רכילות בקטנה: כוכבת הנוער שנפצעה וכוכב הרשת נפרד. צילום: מוטי קמחי

רכילות בקטנה: כוכבת הנוער שנפצעה וכוכב הרשת נפרד

השבוע ב"רכילות בקטנה": נועה קירל ואגם בוחבוט בעוד שיתוף פעולה, קיילי חוזרת לאקס, הסולחה של קייטי וטיילור וגם: איזו הבטחה הפרה גל גדות?

אם הייתם עסוקים בלהתחיל את ההכנות שלכם לפורים ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אין כוכבים בשמיים

בהלת הקורונה לא תעלם במהירות כנראה, ומסתבר שגם נועה קירל צריכה להתחיל להיבהל. צה"ל החליט לאסור על חיילים לטוס לחו"ל ובראשון הקרוב קירל הייתה אמורה להופיע בקלאב מד צרפת. כמובן שהטיסה הזו בוטלה בשל ההנחיות החדשות. בהחלט מבאס גם לקירל וגם למקום שתכנן להנות מהמופע המרכזי שלו - כוכבת הפופ הישראלית. ולא רק קירל: גם האקס ברק שמיר נאלץ לבטל קמפיין בניו יורק לאור החלטת הצבא.

 

שוב? 

הייתה ביניהן יריבות ממושכת במשך שנים, שיצאה מכלל פרופורציות ופורסמה בכל מקום אפשרי. השתיים השלימו בשנת 2018, אך האם קייטי פרי וטיילור סוויפט בדרך לריב נוסף? בראיון למגזין העולמי Stellar, קייטי הסבירה שהן פתאום כבר לא כל כך חברות, אך הן מנסות לשמור על קשר למרות לוחות הזמנים העמוסים של שניהן. בראיון אמרה פרי על סוויפט: "ובכן, אין לנו מערכת יחסים קרובה במיוחד מכיוון שאנחנו עסוקות מאוד". 
 
 

משולש רומנטי

לאחר שנודע כי און רפאלי מצטרף לכפולה, בתור בן הזוג של נועה קירל, כעת, נחשף כי גם הזמרת המצליחה, אגם בוחבוט, תיקח חלק בעונה שתחזור בזמן, וגם היא תככב כבת הזוג של רפאלי. התבלבלתם? מדובר במשולש אהבה, שאנחנו כבר מחכים לצפות בו. זה תפקיד המשחק השני של בוחבוט על המסך לאחר שכבר כיכבה השנה גם ב"תברחו".
© ארן חן צלמים

מפרה את ההבטחה

רק בחודש ינואר האחרון הבטיחה גל גדות שהיא לא תטוס במטוס פרטי על מנת לשמור על הסביבה. אך כעת, השחקנית מפרה את הבטחתה. גדות עלתה על מטוס פרטי, מטעם נטפליקס, מחוז אנג'לס לאטלנטה. גורמים מנטפליקס הודיעו כי זה בשל נגיף הקורונה, שממילא עד כה כבר הצליח לפגוע להם בצילומים לסרט Red Notice. 
פעם הבאה פשוט תעופי
פעם הבאה תקחי טרמפ עם סופרמן © צילום מסך מטריילר

לא ייאמן, הוא אמר לו כן!

חג הפורים מתקרב ומצאנו לכם יופי של סיבה למסיבה. השבוע הציע מעצב האופנה והפאשניסט, יואב מאיר (ליאון ויואב), נישואים לבן זוגו בשנתיים האחרונות. במלוא חגיגות השנתיים לקשר כתב מאיר בחשבון האינסטגרם שלו ״אם הייתי יודע שזוגיות זה ככה - כבר מזמן הייתי מחפש ושואף לקשר. שנים שנים שהייתי לבד וגם הייתי בטוח שאשאר לבד. כל כך נהניתי מהלבד שלי ובחיים לא חשבתי שמישהו יצליח להשתלב בחיים שלי בכזו הרמוניה. אני אוהב אותך ארי". שיהיה במזל!

לא נפל רחוק

כמה זמן חשבתם שיקח לבת של שני האנשים הכי מפורסמים שיש, לקחת את המיקרופון ולהופיע בעצמה? מסתבר שהרבה פחות ממה שחשבתם. בתחילת החודש הוכיחה נורת׳ ווסט, בתם של קים קרדשיאן וקניה ווסט, כי התפוח לא נפל רחוק מהעץ כשהופיעה לצד אביה בשבוע האופנה בפריז. ווסט בת השש, הופיעה עם השיר של זאזא ״What I do?״ והיפנטה את עיני הצופים. אמה כתבה בחשבון הטוויטר . "אני כל כך גאה בנורת'י שלי! ההופעה הראשונה שלה עוררה בי דמעות! היא הציגה הופעה מאולתרת על הבמה...״.
 

מה המצב?

אחת מהנשים המצליחות והאהובות בעולם, קיילי ג׳נר, העלתה השבוע שלוש תמונות לסטורי שלה. לכאורה נשמע רגיל, אך היו אלה שלוש תמונות עם האקס המיתולוגי - טראוויס סקוט. אמנם נראה כי השניים חזרו (בקאמבק לא מפתיע), אך אין הוכחה ברורה לכך, בנוסף כשאמה של קיילי, כריס, נשאלה 'מי מבין בנותיה תהיה הבאה שתביא לעולם ילד?' היא ענתה שהיא לא יודעת אם בתה וסקוט חזרו להיות ביחד אך הם הורים משותפים נהדרים.
© Jamie McCarthy/Getty Images_IL

הו בייבי

סיפורים רומנטיים על הפגישה הראשונה אנחנו שומעים בלי סוף, אבל מה בנוגע לפגישה השנייה? השבוע חשפה היילי בולדווין את הסיפור שהחזיר את הקשר הרומנטי בינה ובין בעלה - ג'סטין ביבר. זה קרה ב-2018 כשבולדווין התארחה בתוכנית הלילה של ג׳ימי פאלון. בתוכנית התבקשה לבצע מעין טריק מסיבות, שבמהלכו היא פותחת פקק של בקבוק עם הפה בלבד (רופאי השיניים שלכם כנראה יודו לכם אם לא תנסו לעשות את זה בבית). יום אחרי השידור נכנסה שיחת טלפון לא מזוהה לטלפון של בולדווין, "זה היה קצת כמו 'היי, מה שלומך? ראיתי אותך אצל ג'ימי פאלון אמש. את נראת ממש טוב. אהבתי את הטריק הזה שעשית. לא היה לי מושג שאת יכולה לעשות את זה. זה היה כל כך  מגניב׳". להזכירכם זו לא הייתה הפעם הראשונה בה נוצר קשר בין ביבר לבולדווין, כי כבר בשנת 2009 הכירו השניים בזכות אביה של הדוגמנית.
© אינסטגרם

חוזה המיליונים

רשת מעצבי הרהיטים הבינלאומית "KAZA", בחרה בדוגמנית והמגישה האהובה, רותם סלע, להוביל את הקמפיין הפרסומי שלה במשך השנתיים הקרובות. עבור הקמפיין תקבל סלע מעל למיליון וחצי ש"ח! בעלי החברה מסרו: "רותם היא דמות אהובה. השילוב בין היותה מובילה ומצליחה, ובה בעת בעלת הומור עצמי ונגישות, עונה על ערכי המותג של KAZA ששמה לה מטרה להנגיש לציבור איכות ריהוט בינלאומית במחירים שפויים". אז רותם היתה חסרה לכם, עכשיו היא תופיע עוד בטלוויזיה, מבחינתנו - כמה שיותר מרותם יותר טוב!

© אינסטגרם

מחזיקים את הדמעות

בעצב רב, נפרד השבוע כוכב הרשת, ברנט רייברה, מהכלב שלו. את בקר קיבל ברנט שהיה בן 15 שתיאר כמה אהבה הכלב היה מחלק לכולם. הכוכב פרסם תמונה מהעבר ותמונה מהזמן האחרון שלו ושל הכלב שהלך לעולמו ומספר תמונות שלהם יחד עם המשפחה. בהחלט הצליח לרגש את כולנו. RIP.

איפה אתה?

הזמר, איתי לוי הגיע ערב הבחירות היישר מניו יורק להצטלם לקמפיין קיץ 2020 של המותג לי קופר כשלצידו הדוגמניות ירדן ויזל ונטע ברזני. על הסט סיפר לוי שבקרוב מאוד יהיה הזמר הראשון בישראל שיערוך מופע באצטדיון בלומפילד. ואם שאלתם את עצמכם למה הזמר לא הגיע למסיבת הרווקים של החבר הטוב, אייל גולן, הסיבה היא הופעה לה התחייב, והדגיש כי יגיע לחתונה ומאחל לזוג אהבה והצלחה מכל הלב.

© צילום: ניר פקין

מפחיד

השבוע דווח כי נזרק לביתה של הזמרת נועה קירל - רימון הלם. כידוע, זו לא הפעם הראשונה שאירוע כזה קורה, לפני כחצי שנה רכבו של אביה, אמיר, הוצת. אביה של קירל, הגיב על האירוע ואמר כי זריקת הרימון נבעה מסכסוך בין שותפים, שנמשך כמה שנים. רק רוצים להרגיע ולהגיד כי אף אחד מבני המשפחה לא נפגע.

© צילום: אור גפן

ללא מעצורים

עידו גרינברג (מיסמס) הביא לשפה שלנו שפטים מאוד מיוחדים וכעת הוא יוצא ביוזמה חדשה! גרינברג החליט לשנות את השפה בכביש למילים טובות ויפות יותר. אחרי כל הקללות והדיבור הלא יפה בכביש, אין ספק שהיוזמה של האושייה היא משהו שלא נעשה לפני כן, וחבל שכך. הפרוייקט נעשה יחד עם רנו קליאו ואין יותר תומכים מאיתנו!

היורש

לרגל השקת סדרת שעוני ג'יימס בונד 2020, השף, טום אביב, נבחר השבוע כשגריר מותג שעוני היוקרה אומגה בישראל. השגריר הקודם היה לא אחר מיהודה לוי. בהחלט כבוד!

© באדיבות יחסי ציבור


סוף סוף 

אנחנו נרגשים ושמחים להודיע כי העבודה על חידוש הסדרה האהובה "gossip girl" מתקדמת! כזכור, כריסטיאן בל, הקול מאחורי "אחת שיודעת", תמשיך לחידוש וכעת החלו הליהוקים לקאסט. מי שיקחו חלק הם אלי בראון ("שקרניות קטנות: פרפקציוניסטיות") ואמילי אלין ("דוקטור סליפ", "נקמה"). העלילה תתמקד, בדיוק כמו בסדרה המקורית, בחבורה שמגיעה לתיכון פרטי בניו יורק. ואם אתם מעריצים מושבעים, אל תדאגו, יהיו אזכורים גם לחבורה הקודמת, לא יכולים לחכות! 

© צילום מסך מהסדרה

מושיטים את הלב

רגע לפני הודעת משרד הבריאות בעניין ביטול התכנסויות, התקיימה השבוע מסיבת הפורים השנתית של עמותת "להושיט יד". באירוע הופיעו עילי בוטנר וילדי החוץ, עדן מאירי, סטפן לגר וברגע השיא (בהפתעה גמורה לילדים) - עומר אדם אשר עלה לבמה ונתן הופעה מרגשת מכל הלב. בין שאר האמנים והשחקנים שהגיעו: אגם בוחבוט, דניאל גד, נאיה פדרמן, עדי חבשוש ועוד. אחד הרגעים המרגשים של הערב נרשם כאשר עילי בוטנר הזמין את הילדה נועה נחשון, הלוקה בשיתוק מוחין, לשיר איתו את השיר "שווים".

© באדיבות יחסי ציבור

זמן משפחתי

בצהריי יום שישי האחרון, הגיעו למתחם יס פלאנט בראשון לציון, הסלבס האהובים יחד עם משפחותיהם להקרנת הבכורה של הסרט "דוליטל", שהוקרן באולמות המיוחדים של ה-4DX וה-Imax. הסרט יחזור לבתי הקולנוע בפורים הקרוב בעיבוד לייב אקשן חדש לרופא המפורסם שמדבר עם חיות, ואליו הגיעו בין יתר: צוות "מועדון לילה" - אורי חיזקיה, שגם מדבב בסרט, ישראל קטורזה שהגיע עם כל השבט ואישתו סורלה, אבי נוסבאום והילדה, וכמובן גם ליהיא גרינר, אן בי ורונן פינגנבוים מ"האח הגדול".

© צילום: שוקה כהן

לגור איתו

השבוע צץ צמד חדש ברשת ואל תדאגו לא מדובר בזוגיות חדשה (לפחות בינתיים). היוטיובר האהוב, אליאור בילוקס והדוגמנית ואושיית הרשת גל גברעם החליטו לשלב כוחות ולחבור יחד כהרכב רשת חדש. גברעם הצטרפה לוולוגים של בילוקס ואם זה לא מספיק לכם לצורך העניין השניים אף עברו להתגורר יחד, ממש כמו הגאנגים המצליחים. 

© באדיבות יחסי ציבור

גם אם נפלתי בבום

הזמרת וכוכבת הנוער, שיר זוארץ נאלצה השבוע לעבור טיפול רפואי, ממש כמו בסדרה "התחנה" אליה היא תצטרך בעונה הקרובה. זוארץ מעדה במדרגות, עיקמה את הקרסול ונקעה את ידה לצד עוד כמה מכות יבשות כואבות. הכוכבת קיבלה ימי מנוחה בבית ואף תיעדר מהצבא - לא לפני שהיא תיעדה את הלוק החדש והחבוש לסטורי וכתבה: "תודה ענקית על כל הדאגה... אני נחה ומתחזקת בבית בימים הקרובים. תשמרו על עצמכם זה הכי חשוב".

© צילום מאינסטגרם

 

 

תגובות