Thank U, Next: הסלבס שיוותרו על חג השבועות. צילום מסך מהאינסטגרם

Thank U, Next: הסלבס שיוותרו על חג השבועות

הערב (ש') נחגג חג השבועות בכל רחבי הארץ, אך יש כמה סלבס שדווקא יוותרו על החגיגות. קבלו את המפורסמים שוויתרו על הגבינות ועברו לאורח חיים טבעוני

ידוע כי אין דבר יותר מזוהה עם חג השבועות מאשר מאכלי החלב! אבל כמה סלבס אהובים החליטו לוותר על הגבינות והחלב ולעבור לאורח חיים טבעוני. מקווים שאתם בכל זאת חוגגים עם הביכורים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רן דנקר

השחקן, רן דנקר, אשר חזר לחיינו בסערה יחד עם סדרתו של היוצר אורי גרוס, "גיבור אמיתי", מנהל אורח חיים טבעוני כבר מ-2014. לאחר תקופה בה היה צמחוני, דנקר החליט להמשיך עם דרכו ולהוריד מהתפריט היומי גם חלב וביצים. מעניין מה הלוחם היה אומר על זה...

שלומית מלכה

הדוגמנית והמנחה המפורסמת, שלומית מלכה, החלה גם היא לאמץ אורח חיים טבעוני ולסחוף אליו גם את בעלה, יהודה לוי. מלכה מדברת רבות על המעבר שלה לטבעונות ועל החשיבות של אורח חיים זה עבורה. לדוגמנית כלב וחתול בביתה ואהבתה לבעל חיים היא מעל הכל (חוץ מיהודה כמובן)! 

עוז זהבי

השחקן, עוז זהבי, שהפך לאב טרי - סיפר בעבר כי התהליך להפוך לטבעוני החל כשהיה בחופשה בפורטוגל, כאשר ראה תחקיר על בעלי החיים והחליט להפוך להיות צמחוני. לאחר מכן, הדרך לטבעונות הייתה סלולה עבורו. זהבי מקדם ברשתות החברתיות את הנושא ולאחרונה גם עודד אימוץ כלבים. שאפו! 

רותם סלע

אחת הטבעוניות המוכרות ביותר בתעשייה היא המנחה, הדוגמנית והשחקנית - רותם סלע! סלע החלה כצמחונית במשך עשור ורק לאחר מכן עברה לטבעונות. הכוכבת פועלת רבות על מנת להעלות את המודעות לאורח החיים הטבעוני - היא השתתפה בקמפיין "עדות של אמא" בו יצאה נגד תעשיית החלב והסרטון הצליח להגביר את מודעות הציבור למה שמתרחש בתעשייה זו. בנוסף, הכוכבת הצטלמה לקמפיין של עמותת ויגן פרינדלי, במטרה להסביר על אורח חיים טבעוני. 

 

גילי איצקוביץ'

כידוע, גם השחקנית האהובה, גילי איצקוביץ', פועלת רבות למען זכויות בעלי החיים ומרבה לשתף את עוקביה ברשתות החברתיות בפוסטים המעלים את המודעות ומעודדים אורח חיים טבעוני. ״להיות טבעוני זה לשאוף להיות האדם הכי טוב שאפשר להיות - זה הזמן לטבעונות״ כתבה השחקנית. אם תרצי נביא לך ירקות לארוחת החג. 

יובל גונן

שחקנית נוספת ואחרונה לרשימה זו, שעברה אורח החיים הטבעוני ולא תאכל גבינות משולחן החג - היא יובל גונן. את גונן הכרנו בסדרת הנוער "התחנה" ומאז היא נכנסה ללבנו. השחקנית והרקדנית פעילה גם היא למען זכויות בעלי החיים ובנוסף, נוטה לשתף את עוקביה במגוון מאכלים טעימים וטבעוניים. השבוע אף הנחתה יחד עם איצקוביץ' את אירוע הטבעונות הגדול ביותר בעולם! גאים בכן!

 

תגובות