רכילות בקטנה: נועה קירל במפגש עם כוכבת "כמעט מלאכים". צילום: ערן לוי, יחצ

רכילות בקטנה: נועה קירל במפגש עם כוכבת "כמעט מלאכים"

השבוע ב"רכילות בקטנה": קים אור אזולאי מרגשת, מדונה משנה את הקול והכל, גל גדות מרימה למרימי וגם: הכל על ההצעה לה נטע ברזילי סירבה

אם הייתם עסוקים מידי בלהתכונן לבגרות במתמטיקה או לל"ג בעומר, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חושפת

אנחנו חיים בעולם כזה שמתעד הכל ברשתות החברתיות, אנחנו רודפים תמיד אחר התמונה הכי טובה והסטורי הכי מעניין, עד כדי כך שלפעמים מרגיש שהכל פשוט מזוייף מדי. כידוע, קים אור אזולאי היא כוכבת רשת ואושיית אופנה, בעלת חשבון אינסטגרם מלא בתמונות שעוצבו ועברו חשיבה רבה לפניכן. ובכל זאת, החליטה כוכבת הרשת, לחשוף גם את הרגעים הקשים והעלתה לאינסטגרם שלה פוסט חושפני ומרגש במיוחד, בו כתבה "אני מרגישה כל כך לבד, שכבר לא ידעתי במה לשתף אתכם. כי בסופו של דבר, באינסטוש החיים נראים מהמם. אבל זה לא תמיד ככה".

גיבורת ילדות

באירוע טרום הבכורה של הסרט החדש של דיסני, "אלאדין", קים אור אזולאי שהגיעה לאירוע כדי להשיק את קולקציית "אלאדין" של מאק, סיפרה לרינת גבאי שהיא מעריצה אותה מגיל קטנות והתרגשה מאוד לפגוש ולחבק. "אני מרגישה קצת כמו ילדה" אמרה הצעירה. עוד חלקה אתנו אזולאי שהיא יוצאת עם אלמוג ריף מי שזכה בתואר דוגמן שנה והבטיחה לרינת שלמרות הכל היא עדיין תלמידה מצטיינת.

הנסיכות מתאחדות

עוד באותו האירוע ביס פלאנט בראשון לציון, שהוקדש כולו לנסיכות דיסני מכל הזמנים, נפגשו מדבבות הנסיכות מהעבר - משי קלינשטיין שאחראית על קולן של מואנה ורפנוזל (פלונטר) ואף על רולה של יסמין בלייב אקשן החדש, שלומית אהרון שאחראית על קולה של אריאל בת הים, רינת גבאי שדיבבה את בל ב"היפה והחיה", לימור שפירא שנתנה את קולה ל"שלגיה", טל אמיר שדיבבה את "סינדרלה", אילנית גרשון שדיבבה את "אמיצה" ונינט טייב, שדיבבה את הנסיכה טיאנה חובבת הג'אז מ"הנסיכה והצפרדע". עוד נכחו באירוע: עדי ביטי, משפחת טרסוב, דנה זרמון, דומיניק שרמן ונוספים.

© רפי דלויה

פלאי הטכנולוגיה

בשבוע שעבר, הזמרת הבינלאומית, מדונה, הגיעה ארצה על מנת להופיע באירוויזיון, אך ההופעה שלה איכזבה במיוחד. במשך כל שהותה על הבמה, הזמרת זייפה - אך ככל הנראה לא תזכרו את זה. מדונה העלתה לחשבון היוטיוב שלה סרטון מתוקן ללא זיופים ממשדר האירוויזיון. על איזה זיוף מדובר?

 

סופה של דרמה

אחרי שבועיים מורטי עצבים ועתירים בדרמת ביוטי מבית היוצר של היוטיוברים טאטי ווטסברוק וג'יימס צ'ארלס, נראה כי הסערה הגיעה לסופה. כזכור, ווסטברוק האשימה את צ'ארלס בבגידה בחברות שלהם ובהטרדות מיניות של גברים, מה שהוביל לירידה של מיליוני עוקבים שעזבו את הביוטי ביו. אלא ששבוע לאחר ההאשמות החריפות נגדו, ג'יימס הגיב בסרטון משלו בו הוא מוכיח כי חלק מדבריה של טאטי הם שקר, והגיב ללכלוכים של חבריו לתעשייה בראשם ג'פרי סטאר. לאחר הסרטון של ג'יימס ווסטברוק שיחררה הצהרה בה היא שמה את הדרמה מאחוריה, כי היא מתנצלת גרמה לדרמה מלכתחילה וכי היא לא תדבר יותר צ'ארלס בפומבי. אז סוף טוב הכל טוב?
 
 

עוף גוזל

אנה זק טסה השבוע למלטה לשם צילומים לסרט הקולנוע החדש בכיכובה "רפסודה", ועלייה הצטרף ליהוק נוסף בסרט - עידן שקרוקה. כזכור, השחקן שיחק בסדרות מצליחות ביותר, ביניהן "שכונה" ו"אמאמביכה". מצפים לראות את השניים האלו על המסך!

וונדר תגובה

אולי הוא הגיע רק למקום ה-23, אך נראה כי קובי מרימי הצליח שלא לגעת רק בלבבות של הקהל הישראלי המקומי אלא גם בלבבות ישראליים מעבר לים. דקות לאחר הביצוע שלו - הכוכבים הישראלים שמתגוררים בארצות הברית (גל גדות, נועה תשבי וגורי אלפי) העלו סרטון בו הם מתמוגגים מהביצוע האימוציונלי של הזמר. אין ספק שהוא לגמרי Someone!
 

מפגש ענקיות

אנחנו מאוד אוהבים את קארדי בי ואנחנו אוהבים גם את מיילי סיירוס. אם גם אתם אוהבים אותן, אין ספק שתתרגשו לשמוע את הידיעה הבאה. סיירוס, אשר בימים אלו מפזרת רמזים על קאמבק מוזיקלי, רמזה על שיתוף פעולה אפשרי עם מלכת הראפ החדשה בפוסט שפירסמה, בו אלבום הבכורה שלה כהאנה מונטנה ניצב ליד אלבום הבכורה של קארדי מהשנה שעברה. אין ספק כי זה הולך להיות להיט.
 
 

בייבי בום

השבוע התעסק העולם בשמו של הילד הנוסף שנוסף למשפחה הכי נוצצת שיש, סאלם ווסט. ווסט שנולד בשבוע שעבר בעזרת אם פונדקאית, הפך להיות האח הרביעי והצעיר של נורת', סיינט ושיקאגו קרדשיאן. שמו ניתן כנראה בעקבות ההתחזקות של אביו קניה והתקרבותו לדת הנוצרית, שכן, פירוש שמו הוא מזמור. אמו, קים כתבה "יום אם יפהפה, עם בואו לעולם של בננו הרביעי. אנחנו מאושרים עד מעל לגג, יש לנו כל מה שאנחנו צריכים ויותר".

אופס דואה!

הלחץ, ההתרגשות וכסיסת הציפורניים - שום דבר לא הכין אותנו לרגע המותח של חלוקת הניקוד של השופטים באירוויזיון. ככל שנמסרו העברות הניקוד, הלם ליבנו בחוזקה אדירה עוד יותר, ועלתה השאלה "ייתכן שלא נקבל ניקוד מן השופטים על הביצוע המדהים של מרימי?". הלחץ נרגע כשקיבלנו 12 נקודות בודדות ומפתיעות מבלארוס. אך כעת התגלתה התקלה, הנהלת האירוויזיון הודיעה באופן רשמי כי אותו דוז פואה הוענקו לנו בטעות. מה שמשאיר אותנו עם ניקוד אפס משולחן השופטים. כל שנותר לנו לומר - מזל שיש מעריצים.

© אורית פניני, באדיבות כאן 11

הכתר כבר כאן

איזה אירוויזיון היה לנו וכמה דברים קרו בו – איחוד מרגש של זוכי האירוויזיון, פרובוקציה של המשלחת האיסלנדית, טעות בניקוד וכמובן, זיופים של מדונה. במידה וחשבתם שכל זה הופך את האירוויזיון בישראל להכי מטורף שהיה אי פעם, דעו שזה לא הסוף. לפחות לא בעבור כיתריה, מי שזכתה במקום השני ב"הכוכב הבא" וכמעט ייצגה אותנו באירוויזיון נפגשה בתום התחרות עם הזוכה ההולנדי ועם מנכ"ל "סוני". שכן, יש סיכוי לא קטן שהיא תחתום בענקית המוזיקה.

© צילום: רונן אקרמן

עוד כישרון נחשף

אלין כהן, מי שבבעלותה חברת איפור משגשגת, שלושה ערוצי יוטיוב ועמוד אינסטגרם מפוצץ עוקבים, לא מסתפקת רק בכישורים האלו וחושפת כישרון נוסף – שירה! השבוע פורסם באינסטגרם כי כהן היא לא רק כוכבת רשת ואשת עסקים אלא גם זמרת, וכבר ביום ראשון הקליטה שיר אצל נוי אייזן. הכוכבת מצטרפת לשורת כוכבי רשת נוספים שהחליטו לפצוח בקריירת שירה או לפחות להתארח בשיר.

© צילום מסך מאינסטגרם

לא לדייטינג

אין ספק שהלב של קלואי קרדשיאן זקוק למנוחה. לאחר פרשת הבגידה הסוערת, בה אבי בתה, טריסטן תומפסון, בגד בה עם ג'ורדן וודס, החברה הכי טובה של אחותה קיילי, אין ספק שענייניה הרומנטית של קוקו מסקרנים את כולם. בראיון חדש קרדשיאן חשפה כי היא הייתה עצובה כאשר נישואיה הראשונים לכדורסלן לאמר אודום התפרקו וכאשר הזוגיות שלה עם תומפסון נהרסה, אבל היא עדיין מאמינה בנישואים, אבל נכון להרגע דייטים הם ממש לא אופציה מבחינתה.
 
© איסנטגרם

מבוקשת

הזמרת האהובה, נטע ברזילי, קיבלה הצעה מפתה - להיות מנטורית בתכנית "דה וויס" האוקראינית. אך ככל הנראה, לפי הדיווחים, החליטה ברזילי לסרב להצעה זו, מכיוון שזה ידרוש ממנה לעבור לגור באוקראינה לכמה חודשים ובכך גם להפסיק את העבודה על האלבום הראשון שלה. עוד הצעה שהוצעה לה השבוע היא השתתפות בפסטיגל אליה סירבה מפני שזה דורש ממנה התחייבות לזמן ארוך. אך לעומת זאת, במופע פופ אפ מיוזיק (המכיל מספר הופעות בודדות) עם עומר אדם ורותם כהן היא אכן במגעים מתקדמים ויש סיכוי לא רע שנראה אותה על הבמה בחנוכה הקרוב.

© צילום: דניאל קמינסקי

רואים כפול

אחרי שכל הכרטיסים למופע הבכורה ב-11 ביולי נחטפו ב 24 שעות, שמחים לבשר כי החלה המכירה למופע נוסף של עדן בן זקן ועדן חסון. ההופעה החדשה תתקיים יומיים לאחר מכן, ב-13 ביולי באמפי לייב פארק בראשון לציון. 

בורחת

אמנם קנדל ג'נר היא חלק בלתי נפרד מהמדיה החברתית, אך את חיי האהבה שלה היא מחליטה לשמור לעצמה. עד לא מזמן, הדוגמנית ניהלה מערכת יחסים עם שחקן הכדורסל, בן סימונס, אך מספרת שהפרסום ברשת הופך את הקשר שלהם למסובך: "יש הרבה דברים שמאוד מיוחדים וקדושים לי, כמו החברים והיחסים שלי, ואני אישית חושבת שהבאת דברים לציבור עושה הכל הרבה יותר מסובך". היה נראה לעין כי היא מאושרת במערכת היחסים שהיא נמצאת, אך השבוע אמרו השמועות כי החליטו השניים לקחת הפסקה מהקשר. טרם התקבלה תגובה רשמית מהשניים בדבר הפרידה.

© אינסטגרם

הומופוביה?

הפרק הראשון בעונה ה-22 של תכנית הילדים "ארתור" מציג את דמותו של מר עכבר, מתחתן עם בן זוג בחתונה גאה. רשת הטלוויזיה של מדינת אלבמה אוסרת ומסרבת לשדר את הפרק בו מר עכבר מוצהר כהומו, בטענה כי זה ישבור את אמון ההורים ברשת. בעבר זה כבר קרה כאשר רשת הטלוויזיה הזו סירבה להקרין את הפרק ב"ארתור" בו באסטר, הארנב, מבקר נערה שיש לה שתי אמהות.

© צילום מסך מיוטיוב

אל אל ישראל

הדוגמנית, יעל שלביה, לגמרי לא עוצרת מלקטוף עוד ועוד הישגים. לאחר שהוכרזה כאישה השנייה הכי יפה בעולם, סיפרנו לכם כי היא נבחרה לדגמן בחברה העולמית החדשה של קיילי ג'נר. אז השבוע, נחשפו התמונות בהן פותחת הדוגמנית הבינלאומית והישראלית שלנו את הקמפיין הראשון שלה לחברה של ג'נר. לגמרי אל אל ישראל!

האנטומיה של קארדי

ביטולים של הופעות הם תמיד דבר מבאס, במיוחד שמדובר בהופעה של הראפרית האהובה. השבוע נודע כי כוכבת ההיפ-הופ ביטלה הופעה משום שהיא אינה מסוגלת לעמוד בפני קהל כרגע, וזאת כתוצאה מסיבוכים של הליך פלסטי בחזה ושאיבת שומן, אותם עברה בעקבות לידת בתה. רק בריאות.  
 
© gettyimages.IL/Kevin Winter

בינלאומית

נועה קירל מבלה בימים אלו בלוס אנג'לס הרחוקה, במטרה לקדם את הקריירה הבינלאומית שלה. לרגל זאת קירל ערכה אירוע פרטי בעיר המלאכים, שם הופיעה עם להיטיה בפני אנשי תעשיית המוזיקה בעיר ואורחים נוספים, בינהן גם לא אחרת מכוכבת "כמעט מלאכים" דניאלה איטה, אשר גילמה את קרידד בטלנובלה האהובה. קירל דיברה לא פעם על הערצתה לתכנית, ואף חיממה את כוכבת הסדרה לאלי בהופעתה בישראל ב-2017. בנוסף, קירל העלתה סטורי מקפיטל רקורדס, אותה החברה בה סטטיק ובן אל חתומים, מה שגורם לנו לתהות האם חוזה ההקלטות הבינלאומי שלה יותר קרוב משחשבנו?
 
© צילום מסך מאינסטגרם

מחשמל

הגיימר המוביל בישראל, עידן תלם מערוץ היוטיוב INDE GAME"", הוא הפרזנטור החדש של רשת מחסני חשמל. הרשת הגדירה לאחרונה את תחום הגיימינג כמנוע צמיחה מרכזי לשנה הקרובה ובחרה ביוטיובר הפופולרי בישראל, שיסייע לקדם את הפעילות הענפה של הרשת בתחום.

© צילום: אדיר סטייל

עושים כבוד

אפילו הקיץ עוד לא ממש התחיל, אבל העבודה על הפסטיגל של השנה כבר בעיצומן! הפעם נספר לכם על אמן לא צפוי בכלל שצפוי להצטרף גם הוא (מלבד נועה קירל, מרגי, קים אור אזולאי, איתי לוי ונוספים). צביקה פיק, שהתראיין השבוע בפעם הראשונה לאחר שבץ מוחי שעבר בטיסה, עורר הדים רבים בישראל ובהפקה בודקים איך ניתן לשלב אותו. מה שבטוח, זה שמחווה לשיריו של יהודה פוליקר, יחד עם פוליקר בעצמו, תתבצע בחלקו השני של המופע ואנחנו כבר מחכים לראות את התוצאה!

פיק ופוליקר
פיק ופוליקר © רפי דלויה

עוצרת נשימה

לאיזה אירוע מביך שמלת סטרפלס של פרדה בצבע פודרה ובסגנון וינטג' כבר עלולה להוביל? מסתבר שלא קטן אם תשאלו את אל פנינג. כשהשחקנית הגיעה לפסטיבל קאן שהתרחש השבוע, היא כנראה לא ציפתה שזה מה שהולך לקרות לה בהמשך הערב – השמלה בעלת המחוך הצמוד גרמה לה להתעלף. אמנם העניין לא עורר תשומת לב רבה בזמן ההתרחשות, אבל כן אחריה. פנינג ענתה להערות סביב האירוע באינסטגרם: "התעלפתי קצת הערב בשמלת פרום של פראדה משנות החמישים. אבל הכל בסדר!!!".

הוליווד

שגרירת מותג התכשיטים TOUS בישראל, לי לוי, התארחה במסיבה המדוברת Vanity fair במסגרת פסטיבל קאן. לוי ענדה תכשיטים של טואוס ולבשה שמלת ערב של המעצבת הבינלאומית המצליחה ברטה. במסיבה נראתה לוי צמודה לשחקן ההוליוודי המצליח רוברט פטינסון וכן לשחקן אנטוניו בנדראס. 

© צילום פרטי
תגובות