BFF GOALS: אריאנה גרנדה בשיר חדש עם הבסטי שלה. יוטיוב

BFF GOALS: אריאנה גרנדה בשיר חדש עם הבסטי שלה

בזמן שאנחנו עדיין צוחקים ממתיחות האחד באפריל, אריאנה גרנדה הפתיעה אותנו בשיר חדש ומיוחד עם אחת החברות הטובות שלה, וזה מה שחשבנו עליו

במהלך סיבוב ההופעות שלה, אריאנה גרנדה החליטה להוציא שיר חדש עם אחת החברות הטובות שלה ויקטוריה מונט. מונט היא זמרת מתחום ההיפ הופ והפופ. היא כתבה עם גרנדה מספר שירים ואחד מהם הוא שובר השיאים - "7 Rings" שברגעים אלה תופס מקום במצעד הבילבורד כשבעה שבועות ברציפות במקום הראשון במצעד! השיר החדש שהוציאו השתיים היום (ג') נקרא "Monopoly" - בתרגום לעברית מדובר במונופל. אך המשמעות הפעם היא לא משחק הילדים, אלה הכוונה להשתלטות גמורה של משהו מסוים על משהו אחר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כמו בשיריה האחרונים של גרנדה באלבומה החמישי "Thank u, next"' אריאנה צוחקת על עצמה בצורה צינית ועקיפה, והפעם - בעצם ההשוואה של החיים עצמם למשחק המונופול המפורסם. במשחק מי שמנצח הוא העשיר ביותר וכך בשיר ובפזמון גרנדה מציינת כי המטרות שלה בחיים הם ה"בתים" במשחק המונופול. סוג של דימוי לאם היא מגשימה את המטרות שלה היא מנצחת בחיים, כמו שאם היא קונה הרבה נכסים במשחק כך היא מנצחת במשחק. כל האווירה בשיר מאוד קלילה וכיפית, סוג של פופ והיפ הופ ביחד. השיר נכנס לאלבומה החמישי של גרנדה. השיר ״Monopoly" הוא בהחלט ההגדרה למה שאנחנו מכנים הלהיט הבא והוא בדיוק מה שציפינו משיר כזה להיות.

 

החלק שהכי אהבנו בשיר הוא הבית האחרון, כאשר החברות הטובות צוחקות ומדברות על תהליך היצירה של האלבום החמישי של גרנדה שמונט הייתה חלק מהכתיבה שלו. זה ידוע כי העבודה לאלבום נעשתה בצורה מהירה ומאוד חברותית של קבוצת החברים והמפיקים של גרנדה. החברות צוחקות ואומרות: "זוכרת שעבדנו על האלבום הזה כששתינו שמפניה? לא עבדתי על הקול שלי אז תתקשרי לאריק וטרו" (אחד ממורי הפיתוח קול המפורסמים בעולם שהיה המורה לפיתוח קול של שון מנדס וגם של גרנדה עצמה). הן ממשיכות ושרות איך העבודה ביחד גרמה לחברות שלהן לצמוח ושהן שמחות לעבוד ביחד כחברות הכי טובות. לשיר מצורף קליפ קליל כיפי ולגמרי הסטייל של גרנדה, פחות מושקע משני הקליפים האחרונים של הזמרת אך הוא חמוד קליל וצעיר כמו שתי הזמרות הצעירות.

תגובות