רכילות בקטנה: החתונה של אליאנה תדהר ולי בירן. צילום: ענת מוסברג

רכילות בקטנה: החתונה של אליאנה תדהר ולי בירן

השבוע ב"רכילות בקטנה": נועה אאוט - בן וטיי אין, גל גדות היא פריצת השנה וגם: למה כוכבת "היי סקול מיוזיקל" לא אהבה את הנשיקה של זאק אפרון?

אם הייתם עסוקים בלחגוג את השנה החדשה ולספור לאחור, ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מי ישיר עכשיו?

השבוע קרה משהו שגרם לנו להיות קצת בשוק! לאחר הפרסומת המצליחה של נועה קירל והסוכן שלה, רוברטו בן שושן, ל"ביטוח ישיר", הוחלט להחליף אותה בפרסומת הבאה בצמד אחר - בן וטיי. הצילומים יחלו בקרוב ואין סקרנים מאיתנו לראות מה התוצאה. רק נזכיר שגם נועה וגם בן וטיי זכו אצלנו בנבחרי השנה - כך ששלושתם כוכבים אהובים במיוחד!

© צילום מסך מהפרסומת

נחשף

שלומית מלכה שלנו נבחרה בפעם השלישית להוביל את קמפיין הבישום של בית האופנה היוקרתי "רוברטו קוואלי". סיפור האהבה בין בית האופנה האיטלקי "רוברטו קוואלי" לבין שלומית מלכה חושף פרק חדש: בגן ציורי בטוסקנה צולם הקמפיין בכיכובה של מלכה לבושם Florence Blossom . לצורך צילומי הקמפיין, עיצב רוברטו קוואלי שמלת ערב מרהיבה שנתפרה במיוחד למידותיה של שלומית.

© באדיבות יחסי ציבור

בלי מסיכה

בזמן שכוכבים רבים העלו השבוע את סיכומי העשור ברשתות החברתיות, היו דווקא כאלו שהחליטו להתייחס לשנה החדשה שבפתח. אחת מהן הייתה מילי בובי בראון אותה אתם בוודאי מכירים בתור אילבן מ"דברים מוזרים" שפרסמה השבוע תמונה שלה ללא איפור וכתבה, בתרגום חופשי "אני מקווה שבשנה הבאה כולנו נוכל להעריך כמה שאנחנו יפים. זה קשה להיות צעיר עם חוסר ביטחון בענף שמראה הוא כל כך קריטי בו, אבל אני חושבת שאהבה עצמית וטיפול זה מה שאני שואפת אליו כאדם. תמיד תהיו הכי אמתיים וכנים עם עצמם".

שנה חדשה, התחלה ישנה

נראה שהעשור שנפתח השבוע הביא עמו בשורות טובות, כי זוג אקסים מיתולוגיים החליטו לפתוח כנראה דף חדש ביחסים ביניהם. קורטני קארדשיאן ויואנס בנג'ימה שהתחילו לצאת בשנת 2017 אך נפרדו אחרי זמן מה, החליטו לשנות את סטטוס הזוגיות שלהם ולחזור להיות ביחד. השמועות לקאמבק החלו לצוץ כבר בחודש האחרון אך ההוכחה המוצקה ביותר הגיעה כפירסמה קארדישן כמה תמונות ממסיבת כריסמס בה חגגה, ונחשו מה – בנג'ימה הופיע באחת מהן. מעבר לכך, מקורבים לזוג טוענים כי הכוכבת החליטה לתת לו צ'אנס נוסף ולמעשה הם שוב פעם יוצאים. 

סיכום אחרון ודי

לא רק גולשי פרוגי, גם המגזין הנחשב "הוליווד ריפורטר" בחר את הנבחרים שלו. בין היתר ברשימה הנוצצת נכללה גל גדות, כאחת מחמש הפריצות של 2019, בכל העולם. כבוד לאומי! 

© צילום: דודי חסון

אנושיות זה שם המשחק

לא מעט אנחנו שומעים על סיפורים בהם הפרסום עולה לאנשים לראש, אך השבוע דווקא הוכח אחרת. בזמן אחת מההופעות של ההצגה "כמו גדולים", ירד השחקן עומר חזן מהבמה וניגש לילד עם מוגבלויות שישב בשורה הראשונה. אחת מהנשים בקהל כתבה על האירוע פוסט: "אותו אדם עם צרכים מיוחדים התרגש מאוד (ממקום מושבי היה ניראה שהוא די משתולל שם) ואז... במהלך אחד השירים האחרונים... ירד עומר חזן מהבמה הלך לאותו בחור ונתן לו תשומת לב". הוא גדול!

 

"אנושיות זה שם המשחק!!! "אמא שתדעי שהוא הסלב היחיד שהפרסום לא עלה לו לראש"- משפט של הבת שלי בסיום ההצגה היום... חנוכה......

פורסם על ידי ‏ייצוג 1 אמנים ויוצרים בע"מ‏ ב- יום ראשון, 29 בדצמבר 2019

טעם רע

פרט מעניין במיוחד נחשף השבוע והותיר לא מעט לסתות שמוטות מסביב לעולם. כשאשלי טיסדייל הגיעה להתארח בתוכנית של Elle, היא נשאלה מה הייתה הנשיקה הכי גרועה שלה על סט הצילומים. ללא כל הכנה מוקדמת טיסדייל ענתה את התשובה שהדהימה לא מעט מעריצים – זאק אפרון. ההסבר לתשובה המפתיעה היה "באותה תקופה היינו כמו אחים וזה פשוט מוזר כשאתה כל כך קרוב למישהו. בגלל זה הוא היה הגרוע ביותר. אנחנו פשוט קרובים מדי".

הקדמנו את המאוחר?

לפעמים חלומות מתגשמים - ולי ואליאנה התחתנו. טוב, בערך. לאלו מכם שעוד לא צפו בשידור (רוצו עכשיו!) במהלך טקס נבחרי השנה שלנו זכו לי בירן ואליאנה תדהר בתואר "זוג השנה" (אותו הם חטפו מהזוג המנצח הקודם - נועה ומרגי), החלטנו לחסוך מהם את השאלה המתבקשת ל-"מתי חתונה" ויצרנו עבורם טקס חופה מאולתר שכלל שבירת כוס כמיטב המסורת. לא יודעים מה איתכם, זה בהחלט רק גרם לנו חשק לאירוע אמיתי שלהם. אבל בלי לחץ, כן? בנוסף, השבוע נודע שהסרט עליו השניים עובדים ("פעם בחיים") החל בהכנות ראשונות לקראת יציאה להפקה.

 

זה הזמן להתחיל 

לאחר שזכתה אצלנו בתואר "פאשניסטת השנה" בטקס החגיגי, התייצבה כוכבת ואושיית האופנה קים אור אזולאי בלשכת הגיוס. אזלואי שצפויה להתגייס בשנתיים הקרובות החלה את תהליך הגיוס וקבלת המדים שלה בצו הראשון. אך במהלך אותו יום היא חשה ברע ושוחררה לפני שסיימה את כל המבחנים, בחמישי האחרון היא השלימה את תהליך הצו.

© צילום מאינסטגרם

תסמיני חורף

כבר זמן מה שישנו באלגן ואנשים רבים נדבקים בשפעות. השבוע נודע ששפעת החזירים הגיעה גם אל זמרת גדולה במיוחד. שירי מימון, אובחנה כחולה בשפעת החזירים. מה שעוד יותר עצוב, הוא שהיא לא לבדה בזה, לצערנו, אלא גם ילדיה. תגובת הזמרת: "זו השפעת הנפוצה בחורף, ובמקרה שלי זה גם הסתבך כהוגן. לא מאחלת לאף אחד את הסיוט הזה".

גל בינלאומי

ה-DJ האהוב, גל מלכה, צילם פרויקט חדש בחו"ל עם האמן השוויצרי המצליח אלחנדרו ראייס. מלכה עובד על פרויקט בינלאומי חדש בסגנון לטיני ובסוף השבוע האחרון צילם את הקליפ הראשון בקפריסין והבטיח שיש למה לחכות. אנחנו כבר בציפייה!

גל ואלחנדרו ראייס
גל ואלחנדרו ראייס © באדיבות יחסי ציבור

 

 

 

 

תגובות