רכילות בקטנה: הזמרת הצעירה שעברה ניתוח. צילום: Fotolia

רכילות בקטנה: הזמרת הצעירה שעברה ניתוח

השבוע ב"רכילות בקטנה": אריאנה גרנדה משנה תדמית, האקסית של בן אל מסתמנת כמחליפה של אנה ארונוב וגם: כל הפרטים על סיבת המוות של קמרון בויס

אם הייתם עסוקים מידי בבגרות במתמטיקה ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כוכבים אין רק בשמיים

עמותת "גדולים מהחיים", הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, ערכה יום כיף בסופרלנד במסגרת מגוון הפעילויות של מחנה הקיץ המיועד לילדי העמותה שמטרתו להעניק תמיכה. בימים אלו העמותה יצאה בקמפיין לגיוס תרומות עבור מימון מחנות הקיץ תחת המסר "קיץ כמו כולם" - ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן אינם יכולים ללכת למסגרת קייטנה רגילה. כשהגיעו לסופרלנד הופתעו הילדים לגלות שמחכה להם גם מפגש אישי עם יוטיוברים מוכרים ומובילים כמו מלך זילברשלג, נבו עמרני, שירז שוקרון, ליאל אלי ועוד, אשר הגיעו לשמח את הילדים ולהעניק להם את הכוחות להמשיך הלאה!

© צילום: עדן כליף

פרטים חדשים

חמישה ימים לאחר הבשורה הקשה על מותו של כוכב דיסני קמרון בויס בגיל 20, משפחתו חושפת כי סבל מהתקף אפילפסיה שגרם למותו. "מותו הטרגי של קמרון נגרם כתוצאה מהתקף אפליפסיה. אנחנו עדיין מנסים למצוא את דרכנו בתקופה הקשה הזאת, וממשיכים לבקש שתכבדו את הפרטיות שלנו כדי שהמשפחה וכל מי שהכירו ואהבו אותו יוכלו להתאבל", נמסר ממשפחתו. עוד דווח כי בשבועות הקרובים יחקרו את הסיבה המפורטת שהביא למותו בזמן שישן.
© צילום: gettyimges.ILJon Kopaloff

האהבות הבאות

לאחר שהרקדנית והשופטת, אנה אהרונוב, מצאה אהבה בתוכנית הטלוויזיה בקשת 12 "לאהוב את אנה", כעת עולה שמן של מספר רווקות שעתידות למצוא את אהבתן בתוכנית. מבין השמות ניתן לראות את המגישה אורטל עמר, השחקנית מורן אטיאס והדוגמנית, טיטי איינאו.
 
מה בן אל אומר?
מה בן אל אומר? © צילום מסך מאינסטגרם 

חד וחלק

אחרי השמועות כי היא בזוגיות עם סולן קולדפליי כריס מרטין, דואה ליפה (24) אישרה כי היא בזוגיות עם אנואר חדיד (20), אחיהן הקצר של ג׳יג׳י ובלה. שמועות על ליפה וחדיד נפוצו ברשת בעבר, אך נדחקו לטובת השמועה כי כוכבת הפופ וסולן קולדפליי יחד. כאמור, זה לא קרה והזמרת מתחזקת זוגיות עם הדוגמן הצעיר, שבעבר יצא עם קנדל ג׳נר, השחקנית ניקולה פלץ והדוגמנית סוניה בן עמר. עבור דואה מדובר בזוגיות ראשונה לאחר הפרידה הקשה מבן זוגה בשנים האחרונות, הצלם אייזיק קרואו.

הקשב!

הזמר האהוב, לי בירן, שכיכב בסדרות רבות, חשף השבוע כי הוא עתיד לככב בדרמה הצבאית החדשה של ערוץ כאן 11 - "שעת נעילה" על מלחמת יום כיפור לצד ליאור אשכנזי ומאור שוויצר. על פי פרסומים מדובר באחת ההפקות היקרות ביותר בטלוויזיה בישראלית. שאפו!

החלפות

השחקן המצליח והכוכב העולה, גל פופולר, מצטרף לנבחרת הפרזנטורים האהובים של "קסטרו" ומחליף את הפרזנטור הראשי - אביב אלוש. לאחר שהפך להיות הפנים של המותג, אלוש נפרד מהחברה אשר מסרו: "לאחר שנתיים של שיתוף פעולה וסיום החוזה, אנו נפרדים מהפרזנטור אביב אלוש, השחקן האהוב והמוערך בישראל. קסטרו אוהבים את אביב אלוש ומאחלים לו הצלחה גדולה והנאה מכל שיעשה בהמשך דרכו".

© צילום: נוי ערקובי // יחסי ציבור

בפעם הראשונה

לא פעם קורה שאנחנו מופתעים משלבי ההדחה בתוכניות הריאליטי השונות, אבל הפעם זה שונה משום שלא המודח הוא זה שהפתיע אותנו אלא בכלל ההדחה עצמה. לפני כמה ימים החלו צילומי עונת האולסטארס של התוכנית "גולסטאר". חבר נבחרת הכדורגלנים המפורסמת, השחקן, נירו לוי, הודח מהתוכנית על ידי שאר חברי הנבחרת שלו בברזיל. מדובר בהדחה ראשונה בתולדות התוכנית (שלא בשל הפרת הנהלים).

מזל טוב!

השבוע חגגה זוכת האח הגדול לשעבר, שי מיקה, יום הולדת 27. הכוכבת, שהחליטה לחגוג ולשלוח הזמנות לאורחים כיומיים לפני המאורע המרגש, חגגה יחד עם החברים: נטלי דדון, אדל בספלוב, נעה בני, עמרי בן נתן והאקסית קסניה טרנטול, החברים והמשפחה והסוכן רוברטו בן שושן שמייצג את שי. שרק תחגגי כל החיים!

© צילום: באדיבות יחצ

רוצים טרמפ?

אם יש משהו שקיילי ג׳נר אוהבת, מלבד איפור כמובן, זה מכוניות. הכוכבת הצעירה מרבה לדבר על אהבתה ולמכוניות ולא מהססת להשוויץ באוסף המכוניות היוקרתי שלה. במהלך השבוע הג׳נרית פרסמה תמונה שלה לצד שלל מכוניות היוקרה שלה ולצד התגובות התומכות של מעריציה היו גם לא מעט גולשים שזעמו על הכוכבת. בין התגובות היו ״2.8 מילארד מתושבי העולם חיים על פחות משני דולר ליום, קרוב לחצי מאולוכסיית העולם, יותר מלמילארד אנשים אין גישה למים נקיים, אבל לך יש גישה לכל המכוניות היפות האלו. מגניב״.
 

נערה חומרנית

ואם כבר עסקנו בקרדישאנס ובמכוניות, אחותה של קיילי - קלואי, העלתה סטורי של בתה טרו משחקת במכונית צעצוע מדגם בנטלי היוקרתי, אשר צבועה בורוד. מכונית הצעצוע זכתה לביקורות קשות מהגולשים שהאשימו את קרדשיאן בחומרנות חסרת ערך: ״מצויין, עוד קרדשיאן בבנטלי״ כתב אחד הגולשים. ״אתם כל כך מתעלמות מהאופן שבו ההוצאות המוגזמות שלכן נראות כלפי העולם החיצוני. באמת אהבתי את הסיפור של המשפחה שלכן ועכשיו אני פשוט לא יכולה לראות את כל הכסף מתבזבז חומרנות חסרת ערך. זה כל כך עצוב״. קלואי לא נשארה חייבת לתגובה הזו והגיבה: ״אממ אתה יודע שזו לא בנטלי אמיתית? זה צעצוע. אין צורך להיות עצוב בגלל תינוקת במכונית צעצוע״. לתגובה אחרת שטענה שהכוכבת מפנקת את בתה היא הגיבה: ״כן, אני בוחרת לפנק את הבת שלי. אני רוצה לפנק אותה עם אהבה וגם עם דברים חומריים״. 
 

התחנה הבאה

הזמרת הצעירה, אגם בוחבוט, טסה בסוף השבוע להשקה של הסרט "מלך האריות" בלונדון, שם היא צפויה להקליט יחד עם זמרות מכל העולם, פס קול לאחד משירי "מלך האריות" וללוות את מלכת הפופ -ביונסה. כזכור, זמרת נוספת עשתה זאת לא מזמן - עדי ביטי, לסרט "אלאדין. האם מסתמנת לבוחבוט קריירה בינלאומית?

 

סופרמן?

לאחר כארבע שנות פעילות בהן קטריקס ודורון ביטון משתפים פעולה כצמד, בתחילת השבוע עומרי קטרי (קטריקס), הוציא את סינגל הסולו הראשון שלו – "סופרמן". על מנת להשיק את יציאת השיר, הזמר חגג בוילת "אמיגוס" עם כל החברים, נשמע כיף - רק שזה נגמר בבית חולים! אחד מחבריו זרק לו עוגה לפנים, אך מה שהוא לא ידע, זה שהצלחת של העוגה הייתה מזכוכית. הצלחת התנפצה על פניו והוא הובל לבית החולים, שם תפרו את פניו של הראפר. לסופרמן זה לא היה קורה!

 

פופ סטאר

בראיון השער שלה למגזין ״ווג״, אריאנה גרנדה שיתפה כי סוף סוף יכולה ליצור את המוזיקה שהיא אוהבת, לאחר שהשיגה את מקומה בעולם הפופ, והצביעה על כך שהיא אינה מרוצה מהשירים שהוציאה בעבר והפכו ללהיטי ענק: ״הרבה מהשירים שלי היו חסרי ערך באופן מגוחך. אתם מדברים עם מישהי שהוציאה את 'Side To Side' כסינגל״. אאוץ׳. 
 

עולים שלב

לאחר ההכחשות הרבות ואז ההצהרה המשותפת, שירן סנדל ואסף גורן כבר עולים שלב. גורן צילם השבוע קליפ חדש בכיכובה של לא אחרת מבת הזוג הטרייה לצד בני משפחתו. השיר העוסק במלחמה היום יומית שלנו בין הכסף, התהילה, והכבוד, לבין המשפחתיות והמקום ממנו בנו. שאפו!

© צילום: מאיה ברק

על כביש החוף

הכוכבת האנרגטית לא עוצרת לנוח! במידה וחשבתם שבין תוכניות הטלוויזיה בהן היא משתתפת או צילומי של הפרסומות והתמונות לאינסטגרם, קים אור אזולאי עוצרת – טעיתם בענק! אנחנו יותר משמחים לבשר לכם שאזולאי, התלמידה הצעירה, עברה השבוע טסט ראשון. רק שלא תשכח לשים את השלט של נהגת חדשה בחלון האחורי...

© צילום מסך מהאינסטגרם

המשך יבוא...

אחרי שכבשה את הקהל, רשת HBO הכריזה על עונה שנייה לסדרה הפרובוקטיבית ״אופוריה״, בכיכובה של זנדאיה ובהפקתו של דרייק אשר מבוססת על הסדרה הישראלית בעלת אותו השם אותה יצרו רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני ששודרה ב-HOT. הסדרה עוסקת בנערה בשם רו (אותה מגלמת זנדאיה) אשר חוזרת לעיירה בה גדלה לאחר תהליך גמילה מסמים, וסיפורה האישי נשזר בסיפוריהם של חבריה לספסל הלימודים. מלבד השחקנית המוכרת מככבים בסדרה גם ג'ייקוב אלורדי (״דוכן הנשיקות״) ואריק דיין (״האנטומיה של גריי״).

© צילום: Roman Ido Mor Production

קול ששון וקול שמחה

אחרי שהדהימה אותנו בצעד נועז וחדשני, שחקנית "שכונה" נישאה השבוע לבן זוגה בכמה השנים האחרונות. במידה ושכחתם, כוכבת הילדים עומר גולדמן שחגגה לפני כמה חודשים יום הולדת 30, ניצלה את הרגע המרגש להצעת נישואים מרגשת במיוחד שהיא יזמה בעצמה. כמו על הצעת הנישואים גם על החתונה הודיעה השחקנית ברשתות החברתיות ובתמונה משותפת שלה ושל בן זוגה, הצלם אייל אלישע שחזר לפני כמה חודשים מצילומי הריאליטי "המרוץ למיליון". 

© צילום מסך מפייסבוק

הכי ישראלית

השחקנית והכוכבת הבינלאומית, אודיה רש שכיכבה ב"המעניק", "צמרמורת", "ליידי בירד" ועוד היא ישראלית למקרה ושכחתם. רש בת ה-22 לגמרי לא שכחה את העובדה הזאת והשבוע היא חתמה בסוכנות המקומית של רוברטו בן שושן המייצג גם את נועה קירל, ריף נאמן ונוספים.

אודיה רש
אודיה רש © צילום מאינסטגרם

מוכנה לצה"ל

כוכבת הרשת, הדוגמנית והשחקנית נועה כהן מתכוננת לשלב הבא. הכוכבת הצעירה התייצבה השבוע לצו ראשון בצה"ל ושיתפה אותנו כי היא בונה על גיוס שדי קשה להשיג - שירות בגלי צה"ל כפי שתמיד חלמה. אנחנו נאחל לה בהצלחה במיונים!

© רפי דלויה

לנשום לרווחה

הזמרת הצעירה, שיר זוארץ שיתפה השבוע לא מעט תמונות מבית החולים והלחיצה מעריצים וגולשים רבים. מה קרה? הכוכבת העולה נאלצה לעבור ניתוח קליל להסרת השקדים - מה שאילץ אותה לעבור התאששות בבית החולים במשך מספר ימים. זוארץ הרגיעה בפוסט באינסטגרם שלה וכתבה: "רוצה לשתף אתכם גם ברגעים הפחות זוהרים וגם להרגיע אתכם... הייתי צריכה לעבור ניתוח ואני מתאוששת בבית החולים, אין סיבה לדאגה כי אני חוזרת לעצמי וממש בקרוב שיר חדש והפתעות". נרגענו!

שיר זוארץ בבית חולים
שיר זוארץ בבית חולים © אינסטגרם

הפתעה מאכזבת

לאחר שבעה חודשי זוגיות וכפי שפרסמו לראשונה ב"גיא פינס", זוכה "האח הגדול", ישראל אוגלבו ושחקנית הכדורגל, קארין סנדל, אחותה של שירן - נפרדו. השניים הפגינו יחד זוגיות פוטוגנית וצמודה בכל תקופת הקשר ואף אוגלבו קיעקע את שמה של סנדל על ידו.

© לנס הפקות
תגובות