בשוק: תאוריות הקונספירציה הכי הזויות על הסלבס. צילום מסך מהאינסטגרם

בשוק: תאוריות הקונספירציה הכי הזויות על הסלבס

תיאוריות הקונספירציה גורמות לכולנו לחשוב קצת אחרת על העולם ומביאות הסבר מסתורי לתופעות מוזרות. גם על הסלבס האהובים יש לא מעט תיאוריות הזויות ובמיוחד בשבילכם אספנו כמה תיאוריות קונספירציה שיגרמו לכם לחשוב קצת יותר לעומק על עולם הבידור המסתורי.

במבט ראשון זה נראה מופרך לגמרי, אבל כשחושבים על זה קצת יותר לעומק - תאוריות הקונספיקציה מתחילות להיראות אפילו מעט הגיוניות. איזה כוכב הוא בכלל לטאה? ומי לא חי בכלל?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מי היא באמת קייטי פרי?

הזמרת האמריקאית, קייטי פרי, פותחת את הרשימה המטורפת הזו עם תיאוריה קריפית במיוחד: לפני כעשרים שנה, ילדה בת שש בשם ג'ובנט, אשר השתתפה בתחרויות יופי רבות, נרצחה. הדימיון בינה לבין קייטי פרי העלה ספקות רבות לגבי מי היא קייטי פרי באמת. מעריצים טוענים כי לאחר הרצח הסוכנים שלה לקחו כפילה של אותה ילדה וטיפחו אותה להיות קייטי פרי האגדית. ישנה תיאוריה נוספת, מעט דומה, שסוברת כי אותה ילדה עברה רצח אופי מזעזע והסוכנים שלה המציאו לה אישיות חדשה לגמרי לאור הזרקורים - בשם קייטי פרי. האמנם?

© GettyImages

אבריל לאבין האמיתית מתה?

רבים טוענים כי אבריל לאבין, ששיגעה את כולנו עם השירים פורצי הדרך שלה, בעצם התאבדה בשנת 2003 ומאז מחליפה אותה כפילה בשם מליסה. ניתן לראות בפניה שינויים מאז אותה שנה אשר לפי הקונספירציה - אינם קשורים לניתוח פלסטי (מזכירים שהכל קרה לפני 16 שנה). השינויים המחשידים הם באזור האף, המצח והשפתיים, אך בנוסף לזה, מאז ישנם דיווחים רבים על שינויים בהתנהגותה של לאבין ובסטייל אליו הייתה רגילה. אז האם בין לילה לאבין השתנתה בפניה, התנהגותה ובסגנון הלבוש או שהקונספירציה הזו נכונה?

 
 

מי הוא באמת ג'סטין ביבר?

לפי כמה תיעודים מטורפים של כוכב הפופ, ג'סטין ביבר, במהלך ריאיונות, אפשר לראות שהבחור הצעיר מזיז את עייניו בצורה מוזרה שדומה ללטאה, בנוסף ישנו תיעוד כי עיניו זוהרות בדיוק כמו של לטאה, דבר מוזר בהתחשב בעובדה שהעיניים של הזמר אינן בהירות והתצלום לא בוצע אל מול השמש. אז מי יודע, אולי ג'סטין ביבר הוא בכלל איש לטאה שהסתנן לשורותינו במסווה כוכב פופ...

 

מה הקשר בין מיילי סיירוס וברק אובמה?

זוכרים את הילדה הקטנה והמתוקה ששיחקה ושרה בערוץ דיסני? אם כן, אתם בוודאי זוכרים את השינוי הקיצוני שעברה. אז זהו שמעריצים רבים מצאו הסבר לשינוי - באותם שנים ברק אובמה, נשיא ארצות הברית לשעבר, בדיוק התחיל את הקדנציה שלו. אשתו והוא פחדו שהאנשים לא יאהבו את דרך הפעולה שלו, יתנגדו לו, וידיחו אותו ובמיוחד בשביל למנוע את זה, אובמה, אשתו ומיילי סיירוס (שהייתה הכוכבת הכי מדוברת באותם זמנים) סגרו דיל: סיירוס תשנה את ההתנהגות שלה ב180 מעלות, תהפוך להפך הגמור מעצמה, תסיט את האש אליה ואובמה לא יאבד את משרתו.

© צילום מסך מאינסטגרם

הביטלס רצחו את פול?

הלהקה האגדית של כל הזמנים, "הביטלס", גם סיפקה לנו קונספירציה מעניינת וקריפית במיוחד. לפי מעריצים רבים, חבר הלהקה, פול מקרטני, מת לפני שנים רבות ומאז הוחלף בכפיל. לפי התיאוריה - הלהקה אף ערכה תחרות כפילים,  אשר מאוחר יותר נודע, כי אדם בשם וויליאם קמפבל ניצח ועבר ניתוחים פלסטיים כדי להראות כמו פול. אחד הניתוחים לא הצליח במיוחד, ונותרה צלקת מעל שפתו העליונה של "פול". התיאוריה הזו התפתחה למקומות רחוקים, אבל גם כשניסו הביטלס להפריך את הטענה שהיתה פופולארית מאוד באותם ימים - הניסיון הזה נחשב כניסיון הסתרה, ומאמיני התיאוריה התחזקו יותר בטענתם. בנוסף, בהרצה לאחור של אחד השירים המוכרים של הביטלס, אפשר לשמוע את השורה "פול מת" אשרר חיזקה עוד ועוד את המאמינים בקונספירציה.

 

מה הקשר בין קובי מרימי לשב"כ?

בתיאוריה מצמררת, מלאת קשרים מסתוריים ואפלה במיוחד, נחשף באמצעות חשיבה עמוקה ונרחבת שקובי מרימי, הנציג הישראלי שלנו השנה באירוויזיון, הוא בעצם שיבוט שיצר השב"כ - של פרדי מרקורי. מה המניע שלו? למה הוא שם בעצם? מהן ההוכחות? לפני שאתם מבררים, את התיאוריה הזו המציאו "שרוטונים"לשם סרטון קוע מצחוק שאתם יותר ממוזמנים לראות, כי בכל הקריפיות הזו - אין כמו קצת צחוק!

 
תגובות