Sweet But Psyco: כוכב נטפליקס מסביר למה אוהבים אותו. צילום מסך מהטריילר

Sweet But Psyco: כוכב נטפליקס מסביר למה אוהבים אותו

אחרי שעוררה סערה וגרמה לכולנו להדבק למסך, כוכב סדרת נטפליקס "את", פן באדגלי, מסביר למה למרות שהוא רוצח אובססיבי - כולם אוהבים אותו

הסדרה של נטפליקס, "את", כבשה צופים רבים. לאחר שתי עונות מצליחות במיוחד וקראש של המון צופים על הדמות הראשית, פן באדגלי המשחק אותה מסביר למה למרות הכל אוהבים אותו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בחור מקסים ומסוכן בטירוף מחליט ללכת עד הסוף. ג'ו גולדברג מחליט להכנס לחייהם של האנשים שהוא אובססיבי כלפיהם. הסדרה "את" הכוללת שתי עונות, עוסקת בגולדברג האובססיבי וסיפור האהבה המסובך שלו עם סופרת. ההתאהבות הופכת לאובבסיה וג'ו משתמש בטכנולוגיה כדי לעקוב אחר אהבתו.

 

הסדרה המצליחה הגיעה ל-40 מיליון צפיות בחודש, שמותכם רוב הצופים פתחו קראש לדמות הראשית אותה מגלם פן באדגלי. אז למה כל כך הרבה אנשים התאהבו ברוצח? באדגלי עצמו הסביר את התאוריה.

© צילום מסך מהטריילר

"חלק מהמוזרות של הקונספט מבחינתי הוא למען האמת הסיבה שכולנו צופים: מדוע אנחנו עושים זאת? למה זה כל כך טוב? אלה שאלות מעניינות שקשורות למשהו שכולנו נמצאים בו - החברה" אמר השחקן בראיון למגזין "InStyle".

על הדמות שלו ומדוע חלקכם עשויים להתאהב בדמות שלו, הוא אמר:"יש מקרים שג'ו הוא כל כך סימפטי ואפילו ישר ואמיץ. לפעמים הוא האיזון המושלם בין אבירות ואפשור לבת הזוג לעצמאות והעצמה. הוא בעצם במובנים מסוימים נועד להיות הבחור המושלם שעושה את זה באמת".

תגובות