מעבדות לחירות: הסלבס שעברו הרבה בדרך לתהילה. צילום מסך מהאינסטגרם

מעבדות לחירות: הסלבס שעברו הרבה בדרך לתהילה

הם התמודדו עם קשיים והפכו עולמות, אך לא הרימו ידיים - וכיום הם הגיעו לפסגה. לכבוד חג הפסח אספנו עבורכם כמה סיפורים מעוררי השראה של הסלבס הכי אהובים, שהצליחו למרות הקשיים הרבים שבדרך

כיום הם מצליחים, שוברים שיאים, מגשימים חלומות ולכל אחד מהם מעריצים רבים והמון עוקבים ברשתות החברתיות. אך תחילת דרכם לא הייתה פשוטה כל כך. קבלו את הסלבס שעל אף הקשיים - כבשו את ליבינו והצליחו בגדול.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נטע ברזילי

למרות כל הביקורות הרבות והקשות שנאמרו עלייה - נטע ברזילי הביאה אלינו את המקום הראשון באירוויזיון, ובמקביל שברה את כל המוסכמות החברתיות, ואפילו הורידה מעצמה כמה סטיגמות שהודבקו עליה. לאחר שלא הייתה מקובלת, התמודדה עם הביקורות הקשות ועזרה לכל כך הרבה נשים – ברזילי בהחלט ראויה לפתוח לנו את הרשימה ולהיות הגיבורה הראשונה שהגיעה לקריירה משגשגת - למרות הכל!

 

ניקי מינאז׳

ניקי מינאז׳ באה מבית לא פשוט בכלל. בילדותה הוריה נפרדו, דבר שהביא לשנאה רבה בין השניים. השנאה הייתה כל כך רבה, עד שאביה ניסה לשרוף את ביתה כשאימה הייתה בתוכו. הזמרת סיפרה כי באחד הימים, נכנסה לחדרה והתפללה לאלוהים שיעשה אותה עשירה, רק בכדי שתוכל לעזור לאימה כלכלית ולגרום לה להיות מאושרת. מינאז' לא וויתרה לרגע ועבדה קשה בכדי להוכיח את עצמה. והיום? היא אחת הזמרות הפופולריות בעולם.

 

דין מרושניקוב

אם הייתם בהרצאות של דין מירושניקוב, אז אתם בטח כבר יודעים - ואם לא, אז לידיעתכם, לשחקן האהוב הייתה ילדות לא פשוטה. הוא עלה לארץ מאוקראינה, נאלץ להתמודד עם גזענות, הרגלים חדשים שלא היה רגיל אליהם בארץ המוצא שלו (כמו למשל הלבוש השונה והכשרות). בנערותו הוא שינה את שמו ואת שם משפחתו, כי התבייש בזהותו. לאחר מכן, התגייס לשייטת 13, נפצע במהלך מבצע צבאי והפך לנכה צה"ל. בהמשך חייו – החלום האמיתי שלו היה משחק, אך הלך ללמוד מנהל עסקים - "כי ככה כולם עושים". לבסוף הבין שזה לא מתאים לו, פרש מהלימודים והתמקד בעיקר במשחק. כיום הוא מצליח מאוד בתחום המשחק והצליח להגשים את חלומו ולהגיע אל התהילה למרות הכל.

 

דמי לובאטו

מי לא מכיר את דמי לובאטו? כיום היא אחת מהכוכבות הכי מוכרות ונערצות בעולם. הזמרת בת ה-26 מעולם לא הסתירה את הקשיים איתם התמודדה וממשיכה להתמודד עד היום. כבר בבית הספר חוותה לובאטו בריונות וחרם מצד חבריה לכיתה, ובעקבות המקרים הקשים החלה לפתח הפרעות אכילה ודיכאון. כל אלו לא הצליחו להכניע אותה לוותר על חלומותיה, אלא להפך. דמי לא וויתרה לרגע והגשימה את החלומות שלה. למרות שהזמרת ממשיכה להתמודד עם קשיים אלו, אנו בטוחים כי למרות הכל היא תמשיך לדבוק בשאיפותיה ולהצליח.

 

ג'סטין ביבר

את סיפורו של ג'סטין ביבר, הזמר שכבש את לב הבנות, כולם מכירים. כיום הוא אחד מהמוזיקאים עם שיאי המכירות מהגבוהים בעולם, אך את תחילת דרכו הוא לא ישכח לעולם. כשהיה קטן, המצב הכלכלי בביתו היה קשה ולכן אמו נאלצה לעבוד במספר עבודות. ביבר היה שר ומנגן על גיטרה ברחובות, כשעוברים ושבים שומעים אותו וזורקים לו כמה שקלים. לאחר מכן הוא התגלה ביוטיוב דרך סרטוני קאברים שהעלה ורק אז הוחתם בחברת הקלטות. ביבר הוא ההוכחה שאפשר להצליח תמיד, ולמרות הכל.

 

אלין כהן

על פניו נראה שהחיים של אושיית האינסטגרם, אלין כהן, הם מושלמים לחלוטין - יש לה קריירה משגשגת, משפחה תומכת, ואפילו מותג איפור על שמה וכל זה בעודה בת 17 בלבד. אך מסתבר כי הנערה הזו התמודדה עם לא מעט קשיים לפני שהגיעה להצלחה. בילדותה היא עברה תאונה כאשר רכבה על אופניים ללא קסדה ובעקבות כך נאלצה להתמודד עם אובדן זיכרון ופגיעה מוחית. בנוסף, לאחר שהחלה להתפרסם והשתתפה בתוכנית "הבנים והבנות", עברה חרם בבית הספר. אבל כפי שאתם רואים, הכוכבת כיום ממשיכה לכבוש כל מטרה ומעבירה מסרים חשובים מאוד, בעקבות כל מה שעברה, לקהל שלה.

ליידי גאגא

איך אפשר שלא להזכיר את כוכבת הענק - ליידי גאגא. בעברה, חוותה גאגא בריונות, התנהגות עוינת ואף הוטרדה מינית מצד חבריה בבית הספר. גם בתקופת האוניברסיטה חוותה הזמרת קשיים חברתיים ובריונות, ואפילו פתיחת דף פייסבוק על ידי מספר סטודנטים, המוקדש לירידות עליה. בנוסף, גאגא התמודדה עם דיכאון והפרעות אכילה. למרות הקשיים, היא לא נכנעה וכיום נחשבת לאחת מהזמרות הכי מצליחות ומרוויחות בעולם.

 

 

 

תגובות