רכילות בקטנה: מעריץ פצע את שון מנדס. צילום מסך מהקליפ

רכילות בקטנה: מעריץ פצע את שון מנדס

השבוע ב"רכילות בקטנה": נטע ברזילי עוקפת את אריאנה גרנדה, סטטיק ובן אל בינלאומיים, וגם: מיהו הכוכב שמצטרף ל"לכל הנערים שאהבתי"?

אם הייתם עסוקים מידי בלמתוח את החברים שלכם ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחוות אקסיות

לכבוד החג, נערכו צילומי הפרסומת של חברת האופנה "רנואר" לקולקציית החג, עם כל הפרזנטורים של הרשת: יהודה לוי, ניבר מדר, עדן פינס וגפן ברקאי. בנוסף אליהם הגיעה גם יעל שלביה, שרק השבוע נודע על פרידתה מברק שמיר, וכמובן גם הפרזנטורית המוזיקלית – נועה קירל, שגם היא האקסית של שמיר. בטוחים שהיה מעניין...

© אביב חופי

משתפות פעולה

חיכינו לזה כל כך הרבה זמן, וסוף סוף זה הגיע! לכבוד ההפתעה המשמחת – כדאי שתשמרו מקום בשידת הטיפוח שלכם, מפני שקים קרדישיאן וקיילי ג'נר הולכות לשתף פעולה! נודע כי שתי אושיות הסטייל והאופנה עובדות יחד על מנת להשיק בושם חדש בניחוח שעדיין לא היה. אנחנו כבר לא יכולים להמשיך לחכות!

© צילום מסך מהאינסטגרם 

אמת לאמיתה

ביום שני האחרון נרשמה חוויה פחות נעימה שקרתה לכמה מכוכבי הביצה המקומית שלנו בישראל.  כמה סלבס, כמו רוסלנה רודינה ועומר אדם, הוזמנו לחדר החקירות של רשות המיסים למסירת עדות על השעונים שרכשו, שלכאורה הוברחו לישראל. כמובן, שמעבר לידיעה המסעירה, הרשת געשה גם סביב אותו היום בו זה קרה, שכן היו שטענו כי זו בכלל מתיחה, אולם אותה ידיעה אמיתית.

© צילום: דודי חסון

אאאחד באפריל

כחלק מיום המתיחות השנתי – אחד באפריל, הזמר, ג'סטין ביבר, ניסה למתוח את כל עוקביו באינסטגרם, והעלה תמונה המכריזה על הריונה של אישתו, היילי. לאחר שביבר חשף כי זו אכן מתיחה, המעריצים לא קיבלו זאת בעין יפה, וטענו כי זה חוסר רגישות כלפי אלו שאינם יכולים להביא ילדים. הזמר התנצל והעלה פוסט בו כתב: "המתיחה הראשונה של הרבה אנשים שאני מכיר, היא לספר להורים שלהם שהם בהריון כדי לקבל תגובה מוגזמת. אבל אני בכל מקרה אתנצל ואקח אחריות ואגיד סליחה לאלה שנפגעו".

סוף לשמועות

בהמשך לאווירת האחד באפריל, כולנו הספקנו לראות מתיחות שהצליחו יותר וכאלו שקצת פחות (אהמ.. ג'סטין והיילי...). מי שהצליחה לעבוד על כולם, אבל הפעם עם חיוך, הייתה תום יער. הסטנדאפיסטית העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם בן זוגה וכתבה "סוף סוף מגלה את הסוד, בוטן שלי בבטן". הפוסט גרר תגובות רבות, והשמועה שיער בהריון התפשטה כמו אש בשדה קוצים. אך בהמשך פרסמה יער כי היא בסך הכל התלוצצה והיא איננה בהריון.

 
 
 
View this post on Instagram

🤫🐣🥜🧸👶 סוף סוף מגלים את הסוד בוטן שלי בבטן הכי מתרגשת בעולם 💐 @yaron_sivan

A post shared by Tom Yaar (@tomyaar) on

מתפללים

השבוע הגיע נציג ישראל לאירוויזיון, קובי מרימי, אל ירושלים לצילומי הגלויה לשיר "Home". מרימי הגיע אל הכותל וצולם מתפלל מה שגרר תגובות רבות מהקהל שפחות אוהב את השיר שנבחר. אז האם הכותל הוא מה שיעזור לו לעלות מהמקום ה-25 בהימורים על הזכייה?

© סיוון יאנג

וי אחד

אנחנו יותר מבטוחים שכל אחד ישמח לקבל הודעה משון מנדס האהוב וירוץ לענות לו, זאת אומרת כולם חוץ מבילי אייליש. לפי דבריה של הזמרת: "שון מנדס סימס לי, אבל לא עניתי". תוכן ההודעה לא הופץ אמנם, אבל אנחנו עדיין לא מבינים איך אפשר לא לענות לו?

© צילום מסך מיוטיוב

חיים בסרט

ליזה ביך, סמולקין, קווין ועוד מלא סלבס, בגיעו להקנת הבכורה של הסרט "שהאזאם" ב- yes PLANET ראשון לציון. הסרט מספר על גיבור העל החדש אשר בערת המילה "שהאזאם", הופך לגיבור על בוגר, למרות היותו צעיר. הלוואי עלינו!

© שוקה כהן

לא מוותרת

מה הייתם עושים אם הייתם מגלים שאתם אוכלים באותה המסעדה בה אוכלת ריהאנה? כנראה לא מה שבחור אחד עשה השבוע. כאשר הזמרת אכלה באחת המסעדות המוכרות בלונדון, ניגש אל שולחנה סועד ולקח מן המגש שלה צדפה לאחד מחברי שולחנו. במידה וחשבתם שריהאנה ראתה את המקרה כמבדר – אתם בהחלט טועים. הזמרת לא הניחה לסועד להתחמק וחייבה אותו לשלם 250 פאונד תמורת מגש טרי של מאכלי ים, כי הוא הרס את שלה.

© gettyimages.il/Christopher Furlong

לא מתיחה

הזמר עברי לידר לגל הבשורות וחשף הודעה מרגשת במיוחד. ביום רביעי פרסם לידר בחשבון האינסטגרם תמונת אולטרסאונד, וכתב כי הוא החליט לעשות הליך פונדקאות בארצות הברית, וכרגע ההריון בשבוע ה-12 שלו. את הפוסט סיים במשפט מרגש שכתב לילד: ״לילד שלי יהיו ארמונות וימים מלאים בצחוק ובשיר, לילד שלי יהיו משחקים, מכוניות בצבעים ותמונות על הקיר, לילד שלי יהיה העולם נקי משנאה בין בני האדם. מלחמות העבר, רק בספרים, שילמד בבית ספר הילד שלי״.

מפרגנת

אמנם לא זכינו לראות את אחת מכוכבות הענק בעולם, קים קרדשיאן, בישראל, אך בהחלט הספקנו לראות פרגון על שיתוף הפעולה מצד אחותה של הכוכבת. קיילי ג'נר העלתה תמונה של קים, שצולמה כחלק מהקמפיין למותג המשקפיים, ותייגה אותה ואת המותג. בהחלט הרימה לה.

© צילום מסך מאינסטגרם

מוגזם

מכורים לספורט? כי חברת "adidas" השיקה נעל ריצה חדשה, ה-19Ultraboost. לאירוע המושקע הגיעו בלוק ערב ספורטיבי במיוחד: יעל שלביה, ריף נאמן, אגם בוחבוט, נועה קירל, ישראל אוגלבו, קים אור אזולאי וכמובן עברי לידר שהופיע יחד עם הדיג'יי, תומר מייזנר. הלכנו לרוץ!

© שוקה כהן

בוא בוא בוא שוב

ערוץ הילדים השיקה את העונה החדשה של הסיטקום המצליח "אלישע" שעלתה לשידור השבוע בתזמון מדוייק עם אחד באפריל (בערוץ הילדים בפרטנר TV ובסלקום tv). הגיעו להשיק ולהצחיק: יובל סמו שדאג לסלפי עם הצופים הצעירים, מלי לוי שהגיעה עם בתה, עלמה זק וליאת הר לב. עוד נכחו באירוע: גיא לואל ושחף יעקובוביץ' המשתתפים בה, כוכב ערוץ הילדים, עודד פז שגם הנחה את האירוע, השחקנית הצעירה, עמית מרקוס שהצטרפה אל העונה החדשה ונוספים.

לישע לישע לישע
לישע לישע לישע © ראובן שניידר

זכו בזה

אחד הזוגות המצליחים בעולם, הוסיף השבוע פרס נוסף לארון הגביעים המשפחתי. ביונסה וג'יי זי, זכו השבוע בפרס מפעל חיים על תרומתם המשמעותית לקהילה הגאה. השניים ידועים ככאלו שמשתמשים בהצלחתם המקצועית ובמיליוני העוקבים שלהם ברשתות החברתיות, למען קידום זכויותיהם של הקהילה הגאה. בנאום קבלת הפרס הביעו הזוג את תמיכתם בקהילה, והזכירו קרובי משפחה המשתייכים גם הם לקהילה. כל הכבוד!

 

 

קופצים רוקדים

הזמר, איתי לוי, והדוגמנית, מריה דומרק, בילוי יחד יום שלם ברחובות תל אביב. אל דאגה, השניים רק מצלמים פרסומת חדשה עבור מותג האופנה "Lee Cooper". הפרסומת צולמה במספר לוקיישנים, ביניהם: חוף הים, השוק היווני ועוד... ובכל מקום הפתיעו השניים יחד עם שאר הרקדנים, את העוברים ושבים עם ריקודים ושמחת החיים.

© אסף לב

בינלאומיים

אחרי ההישגים הרבים שהצמד, סטטיק ובן אל, קטף יחד בארץ ובחו"ל – הגיע הישג חדש ומרשים במיוחד. השניים נכנסו לפלייליסט הבינלאומי של MTV  עם הלהיט הענק שלהם "Tudo Bom"! השניים כבר לגמרי יכולים להיקרא כוכבים בינלאומיים.

 

מותקפת

כידוע, דמי לובאטו מטפלת רבות בהפרעות האכילה שלה, ופתוחה על כך עם מעריציה. אך השבוע, פורסמה כותרת בה נכתב כי היא: "נראת דמות מלאה יותר". לובאטו לא נשארה חייבת והשיבה לעיתונאי: "בניגוד לעבר, אני לא כועסת שמישהו העלה פוסט על 'הדמות המלאה' שלי. אני כועסת על כך שאנשים חושבים שזה בסדר לכתוב כותרות על צורות הגוף של אנשים. במיוחד על אישה שהייתה פתוחה כל כך על ההחלמה מהפרעת האכילה". אנחנו שמחים שלמרות הכל – היא מעבירה מסר חשוב וחזק!

© אינסטגרם

בשוק!

למקרה הזה לא ציפינו! בסיום ההופעה של שון מנדס בשוויץ, הזמר ירד אל השורה הראשונה שבקהל. בלי לשים לב, מעריץ שהתלהב גירד את הלחי של מנדס, אאוץ'. אל תדאגו אנחנו בטוחים שזו הייתה תאונה ולמנדס עצמו לא נגרם נזק חוץ מחתך על הפרצוף.

© צילום מסך מאינסטגרם

בפעם האחרונה

רגע לפני גיוס ולפני שעולה על מדים, הדוגמנית, סופיה מצ'טנר, הגיעה לפתיחת חנות הדגל והשקת קולקציית החג של "ללין", רשת הטיפוח הבינלאומית. האירוע היה כחלק משיתוף פעולה של הרשת עם עמותת Make A Wish, במסגרתו כולם הפכו למוכרים ליום אחד, ביום המעשים הטובים.

© לנס הפקות

שותף חדש

רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם כי התחילו הצילומים לסרט השני של "לכל הנערים שאהבתי", וכבר נודע לנו דבר נוסף! השחקן רוס באטלר, אשר שיחק ב- "13 סיבות" וב-"רבריידייל", מצטרף לקאסט הצילומים של סרט ההמשך. אנחנו פשוט נרגשים!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ross Butler (@rossbutler) on

לא עוצרת

נטע ברזילי הספיקה בשנתיים האחרונות לקטוף הישגים רבים ולשבור שיאים, אך ברזילי אינה עוצרת והצליחה עקפה את אחת הזמרות הענקיות בעולם! לברזילי לא הספיק לכבוש רק את מצעדי ההשמעות בארץ, והשבוע היא נכנסה עם "BASSA SABABA", לעשירייה הראשונה במצעד הדאנס קלאב האמריקאי של בילבורד, ובכך עקפה את להיטיה של אריאנה גרנדה! בהחלט גאווה לאומית!

 

קריפי

השחקנית המוכשרת והאהובה עלינו, סלינה גומז, שיתפה השבוע בחשבון האינסטגרם שלה טריילר לסרט האימה החדש שבו היא משתתפת. לסרט קוראים "The Dead Not Die" והוא סרט אימה מפחיד וקריפי המספר על מתקפת זומבים בעיירה קטנה. הטריילר מעניין ומסקרן, ואנחנו מתים כבר לראות את גומז בסרט!

רחוקה מכולם

מה יותר טוב מאשר לצלם סלפי עם הקפה ולקחת אותו בחינם? זה בדיוק מה שקרה באירוע של "NESPRESSO", במהלכו הושק בית קפה פופ אפ חדש. אל האירוע הגיעה לא אחרת משיראל טולדנו, החברה החדשה של עומר אדם, אשר סירבה לענות על שאלות ורק ציינה כי בקרוב תחגוג יום הולדת 18. נביא לך קפה במתנה, סגור?

© לנס הפקות

יוצאת מהארון

הזמרת, ביבי רקסה, חשפה השבוע כי היא לא מזדהה כסטרייסטית. בראיון למגזין "NYLON" הצהירה שהיא בן אדם של אנרגיות ואם היא רוצה להיות עם מישהו או עם מישהי, היא פשוט תהיה איתו או איתה כלומר - לא משנה לה המגדר שלו.

ביבי רקסה
ביבי רקסה © צילום מסך מהקליפ

בום

השבוע חוותה הזמרת, טיילור סוויפט, חוויה פחות משמחת כשקיבלה מבקר לא רצוי במיוחד בפתח ביתה שברוד איילנד. הכל החל ממרדף משטרה בעקבות מכונית גנובה. המכונית ככל הנראה נסעה במהירות מופרזת, דבר שגרם לאובדן שליטה ולהתנפצותה בשער הבית של סוויפט. למרבה המזל סוויפט לא נכחה באירוע. מקווים שהכל בסדר!

© אינסטגרם taylorswift@
תגובות