לא הכל נוצץ: הסלבס שלא רוצים את אור הזרקורים. צילום מסך מאינסטגרם

לא הכל נוצץ: הסלבס שלא רוצים את אור הזרקורים

כלפי חוץ הפרסום נראה מדהים, אך כשנכנסים פנימה מבינים שלא כל הנוצץ זהב. ישנם המון סלבס שנוכחים בהשקות עבור כסף ושמביימים זוגיות כדי להיות בכותרות, אך בין כל אלו, יש את הסלבס שלא מתיימרים להיות סלבס

אמנם הפרסום והתהילה נראים יפים ונוצצים מבחוץ, אך ישנם כמה סלבס שמוכנים לוותר על אור הזרקורים.  מי השחקן שלא מוכן ללכת להשקות בתשלום, הזמרת שחוותה דיכאון מהפרסום והכוכבת שמודה שהיא לא מה שאנו רואים על המסך?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סיה 

סיה היא גאון מוזיקלי, אך הקריירה המוקדמת שלה גרמה לה להבין שהיא לא נהנית להיות באור הזרקורים. מלבד לכך שסיה עושה המון מאמצים כדי לייצר מוזיקה אבל במקביל לשמור על הפרטיות שלה - היא מוכיחה לנו בכל יום את הרצון שלה לפרטיות והשנאה שלה לחשיפה, בכך שהיא מכסה את פנייה עם מסיכה חצי בלונדינית חצי שחורה ולא חושפת את עצמה.  

 

זאק אפרון 

מבחינת המעריצות שלו - זאק אפרון שובה לב, אך אם תשאלו אותו הוא יגיד לכם שלא רק שהוא לא חושב כך, אלא הוא גם שונא את זה. מה הכוונה? אנחנו נסביר! בראיון לאתר העולמי "TheTalk" אמר אפרון כי "התהילה אינה נוחה מטבעה, אבל אני כן רוצה שזה יהיה כיף". בנוסף, ציין השחקן שהוא לא פוסל את זה שיפסיק להיות כה מוכר, ושאם הייתה לו האפשרות הוא היה מעביר את התהילה למישהו אחר. 

© gettyimges.ILRodin Eckenroth

תובל שפיר 

אמנם הוא משחק בסדרות וסרטים כבר שנים רבות ואף התחיל מהיותו תלמיד ביסודי (כזכור, ב"סבא טוביה" ו-"השמיניה") אך מסתבר שאם תשאלו את תובל שפיר - הוא בכלל יעדיף להיות אנונימי. בראיון ישן של שפיר לאתר "פנאי פלוס", הודה השחקן כי הוא היה מעדיף לחיות באנונומיות ולעבוד בעבודה רגילה. אז מה תרצה להיות כשתהיה גדול?

© צילום מסך מהאינסטגרם

נינט טייב 

נינט טייב אמנם נכנסה לתעשייה בהתלהבות גדולה ואפילו גילחה את ראשה עבור כסף, אך מהר מאוד הבינה שהיא כבר לא כל כך אוהבת את היותה 'סלב'. כנראה שאתם לאזוכרים את זה, אבל טייב הייתה טובעת את צלמי הפאפרצי במאות אלפי שקלים ואף עזבה את ישראל ועברה להתגורר בארה"ב, על אף כל הקמפיינים וההצעות שהוצעו לה. כמובן שהעזיבה נעשתה בעקבות הרצון להצליח בחו"ל, אבל כנראה שגם אנונימיות עזרה בהחלטה...

© יוטיוב

סלינה גומז 

סלינה גומז אהובה מאוד בישראל ובעולם. היא הספיקה לעשות הרבה דברים בקריירה שלה: החל מכוכבת ילדים של דיסני ועד להיות זמרת ולשחרר אלינו להיטים מוזיקליים גדולים. אך בין כל ההצלחה מסתתר גם דיכאון וכאב גדול. בראיון לאתר "Vogue" סלינה חשפה כי יש מן לחץ מתמיד בתווית של 'סלב', והיא אף סיפרה שהיא התמודדה עם דיכאון וחרדה המון פעמים בשל הפרסום. אנחנו כאן כדי לתמוך, או שעדיף שלא?

© צילום: gettyimages_IL/Rich Fury

ג'סטין ביבר 

ואם כבר בגומז עסקינן, אי אפשר להתעלם גם מהאקס. ג'סטין ביבר ציין לא פעם ולא פעמיים בכל הקריירה שלו כי הפרסום גורם לו להרגיש בודד. קצת מוזר, לא? איך בין כל האהבה שמקיפה אותך אתה מרגיש בודד? אבל האמת שזה בכלל לא מוזר, אלא באמת לגיטימי. הוא הסביר זאת בראיון בעבר, לפני כחמש שנים, בו אמר שהוא נכנס לדיכאון כשהוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה באופן חופשי. וכזכור, לביבר היו לא מעט צרות עם מעריצים, צלמי פפארצי וגם מערכת יחסים דרמטית עם גומז - מה שהוא לא אהב שתמיד היה מסוקר ומפורסם בכל פלטפורמה חברתית. לפעמים אור הזרקורים בודד יותר ממה שאנחנו חושבים.... מזל שיש לך את היילי!

© gettyimges.ILJayne Kamin-Oncea

עוז זהבי 

בזמן שישנם המון כוכבים שנהנים מהטבות סלבס, ומקבלים כסף על כך שהם מגיעים להשקות - עוז זהבי לא מתיימר לכך. הוא אפילו טוען שזו התבזות עבור אותם סלבס שהולכים להשקות בתשלום, ובתכל'ס מקבלים תגמול לא על העבודה, הכישרון והיכולות שלהם - אלא על נוכחותם בהשקות ואירועים. זהבי מתעקש תמיד להגיד שהוא לא מפורסם, אלא שחקן, ושהפרנסה שלו צריכה להגיע מהיכולות שלו בלבד, ולא מקיצורי דרך.  

© צילום: צ'ינו

קיילי ג'נר 

המטרה שלשמה התפרסמה קיילי ג'נר היא כדי להיות אשת עסקים מצליחה. אחרי שהיא הגיעה לשאיפה שלה, והיא מרוויחה מליונים על גבי מליונים דרך מותג האיפור שלה, היא לגמרי מוכנה לוותר על הפרסום. לא פעם היא גם אמרה שהיא מעוניינת בכלל לגור בחווה, לנהל משם את העסק שלה ולגדל ילדים רחוק מן כל עולם הפרסום. אך זה קצת תמוה כי אי אפשר להתעלם מהעובדה שהיא מככבת בריאלטי שמתעד חייה. אבל תנשמו לרווחה, כי גם לתהייה זו יש לג'נר תשובה: בראיון למגזין העולמי Allure היא סיפרה - "אנשים חושבים שמאחר שיש לנו תכנית ריאליטי ואני מגלה כל כך הרבה מחיי אז הם יודעים מי אני. אבל זה לא אני, זה דימוי מוקרן". בעצם מה שהיא אומרת לנו זה שהאישיות שאנו רואים על המסך זו לא אישיותה האמיתית?

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

תגובות