רכילות בקטנה: הדרמה של קים והבעיה הבריאותית של אריאנה. צילום מסך מהאינסטגרם, @arianagrande

רכילות בקטנה: הדרמה של קים והבעיה הבריאותית של אריאנה

השבוע ב"רכילות בקטנה": כל הדרמות בבית משפחת קרדשיאן, הארי תוקף את זאין, הפרידה ששברה לנו את הלב וגם: כל הפרטים על השחקנים הישראלים שישחקו לצד כוכב "בית הנייר"

אם הייתם עסוקים בללכת לסרטים ביום הקולנוע הבינלאומי ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אשת העשור

גם השבוע הוסיפה הזמרת טיילור סוויפט בתואר מרשים לרזומה העשיר. השבוע הוכרז שמה כשזוכה בתואר "אשת העשור במוסיקה" על פי מגזין בילבורד, (מגזין אמריקאי העוסק בתעשיית המוזיקה). בין ההסברים לבחירה בסוופיט להיות זמרת העשור היו זכייה בשני פרסים בתור אשת השנה במצעד, שני סיבובי הופעות עולמיים וכמובן שגם תרומתה לחברה. הבחירה בה להיות זמרת העשור מרשימה במיוחד משום שזו הפעם הראשונה אי פעם שהפרס הזה מוענק! שאפו.

© Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris

שמחה מהולה בעצב

הכוכבת הישראלית, רוני דואני, חשפה השבוע באינסטגרם בשורות לא פשוטות לעוקביה. בפוסט שהעלתה חשפה שלאחר הולדת בתה לפני כחודשיים גילתה כי היא חולה בסרטן. "תמיד הייתה לי נקודת חן בזרת של הרגל. היא לא הטרידה אותי ואני לא אותה, עד שד"ר אגוזי ראתה אותה, כמעט במקרה, ופסקה מיד שאנחנו צריכות להיפרד." נקודת החן אליה לא התייחסה דואני התגלתה כנגע סרטני אותו נאלצה להוריד בניתוח. נוסף לכך, שיתפה הזמרת את התהליך אותו נאלצה לעבור בתקופה האחרונה, תחושות הכעס על המצב שעם הזמן הוחלפו באופטימיות. בסיום הפוסט כתבה "חברים שלי, זה הסיפור. אם יש לכם נקודות חן, זה לא אומר שהן כאלה חינניות, לכו להיבדק!".

עקיצת חיפושית

נראה כי על אף שהתפרקו לפני כארבע שנים, חברי להקת וואן דיירקשן לא מניחים למשקעי העבר. אחרי שלואי טומילינסון מסר לתקשורת כי הוא לא סולח לזמר זאין מאליק על פרישתו מהלהקה, השבוע היה זה הארי סטיילס ששלח לעבר מאליק עקיצה. במונולוג שעשה סטיילס בתוכנית "סאטרדיי נייט לייב" הוא קידם את אלבומו החדש והודה לחבריו נייל, לואי ולליאם. אולם, במקום לציין גם את שמו של מאליק בחר לומר "ו.. אממ רינגו". הבחירה של סטיילס להשוות בין מאליק לרינגו - סטאר כנראה נאמרה בגלל התרגיל שעשו שני הזמרים לחברי הלהקות שלהם. כמו מאליק, גם רינגו עזב את להקת הביטלס בשנים האחרונות לקיומה בדרך שקוממה לא מעט מעריצים וכמובן גם את שאר חברי הלהקה. אווץ'.

© צילום: gettyimages.ilStephen Lovekin

עובד על זה

הזמר שהבטיח לפני כמה שבועות כי במידה והפוסט שפרסם יצבור כמות עצומה של לייקים הוא מבטיח לשחרר את אלבומו לפני תום 2019, כנראה עומד בדבריו. למרות הפוסט שהעלה הזמר ג'סטין ביבר לחשבון האינסטגרם שלו, לא עמד בקריטריונים וקיבל רק 11 מיליון לייקים במקום 20 מיליון בתמורה לשחרור האלבום לפני הקריסמס. נראה כי הזמר לא רוצה לאכזב את מילוני מעריציו, משום שהשבוע הוא נתפס בעבודה על הקליפים שלו לאלבום החדש. נקווה שהוא אכן יעמוד בקצב.

© יחצ חול

יחד כל הדרך

לאחר שסיפרנו לכם כאן על סדרת הנוער החדשה, "גבעת חלמון", שעתידה להצטלם בקרוב. בנוסף להשתתפות בסדרה של קים אור אזולאי והקומיקאי אסי ישראלוף, נודע כי מי שמצטרפים אל קאסט הסדרה הם לא אחרים מאשר השחקנים שכבר שיתפו פעולה ב"שבאבניקים": דניאל גד ("גאליס", "אובוי") ואורי לייזרוביץ' ("זגורי", "כפולה").

נפגשים גם בעולם הנוער
נפגשים גם בעולם הנוער © צילום: אוהד רומנו

רק בריאות

בשורות פחות משמחות למעריציה של אריאנה גרנדה. השבוע חשפה אריאנה כי חלה הדרדרות במצבה הבריאותי מאז ההופעה האחרונה שלה בלונדון. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כתבה הזמרת " אני לא יודעת איך זה אפשרי אבל הגרון והראש שלי עדיין סובלים מכאבים חזקים... אני סובלת מכאבים וקשה לי לנשום במהלך המופע. אני פונה לרופא שלי ומנסה כמיטב יכולתי להשתפר". עוד הוסיפה גרנדה כי היא עושה הכול כדי לא לבטל את ההופעות הבאות שלה, אך כנראה המצב היה גרוע משחשבה כי לאחר פרסום הסטורי נאלצה הזמרת גם לבטל מספר הופעות.

© צילום מסך מאינסטגרם arianagrande@

למען בית חם

כל הכוכבים התרכזו השבוע לקמפיין אחד כדי לעורר את הרצון לאמץ.הסיבה העיקרית שלשמה נרתמו הסלבס לקמפיין, היא תמיכה בעמותת "אדופט" הפועלת לעידוד אימוץ בעלי חיים, הגברת המודעות ומציאת בתים מאמצים לכלבים הנמצאים כעת בבתי אומנה. בין משתתפי הקמפיין: ישראל אוגלבו, שירן סנדל, מלך, נוי והדר ועוד מובילי רשת.

© נימרוד כהן, באדיבות יחסי ציבור

וי כחול 

כבר שנים רבות שקים אור אזולאי בתוך התעשייה המקומית, ובכל הזמן הזה תמיד תהינו לעצמנו מדוע הקול של כוכבת הרשת צרוד באופן תמידי. השבוע היא הסבירה לנו שזה גנטי, ואמרה כי "הקול והמיתרים שלי מאוד רגישים. מספיק שנבהלתי, שבכיתי, או הלכתי לישון עצובה ואני נהיית צרודה יותר". עוד בשורה שקשורה לאושיית האופנה, והפעם משמחת יותר - היא שאזולאי קיבלה השבוע וי כחול באינסטגרם. עכשיו את רשמית אושייה!
© צילום מסך מאינסטגרם

גאווה ישראלית

אנחנו מכירים אותם מ"הקומה האחרונה", אך צמד האחים הראל הם גם דוגמנים מצליחים. השניים, אשר מיוצגים בסוכנות רוברטו, נבחרו על ידי ענקית האופנה השבדית H&M לצילומי הלוק בוק של האתר העולמי של קולקציית החורף לגברים. ליאור (17) ויובל (16) הראל היו אמורים לטוס יחדיו לצילומים, אך ברגע האחרון יובל נאלץ לבטל את הטיסה בעקבות מבחני בגרות שלא ניתן היה להזיז ורק ליאור נסע לצילומים. מזל שהם דומים!
© באדיבות יחסי ציבור

גאווה לאומית 

השחקנים הישראלים זוהר ליבה ואנחל בונני לוהקו לסדרה חדשה לצד כוכבי "בית הנייר" ו"אליטה". כבר מלפני כחודשיים הם נמצאים במדריד - שם נמצאים הצילומים. ליבה, שמגלם את הדמות הראשית, אף עבר לשם עם משפחתו.  אם מעניין אתכם קצת על הסדרה, הסדרה מתמקדת בחייו של הגיבור הספרדי אל סיד, אותו משחק חיימה לורנטה, המוכר מדנבר מ"בית הנייר". מדובר על תקופת תור הזהב, בה מוסלמים ויהודים שיתפו יחדיו פעולה עד הסכסוך הראשון על ספרד. ליבה, התפקיד הראשי, משחק את המורה ואיש הסודות של אל סיד, ואנחל מגלם את את יועץ המלך. נשמע מעניין! 

מהירה ביותר

עוד גאווה ישראלית נרשמה השבוע כשבלילה הוכרז בחו"ל כי השחקנית הישראלית המצליחה, אפרת דור ("עספור", "החממה 3", "המוסד" ועוד) לוהקה לסדרת גיבורי העל המצליחה של רשת CW - "הפלאש" - על גיבור העל המהיר של DC (האחראית גם על וונדר וומן בכיכובה של ישראלית אחרת - גל גדות). דור תצטרף לחלק השני של העונה השישית בו יככב נבל נוסף של העונה. עוד ידוע על התפקיד כי מדובר בדמות של מדענית גאונה בשם אווה המפתחת ברית עם אייריס אלן - אשתו של ברי. זו לא הפעם הראשונה שדור מככבת בהפקות מעבר לים, בין שלל הפרויקטים החיצוניים שלה אפשר למצוא תפקידים בסרט "אשתו של שומר גן החיות" וב"אקדמיית החממה" של נטפליקס המבוססת על "החממה" הישראלית.

ביחד לא נהיה מאושרים?

לאחר זוגיות של כחמישה חודשים, עם רצון לעבור לגור ביחד - החליטו הזמר לירן דנינו, והדוגמנית ופליטת "המירוץ למליון" - להפריד כוחות. השניים נפרדו והחליטו להמשיך הלאה. אך האם יש סיכוי לקאמבק? מקווה שדווקא מילות שיר הפרידה "מאושרים" לא יתממשו גם כאן...

מביאה כותרות 

עוד שערוריה סביב קים אור אזולאי השבוע היא כאשר מעיין אדם אמרה בראיון בטלוויזיה כי: "קים אור אזולאי טוענת שלא צריך ללכת לבית הספר כי יש לה כבר קריירה". מה שלא נכון, אזולאי לא שתקה והגיבה בפוסט: "אני לומדת במסגרת פרטית כי הלימודים חשובים לי. כל הבגרויות שלי הן ב-5 יחידות. עיתונאי אמיתי עושה תחקיר ומסתמך על עובדות בשטח. אני גם שחקנית, גם תלמידה, וגם נערה בת 17 שעושה הכל ביחד". בתגובה, אדם העלתה סטורי בו היא מגיבה הכוכבת הרשת וכתבה בו ש"לפני כחודש ראיתי כתבה על נערים קרייריסטים שעזבו את ביה"ס, בינהם קים. כמי שרואה בבית ספר כמכבה כשרונות, התלהבתי. כפי שקים כתבה, לא עשיתי תחקיר, כיוון שהיא לא הייתה המרואיינת שלנו ולכן סמכתי על הזיכרון בלבד".  השבוע הצטלמה קים לקמפיין אופנתי חדש בשיתוף אתר האופנה TERMINAL X שם מסרה: "עולם הבידור והמשחק דורש המון השקעה יום יומית, ואני מאוד שמחה על המקום שהגעתי אליו. יחד עם זאת, אני לא מוותרת על ההשקעה בלימודים, ומצליחה לשלב בין השניים. מעיין ואני שוחחנו היום, היא התנצלה והכל בסדר בנינו".
© צילום: ליאור סוויסה

עומד על שלו

כזכור, בשנה שעברה היה משבר גדול בין קלואי קרדשיאן לטריסטן תומפסון, אבי בנה. למרות הדרמה שהתחוללה בין השניים, תומפסון היה שולח אל קלואי מתנות באופן קבוע, טען שהוא לא ויתר עליה ומבחינתו היה רוצה שהם יחזרו לקשר זוגי למרות המשבר. לעומת זאת, מקורב לקלואי אומר כי כרגע היא נמצאת במקום טוב, שבו היא מתמקדת בטרו. ואם כבר מתמקדים בטרו - האם והבת נמצאות במגעים עם מפיקים לסדרה חדשה בשתיים. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון לסדרה יקראו "קלואי וטרו לוקחות את העולם". לא יכולים לחכות!

התחלה חדשה?

בעקבות הדיווחים המוקדמים שצצו באינטרנט האומרים כי קיילי ג'נר מוכרת את החברה שלה - "kylie cosmetic" שאותה הקימה לפני כארבע שנים. הדיווחים התבררו כנכונים וקיילי מכרה חצי מהחברה שלה אל קוטי – חברת טיפוח. ולכל מי שדואג, ג'נר תמשיך להיות הפנים של מותג האיפור כך שאפשר לנשום לרווחה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תגובות