רכילות בקטנה: כל הפרטים על הפרידה של אנה זק. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: כל הפרטים על הפרידה של אנה זק

השבוע ב"רכילות בקטנה": מי מלהקת "פורמולה" משנה כיוון, הארי סטיילס לא שוכח את 1D, קיילי ג'נר מחפשת עובדת צמודה וגם: מה קרה בין סלינה גומז להיילי ביבר?

אם הייתם עסוקים בלהזיז את השעונים שעה אחת אחורה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מפגש מפתיע

במסעדה בהוליווד אירע השבוע מפגש - כשהאקסית המיתולוגית והאישה הנוכחית של אחד האנשים המוכרים בעולם החליטו להגיע דווקא לאותו מקום. סלינה גומז שיצאה לחגוג את שחרור אלבומה החדש לא ציפתה להיתקל בהיילי בולדווין ביבר נפגשת עם חברתה מדיסון באר. המעריצים ששמעו על ההתקלות המפתיעה התאכזבו מבאר, וראו במפגשה עם בולדווין בגידה בגומז. על כן, הם החליטו להציף את חשבונה של באר במלא תגובות של אימוג'ים של נחשים. לתגובות הגיבה גומז כי היא ובאר ביחסים טובים ושהיא נגעלת לקרוא את התגובות. 

© צילום מסך מהאינסטגרם

בהשראת האקס?

אם כבר דרמות של גומז, קבלו עוד אחת לאוסף. השמועות סביב אלבומה החדש של סלינה גומז לא הפסיקו השבוע וזאת בעקבות טענות כי שיריו נכתבו על ג'סטין ביבר. אוסף של ספקולציות ריחף השבוע על שיריה החדשים של גומז כשמעריצים רבים החלו לפרש ולנתח את מילותיהם, בטענה כי הם נכתבו על ביבר. אחת מיני דוגמאות רבות היא המשפט בשיר "Rare", "אפילו לא רוצה לקרוא לך בייבי" המתקשר לאחד משיריו המוכרים ביותר של הזמר.

 

חלום שמתגשם

אחד האמנים המושמעים והמוערכים ביותר בארץ בשני העשורים האחרונים הוא ללא ספק עידן רייכל. רייכל שהוציא בקריירה עשרות שירים מוכרים כמו "רוב השעות" ו"ממעמקים", זכה השבוע למחווה על עשייתו ופיתוחו של עולם המוזיקה בישראל. המחווה היא מחזמר המבוסס על שיריו (מחווה בה זכה גם הזמר אייל גולן) שיקרא "חלומות של אחרים". המחזמר יעסוק בנער שאמו דוחפת אותו להיות זמר על מנת להגשים את החלום שלה דרכו. לנו זה נשמע מבטיח!

 

דרושה

עזיבה קשה פקדה את ביתה של קיילי ג'נר השבוע. הפרידה קרתה עם התפטרותה של העוזרת האישית של ג'נר בחמשת השנים האחרונות, ויקטוריה ווילרול. את הסיבה לעזיבה היא הסבירה:"אני רוצה למצוא את התשוקה שלי וכל מה שגורם לי להיות מאושרת במאה אחוז". כמו כן, היא סיפרה "אחרי חמש שנים למדתי כל כך הרבה ויש לנו מערכת יחסים כל כך נהדרת, אני באמת אוהבת אותה מכל הלב. אבל כאדם אתה רק רוצה לצמוח". אז מי תחליף את ווילרול ותעבוד צמוד לג'נר?

© אינסטגרם

עובד על זה

בתקופה האחרונה הציפו את הרשת כל מיני עדויות של חברי להקת "וואן דיירקשן" לשעבר על תקופת הפירוק ועל טיב קשרם עם שאר החברים. גם השבוע נשאל על כך הארי סטיילס שענה באופן מפתיע כי הוא אוהב להתאמן לצלילי שירי הלהקה, אמנם הוא לא חשף אילו. אפשר לנחש?

© צילום: gettyimges.IL Rich Fury

אנה זק נפרדת

מותג האופנה Adika נפרד מאנה זק לאחר שתי עונות אך לא לפני קמפיין מושקע אחרון. בחברה נפרדים מכוכבת הרשת, אנה זק, בקמפיין טיקטוק ראשון מסוגו, בשיתוף אדידס, בו מככבת זק יחד עם עוד דוגמניות ורקדניות. מ-Adika נמסר:"בעדיקה מאחלים לאנה בהצלחה בהמשך הדרך ועוד מספרים שעם ההתרחבות והפריצה לשוק הבנלאומי בקרוב נפגוש דוגמניות בינלאומיות".

© צילום: גיא כושי ויריב פיין

זוג חדש בביצה? 

ואם כבר עסקנו בזק, בסןף השבוע שעבר הדוגמנית העלתה תמונה משותפת יחד עם הדוגמן, און רפאלי, מה שגרם לסערה ברשת ולתהייה האם מדובר בזוג החדש של הביצה המקומית?! מסתבר שהשניים, שעל אף שהם פוטוגנים במיוחד יחד - רק מצלמים קליפ לשיר חדש של זק ולא מעבר. אך מי יודע, יש לא מעט זוגות שהתחילו לעבוד ביחד והמשיכו לקשר רומנטי - אנחנו ממתינים ומבטיחים לעדכן. 
© צילום מסך מאינסטגרם

ממה את מפחדת?

מסתבר שהעבודה הקשה והמרובה של קים אור אזולאי משתלמת לחלוטין, כי בזכותה היא הצליחה להתגבר על אחד הפחדים הכי גדולים שלה - חתולים. במסגרת צילומיה לסדרה החדשה "גבעת חלמון", הכוכבת האהובה הייתה צריכה להצטלם לסצינה עם חתול. לאחר מכן שיתפה אזולאי בסטורי את מה שקרה מאחורי הקלעים: "יש לי פחד מטורף מחתולים ואני מפחדת אפילו להתקרב אליהם, אתמול עשיתי את הלא ייאמן  ולא רק שליטפתי חתול, אלא גם החזקתי אותו במשך 20 טייקים שלמים תוך כדי הפגנת אהבה". השלב הבא זה לאמץ אחד?

© צילום מסך מאינסטגרם

עולה על מדים 

ליה ציון, אחת מתוך ארבע בנות להקת "פורמולה" תתגייס ממש בתחילת שבוע הבא, ב-20 בינואר (ב') - לחיל כללי. רק שבשונה ממה שאנחנו רגילים, בדרך כלל התאומות ליה ועלמה לא נפרדות, אך הפעם, ליה תתגייס לבדה. אל דאגה, הזמרת לא הולכת להיעלם ולהפסיק את קריירת המוזיקה שלה - היא דאגה להשיג מהצבא אמן פעיל, ובכך יקלו עלייה בלוח הזמנים. 
 

מתנסה

דר זוזובסקי ניהלה בעברה מערכות יחסים מתוקשרות עם לי בירן ואסף אבידן, אבל תופתעו לגלות, שהשבוע היא הצהירה כי היא לא שוללת קשרים רומנטיים גם עם נשים. "מותר לנו הכל. כן, גם בנים וגם בנות. לא הגעתי לפתרון, אני בחקירה" אמרה זוזובסקי בראיון ל-GO style. אנחנו מקווים שתמצא את דרכה במקום הנכון לה!
 
© צילום מסך אינסטגרם

לא איתה

אנחנו לא רוצים לשבור לכם את הלב, אבל אנחנו חייבים - נכון לעכשיו הסדרה "להיות איתה" לא תמשיך לעונה נוספת. רק בשבוע שעבר הושק הטריילר לגרסה האמריקאית ברשת ABC, אך למרות ההצלחה, ועל פי דיווחים, אסי עזר, שכתב את הסדרה, סיפר כי אין לו זמן כעת לכתוב עונה נוספת וגם אם ייתכנו שינויים, זה בטוח לא יהיה בשנת 2020. הסדרה נמכרה לאמזון, לשידור ב-200 מדינות ומקומות ברחבי העולם ואנחנו בטוחים שעזר לא יוותר על ההצלחה הענקית, מתישהו ישב לכתוב לנו עונה חדשה ומבטחים לצפות בה גם אם היא תהיה ב2030.
 

כבוד!

השחקנית הצעירה שי הראל המוכרת בעיקר מ"מורובוט" (KIDZ לצופי HOT) ובמחזמר "אנני", פתחה השבוע את אירוע ציון 15 שנים לעמותת "ישראלס" המקדמת את מחקר מחלת ה-ALS ותמיכה בחולים בה ומשפחותיהם. האירוע התקיים במוזיאון תל אביב, ושי ביצעה את השיר "דרכנו" שנכתב ע"י מייסד העמותה לאשתו החולה במחלה, בליווי ציור חול של האמנית אילנה יהב. באירוע הופיעו גם אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס. שי, שקרוב משפחתה חולה במחלת ה-ALS, מאוד התרגשה להופיע במעמד המכובד. "הסיפוק לעלות חיוך על פני החולים ומשפחותיהם מרגש אותי מאד, מזמינה את כולם לתרום לעמותה ולקדם את מציאת התרופה למחלה" היא אמרה. כל הכבוד!

© צילום פרטי

הכי בינלאומיות

השבוע אירעו שני מפגשים בינלאומיים בין דוגמניות ישראליות למגה כוכבי כדורגל מהעולם, הראשונה היא נטע אלחימיסטר שהוזמנה אל השקת מותג המשקפיים של דיוויד בקהאם במילאנו שישוקו גם ב"אירוקה" וכמובן הספיקה להצטלם עם הכוכב. הדוגמנית הנוספת היא עדן פינס שהגיעה להשקה של ניימאר בפריז, וכמו במסיבה הקודמת איתו גם הפעם הם לא שכחו להצטלם יחד.
 
© שי אביטל, ITM
תגובות