רכילות בקטנה: טיילור מלכוב חווה בריונות ברשת. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: טיילור מלכוב חווה בריונות ברשת

השבוע ב"רכילות בקטנה": מה קרה בין ג'סטין ביבר לשון מנדס ואיזו סערה הוא חולל, המשתתפים החדשים בפסטיגל וגם: הצעד של לי בירן למען תושבי הדרום

אם הייתם עסוקים מידי בלרסס ספריי שלג ולמצוא את האאוטפיט לחג, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דרום אדום

ביום ראשון, לכבוד תושבי הדרום, קיים לי בירן הופעה מיוחדת דרך שידור הלייב באינסטגרם במהלכו ביצע את הלהיטים האהובים מהסדרות בהן השתתף וכן את להיטיו האחרונים. ״כואב לי בלב שזה מה שאתם צריכים לעבור, רציתי להנעים את זמנכם״. סיפר בשידור. בנוסף לזמר האהוב, היוטיוברית, מיכל מצוב, העלתה סרטון בחשבון היוטיוב שלה, בו היא מראה את המצב הביטחוני לפי החוויות שלה בתור לוחמת ותגובות של תושבי הדרום אשר עוקבים אחריה.

 

מתעלמים מבריונות

לאחר שקרא לכריס בראון "אגדי" בפוסט שהעלה, ג'סטין ביבר עורר את זעמם של לא מעט אנשים לאור ההיסטוריה האלימה של בראון. לאחר מכן פרסם הזמר בסטורי: "בריונות היא אף פעם לא דבר נכון". כריס בראון תמך בפוסט המדובר של ביבר והודה לו על הפרגון: "אוהב אותך, תודה לך על האמון בי". 

מעורר סערות מאז ומעולם
מעורר סערות מאז ומעולם © gettyimges.ILTheo Wargo

זוג חדש בביצה

כנראה שהאחיות סנדל מאוד מתחברות לוזוכי האח הגדול, כי אתמול (ה') נודע לנו על זוג חדש בביצה שלגמרי כבר לא מסתתר. אתם מנחשים מי הם? כן, שירן סנדל וזוכה האח הגדול, אסף גורן, החליטו להשיק את הזוגיות החדשה ביניהם במסיבת הבריכה של אירית רחמים. יהיה דאבל דייט עם קארין וישראל?

צעד נוסף בקריירה

קים קרדשיאן לא מפסיקה להפתיע. השבוע נודע כי הכוכבת לוקחת צעד נוסף בקריירה המרשימה שלה. בקרוב  יצא סרט דוקומנטרי על קרדישיאן ועל העבודה שלה למען האסירים. אנחנו מצפים לקראת עליית הסרט, וכבר מתרגשים!

© Jamie McCarthy/Getty Images_IL

עניין של מזל

הנה לכם סיפור שלא קורה בכל יום וממש לא לכל אחד. כששגיא ברייטנר גר בדירה עם שותפו, הוא לא ציפה לפגוש את בת הדודה האבודה שלו. שני קופל הגיעה לדירה של האקס שלה (שהיה בזמנו בן זוגה) והעלתה תמונה לסטורי יחד עם ברייטנר שהובילה לגילוי כי השניים בני דודים! בפוסט שהעלתה כתבה: "המפגש שלנו הוא אחד המפגשים שאזכור לנצח. איזה כיף לי שיש סביבי את האנשים הכי מדויקים עבורי שאני אוהבת ויכולה לעוף איתם על החיים".

מחזירה לו

בשבוע שעבר דוחנו לכם על הצעד המפתיע והנועז מכיוונו של אסי עזר, להניח למשקעי העבר שלו עם בר רפאלי ולעקוב אחריה באנסטגרם. אולם, להזכירכם, רפאלי לא החזירה לו עוקב, דבר שגרם לנו לתהות מהו באמת מצב היחסים ביניהם. לשמחתנו, כנראה שמצבם טוב מתמיד כי השבוע רפאלי החליטה להחזיר לעזר את העוקב. לרגע נבהלנו.

שירנקה מפתיעה

בשבוע האחרון עלה לאוויר האתר החדש של הסטייליסטית ואישיות האופנה שירן כדר מילר (ואשתו של השף המצליח עומר מילר). האתר יכלול מגוון של פריטי לבוש ואביזרי אופנה לצד פריטים לעיצוב הבית, ברוח
עולמה הפרטי המלא בפנטזיה, תעוזה, והומור! האתר הפונה בעיקר לנשים, מציע פריטי לבוש, הלבשה תחתונה, נעליים, בגדי ים, משקפי שמש ושאר אביזרי אופנה לצד פריטי לייף סטייל לבית כולל צלחות, כוסות, מצעים, כלים חד פעמיים, שטיחים, מוצרי טיפוח ועוד הפתעות ומוצרים יחודיים ביצור ויבוא בלעדי. מאחלים המון בהצלחה!

פנטזיה

עוד לא התאוששנו מהפסטיגל המטורף שהיה השנה עם הכוכבים הכי אהובים, וכבר אנחנו יותר ממצפים לראות מה הולך להיות השנה! השבוע נמסרה ההודעה כי שירה לוי וגפן ברקאי צפויים להצטרף לפסטיגל 2019, להזכירכם מי שכבר בפנים הם: עדן בן זקן, נועה קירל, יהונתן מרגי, איתי לוי וטלי אורן. לא יכולים לחכות לזה!

© אור גפן

פול דרמה

דרמה התרחשה השבוע על סט הצילומים של הסרט "פול גז". אחד השחקנים המרכזיים, נדב גדג', חש לא טוב והתפרע על הסט. דווח כי גדג' הגיב בתוקפנות כלפי חברי ההפקה והבמאי עצמו ולאחר מכן פונה לבית החולים לבדיקות. מקווים שהכל יהיה בסדר!

© צילום מסך מאינסטגרם

מזל טוב!

השחקנית, ג'ינה רודריגז, המוכרת מתפקידה הראשי בסדרה ג'יין הבתולה, התחתנה השבוע בחתונה שנראת כאילו לקוחה מסדרתה - עם בן זוגה, ג'ו לו'סיסרו. מי שחיתן את הזוג המאושר הוא ג'סטין בלדוני, שגילם את דמותו של רפאל בסדרה. אמרנו כבר שזה נראה סצנה שלקוחה מהסדרה? עוד נספר לכם כי במהלך הטקס החגיגי לבשה בין היתר שמלה של המעצבת הישראליתף דנה הראל - הראל סיפרה על המקרה; "תפרנו את השמלה במהירות, היא רצתה אותה מהר".

יסמין החדשה?

עדי ביטי הוזמנה על ידי חברת דיסני להיות הנציגה הישראלית היחידה בפרימיירה החגיגית של סרט הלייב אקשן "אלאדין" שתתקיים בלונדון בנוכחות כוכבי הסרט. בנוסף לפרימיירה, ביטי תיקח חלק בצילומי קליפ מוזיקלי שבו ישתתפו משפיענים נוספים מכל העולם. "גדלתי על הסרטים של דיסני, השירים, הסיפורים. מיד שקיבלתי את ההודעה על הבחירה בי, התרגשתי מאוד, זה לחזור לרגע לילדות ולחוות את ההתרגשות מחדש" מסרה הזמרת. 

© באדיבות אוראל סופר וסוכנות יולי

בשעה טובה

הכוכבת, עדי הימלבלוי, ממשיכה להשתמש באינסטגרם כדי לרגש אותנו ואגב ממש מצליח לה! אחרי שבחודש שעבר הימלבלוי הודיעה לנו על הריון שני, ארבע שנים מלידת בנה הבכור, השבוע היא בישרה לנו את מין האובר. לשחקנית האהובה הולך להיוולד בן נוסף! אל התמונה שהעלתה הוסיפה את הכיתוב "אז כמה בנים צריך לקבוצת כדורגל?". אם אנחנו לא טועים, אחת עשרה.

בייבי בדרך?

עוד זוג שכנראה בדרך להביא ילד לעולם - הם לא אחרים מאשר ג'סטין והיילי ביבר. בסרטון ממסיבת האפטר פארטי של נשף המט גאלה, קנדל ג׳נר והיילי בולדווין ביבר נראות רוקדות לצלילי הלהיט ״All that matters” של ג׳סטין ביבר. בסרטון ג׳נר טפחה על בטנה של בולדווין, מה שמיד גרם למעריצים לחשוב כי הבסטי רמזה על הריון. לאחר מכן מתמונות שפורסמו, נראתה הדוגמנית מחזיקה ונוגעת בבטנה. אז האם ביבר קטן בדרך?

גונב לו את התואר?

ועכשיו נעבור לבעלה של הדוגמנית - לג'סטין ביבר. לא מזמן, הודיע ביבר כי הוא לוקח הפסקה מהמוזיקה על מנת להשקיע כעת את זמנו במשפחה. אך יכול להיות שבזמן שהוא בהפסקה, הזמר שמתחרה איתו על התואר ייקח לו אותו? השבוע במהלך טיסה, שון מנדס נשאל האם הוא ג'סטין ביבר (מביך!). אז בינתיים ההפסקה של ביבר לא מזיקה לו, אך מי יודע מה יהיה בהמשך?

© gettyimages

תתכוננו להתאהב

הפעם החלטנו לעורר בכם קצת רגשות נוסטלגיה שיחממו לכם את הלב. זוכרים שישבתם על הספה כשקערת פופקורן ענקית לידכם וצפיתם בסרט דיסני? כי זה הולך לקרות שוב, בקרוב מאוד. דיסני פרסמו את רשימות הסרטים אשר צפויים לעלות בשמונה השנים הקרובות ובינהם נמצאים: "מלך האריות", "אלאדין" ו"לשבור את הקרח 2".

 
 

פייט

כפי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר, בן זיני הפתיע את טיילור מלכוב, בת זוגו, לכבוד יום הולדתה ה-17 שהתקיים השבוע. באחד מימי החופשה, הכוכבת הותקפה בהודעות, טוקבקים ותגובות קשות. בעקבות כך פרסמה סטורי בו כתבה "רק מזכירה שאצלי בעמוד לא אתן לכם להמשיך ולעשות בריונות ברשת ולהגיב תגובות רעות. חוסמת את כל הבריונים. המשך יום נפלא ושבת שלום". גם פרוגה חסמה את מי שהגיב לה ותומכת בטיילור!

© ענת מוסברג

עבר בית ספר

אחרי חמש עונות מטורפות בהן שפט הראל סקעת בתוכנית "הכוכב הבא", החליט הזמר לא להמשיך לעונה הבאה והצטרף לחבר המורים ב"בית הספר למוסיקה". בפוסט שהעלה לחשבון האיסטגרם שלו הוא כתב "למדתי וחוויתי המון ובעיקר נהניתי להיות בתוכנית הכי טובה בטלוויזיה עם אנשים מעולים שנותנים את כל הלב." מי שצפוי להחליף אותו בשולחן השופטים הוא איתי לוי, שכזכור לכם כבר לקח חלק בתוכנית בתור שופט אורח בעונה האחרונה.

רוצים לשתות?

צופים רבים התקשו להתעלם מהפריט יוצא הדופן שהופיע בפרק השבועי של "משחקי הכס". כזכור, הסדרה מתרחשת בימי הביניים וההפקה המושקעת בהחלט דאגה לאורך הסדרה לגרום לתפאורה להראות בהתאם, אלא שבפרק האחרון הייתה להם פאשלה קטנה. בזמן שג'ון סנואו וחאליסי חוגגים ושותים, היה ניתן להבחין במה שנראה כמו כוס של חברת סטארבקס בין כוסות הברזל של ימי הביניים. חברת HBO מיהרה להגיב על הטעות בסרקסטיות: "משקה הלאטה שהופיע בפרק היה טעות, דאינריז (חאליסי) הזמינה בכלל תה צמחים".

למרות הכל

בעקבות ההסלמה שפקדה את הדרום בתחילת השבוע, רצו שמועות שהגעתו של דיג'יי סלומון לישראל ביום העצמאות תתבטל. אך כנראה שהשמועות בהחלט לא היו נכונות - מפני שבערב חג העצמאות, ההופעה שלו התקיימה כמתוכנן, בפארק הירקון בראשון לציון והגיעו אלפי אנשים לחגוג את 71 השנה של עצמאותה של מדינתנו.

מחזירים את הטבעות

שנה לאחר שהכירו וחודש לאחר שהתארסו, הזמרת, מאיה בוסקילה, ובעלה לעתיד-לשעבר החליטו לבטל את החתונה, זאת לאחר שבתחילת החודש מחקה בוסקילה את כל התמונות המשותפות של השניים מהאינסטגרם שלה. בפוסט שפרסמה הזמרת כתבה: "זאת הייתה החלטה משותפת, אין צורך בהסברים לעולם".

תגובות