רכילות בקטנה: "כמעט מלאכים" מתאחדים. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: "כמעט מלאכים" מתאחדים

השבוע ב"רכילות בקטנה": קווין רובין ואנג'ל בשיתוף פעולה, טיילור סוויפט במעשה מרגש לקהילה הגאה, הספוילר ששינה סדרה שלמה וגם: כל הפרטים על הזוגות החדשים והפרידות בביצה

אם הייתם עסוקים מידי בחגיגות חודש הגאווה, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

הכרישים באים

היוטיובר האהוב, קווין רובין, החליט לצאת לשיתוף פעולה חדש ומעניין. רובין יארח את כוכבת הרשת, אנג'ל ברנס, לסדרת וולוגים אתגריים ומצחיקים בערוץ היוטיוב שלו. הוולוגים כמו תמיד יעסקו באתגרים קורעים מצחוק רק שהפעם יחד עם ברנס. מחכים ומצפים!

© ענת מוסברג

גאים!

קסטרו ערכו השבוע את צילומי קליפ הגאווה 2019 לשיר חדש של עפר ניסים. בצילומי הקליפ, שנערכו ברחובות תל אביב, משתתפים הודיה כהן, סתיו סטרשקו, והרקדן שחף כחלון. הקליפ יושק במסיבת הגאווה הגדולה בעיר של הדי.ג'יי והיוצר עפר ניסים, שתערך ב-15 ביוני בפארק הירקון בתל אביב.

© נוי ערקובי

האקס המיתולוגי

עוד לפני ימי ליביאנה, אי שם בתקופת "גאליס", אליאנה תדהר הייתה בזוגיות פוטוגנית במיוחד יחד עם אורן רוגובין. השניים נפרדו כל אחד לדרכו ואמש (ה'), רוגובין, שאחראי על הפקת הסרט "מוטלים בספק", התחתן יחד עם בת זוגו, שירי הוד. אז אליאנה, אנחנו ממתינים לך וללי...

חבר לאוסף

מפרידה להתחלה חדשה - לאחר שסיפרנו לכם כאן בשבוע שעבר על עזיבתה המפתיעה של כוכבת הרשת, ליגל רז, את חבורת "אמיגוס" - השבוע, הצטרף דייר חדש לחבורה והוא לא אחר מאשר קטריקס! כבר מחכים לראות את הוולוגים הבאים...

© צילום מסך מהאינסטגרם

שיר נולד

כוכב הסדרה המוזיקלית האהובה "פוראבר" - אדם שנל, החליט לעשות צעד אל תוך תעשיית המוזיקה. ביום חמישי האחרון, שנל העלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "יכולים לנחש מה מתחולל?". לאחר שחשף את כישורי השירה שלו בסדרה, שנל חשף בפני עוקביו כי הוא עובד על שיר חדש וראשון שייצא בקרוב. יש למה לצפות!

© צילום מסך מאינסטגרם

הנסיך והנסיכה

בחג החנוכה הקרוב יעלה מחזמר ל"בת הים הקטנה", ומי שנבחרו לשחק במחזמר הם הזמרת הצעירה, עדי ביטי, אשר תגלם את דמותה של אריאל, לצד לא אחר מבר גרוצקי, אשר יגלם את הנסיך במחזמר. אנחנו לא יכולים כבר לחכות עד חנוכה!

© צילום מסך מאינסטגרם

עד החתונה

אתם בוודאי שמעתם על מסיבת הרווקות של נטע אלחמיסטר, אז כדי לסדר לכם את הראש, סיכמנו לכם את כל אירועי המסיבה בקצרה. מסיבת הרווקות התחילה במוצ"ש ונערכה כשלושה ימים. כולן הגיעו אל וילה חלומית עם בריכה, אוכל ומתוקים, בגדי ים מעוצבים וליאור סושרד שינעים את הערב. במהלך המסיבה, פונתה הדוגמנית לבית החולים מחשש להתייבשות. אך אל תדאגו, הכל בסדר, ותכנוני המסיבה המשיכו כהרגלם. אם חשבתם שזה הכל, אז חבורת נערים ניסו להציץ לחברותיה והעלו רחפנים עם מצלמות. כמובן ששוטרים הובאו למקום במהירות וטיפלו במאורע.

סוף לשמועות

לאחר שמועות רבות ואין סוף כתבות בתקשורת, מסתבר שהכל היה לגמרי נכון. כוכבת הרשת הצעירה, גל גברעם (18) מתחזקת זוגיות טרייה עם טום אביב (31), הגדול ממנה ב-13 שנה. פער הגילאים לא מפריע לשניים, אך נראה שלמעריצים מערכת היחסים פחות נראית לעין ועוררה תגובות חריפות. מזכירים שרק בשבוע שעבר התגלתה מערכת היחסים של חברתה, יעל שלביה, עם ברנדון קרוף, הגדול משלביה ב-16 שנים.

© צילום מסך מאינסטגרם

האיחוד  

מה יותר מרגש מאיחוד בין השחקנים של הסדרה עליה גדלתם? אז אחרי שכוכבי "כמעט מלאכים" כבשו את ליבנו והפכו לחלק בלתי נפרד מילדותינו – לאלי אספוסיטו, קנדלה וטראנו, מריה דל סרו וגאסטון דלמהאו נפגשו לאיחוד מרגש. וכמובן שהם לא שכחו לשתף אותנו בתמונות בחשבון האינסטגרם שלהם!

מטריד

הזמרת המפורסמת, מיילי סיירוס, טיילה בברצלונה עם בן זוגה ובמהלך הטיול, מעריץ משך ונישק אותה בכוח. התקרית הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות, והביקורות לא איחרו לבוא. היו כאלה שטענו כי הפרובקטיביות שלה היא זו שהביאה אותה להטרדה הזו (מה שכמובן לא מצדיק את המעשה הנורא), אך מנגד, סיירוס גם קיבלה מילות תמיכה מכלי תקשורת ומגולשים רבים. מקווים שמקרים כאלו לא יקרו שוב.

 

בשוק!

מתחת לעדשת המצלמה ולאף של כולנו, כוכבת האיט גירלז בדימוס, קים אקאפי, נכנסה להריון וילדה בן בכור. אקאפי התרחקה בתקופה האחרונה מאור הזרקורים ושמרה בסתר את ההריון, ועכשיו אנחנו מקווים שהיא תחזור ובגדול!

ספויילר! או שלא?

צופי "האנטומיה של גריי" - הידיעה הזו מיועדת לכם. חברתה של אמה של מרדית', מארי סרון, במקור הייתה אמורה להיות בכלל גבר. מסתבר כי סרון הייתה אמורה להיות גבר אירופאי אשר מפתח רומן עם מרדית'. ולמה זה לא קרה? ספוילר. כלומר, באמת בגלל ספוילר. המידע על הרומן אשר היה אמור להתקיים הודלף, ולכן הדמות הפכה בכלל לאישה ושינתה את העלילה כולה.

 
 

אז זהו שלא

למרות הדיווחים על הצטרפותה של קים אור אזולאי לפסטיגל – מסתבר ששמחנו מהר מידי. מיד לפני החתימה על המסמכים, אזולאי החליטה לוותר השנה על השתתפותה במופע הגדול בעקבות לוח זמנים צפוף שלא מאפשר לה. חבל, אבל בטוחים שנראה אותך במספיק מקומות אחרים!

© צילום: באדיבות ניקלודיאון

מה קרה פה?

זה טורניר פוצ'יבולי, זה קמפיין או שזה בכלל מסיבה? לא - מדובר בחופי נתניה שליום אחד נכבשו על ידי האנשים הכי מצחיקים בישראל: שלום מיכאלשווילי וחברי ערוץ הכיבוד. לקוראים ציון ואסי אין מה לדאוג - מיכאלשווילי לא עוזב את השלישייה. לכבוד צילומי קליפ לשיר הקיץ שלהם, גייסו חברי ערוץ הכיבוד את מיכאלשווילי כשחקן חיזוק, שם הוא פותח את "מזנון הגאון" של פריגת בחוף הים.

© צילום: ליהו פורת

מרגשת

הזמרת האהובה, טיילור סוויפט, החליטה לגייס תמיכה בחוק השיוויון – חקיק שתגן על אנשי שתוזמנה עם תחילתו של חודש הגאווה - גיוס תמיכה בחוק השוויון, חקיקה פדרלית שתגן על קהילת הלהט"ב מפני אפליה במקומות עבודתם, בבתים, בתי הספר ועוד. גיוס החתימות תוזמן יחד עם התחלת חודש הגאווה, סוויפט מסרה: "למרות שיש לנו כל כך הרבה לחגוג, גם לנו יש מרחק גדול ללכת לפני שכולם במדינה הזאת באמת מטופלים באופן שווה". פשוט מעוררת השראה!

הפתעה

רק כמה שבועות עברו מאז שקאט גראהם, השחקנית הראשית בסדרת הנוער "יומני הערפד", נחתה בישראל לחגיגות חתונת בן דודה, וכבר הגיע לארץ כוכב אחר מהסדרה. ביום שישי האחרון הגיח השחקן נייט (נתניאל) בוזוליק לביקור קצר בישראל. הביקור נערך כשבוע, ובו טייל לא מעט. מחוץ לרחבת הכותל בצהריי יום שישי, התאספו מעריצים יחד עם השחקן אשר ענה על שאלותיהם והצטלם איתם. אפשר גם?

 

בכל זאת נינג'ה

כוכב הריאליטי מארגנטינה שהפך השנה גם לכוכב בארץ, נאלץ השבוע לגדוע את רצף התוכניות בהן הוא משתתף בשל סיבה מצערת ביותר. אייל ברקובר, שהוזמן להשתתף בספיישל המפורסמים של נינג'ה ישראל, נפצע במהלך האימונים לתוכנית ופרק את הכתף. הכוכב פונה באופן מידי באמבולנס ונקבע כי הוא לא יוכל להשתתף. מי שכן תשתף, זוהי כוכבת הרשת גל גברעם אשר מולה אמור היה להתמודד השף ובן זוגה, טום אביב, אך מועמדותו נפסלה בגלל בעיה רפואית.

עוד בענייני הנינג'ה

אמש (ה') בזמן הצילומים לעונת ה-VIP, לירן שטראובר נפל בצורה לא טובה ושבר את ידו. הכדורגלן לשעבר פונה לבית החולים רמב"ם להמשך טיפול. בנוסף, גם השחקן והדוגמן כוכב "אילת", דויד בוארון ישתתף בעונה לצד הדוגמנית המצליחה דורית רבליס. מי מהם יהיה הנינג'ה?

רומן חדש?

אין סוף לכמות השמועות על מערכות יחסים שונות אצל מפורסמים, אך לא רבות מצליחות לעורר הדים כה רבים בציבור כמו מערכת היחסים הזו. מי שעוררו השבוע עניין רב הם השחקנים ריצ׳רד מאדן ("משחקי הכס") וברנדון פלין ("13 סיבות") שלכאורה מנהלים זוגיות בתקופה האחרונה. השמועות על הזוגיות צצו בעקבות צילומים רבים בהם נתפסו השניים יחד. כשנשאל מאדן על מערכת היחסים המעניינת הוא ענה: "אני שומר על החיים הפרטיים שלי פרטיים. אף פעם לא דיברתי על מערכות היחסים שלי". כל שנותר לנו לעשות זה לחכות ולראות לאן זה יתפתח.

כמו בריו            

לפני כשלושה שבועות, הכוכבת, מור סילבר, ילדה את בנה השני, אח לשון הבכור. בשלישי האחרון התקיימה חגיגת הברית המסורתית ולאחריה סילבר העלתה פוסט עם ידו של בנה וכתבה: ״ברוך הבא למשפחה שלנו ריו צ'יבוטר״. אין חמוד כזה!

נפרדו דרכם

השבוע התבשרנו בבשורות על פרידה חדשה בעולם הבידור של זוג יפיפייה ופוטוגני במיוחד. הדוגמנים אריאל בן עטר ועדי חשמונאי החליטו להפריד כוחות ושברו לכולנו את הלב לאחר שלוש שנות זוגיות צמודה במיוחד.

המשך יבוא

אחרי סערה מטורפת ברשתות החברתיות אחרי פרק החתונה של מר עכבר בסדרה "ארתור", כעת זהו זמנה של תוכנית ילדים אחרת לעשות כותרות. השבוע פורסם על הכנות לתוכנית המשך (כפי שפרסמנו בעבר) בת 13 פרקים לסדרה האהובה "בובספוג". הסדרה תקרא "מחנה אלמוגים" והיא תעקוב אחרי חוויותיו של בובספוג בן העשר וחבריו במחנה קיץ. לא יכולים לחכות לזה!

© צילום: MMIV PARAMOUNT PICTURES and VIACOM INTERNATIONAL INC

הנה הוא מגיע

לאחר שהסדרה ״נבסו״ של רשת 13 זכתה בפרס האמי הנחשק לסדרה הקומית הטובה ביותר, היא ממשיכה לעונה נוספת שתצטלם בתקופה הקרובה. מי שמצטרף לתפקיד אורח בסדרה הוא לא אחר מהכוכב, סטפן לגר. לא יכולים לחכות!

© צילום מסך מהקליפ

גו גירלז!

מערכת המגזין "גו סטייל", בחרה את 35 המשפיעניות הבולטות ביותר באינסטגרם בישראל. הבחירה התמקדה במשפיעניות הרשת המובילות בתחומי האופנה והלייפסטייל. ברשימה תמצאו את: נטע אלחמיסטר, דנה זרמון והכוכבות הצעירות קים אור אזולאי, אנה זק ואלין כהן. במקום הראשון נבחרה נטלי דדון.

אנה זק
אנה זק © אביב חופי

חבשוש ושתי צמות

השחקנית, עדי חבשוש, ממשיכה לככב על המסך והפעם בקמפיין נוסף של חברת ״תמי 4״, שבו היא תמשיך בדמות ״סיגל הצמאה״ בליווי השיר ״בשמלה אדומה ושתי צמות״ שאליו יעשו עיבוד מחודש להקת ״הארנבות של ד״ר קספר״. הולך להיות מעניין...

© אורן דאי

 

תגובות