רכילות בקטנה: שון מנדס פורץ בבכי בהופעה. gettyimges.ILMatt Winkelmeyer

רכילות בקטנה: שון מנדס פורץ בבכי בהופעה

השבוע ב"רכילות בקטנה": הזמר שהכריז על הפסקה, נואה סנטינאו ברמיקס לכבוד הכריסמס, הזוגיות החדשה בביצה וגם: אליאנה תדהר עובדת על סינגל ראשון

אם הייתם עסוקים בלאכול סופגניות ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

Whoa?

לכבוד הכריסמס, נטפליקס החליטו לשחרר גרסה מיוחדת לשיר "Jingle Bells" בכיכובו של האחד והיחיד - נואה סנטינאו. כששומעים את זה הרבה אפשר קצת להתחרפן, אבל בכל זאת, זה אחד הדברים החמודים ששמענו בזמן האחרון!

 

נפרדנו כך

האם גם הזוג האהוב - נועה ומרגי, וגם הצמד המצליח - סטטיק ובן אל - נפרדו? אז אנחנו נסביר הכל! ישנם מספר רב של סלבס שכבר המון זמן הם פרזנטורים של סמסונג (על אף שלרובם יש בכלל אייפון). גם מרגי ונועה קירל מחוייבים לסמסונג, אך כעת, מסתבר כי מרגי עוזב את קמפיין סמסונג, ומנחשים מי נכנס במקומו? סטטיק! ולראשונה (!) שסטטיק יהיה בלי החצי השני שלו, בן אל תבורי. 

מה?!

אחד הזמרים היותר אהובים עלינו בביצה העולמית, אד שירן, החליט לקחת הפסקה. "הייתי קצת בלי הפסקה מאז 2017 אז אני פשוט אקח נשימה כדי לנסוע, לכתוב ולקרוא. אני אהיה מחוץ לכל הרשתות החברתיות עד שיגיע הזמן לחזור". אנחנו מקווים שזה לא יקח הרבה זמן כי אנחנו כבר מחכים לעוד שירים!

© gettyimages

חדשים על הכביש 

השבוע שני כוכבים גדולים הודיעו לנו שהם בדרכם להיות חדשים על הכביש. נתחיל בסטפן, שסוף סוף עבר תאוריה (שנייה, אגב), והתרגש מאווד על כך. השני, הוא הכוכב הלאומי, עונג אפרון, שעבר טסט. אבל חכו, אתם מוכנים לזה? הוא עשה כבר שבעה טסטים ובשמיני הוא עבר! מאחלים לכם שתסעו בזהירות ובדרכים ישרות, זה הכי חשוב. 

ירוקה כמו פרוגה

השבוע הצטרפה לצה"ל חיילת חדשה שמוכרת לכולם - נאיה פדרמן! השחקנית התגייסה ביום שלישי האחרון בליווי הבויפרנד שהיה איתה עד הדקה האחרונה. מאחלים לה גיוס קל!

© אינסטגרם

קמפיין חדש

גל הקיי הפופ שוטף את העולם בשנה האחרונה לאחר שפרץ בקוריאה הדרומית ולאחר מכן בכל
העולם. מותג האופנה FILA מפרסם היום תמונה ראשונה מתוך צילומי הקמפיין הקרוב אליו הצטלמה להקת "BTS". שבעת חברי הלהקה לבשו את החולצה הלבנה האייקונית של המותג בשילוב הלוגו.

אלין כהן
אלין כהן © צילום: יחצ

עידן חדש

לאחר שדיווחנו לכם כי שלומית מלכה לא תהיה הפרזנטורית של חברת האופנה "FOX", השבוע נודע כי החברה החליטה לצאת לכיוון חדש ללא פריזנטורים בקמפיינים שלה. מפוקס נמסר: "שלומית מלכה, ניב סולטן ותומר קאפון תמיד יהיו חלק ממשפחת FOX ואנו מודים להם על שנים בהן ליוו את החברה נאמנה ומאחלים להם המון הצלחה בהמשך הדרך".

© אקליפטוס, פוקס

נשבר

לאחר מעל 100 מופעים ברחבי העולם אליהם בגיעו למעלה ממיליון מעריצים, סיבוב ההופעות של שון מנדס הגיע לסיומו. במופע האחרון במקסיקו, שון נשבר בבכי כשהודה למעריציו ולכל מי שהצטרף אליו לסיבוב ההופעות השלישי שלו. "אני עולה לבמה בכל ערב כדי להופיע מול האנשים הכי מדהימים בעולם. אבל זה לא רק אני שמגיע למקום כל יום. הצוות כולו היה רחוק מהמשפחות שנה שלמה כדי להעלות את המופע הזה. אני נוסע עם צוות האנשים הכי אכפתיים, הכי מדהימים, הכי מוכשרים".

יובליה חוזרות?

אז התקופה האחרונה הפכה לקצת מבלבלת בקרב צמד היוטיובריות המצליחות ,ליה נגה ויובל אלון, שהפכו לחברות טובות ומבלות לא מעט ביחד אפילו בסרטונים לערוצי היוטיוב המובילים של שתיהן. אז האם מתבשל לנו צמד חדש מתחת לאף? אז לאחר בירור קצר התברר לנו שכרגע לא אבל מי יודע? ימים יגידו..

 

הפרידו כוחות?

נראה שדמי לובאטו הולכת להיות לרווקה בשנת 2020. דמי והחבר שלה לשעבר, הדוגמן, אוסטין ווילסון, נפרדו לאחר זוגיות קצרה. הזוג ערך את הופעת הבכורה לראשונה באינסטגרם לפני קצת יותר מחודש וכיום התמונה נמחקה. גורם מקורב לזמרת מסר למגזין "people": "היא מתרכזת בעצמה ובעבודה שלה ברגע זה ומתמקדת במערכת היחסים שלה עם אלוהים", אמר המקור. "היא מתרגשת לקראת כל מה שיקרה בפרק החדש בשנת 2020". אז כן, כנראה שמוזיקה חדשה מחכה לנו מהזמרת מה שגם נרמז באינסטגרם שלה כשכתבה: "בפעם הבאה שתשמעו ממני, אני אשיר...".

© צילום מסך מאינסטגרם

זמרת רשמית? 

לכישרון השירה של אליאנה תדהר כולנו מודעים. אחרי סיבובי הופעות עם "לוקחים את הזמן", "הכבש השישה עשר", מופעים, פסטיגלים - כולנו יודעים שאליאנה שחקנית אבל גם זמרת. כעת, השחקנית החליטה שהגיע זמנה להפוך לזמרת באופן רישמי. תדהר עובדת בימים אלו על שיר חדש שקוראים לו "ממכר" ואנחנו כבר לא יכולים לחכות!

אליאנה תדהר
אליאנה תדהר © צילום: אור גפן
 

חושפת

השבוע מיקה צור ענתה באינסטגרם שלה לשאלות העוקבים. בין כל שלל השאלות, היא נשאלה האם יש לה חבר, וענתה כי "ועד איזה חבר", בצירוף תמונה של שניהם מתחבקים בחוף הים עם בגדי ים. אז אחרי השמועות הרבות, ולאחר שהצמידו לה כל פעם מישהו אחר, ואחד מהם גם היה עמית מורשת, אחיו של דניאל מורשת, שמככב כיום על במת המחזמר "כמו גדולים" - הפעם זה באמת! פרוגה מאחלת בהצלחה רבה בזוגיות החדשה!

מיקה צור
מיקה צור © יאיר שגיא

מחזירה את החיוך

אלין כהן התייצבה השבוע ליום צילומים מיוחד רק כדי להעלות חיוך על פניה של אדווה קרביץ בת ה-15 המתמודדת עם מחלת הסרטן. אלין הגיעה בשעות בוקר מלווה באמה מירי ליום צילומים מרגש ,בו לקחה חלק במסגרת פרויקט "לחלום: לחיות" של עמותת גדולים מהחיים ובשיתוף עם איש האופנה איתי גורביץ.

© צילום: גדי אוהד

אמא גאה 

הזמרת והכוכבת הבינלאומית, ביילי אייליש, כבר זוכה להצלחה ואהבה עצומה בזמן האחרון. היא ואמא במערכת יחסים טובה ומתוקה מאז ומתמיד. והשבוע אמא שלה, דיברה בגאוותה על ביתה ואמרה כי "החוויה כל כך מטורפת". עוד ציינה כי לעיתים קרובות הייתה מצטרפת לחדר בו היו מקליטים את השירים כדי להאזין, והוסיפה - "זמן מה הם היו כותבים ועובדים על השירים האלה ותמיד רציתי שזה יצא כבר, כי כל העולם צריך לשמוע את זה. ועכשיו כולם שומעים את זה. אני לא יכולה לתאר את זה, זה מדהים מדי". 

© אינסטגרם

מיילי סיירוס על טיפוח עצמי ועל הזוגיות

מיילי סיירוס פרסמה השבוע פוסט על חשיבות הטיפול העצמי, כשהיא מצרפת לכך תמונה שלה עם בגדי ספורט. היא פרסמה את פוסט זה, בעקבות השמועות שרצו על כך שהיא וקודי סימפסון, כבר אינם יחד. וכתבה "בתקופה זו של החגים - קחו חופש, הירגעו, תהנו מארוחות חמות, התפנקו בממתקים שאנחנו בדרך נמנעים מהם, אך גם שמרו על תזוזה! גם אם זה למשך 15-20 דקות ביום. תנועה היא מרכיב חשוב לאהבה ולטיפול עצמי. לגבי הזוגיות שלה נגיד כי אחותה של קודי, אישרה שהשמועות הן אכן שמועות. ונציין כי ליאם המשיך הלאה ולפי הדיווחים הוא יוצא עם הדוגמנית גבריאלה ברוקס. 

קודי סימפסון ומיילי סיירוס
קודי סימפסון ומיילי סיירוס © צילום מסך מאינסטגרם
 
תגובות