חזן וליברמן: הסלבס עם השמות של הפוליטיקאים. צילום: Gettyimages.IL/Pool וצילום מסך מאינסטגרם

חזן וליברמן: הסלבס עם השמות של הפוליטיקאים

רוב הנוער אמנם לא יכול להצביע בבחירות הקרובות, אך כדי להרגיש הכי קרוב לזה, רכזנו כמה כוכבי נוער שחולקים שם משפחה של פוליטיקאים. למי אתם הייתם מצביעים?

הפתק שלכם עוד יושמע בקלפיות, אבל עד אז החלטנו להביא לכם את כוכבי הנוער הגדולים והאהובים שמרגישים הכי קרוב לפוליטקאים בעזרת שמות המשפחה שלהם. חזן או ליברמן - מהי הבחירה שלכם במקרה הזה?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ליברמן

מפלגת "ישראל ביתנו" יכלה לכבוש את הרשת אם היו לוקחים את ליברמן אליהם, כלומר לא את יו"ר המפלגה אביגדור אלא את כוכבת הרשת וחברת "בלאגן" - שרון ליברמן. הכי היינו נותנים לה איזה תיק בממשלה, אולי כשרת החינוך, בכל זאת, מורה לאנגלית...

סלוגן לבחירות: הכל זה חארטא, אני מנהיגה שעושה בלאגן!

© אינסטגרם, fotolia

שמיר

לחלוק שם של ראש ממשלה לשעבר זה לא סתם, תשאלו את ברק שמיר שיכול להעיד על כך. כמו ראש הממשלה לשעבר, יצחק שמיר ז"ל, גם שמיר הצעיר עומד בראש...עולם הדוגמנו ולגמרי מוביל בתחומו!

סלוגן לבחירות: המדינה שלנו זקוקה לברק!

© fotolia ואינסטגרם

שפיר

העם דורש צדק חברתי, כך דוגלת חברת הכנסת סתיו שפיר ממפלגת "העבודה". אבל יש מצב ששפיר אחר יוכל להחליף אותה בתפקיד? חברת הכנסת הגיעה עד למשכן לאחר ההיסטריה שיצרה במחאת האוהלים ואם כבר היסטריה ושם משפחה שכזה - אז הכי מתבקש שנזכיר את תובל שפיר שאחראי על היסטריית "גאליס".

סלוגן לבחירות: מנהיג שנותן לעצמך להיות אתה!

© fotolia אינסטגרם

אמסלם

חבר הכנסת דודי אמסלם מ"הליכוד" יכול להיות רגוע, אם הוא יצטרך לחופשה אך עדיין ירצה אמסלם אחר בתפקיד הוא יוכל להזעיק את השחקנית האהובה, חן אמסלם, לעזרה. שני האמסלמים יודעים לעשות שמח ולגרום לכולם לגבר עליהם כך שזה לגמרי קלללל עבורה.

סלוגן לבחירות: כל האמת ה'אק על השולחן.

© fotolia אינסטגרם

חזן

מדובר בחילוף הכי מתבקש שעשינו אברררר! חבר הכנסת היוצא, אורן חזן לא רק חולק עם כוכב הנוער האהוב את שם המשפחה אלא גם את הצליל בשם הפרטי. לא מעט פעמים כשאנו מבטאים את השם של "שחקן השנה" - עומר חזן, רבים בסביבה בכלל שומעים "אורן" ומתבלבלים, לכן ולכבוד הבחירות החלטנו לתת לעומר חזן להיות מועמד רציני ובולט. מי יודע אולי מדובר בשר התרבות הבא של המדינה? בכל מקרה, גם אורן וגם עומר מבוקשי סלפי, לא ככה?

סלוגן לבחירות: מנהיג שמדבר אהבה!

© יאיר שגיא fotolia

מרגי

לפני שאתם מרימים גבה, אכן יש חבר כנסת שחולק עם יהונתן מרגי את אותו שם המשפחה. מדובר ביעקב מרגי ממפלגת ש"ס המשמש גם כיושב-ראש ועדת החינוך, התרבות והספורט. בקיצור, תחום בו מרגי לגמרי יכול לעזור ולהשפיע אם רק תתנו לו רגע! אגב, אם לא ידעתם, שמו השני של מרגי הוא גם יעקב. אם זה לא סימן אז אנחנו לא יודעים מה עוד...

סלוגן לבחירות: מנהיג עם יד על הלב!

© יאיר שגיא fotolia

 

 

 
 
תגובות