שוק: אריאנה גרנדה יוצאת מהארון?. צילום מסך מיוטיוב

שוק: אריאנה גרנדה יוצאת מהארון?

הכוכבת האהובה שיחררה שיר חדש וחדי האוזן הבחינו כי אולי מסתתר בו מסר מפתיע על נטיותה המיוניות של גרנדה. לפרטים

אריאנה גרנדה מרבה להכניס את מערכות היחסים שלה למוזיקה שהיא יוצרת, כאשר הדוגמה הכי טובה לכך היא כמובן הלהיט שלה ״Thank U Next”. אלא שבשיר החדש שלה ״Monopoly״ שיצא הלילה, גרנדה דווקא עוסקת בפן זוגי שהיא טרם חשפה - עם נשים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בשורה מהשיר המדובר, אותה היא הוציאה עם חברתה הקרובה ויקטוריה מונייט, שהיא השורה המקדימה לפזמון -השתיים שרות יחדיו, ואז גרנדה שרה לבדה את השורה: ״אני אוהבת גברים ונשים״. השורה המדוברת כמובן גרמה למעריצים לתהות האם הזמרת אכן יוצאת מהארון ומזדהה כביסקסואלית. אחד ממעריציה של הזמרת הגיב על פוסט אינסטגרמי הנוגע לזמרת, ותהה האם גרנדה אכן יוצאת מהארון במהלך השיר. להפתעתו, הגיבה ה-BFF שמככבת בשיר לצד גרנדה, וענתה בצורה עמומה: ״היא מה שהיא אמרה״. המסר אמנם לא חד משמעי, אך מחזק את המשמעות הנדרשת של המשפט המפתיע בשיר. יש לציין שמונייט יצאה בעצמה כביסקסואלית ב-2018, כך שישנו מצב שהשורה בשיר (אותו גם כתבה הזמרת) מתייחסת לויקטוריה בלבד.

התשובה המסקרנת
התשובה המסקרנת © צילום מסך מאינסטגרם
 

כידוע, גרנדה ניהלה לא מעט מערכות יחסים מתוקשרות, כשהאחרונות בהן, עם הראפר המנוח מאק מילר והקומיקאי פיט דיוודסון היו מסוקרות במיוחד. אריאנה ופיט אף התארסו לאחר כשלושה שבועות שהחלו לצאת, אך ביטלו את החתונה חצי שנה לאחר מכן.

 
תגובות