רכילות בקטנה: עומר חזן בשיתוף פעולה מפתיע. צילום: מתוך אינסטגרם @omer_hazan

רכילות בקטנה: עומר חזן בשיתוף פעולה מפתיע

השבוע ב"רכילות בקטנה": מה קורה בחיי הזוגיות של אריאנה, עדן חסון מבטל בעקבות הקורונה, נועה קירל בעוד צעד לקריירה בחו"ל וגם: למה אלין כהן כבר לא חלק מהנבחרת של סמסונג?

אם הייתם עסוקים בתוכניות לוולנטיין ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

Thank you, next 

אם אתם עוקבים בקיאים אז אתם יודעים שלצד אנה זק, רותם סלע, נועה קירל ונוספים - גם אשת העסקים והביוטרית הצעירה, אלין כהן, היא שגרירת סמסונג, או לפחות הייתה. על פי פרסומים, צעד אחד לא נכון שהיא עשתה גרם ליציאתה מהנבחרת. כידוע, הפונטים של האייפון שונים משל סמסונג, ובחברת סמסונג שמו לב כי בסטורי שכהן התחייבה לעלות היה פונט של אייפון וזו הסיבה שהיא הוצאה מהקמפיין. מנגד, סביבתה של כהן מבהירה כי הסיפור יותר מורכב ורגע לפני חתימה על חוזה חדש בין השניים, ששונה מעט מהקודם נוצרו מחלוקות שהובילו לכך שלא יחודש החוזה. בכל אופן, מיד אחר כך כהן חזרה לשימוש במכשיר אייפון. אאוץ'!

חיסלה אותו כרישה?

אחרי השתתפותו בפליי פסטיגל האחרון, לפרוגי נודע כי קווין רובין כבד יעד נוסף ומפתיע. התחפושות בדמות הפסטיגל של השחקן וכוכב הרשת - אזלו מהמלאי. התחפושת הצבעונית הפכה למבוקשת במיוחד בקרב ילדים ובני נוער, עד כדי כך שהוא אכן הצליח להגיע להישג המשמח הזה.

© באדיבות SPOT

בינלאומית 

לאחר הסערה סביב גיוסה של נועה קירל והרעש התקשורתי - גם מעבר לים מדברים על גיוסה. באתר הרכילות הגדול בעולם, "בילבורד", הועלתה כתבה על הכוכבת ובה נכתב "כפי שנראה מהגיוס של קירל - צה"ל מבין כעת כיצד גיוס לצד ידועים יכול לעזור לשני הצדדים לקצור את הפירות. 'נועה קירל אמורה להתחיל את שירותה בחיל החינוך של הצבא בתפקיד כשרוני, שנוצר על ידי צה"ל כדי לאפשר לאמנים יוצאי דופן לשרת בהתאם לצרכיהם תוך כדי שהצבא מחייב שיועילו עם יכולתיהם' מספר דובר צה"ל ומוסיף 'נועה מציבה דוגמה לבני נוער בעזרת גיוסה ותרומתה למדינה'". מקווים שמכאן רק תמשיכי להתפתח באזור הבינלאומי!
 
 

לא שוב

אם קיוותם שהאקסים' מיילי סיירוס וליאם המסוורת יחזרו, אז החדשות הן רעות. האקסים נראו שניהם במסיבה לפני האוסקר, ומסתבר כי הם הגיעו בנפרד, עזבו את המקום בנפרד ויותר מזה - בזמן שהותם במסיבה הם אפילו לא דיברו זה עם זה! "זה לא עניין גדול והם אפילו לא דיברו. אפילו לא היה מביך עבור מיילי שליאם היה שם. ליאם הוא עברה ומיילי ממוקדת בעתיד" נאמר ממקור קרוב לסיירוס. 
© צילום: gettyimges.ILDia Dipasupil

מסתורית

מה קורה בחיי הזוגיות של אריאנה גרנדה? בשבוע שעבר נצפתה הזמרת עם מייקי פוסטר בדיסנילנד, שלפי השמועות הוא בן זוגה. אך במהלך סוף השבוע, הזמרת נצפתה מתנשקת עם בחור מסתורי בבר - שהוא לא פוסטר. לפי אתר TMZ השניים היו על הבר רק כחצי שעה, וכשהדיג'יי החל לנגן שיר של גרנדה, הזמרת ביקשה ממנו להחליף. אנחנו מסכימים שכל מה שקרה שם לגמרי מוזר, אבל אנחנו יכולים לספר לכם שמקורבים לזמרת לא אישרו את זה שגרנדה ופוסטר זוג, וכנראה הם רק חברים טובים. אם שופטים לפי סרטון הנשיקה - גם אם היה ביניהם משהו - גרנדה כבר המשיכה הלאה עם הבחור הסודי. 
עדיין לא בחרה
עדיין לא בחרה © צילום מסך מהקליפ
טעות?
בטקס האוסקר שנערך השבוע, בלילה שבין יום ראשון לשני, זכו מספר כוכבים ,שנפטרו במהלך השנים ועשו רבות למען התרבות, למחוות מרגשות כמו קובי בראיינט, הכדורסלן שנהרג לפני כשבועיים מתאונת מטוס יחד עם ביתו הבכורה. אך מסתבר שהמחוות הצליחו להכעיס את הקהל ששם לב כי שני אנשים מהתרבות העולמית חשובים נשכחו ולא קיבלו מחווה - קמרון בויס ולוק פרי. סקאי ג'קסון, השותף לשעבר של קמרון צייץ בטוויטר שלו - "קמרון בויס?? למה שכחתם ממנו?" 
© © צילום: gettyimges./ILJon Kopaloff& Gettyimages.IL/Frederick M. Brown

מפתיעים!

שניים מכוכבי הנוער המצליחים בישראל נבחרו להנחות את אירוע האולסטאר השנתי של ליגת העל בכדורסל שיתקיים ב-27.03 בהיכל מנורה מבטחים! עומר חזן ואנה זק ינחו את כל האירוע וזאת לאחר שבשנים קודמות הנחו את האירוע הגדול מיטב כוכבי הנוער וביניהם: עדי הימלבלוי ואליאנה תדהר. חזן וזק נבחרו ברוב קולות ע״י מפיקי האירוע וזו הפעם הראשונה שהשניים ישתפו פעולה על במה אחת.

© צילום מסך מאינסטגרם

מבטל

אחרי שנועה קירל שינתה יעד וקוויין ודניאלה ביטלו טיסה - הקורונה ממשיכה להרוס לסלבס חופשות והפעם לעדן חסון שתכנן לטוס עם חברים לתאילנד ונאלץ לשנות את היעד לויטוס מיד לאחר פסטיבל הנשים באילת ישירות מאילת לבן גוריון וימריא משם ליעד חדש – מקסיקו.

© צילום מסך מיוטיוב

עשתה לייק

אחרי שחשפה את השיר החדש שלה מהפרויקט הבינלאומי, ריקי לייק בכבודה ובעצמה מגיבה לנטע ברזילי באינסטגרם וכותבת לה "זאת אני!" על תמונת הצנצנת. ריקי לייק גם כתבה לברזילי בפרטי ושתפה אותה בתחושותיה על השיר, ריקי ספרה לה שהיא מאוד אוהבת את השיר ומיד לאחר מכן הוסיפה עוקב לנטע.

שבוע הכפילים?

מי שתייצג אותנו באירוויזיון, עדן אלנה, הצליחה להבין השבוע שלפעמים התהילה לא כל כך נוצצת ושיתפה את המעריצים באינסטגרם כי מישהו התחזה אליה. הזמרת שיתפה את הפרופיל המזויף, בו נכתב פוסט כביקורת נגד "הצל". היא מבהירה כי היא לא יודעת מי התחזה אליה וכי לא תרשום דבר שכזה.

© אורטל דהן

אפרופו

בהמשך לנציגה הבאה לאירוויזיון, אם תהיתם איך נראו החיים של מי שלא זכה ב״כוכב הבא״, תופתעו לשמוע שהם זוהרים לא פחות משלה. ביום שני האחרון, נחגג ביס פלאנט באר שבע יום ההולדת ה-24 של רדיו דרום שאירח את מיטב הזמרים בישראל וביניהם אור עמרמי דרוקמן ואלה לי להב, שלרגע גרמו לנו לתהות האם חתול שחור עבר בין השניים כשסירבו להצטלם האחד עם השנייה! לשמחתנו, ברגע שהתיישבו בתוכנית של צביקה הדר, הקרח הלא ברור נשבר והם חייכו למצלמה. אין על השניים האלה!

 

ההצגה חייבת להמשך

לאחר שנודע כי ההצגה "Una Semana Nada Más" עם השחקנים האהובים, בנחמין רוחס (המורדים) וניקולס ואסקז (כמעט מלאכים) מגיעה לארץ - נודע כי אם לא יהיו שינויים ההופעה בישראל צפויה להתקיים בנובמבר 2020! מוכנים לשריין כרטיסים?

© צילום אינסטגרם nicovazquezok


האיחוד

בואו נודה באמת, אין אחד מאיתנו שלא מחכה בקוצר רוח לאיחוד האגדי של הסדרה האהובה בכל הזמנים "חברים". לאחר המון פרסומים ושמועות - מסתבר שאיחודה של הסדרה קרוב מתמידואף ישיק את "HBO max" שירותי סטרימינג חדשים של חברת "HBO". האיחוד של "חברים" צפוי לקרות יחד עם מגישת הטלוויזיה, אלן דג'נרס, במסגרת ראיון משותף, מתרגשים?

© צילום מסך מהסדרה

הנסיכה קמילה

בעבר דיווחנו לכם כאן כי הזמרת, קמילה קביו, עושה את צעדיה הראשונים בעולם המשחק והתקבלה לתפקיד משחק ראשון. הכוכבת תגלם את סינדרלה בעיבוד מחודש של הסרט שעתיד לצאת בקרוב ובנוסף תשיר את שיר הנושא. השבוע, קביו העלתה תמונה משותפת עם חברי הקאסט של הסרט החושפת מי ישחקו לצידה. לא יכולים לחכות!

חוזרים

אחרי שנה של הפסקה, "הבנים והבנות" חוזרת לעונה חדשה וכבר נערכו אודישנים למנחים. בין הכוכבים שנבחנו להנחות את התוכנית בולטים כמובן שירלי לוי ועומר חזן. לצידם נבחנו גם קים אור אזולאי,  רומי פרנקל ועומר דרור שכבר הנחה אותה בעבר.

 

 

תגובות