לקח זמן: הצעות הנישואים שהכי חיכינו להן. צילום: אינסטגרם, אופיר יצחק, יאיר שגיא

לקח זמן: הצעות הנישואים שהכי חיכינו להן

בעקבות האירוסים של של לי בירן ואליאנה תדהר (אנחנו עדיין לא מצליחים להירגע מזה!) אספנו במיוחד בשבילכם עוד הצעות נישואין שחיכינו להם כל כך הרבה - וסוף סוף זה קרה!

יש כל כך הרבה זוגות בביצה שמאז ומתמיד היה ברור שהם פשוט מנט טו בי! הם ניהלו זוגיות מתוקשרת במשך שנים וכל מה שהיה חסר זה רק טבעת, ובסופו של דבר - גם היא הגיעה. בעקבות האירוסים של לי ואליאנה, החלטנו לחזור לעוד מקרים בהם חיכינו הרבה זמן עד שהצעד המתבקש יתגשם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חן אמסלם ומאור זגורי

נתחיל עם הזוג שהכיר על הסט ופשוט היה ברור שזה זה - חן אמסלם ומאור זגורי הם בהחלט אחד הזוגות שפשוט חיכינו שיתחתנו! לאחר שלוש שנים שכללו גם פרידה מתוקשרת, התארסו השניים וכחצי שנה לאחר ההצעה, נישאו השניים בחתונה שהיא לגמרי אימפריה! הזוג כמובן לא עצר רק בחתונה, ולפני קצת פחות משנה ילדה חן את ביתם הבכורה עם השם הקצת לא שגרתי - לאב. אנחנו כבר לא יכולים לחכות שגם לאב זגורי תגדל ותוכל לשמוע את הסיפור המיוחד של ההורים שלה.

© צילום מסך מאינסטגרם

עדן בן זקן ושוקי ביטון

נעבור לזוג הפוטוגני - עדן בן זקן ושוקי ביטון, שמתעדים את הזוגיות באינסטגרם ללא הפסקה. כמה חיכינו שמלכת השושנים תקבל טבעת וכמה קונספירציות עלו. כשהיו בטיול בתאילנד חשבנו שהרגע הזה יגיע, אך ההצעה המתוקשרת קרתה דווקא כמה ימים לאחר שחזרו, על יאכטה באילת. לפני כשנתיים שוקי ביטון כרע ברך ושנה וקצת לאחר מכן נישאו הזוג. כמובן שכמה שחשבנו שהם צריכים להתחתן - לא ידענו כמה החתונה תהיה לקוחה מסרט דיסני רומנטי וחלומי! אם פספסתם את החופה המרגשת - כמובן שאתם פשוט יכולים לפתוח את הקליפ של עדן לשיר "חיים שלי" שנכתב במיוחד לחתונה!

 

אדל בספלוב ומאץ׳ עבד

כמה שמענו ממנה על טבעת, כמה היא רצתה את זה וכמה אנחנו חיכינו - ארבע שנים לקחו למאץ' לשלוף את הטבעת מהכיס - וכשזה קרה זה היה הכי מרגש שיש. את אדל אנחנו מכירים כבר המון שנים וכבר מעונת ה"איטגירלז" בספלוב חיכתה לטבעת. אבל כל דבר בזמן שלו (רק אחרי מגדת עתידות, קוראת בקפה, פתקים בכותל ועשרות תפילות). לפני שנתיים, מאץ׳ עבד כרע ברך והגשים לבחורה הכי ״איט״ את מה שכל כך חיכתה לו. כחצי שנה לאחר מכן, השניים עמדו מתחת לחופה, נישאו כדת משה וישראל וביוני האחרון ילדה בספלוב את ביתם הבכורה - שיה, אותה דואגת אדל להסתיר טוב טוב ברשתות החברתיות. אנחנו בטוחים שגם שיה תהיה הכי איט גירל שיש.

© אור גפן

 

מאור שוויצר וניב סולטן

רק בשבוע שעבר אחד הזוגות הכי מתוקים בתעשייה החליטו לקחת את הקשר צעד אחד (גדול ומשמעותי) קדימה, והתארסו. מאור שוויצר וניב סולטן התארסו לאחר שהכירו על סט הצילומים של הסדרה ״יש לה את זה״, שם שיחקו זוג. במשך השנה וחצי האחרונות לאף אחד מאיתנו לא היה ספק שטבעת היא רק עניין של זמן - ניב ומאור הם אחד הזוגות שפשוט מסתכלים עליהם ויודעים שזה זה (ממש כמו לי ואליאנה) ובשבוע שעבר זה קרה במהלך חופשה במקסיקו. אנחנו כבר מחכים לחתונה!

© צילום מסך מאינסטגרם

קותי סבג ומגי אזרזר

הזוגיות שלהם הפתיעה את כולנו - לאחר ששמרו אותה בסודיות והכריזו עליה לאחר תקופה ארוכה (בה אפילו עברו לגור יחד) קותי סבג ומגי אזרזר הפכו לאחד הזוגות האהובים בביצה. בינואר בשנה שעברה השניים שמחו את המריצים כאשר הודיעו כי הם הולכים להתחתן בהצעה מרגשת בכותל. לאחר כחצי שנה השניים כבר נישאו בטקס מרגש בקיסריה, וללא ספק זו אחת החתונות הכי יפות ומרגשות שראינו.

אילנית לוי ואלירז שדה

אם כבר מדברים על זוגיות ארוכת טווח, איך אפשר שלא להזכיר את אלירז שדה ואילנית לוי? השניים ניהלו זוגיות של שבע שנים (!) ואז זה סוף סוף קרה - שלב האירוסין והחתונה הגיע. על הטבעת דובר רבות גם בין הזוג וגם בכלי התקשורת ואפילו מי שלא היה מעודכן - חיכה כבר שאלירז ישלוף את הטבעת! קצת פחות מחצי שנה לאחר ההצעה, השניים כבר עמדו נרגשים מתחת לחופה באירוע מצומצם שכלל משפחה וחברים בלבד. בחופה כמובן עמדו גם ליאם ואלין, הילדים של אילנית, ופייר- כל הסיפור פשוט לא השאיר אצל הנוכחים וגם אצלנו אף אין יבשה.

אסי עזר ואלברט אסקולה

הזוג הכי מצחיק ומתוק שנתקלנו בו הוא חד משמעית אסי ואלברט. לאחר שנתיים וחצי של זוגיות פוטוגנית במיוחד, שלף עזר במהלך חופשה בניו יורק טבעת והציע לאלברט לחיות יחד לנצח. הזוג הכיר בשנת 2012 בהופעה של מדונה - מאז הם פשוט בלתי נפרדים ואנחנו לא נפרדים מהתגובות של אסי לפוסטים של אלברט באינסטגרם! הזוג הזה הם לגמרי ההגדרה לשני אנשים שהם פשוט מנט טו בי! טקס החתונה התקיים בברצלונה וגם צולם לסרט דוקומנטרי מרגש. תכלס, אין עליהם.

© צילום מסך מאינסטגרם

יהודה לוי ונינט טייב

אז למרות שהשניים כמובן ביטלו את אירוסיהם, הפרידו כוחות וכיום כל אחד נשוי באושר למישהו אחר, לא יכולנו שלא להכניס לרשימה את יהודה ונינט, הפאוור קאפל של העשור הקודם. לאחר שניהלו זוגיות של שש שנים בה בכל דקה כולנו חיכינו להצעה - לוי שלף טבעת בשנת 2012 במהלך חופשה באיטליה והציע נישואים לנינט. כשנה לאחר ההצעה, החליטו השניים לסיים את הקשר ולהמשיך כל אחד לדרכו. למרות הכאב, כנראה שההחלטה הייתה טובה ומשתלמת, וכיום נינט נשואה באושר לבעלה יוסי, וכמובן יהודה לוי נשוי לדוגמנית שלומית מלכה.

© ענת מוסברג

 

תגובות