רכילות בקטנה: האובדן של כוכבת הנוער. צילום: adobe stock

רכילות בקטנה: האובדן של כוכבת הנוער

השבוע ב"רכילות בקטנה": נועה קירל בעוד צעד לקריירה בחו"ל, אנה זק משנה, דמי לובאטו חושפת אחרי שנים וגם: מה שימח כל כך את טיילור מלכוב?

אם הייתם עסוקים בלהקדיש שיר ליום המשפחה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור:

באמת בינלאומית 

לאחר דיבורים רבים על שהקריירה שלה בדרך לים, הפעם זה באמת קורה! הזמרת הענקית בתעשיית המוזיקה המקומית, בדרך להצליח גם בתעשיית המוזיקה העולמית. נועה קירל במשא ומתן עם שתי חברות המקלטים האמריקאית "יוניברסל" ו"אטלנטיק". באטלנטיק חתומים ברונו מארס וקארדי בי, וביוניברסל חתומים ליידי גאגא, ביילי אייליש וטיילור סוויפט. לגמרי גאווה! 
© צילום מסך מהקליפ

עוד גיוס בדרך 

בזמן אחרון עיניין גיוס הסלבס הפך למרעיש במיוחד והגיע גם התור של אנה זק. הכוכבת הצהירה שהיא רוצה להתגייס ללא הטבות והקלות, ממש כמו כל חייל בן גילה אך למרות זאת  תתגייס זק כאמן פעיל וכך תוכל להמשיך לשלב את הקריירה במקביל לשירותה הצבאי. כידוע, זה יקרה ב-15 במרץ.
מתכוננת להצדעה
מתכוננת להצדעה © צילום מסך מהאינסטגרם

שובר שתיקה

כזכור, בתחילת החודש הארי סטיילס נשדד כאשר הלך ברחוב ושודד ביקש ממנו להביא לו את כל הכסף שיש עליו. בתיעודים מהשוד היה נראה כי זה לא היה כזה מלחיץ עבורו ומסתבר שהוא באמת עבר את החוויה הזו בצורה רגועה יותר מן המצופה. ביום רביעי האחרון, נשאל הזמר איך הוא מרגיש מאז השוד וענה: "אני בסדר. תודה, תודה. תודה ששאלת". אנחנו שמחים לשמוע שהכל בסדר! 
© צילום: gettyimges.IL Rich Fury

עוד צעד

אם תשאלו את טיי איך היא מרגישה היום, היא תענה לכם שמאושרת מהרגיל. טיילור מלכוב כבר לומדת שיעורי נהיגה המון המון זמן, אך לא יכלה עד עכשיו לגשת לטסט מפני שלא עברה את מבחני התאוריה - המבחן העיוני, מפיאת חוסר זמן ולו"ז צפוף. אך מסתבר, כי הצעירה עברה אמש (ה') סוף סוף תאוריה! פרוגה מאחלת בהצלחה ושתזהרי על הכביש!
 
© צילום מסך מאינסטגרם

כואב הלב 

שירן סנדל התמודדה השבוע עם סיטואציה לא פשוטה בכלל. השחקנית נאלצה להרדים את הכלבה שלה על מנת למנוע את הסבל והכאב שחוותה. בפוסט מרגש ומצמרר באינסטגרם כתבה: "אני כותבת את המכתב הזה כשאת לידי, עם דמעות שחונקות את ליבי, שעתיים לפני שתקבלי את הזריקה שתפריד ביננו לעולמים. איך כל מה שעברנו ביחד מסתכם בזריקה אחת קטנה?", והוסיפה "תודה על הכל וסליחה על הבחירה הרעה לסיים בזריקה את הכל". 

חיילת מן המניין

לאחר גל הגיוסים של הסלבס - הגיע גם תורה של רומי אברג'יל, טרסנג'דרית שחששה מגיוסה. בפוסט מרגש היא כותבת כי "גאווה בשבילי לתרום למדינה ולשרת כמו כל חיילת אחרת. ותודה לצה"ל שנותן אפשרות מורחבת לגיוס טרסנג'דרים ככלל האוכלוסיה". בהחלט מרגש! 

יעד חדש

שקד דוד תעלה על המסלול של בגדי הים בננהוט- של הצמד נטע ונועה במסגרת שבוע האופנה שיערך לקראת סוף חודש מרץ. בשנה האחרונה במקביל לערוץ היוטיוב שלה, החלה להתעסק גם בתחום הדוגמנות.

© צילום מסך מאינסטגרם

אהבה בשחקים?

אחרי כל השמועות (שעדיין לא קיבלו אישור) כל הביצה כבר יודעת על הזוגיות של שחקני הסדרה "אופוריה", זנדאיה וג'ייקוב אלרודי (שמוכר גם מ"דוכן הנשיקות). לאחר שחזרו לא מזמן מחופשה יחד, השניים הספיקו לטוס ולחזור שוב השבוע מחופשה באוסטרליה. השמועות אומרות כי בחופשה הזו השניים לקחו את היחסים צעד אחד קדימה וזנדאיה פגשה את הוריו של אלרודי.

לנצח

אחרי ארבע שנים שחיכינו וציפינו, סלינה שיחררה השבוע את השיר "feel me" שללא ספק מדבר על מערכת היחסים עם האקס, ג'סטין ביבר. בגרסתו הסופית של השיר, הזמרת שינתה את המילים מ "קשה למצוא אהבה כמו שלנו" ל"קשה למצוא אהבה" ובינואר צייצה בטוויטר כי: "השיר היה באותו המקום שהייתי וכרגע המקום הזה לא מתאים לאיפה שאני עכשיו." אז האם הזמרת התגברה על האקס? מה שבטוח שעל הסיפור הזה עוד נשמע הרבה...

 

בלי פילטרים

ביום שלישי האחרון דמי לובאטו עשתה צעד מפתיע ופרסמה מזה שנים בחשבון האינסטגרם שלה תמונה ללא איפור. לובאטו, שחשפה את הגוף שלה בבגד ים בלי פוטושופ ודיברה על דימוי עצמי, כעת חושפת את פנייה ללא איפור ואומרת:" הבנתי לאחר שפירסמתי תמונות שלי עם טונות של איפור שזה חשוב להראות אותי בלי איפור". מעוררת השראה!

מה מחכה לנו?

צילומי התוכנית "זוג מנצח VIP" מתקרבים והפעם התוכנית תצטלם בברזיל! לצערנו לאחר כל השלבים והבדיקות מתברר כי הזוג שלא טס להשתתף בתוכנית הם מירב ישראל (יוצאת "האח הגדול") ובעלה, אייל. השניים לא יקחו חלק בצילומי התוכנית בשל בעיה בריאותית שלו. בנוסף, ברשת החלו לעבוד על עונה נוספת של הישרדות VIP שעתידה להצטלם באוגוסט בפיליפינים.

מתחילה לפרוץ

אן B נבחרה ליהיות הפרזטורית של ליין האיפור של חברת הצעצועים דיאמנט/טויריפיק בגיל 11, חודשיים אחרי שהוציאה את סינגל הבכורה שלה.

 
 
תגובות