רכילות בקטנה: הקריירה החדשה של בן זיני. צילום: ירון ברנר

רכילות בקטנה: הקריירה החדשה של בן זיני

השבוע ב"רכילות בקטנה": קווין רובין מככב, הקומיקאי שנפצע בתאונה, גל גברעם מתקיפה וגם: כל הפרטים על הצעת הנישואים שגרמה לנו לרקוד משמחה

אם הייתם עסוקים מידי בהתרגשות מהחזרה לבית הספר ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דקה של שקט

בביתה של אחת הזמרות המפורסמות בעולם אין דקה של נחת. לאחר אשפוז פסיכיאטרי, נאלצת הזמרת, בריטני ספירס, להתמודד עם פרשיה קשה אחרת. השבוע נחשף כי בסוף חודש אוגוסט הוגשה תלונה במשטרת ארצות הברית על ידי, גרושה של ספירס, בגין אלימות מצד סבם של ילדיהם המשותפים. בתלונה נמסר כי הסב פעל באלימות כלפי אחד הילדים בזמן שהיו בחזקתה של הזמרת. על פי הדיווחים העבירה הכוכבת את הילדים לגרושה מיד עם שמיעתה על אירוע האלימות. עורך דינו של פדרליין מסר: "בריטני פעלה נכון כשהרחיקה את הבנים ממנו".

© אינסטגרם

מה שזורם

לאחר תהליך פיתוח וצילומים שארכו קצת יותר משנה, סוף כל סוף יצא הטריילר הרשמי לתוכנית הריאליטי שפיתחה נטפליקס. התוכנית נקראת "קצב וזרימה" ותתמקד בז'אנר הראפ וההיפ-הופ. כמובן שבהתאם לסוג התוכנית נבחרו בתור השופטים האנשים ששולטים היום בז'אנרים אלו - קארדי בי, צ'אנס דה ראפר ו-T.I. התוכנית תעלה ב-9 באוקטובר והאמת שאנחנו כבר לא יכולים לחכות!

בא לבקר

נראה שכמות המעריצים המטורפת בארץ הצליחה למשוך לישראל את אחד השחקנים של הסדרה "דברים מוזרים". כחודשיים לאחר עליית העונה הרביעית של הסדרה שמשגעת את המדינה, קפץ אחד מכוכביה לביקור בארץ. נואה שנאפ' המוכר לכם בוודאי בשם וויל באיירס, נחת השבוע לטיול משפחתי בישראל. בטיול הספיק השחקן הצעיר לעבור במועדון צלילה, רכיבה על גמלים וכמובן שהוא לא וויתר על ביקור בים המלח. מקווים שנהנת.

משיבה אש

לפני כמה שבועות העלתה כוכבת האינסטגרם, גל גברעם, סרטון בו היא קופצת בביקיני לים. הסרטון ספג לא מעט תגובות קשות, אליהם החליטה להגיב באופן פרטני. מי שכנראה לא היה מרוצה מהתמונות שבוחרת גברעם להעלות לרשתות, הוא עדי לאון שהתראיין בשישי האחרון לתוכנית "שרון ורני", בה הביע את החשש מההשפעות באינסטגרם על ילדיו. גברעם החליטה לא לשתוק גם הפעם ובסטורי שהעלתה כתבה: "עדי לאון היקר החשש היחידי שצריך להיות לך זה שהילדים שלך יצאו כמוך ולא אני... עצוב שגבר פרימיטיבי כמוך עדיין מסתובב בנינו ומקבל במה לשטויות שיוצרות לו מהפה".

© צילום מסך מהאינסטגרם

סטאר

כוכב הנוער והשחקן, קווין רובין, נבחר להוביל קמפיין חדש לבנק הפועלים. מדובר על קמפיין טלוויזיוני ראשון אותו רובין נבחר להוביל, ומי שתככב לצידו היא לא אחרת מאשר אימו שמוכרת לקהל מהסרטונים בערוץ היוטיוב של רובין. כוכב הרשת לא לבד ומי שעוד קיבלו את הכבוד להוביל את הפרסומת הם כוכבי הרשת האהובים - ליאל אלי וסהר קליזו שממשיכים להינות מהספק של כולם לגבי מה קורה ביניהם רומנטית.

קווין רובין ואמו
קווין רובין ואמו © באדיבות יחסי ציבור

שון עושה בלאגן

בזמן שספני מנחה לו את וילת המודחים של ״הישרדות״, בארץ מונה לו מחליף כ״מנהיג״ הרשמי של חבורת ״בלאגן״ אותה הוא הותיר בארץ. מי שקיבל את התפקיד המחייב הוא לא אחר מאשר שון בלו, חבר הילדות של ספני וחבר בגאנג המצליח.

 

נותן הסברים

מספר חודשים עברו מאז החתונה המפתיעה של ג'סטין ביבר והיילי בולדווין, וכעת נחשפים פרטים חדשים בנוגע לזוגיות בניהם. השבוע פרסם ביבר פרטים על מערכת היחסים שזורקים אור על החתונה המפתיעה של השניים והופכים אותה מלא צפויה לכל כך ברורה. בפוסט חושפני הוא כתב: "בגיל 19 התחלתי לקחת סמים קשים וקיבלתי מערכות יחסים רעילות. הייתי ממורמר מאוד כלפי נשים... לקח לי שנים לתקן את כל ההחלטות האיומות שעשיתי ולשנות הרגלים סודיים. למזלי אלוהים בירך אותי באנשים מדהימים שאוהבים אותי ועכשיו אני מתחיל פרק חדש בחיים - נישואים". זו בהחלט אהבת אמת.

© אינסטגרם

הוא חוזר!

פסטיבל הפסנתר חוזר ובגדול (בפעם ה-21!) והשבוע נחשפו לראשונה האמנים שיקחו בו חלק השנה ב-58 מופעים שונים שיועלו במסגרת הפסטיבל – מופעים חד פעמיים, הפקות מקור, מופעי השקה, מופעי מחווה מרגשים, לצד שיתופי פעולה ייחודים שחוברו במיוחד. בין המשתתפים: האחיות כרקוקלי, עילי בוטנר וילדי החוץ, מוש בן ארי יארח את יובל דיין, עידן חביב, נועם קלינשטיין, אביב גפן והתעויוט ורבים נוספים. הפסטיבל יתקיים השנה בין ה-13 עד ה-17 בנובמבר.

כרקוקלי
כרקוקלי © יחסי ציבור

מה הסטטוס?

מערכת יחסים נוספת שעלתה השבוע לכותרות היא הפעם בין שני כוכבים מהביצה המקומית. בשישי האחרון התראיין הזמר עדן חסון לעיתון ידיעות אחרונות, שם נשאל בנוגע לסטטוס הזוגי שלו. בתשובתו ענה: "הדייט האחרון שיצאתי אליו היה עם מישהי שקיבלה את הטלפון מחבר שלי ונורא כעסתי עליו שהעביר, אבל היא הייתה מעניינת וחמודה ובחרתי לתת לזה צ'אנס ונפגשנו". למי שלא מאורע בפרטים נסביר שבתקופה האחרונה עלו שמועות רבות לגבי זוגיות בין חסון לשחקנית ליאנה עיון - שלא קיבלה אישור רשמי מהשניים עד היום. בהמשך הריאיון הסביר הזמר שהשניים עדיין לא בקשר מוצהר והיחסים הם די און-אוף כרגע.

© צילום מסך מאינסטגרם

פותחת את הלב

השחקנית, קריסטן סטיוארט, שבקרוב תככב על המסך בעיבוד החדש של הסרט ״המלאכיות של צ׳ארלי", מספרת בראיון מיוחד למגזין "bazaar”, כי הזוגיות שהייתה לה עם השחקן, רוברט פטינסון, לא הייתה זוגיות בריאה במיוחד, כיוון שהרבה דברים בסיסיים נלקחו מהם בתור זוג ולא היה להם שליטה על כך. אנחנו עדיין חולמים על קאמבק!

© gettyimages

אין סיבה

העונה החדשה של הסדרה "13 סיבות" עוררה המון סערה בקרב המעריצים ברשת בעיקר סביב השחקנית החדשה בקאסט, גרייס סייף, המגלמת את אני. סייף קיבלה מאות הודעות ותגובות כנגדה על השתתפותה בעונה החדשה של הסדרה עד שהחליטה למחוק את כל הפוסטים בחשבון האינסטגרם שלה. מי שמגלם את מונטי בסדרה מיהר לצאת נגד אותם אנשים וכתב שזה נוגד את כל מה שהסדרה מנסה להעביר. תכל'ס!

יורשת

ערוץ דיסני ישראל בחר בכוכבת הרשת והשחקנית, אנג'ל ברנס לייצג אותנו באירופה. ברנס המריאה היום (ו') ללונדון עבור הקרנה מיוחדת של הסרט "היורשים 3" של ערוץ דיסני שישודר גם כאן בישראל. ברנס, שתהיה נוכחת באירוע החגיגי לצד שלל משפיעני רשת גדולים מאירופה, צפויה לפגוש גם את הכוכבת הבינלאומית אשר מגלמת את הדמות הראשית של "היורשים", דאב קמרון. גם צוות פרוגי התלווה אליה לצילומי וולוג מיוחד שיעלה בקרוב באתר.

© צילום שוקה כהן

אאוץ'

לא פעם אנחנו נחשפים לפגיעות שסופגים סלבס בגלל מעריציהם. הפעם הייתה זו הזמרת, אריאנה גרנדה, שנאלצה להתמודד עם הסיטואציה הקשה. רגע לפני שעלתה להופיע על הבמה בגרמניה, תקף אותה באגרסיביות מעריץ שתפס בחוזקה את ידה והפיל אותה למטה. לשמחתה וכמובן שגם לשמחתנו הזמרת יצאה בשלום מהנפילה והיא המשיכה כרגיל עם ההופעה המתוכננת.

© יויטיוב

זוג חדש?

שמועות רבות צצו על זוגיות בין השחקן, ג’ייקוב אלרודי ("דוכן הנשיקות"), לבין זנדאיה, שהכירו על הסט של הסדרה ״אופוריה״ ויצאו יחד לחופשה ביוון. למעשה, אם השמועות נכונות זו לא הפעם הראשונה שאלרודי מכיר את בת זוגו על הסט, בעבר היה בזוגיות עם ג’ואי קינג שאותה הכיר על הסט של "דוכן הנשיקות".

הולך עם האמת

לאחר עלייתו של הסרט הדוקומנטרי בנטפליקס בשבוע האחרון, ״Look mom I can fly”, על חייו של הזמר טראוויס סקוט. הרשת סערה בעקבות האכזבה שהראה כשלא זכה בטקס פרסי הגראמי. סקוט מבהיר למי שחשב כי הוא כועס על הראפרית קארדי בי, שזה לא שום דבר שהוא אישי והוא ממש רצה לזכות. למעשה, הכל בסדר בין השניים ואין ״דם רע״ אומר סקוט.

קול חתן וקול כלה

ביום שבת האחרון התקיימה חתונתה של הזמרת' אלי גולדינג. בחיר ליבה של הזמרת הוא סוחר אומנות בשם קספר ג’ופלינג' שאיתו נמצאת בזוגיות כשלוש שנים. אם אתם תוהים עם מי שמה של גולדינג נקשר בעבר, זה כנראה בגלל שהיא האקסית של הזמר הג'ינג'י האהוב עלינו, אד שירן, שאפילו כתב עליה שיר - "Don't".

גול סטאר

בן זיני הכריז לא מעט פעמים כי הוא מטורף על ספורט וכושר - וכעת הוא הולך עם זה קדימה. השבוע נודע כי זיני מצטרף כחבר נבחרת האמנים בכדורגל של ישראל. בניגוד ל״גולסטאר״ כאן מדוברת בנבחרת אמיתית אשר לוקחת חלק באליפויות ומשחקים מסביב לעולם.

© צילום מסך מאינסטגרם

סבתא רחל מתרגשת

תפקיד קולנועי ראשון לאחת מכוכבות הרשת הכי צעירות ביוטיוב - לורן אליהו. אושיית הרשת הקטנטנה החלה להצטלם השבוע לסרט קולנוע לילדים, אותו חשפנו כאן לראשונה, שייקרא "חנהל'ה ושמלת השבת". אליהו תככב בסרט לצד מיכל הקטנה, שירן סנדל, מיכאל גבעתי, נואל ברקוביץ', חני נחמיאס ונוספים.

לורן אליהו
לורן אליהו © fresh

החלמה מהירה!

ביום שני האחרון השחקן האהוב, קווין הארט' נקלע לתאונת דרכים לילית במאליבו, שם נפצע באופן קשה. כרגע הארט נמצא בתהליך החלמה ושיקום מהתאונה. אשתו של הארט מסרה כי הוא התעורר ויהיה בסדר. החלמה מהירה!

ההצגה נמשכת

הצילומים של העונה החדשה של הסדרה האהובה והמצליחה ״שנות השמונים״ ממשיכים. השבוע, במהלך צילום סצנת חניקה בין עפר שכטר לשחקן, הרצל טובי ("חלבי"), שכטר התעלף באמת ואיבד את ההכרה. אבל אין צורך להיבהל, השחקן קם על הרגליים במהירות והמשיך את הסצינה כאילו לא קרה דבר. רק בריאות!

תתכוננו

לאחר התוכנית הקומית שיצר ״לצבי יש בעיה״, צביקה הדר מפתח תוכנית חדשה עם ״רשת 13״ שתעסוק במציאת הסטנדאפיסט הבא של מדינת ישראל. מי שישב בכס השיפוט של התוכנית הוא לא אחר מרון שחר, שזהו תפקיד שיפוט ראשון שלו ובנוסף, שופטי ״דה וויס״ מצטרפים גם הם - נסרין קדרי ודורון מדלי.

יס סטורי

במהלך חופשה רומנטית בצרפת, הרקדנית והשחקנית סימור דניאל, קיבלה הצעת נישואין מבן הזוג דוד. הכוכבת האהובה כמובן אמרה הסכימה להצעה המרגשת ושיתפה את עוקביה ברגעים המרגשים של אחרי. מזל טוב!

חגיגה

היוטיוברית מרים גדיאל העבירה את השבוע בחגיגות יום הולדת משמחות במיוחד עם מסיבה אחת גדולה שהתקיימה בחוף הים בהרצליה לצד קולגות וכוכבי רשת נוספים. בין הנוכחים היה אפשר למצוא את גל זהבי, פלג זיני, אור שפיץ, משפחת אליהו, עמנואל לוי ונוספים.

© יחסי ציבור
תגובות