עובר בדם: האחים של הסלבס שחייבים לפרוץ. צילום מסך מאינסטגרם

עובר בדם: האחים של הסלבס שחייבים לפרוץ

יש להם אחים גדולים או קטנים שהפכו למגה סטארים בתעשייה, אך מסתבר שגם ניצוץ הכוכבים עובר בדם כי גם האחים האנונימיים לגמרי חייבים לפרוץ ובגדול!

מי אמר שרק מישהו אחד במשפחה יכול להצליח? קבלו כמה אחים של סלבס שהם לגמרי חייבים לפרוץ גם בעצמם ולקבל את אור הזרקורים!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עדן עיון

אחות של: ליאנה ויסמין עיון | כשרון: הכי קורעת שראינו אבר וגם זמרת מצויינת!

לא ברור איך האחות הנוספת במשפחת עיון לא הפכה כבר לסלב בפני עצמה. מעבר לדמיון המושלם לאחותה ליאנה, מדובר בדבר הכי קורע שראינו ומספיק מבט חטוף באינסטגרם שלה (ובעיקר בהיילייטס) כדי להבין שמדובר במגה סטארית מצחיקה בטירוף שגורמת לנו לדמוע בכל פעם מחדש מהסטוריז שלה. שמישהו יתן לה כבר להיות באיזה פאנל או להתלהק ל"מירוץ למיליון" ביחד עם ה-BFF איתמר שמככב איתה בסטוריז. עיון הצעירה היא הדבר החם הבא - רק שמישהו כבר יפנה אליה את אור הזרקורים (לא שהיא לא יכולה לעשות זאת בעצמה כן?)

עדן וליאנה
עדן וליאנה © צילום מסך מאינסטגרם

קורן אזולאי

אח של: קים אור אזולאי | כשרון: נינג'ה ספורטיבי!

הוא אומנם כבר בדרך לפריצה שלו, אח גם אחיה הקטן של הפאשניסטה והשחקנית, קים אור, לא כל כך מתרחק מאור הזרקורים. אזולאי הצעיר ניסה בעבר להתקבל ל"הבנים והבנות", אך כנראה שהיה צריך לחכות לתוכנית אחרת שתתאים לו כדי להראות את הכשרון האמיתי שלו - שזה הספורט. קורן עתיד לככב בעונת הילדים של "נינג'ה ישראל" ונדמה שמסתמן לנו כאן כוכב חדש.

© פרטי

שירן לוי

אחות של: שירלי לוי | כשרון: מצחיקה!

היא מככבת לא מעט אצל אחותה הגדולה בסטורי ובפיד - ואפשר לומר בפירוש: מדובר בשירלי לוי ג'וניור! שירן היא לגמרי כוכבת בפני עצמה ומצליחה לא פעם לגנוב את הפוקוס לאחות הגדולה שהפכה בשנה האחרונה לכוכבת הרשת של ישראל בטקס נבחרי השנה. מבחינתנו זה רק עניין של זמן עד ששירן הופכת למגה סטארית קורעת לא פחות כאלו שיהיו לה מעריצים לכל החיייייים! (סליחה, היינו חייבים).

רון בוחבוט 

אח של: אגם בוחבוט | כשרון: זמר

המוזיקה והסלסולים אכן עוברים בגנים ואם חיפשתם הוכחה לכך תצטרכו לנסוע עד לבאר שבע למשפחת בוחבוט. אומנם רון הוא אחיה הגדול של אגם, אך הוא תמיד שם מאחוריה ודואג לקריירה המשגשגת של האחות עם הקול המיוחד שכבשה מדינה שלמה. רון בעצמו מנסה לפתח קריירה כזמר ואף ניסה את מזלו ב"הכוכב הבא" בעבר, אך ללא ספק יש לנו הרגשה שעוד נשמע ממנו מוזיקלית ואנחנו עדיין מחכים לדואט מתבקש שלו ושל אגמוש. יאללה, תתחילו לעבוד על זה!

 

קים בן שמעון

אחות של: קווין רובין | כשרון: כוכבת טיק טוק ודוגמנית

בזמן שאחיה נאכל על ידי כרישות, כובש את הרשת ויגיע לבימות הפסטיגל, אחותו למחצה של קווין רובין צומחת בשקט בשקט והופכת לכוכבת בפני עצמה. עם פרצוף מלאכי מיוחד, חיוך של פרסומות וגם הרבה אופי טוב, קים מצטיינת לא מעט גם בזכות חשבון הטיק טוק שלה שהפך לפופולרי במיוחד וכל זה בזכות עצמה.

 
© צילום מסך אינסטגרם

אלעד מרגי

אח של: יהונתן מרגי | כשרון: כדורסלן

לא ברור איך מפעל הייצור לבית המשפחת מרגי מייצר רק סטארים. אלעד מרגי אומנם לא מכוון אל קריירה מוזיקלית אך הרבה פעמים משך את תשומת ליבינו כשעמד לצד אחיו הגדול והמוכשר ברגעים שונים. מסתבר שאלעד הקטן והמתולתל הוא ספורטאי טוב במיוחד ומכוון אל קריירה בעולם הכדורסל. אם יש לך את המובים של ג'וני - כל "צעד וחצי" שלך יהיה פשוט מושלם והקריירה העולמית כבר מובטחת - כל השאר (כולל החיוך הפוטוגני המשפחתי) יבואו כבר לבד! 

עופרי קירל

אח של: נועה קירל | כשרון: זמר

לא רק למרגי יש עוד אח עם פוטנציאל להצליח - אלא גם לבת הזוג נועה קירל יש אח שכבר הספקתם להכיר. עופרי קירל כבר עמוק בדרך שלו להגשים את חלומו להיות זמר ראפ והיפ הופ מצליח, יש לו גם כשרון כתיבה לא קטן ויכולות ריקוד מרשימות (עם עבר בברייקדאנס). לפני שנה וחצי הוא כבר הספיק להוציא להיט בו התארחה אחותו הקטנה, לככב בדוקו ריאליטי על הז'אנר שלו ולהוציא סינגל נוסף. אנחנו כבר מחכים להמשך!

© צילום מסך מאינסטגרם 
 

רותם בן זקן

אחות של: עדן בן זקן | כשרון: דוגמנית

היא אומנם כל כך קטנה (8) אבל מצליחה לטרוף את המצלמות. מאחורי רותם הצעירה עומד כבר קמפיין דוגמנות מרשים במיוחד וצעידה על המסלול בשבוע האופנה. בזמן שעדן מתמקדת דווקא בעולם המוזיקה, יש אחות אחרת שמעבירה את העיניים הבהירות אל עולם הדוגמנות המתבקש. אנחנו עוד צפויים לה גדולות ומקווים שהיא לא תעמיס על עצמה יותר מדי כבר בגיל הזה.

© צילום מסך מאינסטגרם

עומרי זיני

אח של: בן זיני | כשרון: דוגמנות

אחיו הגדול הפך לכוכב גדול במיוחד בשנה החולפת לאחר שהמשיך עם להיטי הרשת וכמובן עם ליהוקו ל"האח הגדול VIP". כעת, גם לאח הקטן יותר יש חשק להכנס לעולם הבידור כשהוא מתמקד דווקא בעולם הדוגמנות. הגנים אכן עברו במשפחה וללא ספק גם לעומרי יש מה שצריך כדי לפרוץ!

עומרי זיני
עומרי זיני © צילום מסך מאינסטגרם

היאנס ברנס

אחות של: אנג'ל ברנס | כשרון: כוכבת רשת מצחיקה בהתהוות

את החות הגדולה שהפכה לכוכבת רשת אהובה במיוחד, אי אפשר לפספס. אך מי שמכיר ועוקב אחרי אנג'ל ברנס יודע שגם את האחות הקטנה לא בדיוק אפשר להחמיץ. היאנס מגיעה עם אנג'י ללא מעט אירועים מתוקשרים וכבר צברה קשרים בעצמה עם לא מעט כוכבי רשת. פלא שזה עשה לה חשק לפתוח ערוץ בעצמה בשבועות האחרונים? ללא ספק האנרגיות וכל הרעש הכייפי עבר גם שם. אגב, היא בכלל חולמת להיכנס לתחום הרפואה!

 

בן סולטן

אח של: ניב סולטן | כשרון: שחקן

ניב סולטן הפכה בשנים האחרונות לשחקנית שיא אפשר להתעלם ממנה וכזו שצברה רזומה מרשים במיוחד ואף בשנה שעברה קיבלה את פרס "שחקנית השנה" מגולשי פרוגי, כעת מתברר שכל הזמן הזמן חיידק הבמה והמשחק היה גם אצל האח הקטן של סולטן - בן. בימים אלו סולטן ג'וניור עובד על קריירת המשחק שלו ולאחרונה אף הצטלם לתפקיד ראשון בסדרה "משפחה בהנפקה" - אנחנו כבר מחכים לתפקיד יחד עם אחותו!

© צילום מסך מאינסטגרם

נועה רון

אחות של: שי רון | כשרון: זמרת

אנחנו כבר התייאשנו מלספור את כמות הכשרונות המוזיקליים שיש במשפחת רון כי זה באמת קצת לא פייר! לא רק שי וגל (והאבא) נמצאים עמוק בעשייה המוזיקלית שלהם, אלא גם האחות הקטנטנה במשפחה - נועה שהצליחה להכנס לנו ללב כבר בסרטון הראשון שלה ברשת כשביצעה את שיר הנושא של "הכלה מאיסטנבול" שהוביל אותה אף לחמם את הכוכבים בהופעתם בארץ. אם זה ימשיך ככה ייתכן ומצאנו פה יורשת רצינית לעדן בן זקן ושרית חדד.

 

ירדן דנקר

אח של: רן דנקר | כשרון: זמר

עוד אח מוזיקלי במשפחה מוזיקלית הוא ירדן דנקר, אח של רן. מעבר לדמיון החיצוני ביניהם ואולי קצת בקול - דווקא בסגנון ובז'אנר המוזיקלי הם די שונים. ירדן מצליח למצוא את המקום שלו ולהסתמן כמי שיכול לכבוש את הרדיו בקלות עם להיטים מוערכים.

 
© אינסטגרם

עדי פינס

אחות של: עדן פינס | כשרון: משחק

אחותה הגדולה היא מבין הדוגמניות הבולטות שצמחו כאן בשנים האחרונות שזולגת לאחרונה גם לתחום המשחק ("כפולה"), אך גם עדי פינס, האחות הצעירה של עדן (כן, לגמרי שם דומה), שואפת להצליח בתחום המשחק וכבר החלה ללמוד את התחום כדי שבקרוב התחביב יהפוך למקצוע אמיתי. בהצלחה!

דומות!
דומות! © צילום מסך מאינסטגרם

 

 
תגובות