אופסי: פרוגי מבקשים סליחה מהסלבס. צילומי מסך מאינסטגרם

אופסי: פרוגי מבקשים סליחה מהסלבס

ערב יום הכיפורים הוא זמן מעולה גם עבורנו לעשות חשבון נפש. גם השנה הקדשנו את היום כדי לבקש סליחה ולפתוח דף חדש עם הסלבס. סולחים לנו?

כמיטב המסורת השנתית, גם הפעם החלטנו לנצל את יום כיפור כדי לבקש סליחה ומחילה מכל אותם סלבס (והמעריצים) שהטרפנו במשך השנה. סליחה שצחקנו, פגענו, חתמנו "ביוש" על הלוק שלכם, עשינו כותרות מפוצצות בעזרתכם, עשינו מנחוס ובאופן כללי לא עזבנו אתכם לשנייה. אבל יש כמה כוכבים שאנחנו חייבים להם התנצלות טיפה יותר אישית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אלין כהן ועומר חזן

השנה היינו הראשונים לחשוף שתי מערכות יחסים של כוכבים האהובים. הראשונה הייתה של עומר חזן וליהי פרויד / שרגע לפני שהשניים פרסמו תמונה זוגית משותפת בדרך לחופשה רומנטית ראשונה (ובכך להכריז בעצמם את הבשורה) אנחנו היינו אלו שכבר הספיקו לעלות את האייטם לאוויר ולשמח את המעריצים. הזוגיות השנייה היא של אלין כהן וטום שלח. על השניים האלו שמענו ממקור אמין במיוחד שהחליט לשתף אותנו בידיעה המרעישה על החבר הראשון של כהן, אנחנו כמובן עשינו את הבדיקות שלנו וגילינו שזו אכן אהבה חדשה ומרגשת / אותה מיהרנו לחשוף בפרסום ראשון, הרבה לפני שאלין החליטה לחשוף זאת (כדי לקדם ראיונות שלה בכלי תקשורת אחרים). מיד אחרי פרסום הכתבה כהן הכחישה בפנינו במפורש כי טום הוא בן הזוג המדובר - וכשבוע לאחר מכן התגלה כי הדבר היה בהחלט נכון. עומר וליהי, אלין וטום - סליחה אם הרסנו לכם את רגע ההכרזה, אבל לפעמים אנחנו בהחלט חייבים לדווח!

© שוקה כהן, אינסטגרם

שירלי לוי

מאז שפרוגה בחרה בנבו עמרני כקראש שלה, יש לא מעט כוכבות שמפגינות נוכחות צמודה לכוכב הרשת מה שגורם לצפרדע שלנו לקנא ברמות על. מי שבעיקר מעוררת בפרוגה תחושות קנאה היא שירלי לוי שבשנה האחרונה כיכבה בפרויקטים משותפים עם נבו - מה שעורר את חשדה של פרוגה שמיהרה לעשות שיימינג ללוי. פרוגה דואגת לעקוב אחר כל פעולה של השניים וברגע שמדובר בפעולה משותפת - היא שמה קאט מהר מאוד. שירלי סליחה! לפעמים אנחנו לא מצליחים להשתלט עליה!

מרגי

זו כבר שנה שנייה שאנו מבקשים סליחה ממרגי, אך הפעם מדובר בידיעה "צהובה" במיוחד שפרסמנו (תיכף תבינו). כמה ימים לפני וגם בחגיגות יום ההולדת של הכוכב הוא החליט להסתובב עם כובע קסקט על ראשו ולא להוריד אותו, לא באמת ייחסנו לכך חשיבות עד ש... קיבלנו פפארצי חם של מרגי יושב במסעדה שנסגרה עבורו ועבור בת הזוג קירל ו-אז הוא החליט להוריד את הקסקט מבלי לחשוב על ההשלכות. מישהו הצליח לתעד את השניים ולחשוף בפנינו את הבלונד החדש שעשה בשיער, אנחנו מיהרנו לשתף את המעריצים בידיעה המפתיעה, רגע לפני שגם השף של המקום לא שם לב ועשה סטורי מהמאורע. מיד לאחר פרסום הידיעה נעשו פניות למערכת מצד אנשיו של הכוכב שניסו לגרום לנו לשמור על העניין בסוד כיוון שהיה מדובר בהפתעה לקראת השתתפותו בגמר "הכוכב הבא". אבל איך אומרים? ברגע שזה עלה לרשת, אי אפשר להתחרט. הידיעה נשארה באוויר ובהחלט הרסה למרגי את ההפתעה. מרגי מצטערים אם זה היה "אסור", אנחנו לא ידענו כמה שזה קריטי...

© אתר מתגייסים, אינסטגרם

בן אל תבורי ואורטל עמר

את הבלאגן הבא בהחלט שלא יכולנו לחזות ולא ציפינו להיחשף למה שקרה מיד אחר כך. בזמן חגיגות הסילבסטר, ב-1 בינואר, עורכת הבידור שלנו הבחינה כי בן אל ואורטל לא עוקבים אחד אחרי השנייה בחשבון האינסטגרם שלהם, וכשזה קורה בסילבסטר, כשכולם נוהגים להתנשק בחצות - זה בהחלט מעורר חשד. השניים כבר היו הורים לתו פרינס תבורי, ולכן היה נראה שהם בתקופה די מוצלחת בזוגיות שלהם - אך התברר שלא. אנחנו נזכרנו שבפעם הקודמת שגילינו ופרסמנו על הורדת העוקב של בן אל מאורטל היה מדובר בפרידה של כמה ימים ולכן, המהלך החוזר בינואר 2019 גרם לנו להרים גבה ולתהות האם מדובר בהפרדת כוחות. פנינו אל הגורמים הרלוונטים, שאלנו מקורבים, את תבורי ועמר בעצמם - אך חלקם בחרו שלא לענות או לטעון כי הכל בסדר בין השניים - תשובה שלא באמת הצליחה לספק אותנו. החלטנו בכל זאת לפרסם את הידיעה בסימן שאלה ולהביא בפני הקוראים את כל התהיות בעקבות מהלכי עבר של השניים ולתת להם לשפוט בעצמם.

© צילום מסך מאינסטגרם

באותו הערב שאר כלי התקשורת כבר הספיקו ללעוג לעובדה שאנו מעלים ספק על פרידה רק בגלל הורדת עוקב ואפילו צחקו על כך ב"ארץ נהדרת". כמה ימים אחרי התברר שהצחוק שלהם היה מוקדם (וזה הזמן שלכם חמודים לבקש סליחה מאיתנו!) והפרידה אכן קרתה, אכזרית יותר מתמיד. הריב בין בן אל לאורטל כל כך החריף והפרידה הפכה לשיחת הסלון העיקרית שעד היום לא התאוששנו ממנה. זה הזמן לבקש מהשניים סליחה על כל העליהום שהבאנו עליכם עם פרסום הידיעה. אבל רק נזכיר שמאז, אייטמים על "הסרת עוקב" הפכו לדבר רלוונטי בתעשייה (כשהשיא הוא המקרה של אופירה אסייג ואייל גולן) ומי שצחקו על זה אז - כיום מרבה באייטמים כאלו. לכן סלבס יקרים, אנחנו מצטערים - אבל שימו לב גם לפעולות שלכם ברשת!

© צילום מסך

אנג'ל ברנס וטניה לאורן

לרוב קשה לנו להצטער על "ביוש" שאנו מעניקים ללוקים של סלבס באירועים שונים, בעיקר כי על טעם ועל ריח אין מה להתווכח ואף בכל פעם אנו נותנים גם לגולשים להביע את דעתם על אותם ההאוטפיטים. אם בכל זאת נצטרך לבקש סליחה על "ביוש" מסויים זה יהיה הביוש שהענקנו לאנג'ל ברנס וטניה לאורן על לוק יום ההולדת שלהן. תמיד כיף להתארגן לחגיגות של עצמך ולהשקיע, אבל לגלות שלא אהבו? זה הכי מבאס שיש ולכן את הסליחה השנתית על הביוש ניתן לכם, אבל זו פעם אחרונה עבורכן - להבא לא נצטער!

© דור ערבה
תגובות