלוב יותר מתמיד. אגב, בשנה שעברה נערכה פגישה בין בספלוב למקבל התרומה - ומיותר לציין כי היא הייתה מרגשת מאוד.

 

בפעם האחרונה

לפני כשנתיים התרחש הפיגוע הנוראי במנצ'סטר, בהופעה של הזמרת - אריאנה גרנדה. בפיגוע נהרגו 22 אנשים, כמאה פצועים וגרנדה עצמה יצאה מהמקום בתדהמה ושבורת לב. הזמרת המתוקה תורמת רבות לזולת - וגם הפעם החליטה לעשות זאת. היא ערכה מופע צדקה בשם "One Love Manchester", שבו הופיעו אמנים מפורסמים מהעולם, ביניהם: קייטי פרי, מיילי סיירוס וג'סטין ביבר, וגייסה 13 מיליון דולר לתרומה לקורבנות ולמשפחות. כמה קטנה - ככה הלב שלה גדול!

 

גאים בו!

גם המנחה, אסי עזר, הצליח להפתיע אותנו בטוב ליבו. בהחלטה מעוררת השראה, עזר החליט לשים דגש ולעזור לנושא שקרוב לליבו - הקהילה הגאה. המנחה שיתף לא מזמן, כי הוא יתרום את כל שכרו מהאירוויזיון (105 אלף שקלים!), למען ארגון הנוער הגאה - "איגי". בנוסף לתרומה הענקית, עזר גם הנחה את ערב ההתרמה לאותו ארגון. המנחה הקורע והכובש שאנחנו רואים כל כך הרבה על המסך, הוא לגמרי הפרינס צ'ארמינג של הקהילה הגאה בישראל.

לא לסנן

המעשה הבא לא מתרכז לרגע אחד, אלא לשגרה. לא פעם הזמר והחבר לשעבר בלהקת וואן דיירקשן - הארי סטיילס, תמך ועזר למעריצים בהתמודדויות שונות כמו: יציאה מהארון, התמודדות עם מחלה או סתם יום רע במיוחד. הזמר צילם סרטוני עידוד, דיבר עם אותם ילדים בסקייפ והתקשר אליהם כדי לעודד את רוחם. יום אחד בשנה לא מספיק בשביל לעשות משהו טוב למען האחר...

© gettyimges.ILHandout

מרגשת ברמה בינלאומית

נסיים עם הכוכבת הבינלאומית הפרטית שלנו – גל גדות. במהלך צילומי "וונדר וומן 2", גדות החליטה להקדיש מזמנה הפנוי, למרות לו"ז הצילומים המטורף, ולהגשים את חלומם של ילדים רבים. הכוכבת הגיעה לבית חולים, על מנת לבקר ולשמח מאושפזים  - וכל זאת כשהיא במדי הוונדר וומן שלה. בהחלט וונדר וומן אמיתית!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@galgadotpic) on

 
 

 

תגובות