קורונה טיים: הסלבס שהיינו רוצים להיות איתם בבידוד. צילום מסך מאינסטגרם

קורונה טיים: הסלבס שהיינו רוצים להיות איתם בבידוד

בעקבות מגפת הקורונה והבידוד הממושך, חשבנו מה אנחנו צריכים כדי להעביר את היום (חוץ מהלימודים המקוונים כמובן)? את הסלבס! אספנו לכם כמה מפורסמים שאנחנו רוצים להיות איתם בבידוד

בימים אלה מדינת ישראל מושבתת כמעט לחלוטין ואפשר להגיד שכולנו בסוג של בידוד ביתי. אז כדי להנעים לכם את הזמן בבידוד, אספנו לכם כמה סלבס עם התכונות הכי שימושיות שיהיה הכי כיף (ומועיל) להיות איתם בבידוד!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גל זהבי

בתכלס, מה יותר חשוב מאוכל? אז כמה טוב שגל זהבי כאן כדי לספק לנו אותו. כוכב הרשת המוצלח יכין לנו את המאכלים הכי טעימים וביתיים שרק נבקש והוא הכי מתאים שיש כדי לפתוח לנו את הרשימה הזו. אז קדימה גל, אפשר להתחיל מעכשיו, פרוגה כבר רעבה...

צ'ארלי דמילו

טיקטוק, טיקטוק ועוד טיקטוק – מילת המפתח שלנו לבידוד הביתי. כי מה נעשה כל היום, אם לא סרטוני טיקטוק להפגת השעמום? ומי מתאימה לקטגוריה הזו, אם לא כוכבת הטיקטוק הצעירה, צ'ארלי דמילו שהצליחה לכבוש בגיל 15 בלבד את כל הרשת והיא אחת הכוכבות היותר מדוברות כרגע וכמובן הכי אנרגטיות על המסך! מחכים שתלמדי אותנו כי יש כמה תנועות שעד היום לא הצלחנו לפצח...

@charlidamelio

 

♬ Sunday Best x Dont Start Now - goalsounds

אריאנה גרנדה

לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו לא שורדים בלי קצת מוזיקה. הזמרת שהכי נשמח להיות איתה בבידוד היא כמובן לא אחרת מאריאנה גרנדה, שנשמח שתעשה לנו הופעה פרטית רק בשביל קוראי וקוראות פרוגי! אולי נוכל לעבוד אפילו על כמה שירים ביחד, הקול הצפרדעי שלנו מאוד השתפר לאחרונה... אז איפה אפשר להשיג כרטיסים?

 

ג'סטין ביבר

כמובן שגם את ג'סטין ביבר היינו שמחים להזמין לבידוד בשביל הופעה פרטית, אבל דווקא חשבנו אליו בשביל משהו אחר לגמרי. אולי לא ידעתם, אבל הזמר המפורסם לא מוכשר ק בזימרה אלא גם ב... קוביה הונגרית! ביבר מצליח לפתור אותה בזמן קצר מאוד – כמה דקות בלבד. לכל חובבי הקוביה – אנחנו מזמינים אתכם לפתור עם ג'סטין (ואיתנו) את העסק, ונשמח כמובן שילמד אותנו את השיטה...

 

 

 

שירלי לוי

קצת בידור לא יזיק לנו בבידוד, אבל עם שירלי לוי אין כזה דבר קצת! מי אם לא שירלי, תביא לנו אווירה טובה לבית, אנרגיות וצחוק מתפרץ 24/7? כוכבת הרשת מלאת האנרגיות והצחוקים תעשה לנו הכי פאן וכיף שיש, ולגמרי תעביר לנו את השבועיים האלה על הצד הטוב ביותר שיצליח להוציא מאיתנו הכי הרבה אנרגיות. אולי אפילו נתאמן קצת ביחד?

אסף גורן

ואם כבר עסקנו בספורט, אחרי שנחשפנו ליכולות שלו בנינג'ה ישראל וראינו את אסף גורן בפעולה, נשמח שאחרי כל האוכל והנטפליקס - גורן יעודד אותנו לאימון ביתי שיזיז אותנו מידי פעם מהספה (חוץ מהפעמים שאנחנו ניגשים למקרר כמובן).

נואה סנטינאו

אז אחרי כל הספורט, הטיקטוק וההופעה הפרטית - אין כמו להרגע קצת עם נטפליקס והבן אדם המושלם לצפות איתו הוא לא אחר מכוכב נטפליקס – נואה סנטינאו! היינו שמחים לדמיין שלצידנו מתחת לפוך ועם השוקו הרותח (וכמובן מאפי ריבת התותים של לארה ג'ין) יושב איתנו פיטר (או נואה, איך שתרצו) וצופה איתנו בסרטים הכי רומנטיים שיש!

© צילום: Bettina Strauss/Netflix

קים אור אזולאי

הבידוד בהחלט נתן לנו המון זמן להתחיל לעשות סדר בארון, ואם אתם לא יודעים מה לעשות עם כל הבגדים וצריכים עזרה - תמיד אפשר לקרוא לקים אור שתעשה לנו קצת סטייל בבלאגן. שעות על גבי שעות של ביוטי, אופנה וסטיילינג מהצעירה האהובה עלינו בתחום!

קול ספראוס

אז גם לקול ספראוס, כן כן – אותו ג'אגהאד מריברדייל – יש תחביב נסתר, אם אתם עוקבים אחריו באינסטגרם אז בשבילכם הוא לא כל כך נסתר: הבחור צלם מוצלח ומוכשר במיוחד! נשמח לתעד את ארבעה עשר הימים בבידוד עם המצלמה ואולי אפילו נעשה אלבום למזכרת!

אז ממשפחת פרוגי, אנחנו מאחלים לכם, קוראים אהובים, הרבה בריאות ושנצליח לנצל את הבידוד הזה לטובה!

 

 

תגובות