רכילות בקטנה: מי הטריד את הכוכבות המפורסמות בטלפון?. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: מי הטריד את הכוכבות המפורסמות בטלפון?

השבוע ב"רכילות בקטנה": עדן בן זקן מבטלת, ביונסה חושפת בראיון, הראל סקעת סוגר מעגל וגם: כל הפרטים על הריאליטי שיורד מהמסך

אם הייתם עסוקים בלהתכרבל בפוך בזמן שבחוץ מזג האוויר סגרירי ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יש בה אהבה

כשהחורף מגיע והביקוש לזוגיות עולה וגובר, יש מי שהצליחה להשיג בן זוג (בזמן לא ארוך מאז מערכת היחסים האחרונה בה היא הייתה). הזמרת, עדי ביטי, שכרגע מנהלת לוח זמנים צפוף למדי עם החזרות למחזמר "בת הים הקטנה", משתדלת לשמור גם על זמן פנוי לבילוי עם בן הזוג החדש, דין גמר. אמנם על שמו של הג'ודוקא כנראה שטרם יצא לכם לשמוע, אך הוא אחיהן של שתי כוכבות מתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" – רומי וקורל. 

חוזרת לאקס

ואם כבר זוגות, אז קורטני קרדשיאן מככבת לא מעט בכותרות לאחרונה. אחרי ההכרזה כי היא לוקחת צעד אחורה באשר להשתתפותה בריאליטי המשפחתי שפרסם אותה, השבוע נודע כי הקרדשיאנית הבכורה חזרה לאקס שלה, הדוגמן הצרפתי יונס בנדג'ימה שצעיר ממנה ב-14 שנה. קורטני ובנדג'ימה נפרדו לפני כשנה לאחר שנתיים של זוגיות סוערת, שהסתיימה בטונים צורמים של דיווחים על בגידה, הסתבכות של יונס בקטטה במועדון וצחוקים שהוא הריץ עליה באינסטגרם לעיניי כל. בכל מקרה נראה שקורטני החליטה לתת לו הזדמנות נוספת ולאחר שנצפו מבלים בתצוגת אופנה ובמועדון לילה דווח כי השניים נמצאים בעיצומו של קאמבק זוגי והם "עניין" כבר כמה חודשים, אבל שומרים על הזוגיות מתחת לראדר. 

אז זהו שלא

אחרי ששברה את הרשת עם הודעתה על ההריון הראשון, עדן בן זקן קיבלה הצעה מסקרנת במיוחד - תוכנית דוקו שתתעד את תהליך ההריון ותשודר בהוט בידור ישראלי. לאחר הסכמתה של עדן, השבוע ההצעה לתוכנית התפוצצה! מסתבר שהחלום של לא מעט מעריצים נגוז השבוע. הרעיון נפל מצידה של הכוכבת בטענה שלוח הזמנים הצפוף לא יאפשר לה להשתתף גם בתוכנית הזו וגם עניין החשיפה היתרה - העיק על הכוכבת.

הפוך על הפוך

במהלך השבוע בשעת לילה מאוחרת, עשרות סלבריטאיות קיבלו סמסים מוזרים ביותר בסגנון "ערה?", משני דוגמנים מצליחים - בר ברימר שמסתמן ככוכב עולה ואלמוג ריף (בן הזוג של קים אור אזולאי). מי שציפה לדייט לילי גילה כי מדובר בשליחים של המותג מוסקינו שהגיעו עם מארז מפנק ובו הבושם החדש לגבר ולאשה TOY BOY. בין המפורסמות שקיבלו את הבושם היו - קים אור אזולאי, נטלי דדון, דנה פרידר, מעיין אשכנזי, שי מיקה, שירלי לוי ועוד. כך שלשם שינוי לא מדובר במטרידן טלפוני של סלבס וטוב שכך!

אחרי כל השנים

כיום, אין כמעט ישראלי שלא מכיר או שמע על שמו של עומר אדם לפחות פעם אחת, וכנראה שעל זה שמורות לא מעט זכויות למי שתפקד כמנהלו של הזמר כבר מתחילת דרכו בתחום – אסף אטדגי. למרות ההצלחה, נחשף כי השניים החליטו להפריד כוחות. אחרי עשר שנים בהם בנו ביחד הזמר ומנהלו לשעבר קריירה מוזיקלית, הוחלט כי מעכשיו יהיה זה אביו של אדם, יניב, שהיה שותף בניהול הקריירה של הזמר וכעת יתפוס את כסא המנהל באופן מלא. 

מבצע סבתא

סבתא ימימה יעיש ששברה את האינסטגרם עם קרוב למאה אלף עוקבים, הצטלמה לקמפיין ראשון. בקמפיין צולמו הסבתא האהובה יחד עם הנכד שלה יהל יעיש שמתמודד בימים אלו ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" (ובעברו גם ב"אקס פקטור"). הם הצטלמו לקמפיין ראשון למותג AXEהקמפיין מיועד לסדרת מוצרים המבוססת על שילובי ריחות שנראים כאילו הם בלתי אפשריים אבל הם עובדים מעולה, ממש כמו השילוב הלא יאמן בין סבתא ימימה לאקס.

© לנס הפקות

שובה של המלכה

כפי שבטח שמתם לב, קווין בי לא ממהרת להתראיין כל כך מהר, אבל השבוע היא נתנה ראיון מיוחד ומאוד מעניין. בראיון ייחודי שפורסם השבוע העלתה ביונסה נושא אליו מתייחסים בזמן האחרון לא מעט ממעריציה – עלייתה במשקל. בראיון היא סיפרה כי מאז לידת התאומים משקלה לא חזר לקדמותו ונחל שינוי אותו היא מקבלת בשלום "הילדים וההורות לימדו אותי להעריך את עצמי מעבר למראה הגופני שלי. לא להתייחס לתגובות זה המקום הכי משחרר שיש. צריך להבין שהכרת היופי האמיתי זה דבר שאי אפשר לראות. הלוואי ויותר אנשים יתמקדו בלגלות את היופי שבתוכם ולא יבקרו אנשים אחרים". כבר אמרנו שהיא מלכה?

מלכת הריקודים?

ואם כבר ביונסה, השבוע הכוכבת עלתה לכותרות בנסיבות קצת פחות חיוביות לאחר שהאושמה על ידי ארגון רקדנים אמריקאי כי היא משלמת לרקדנים שעובדים עימה שכר נמוך במיוחד. מי שנחלצה להגנתה של הזמרת היה הכריאוגרף שלה, שמיהר להעלות סדרת סטוריז בה הוא מגן על הכוכבת הידועה: "אני מסרב לתת לכם לכלכך את שמה של הגברת הזו. היא מישהי שממשיכה לספק לא רק הזדמנויות אבל גם מספקת את הרמה הגבוהה ביותר של מצויינות".

נפרדו?

אזעקת פרידה נשמעה ברחבי הוליווד לאחר שהדוגמנית והשחקנית קארה דלווין, צייצה בטוויטר שהיא ובת הזוג אשלי בנסון (כוכבת "שקרניות ויפות") לה נישאה בחשאיות לפני כארבעה חודשים, נפרדו. אלא שזמן קצר לאחר שהציוץ פורסם נודע כי חשבון הטוויטר של דלווין נפרץ וכי השתיים עדיין ביחד. מזל!

מפוטרת?

כאמור, קורטני קרדשיאן הודיעה כי היא עוזבת את משפחת קרדשיאן וכעת נחשפת הסיבה לכך - מסתבר שקורטני סירבה לתת למצלמות להיכנס לחייה האישיים ולתעד את הרומנים שלה. מי שהתעצבנו במיוחד על העניין היו אחיותה קים וקלואי, שלא רק התעצבנו כי אחותן הגדולה לא מתמסרת לתכנית עד הסוף כמוהן וחושפת כל פרט, אלא התעצבנו משום שבזמן שהיא אינה מצטלמת לתכנית עליהן להצטלם במקומה ולחשוף עוד יותר מחייהן. שלושת האחיות חתומות על אותו החוזה בתכנית ולכן הרגישו כי המצב אינו פייר וניסו לגרום לפיטוריה של קורטני. רק שמציאות לחוד וחלומות לחוד, שכן קים קורטני וקלואי הן כולן גם מפיקות התכנית וגם חתומות על אותן התנאים להשתתפות בה, כך שאינן יכולות לפטר אותה גם אם הן רוצות. אגב, השבוע קלואי חשפה שאחיותיהן הצעירות קנדל וקיילי לא מחוייבות לחשוף ולהצטלם לתכנית הריאליטי כל כך הרבה, שכן הן אינן חתומות על אותו החוזה.

© אינסטגרם

כן המפקד!

השבוע סגר הזמר, הראל סקעת, מעגל עם המקום שעזר לו להיטמע בתחום המוסיקה בארץ. כשתפקד כאחד הבוחנים באודישנים ללהקות הצבאיות, חשף בפוסט נוסטלגי במיוחד את תהליך קבלתו ללהקה הצבאית. "אני עצמי נבחנתי ללהקות ב-1998 עוד לא היה מייל ואינטרנט ורק נתנו לי פתקון קטן שמראה שעברתי...". סקעת גם סיפר על הפשלה שקרתה שאמרו לו שהוא בכלל לא נבחן, אולם לאחר תקופה ארוכה בה נעזר באמו הצליח הזמר לקבל את מבוקשו ולהתגייס ללהקה: "היה סיוט אבל היום ממרחק אני מודה על זה".

סופרייז!

אנג'ל ברנס החליטה להפתיע את קטריקס, בן זוגה, לכבוד יום ההולדת שלו בחופשה בברצלונה לשבוע. קטריקס שרצה להחזיר לאנג׳ל הפתעה הזמין גם את החברות ליה ועלמה ציון, שמככבות יחד איתה בלהקת פורמולה.

© באדיבות יחסי ציבור

חוזרת ובגדול

אחרי שנבחרה להגיש תכנית יומית ברשת 13, כוהנת הביוטי והלייף סטייל, אשלי וקסמן בקשי, תוביל תוכנית חדשה בערוץ הילדים "Zoom". התוכנית תביא את עולמה של אשלי וקסמן בקשי מהיוטיוב הישר למסך הטלוויזיה. 

© צילום: באדיבות נתנאל מויאל יחסי ציבור
תגובות