יש חגיגה: המסיבה שגרמה לכל האקסים להיפגש. צילום: דור ערבה

יש חגיגה: המסיבה שגרמה לכל האקסים להיפגש

בנות להקת "פורמולה" חגגו יום הולדת במשותף וגרמו לכמה אקסים מיתולוגיים להיפגש במקום אחד

חגיגה כפולה? תמיד יותר כיף. תשאלו את בנות להקת "פורמולה", אנג'ל ברנס וטניה לאורן שחגגו אמש (שבת) את יום הולדתן. ברנס חגגה את גיל 18 ואילו לאורן 19. השתיים הרימו מסיבה ענקית במסעדת "סעידה" בפארק פרס חולון בסגנון ג'ונגל וגרמו ללא מעט אקסים לחלוק עוד רגע במשותף.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בין האורחים שבאו לפרגן לבנות היה ניתן למצוא את: שאר בנות פורמולה - התאומות עלמה וליה ציון, החברה הטובה של ברנס מימי "הבנים והבנות" - אנה זק, שירלי לוי שלא נחה לרגע באירוע, גל זהבי ועמנואל לוי, כוכבי "דאנסטורי" - מיכאל גבעתי ויסמין גינדיס, עידן שקרוקה, חבורת "בלאגן" ו"אמיגוס", ליהי ואלעד, גל גברעם, עדן מאירי, קטריקס, חן אהרוני, בר גרוצקי, שיינה היידי, רומי אברג'יל, רומי פרנקל, ליאם ואלין גולן, בר מיניאלי, אביה של אנג'ל, רוני ברנס, שיצא לחופשה מיוחדת מהכלא וחגג לראשונה עם הבת מזה שמונה שנים.

© דור ערבה
מלכת המסיבות © דור ערבה
באו לפרגן
באו לפרגן © דור ערבה
באה על רפסודה
באה על רפסודה © דור ערבה
איחוד המשפחה
איחוד המשפחה © דור ערבה

אך מה שהפתיע במיוחד באותו הערב הוא כאמור מפגשי האקסים הגדולים במקום: כוכבת הרשת והשחקנית נועה כהן פגשה במקום את האקס ניתן בן ארי, בן קיסר פגש את ליגל רז, רועי סנדלר פגש את האקסית אמה איתן שבימים אלו מנהלת זוגיות צמודה עם רז ספני, גם ספני פגש במקום "אקס" בסגנון אחר - שותפו לשעבר קווין רובין שהגיע עם דניאלה קריסטיה, אחותו קים ואוראל צברי שיככב בפסטיגל הקרוב

© צילום: דור ערבה
זוגות זוגות
זוגות זוגות © דור ערבה
© דור ערבה
המשיך הלאה?
המשיך הלאה? © דור ערבה

 

 
תגובות