אופסי! כל הסודות שנחשפו בלייבים של הסלבס. צילום מסך מאינסטגרם

אופסי! כל הסודות שנחשפו בלייבים של הסלבס

כוכבים רבים מנצלים את השגרה החדשה לטובת שידורי לייב רבים בחשבונות האינסטגרם שלהם ואם הקשבתם ממש טוב, סודות רבים נחשפו בהם... מי לא באמת בזוגיות? איזו מודחת מ"האח הגדול" מחכה לדייר? ומי ה"סלבריטי קראש" של דניאל מורשת?

אי אפשר היה לפספס את כמות שידורי הלייבים של הסלבס שרק הולכת וגדלה ומאז התפרצות הקורונה. מצד אחד - זו יוזמה מבורכת שבהחלט נותנת לנו תעסוקה, מצד שני נחשפים סודות רבים שאין איך לצנזר (אנחנו תמיד בעד). 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הקרב בין כוכבי הילדים

אחרי שחשפנו בפניכם, כי דניאל מורשת נמצא בזוגיות (דבר שגם חשף בלייב), השבוע נחשף פרט נוסף. בלייב שערך עם אחיו, עמית מורשת, התוודה על כך שבזמן צילומי הסדרה "האי", בה פרץ, היה לו קראש על לא אחר מזוהר ליבה (לגמרי מבינים אותך!) שגילם בסדרה את צ'יף. בצירוף מקרים מצחיק במיוחד, מי שנכחה בלייב היא האקסית של ליבה, עדי הימלבלוי, שמיהרה להגיב וכתבה: "לא מאמינה שרק עכשיו הוא מודה שהוא היה דלוק על האקס שלי" והוסיפה: "מזל שמורשת היה קטן מספיק כדי לא לגנוב לי אותו". מי שעוד היה נוכח בלייב הוא בעלה של הימלבלוי, נדב פלד, שבהחלט נראה מיואש מהשיחה.

© צילום מסך מאינסטגרם

לא אמרתי, אבל אמרתי

גרג סנטינאו, אביו של נואה, עלה לשידור לייב בערב שישי האחרון והחליט לצרף אותנו, פרוגי, אל השידור (פייר? התרגשנו!). ניצלנו את ההזדמנות בחפץ לב, הזמנו אותו ואת נואה לבוא לישראל (הוא אמר שישמח!) וכמובן שאלנו אותו - האם נואה באמת רווק עכשיו? גרג הובך מהשאלה וטען שהוא לא נוהג לענות על שאלות פרטיות על חייו של בנו המפורסם, אך הסכים להגיד: "אני חושב שהתשובה די ברורה, כולם חיברו את כל הסימנים לכך יחד... אבל לא שמעתם את זה ממני, אני לא אמרתי שום דבר", הדגיש וחייך. 
 
 

גל גברעם שוב על הזוגיות

עוד לייב בו נחשף סקופ הוא הלייב של גל גברעם ושירה מרגלית יחד עם נטלי דדון, בו סיפרה גברעם כי הייתה בטוחה (ורצתה) שהיא מתחתנת בעוד שנה. "הייתי בטוחה שעוד שנה אני מתחתנת. אני רוצה ילדים בגיל צעיר, אני רוצה להתחתן מוקדם. בא לי להביא ילדים בהפרש קצר, בגיל 40 לטוס בכל העולם ושהילדים שלי ישמרו אחד על השני. אני גם רוצה גם שאמא שלי וסבתא שלי יזכו להכיר אותם". בנוסף, סיפרה שכשמתחילים איתה שואלים לרוב האם היא רוצה שיבשלו לה ארוחת שף ושיתפה:"שף לא בישל לי ארוחת שף, אתה תבשל לי? הוא היה רק חותך לי סלט. אבל האמת שזה מה שאני אוהבת לאכול". אז מתי נראה טבעת? זאת אומרת, זוגיות חדשה בביצה?

© צילום מסך מאינסטגרם

ליאל אלי בזוגיות?

אחד הסודות היותר שמורים שהתגלו בשידורי הלייבים - זה בהחלט זה. בלייב מאוחר בלילה, של כוכבת הרשת, ליאל אלי, יחד עם יוצא "האח הגדול", עומרי בר נתן, חשפה (או יותר נכון פלטה בטעות) ליאל כי היא בסוג של זוגיות חדשה. אז אומנם זה עוד לא בדיוק מוגדר, השניים יצאו וכנראה שבעקבות הקורונה הפסיקו קצת להתראות, אבל אנחנו מקווים שבקרוב מאוד נראה תמונה משותפת של השניים! מעניין מה סהר קליזו יגיד על זה...

© אור גפן

האמת על קיילי

כנראה שסבתא כריס הולכת לכעוס... בלייב שערך מייסון דיסיק, בנם של קורטני וסקוט, חשף ידיעה שהפתיע את כולנו! אחרי המון שמועות בנושא - קיילי ג'נר וטראוויס סקוט לא יחד! נראה שהילד בן העשר פתח את האינסטגרם על מנת לערך לייבים ולדבר אל המעריצים, אך כשנשאל על ידי אחד מהם האם דודתו, קיילי ג'נר, חזרה אל טראוויס סקוט, דיסיק ענה "לא, קיילי וטראוויס לא ביחד".

אנג'ל פותחת על הכל

שלום לכתבתנו בשטח, גל גברעם, שהוציאה כמה סודות מעניינים במיוחד מאנג'ל ברנס. בלייב משותף של השתיים, שאלה גברעם את אנג'ל על התרחקותה מהבסטי לשעבר - אנה זק. ברנס ענתה: "האמת שהיה לנו ריחוק של שנה שלא דיברנו. זה לא היה ריב או משהו כזה, היא פשוט לא דיברה איתי והייתה מנותקת קצת מהחיים, נכנסה לבועה. אבל הייתה לנו שיחה באיזה ארבע בבוקר, קמתי מתוך שינה מעצבים עליה 'מה למה היא לא חברה שלי מה עשיתי...' ואז שלחתי לה הודעה, מגילת אסתר. היא ענתה לי אחרי חמש שניות שהיא גם רצתה לשלוח לי הודעה ונפגשנו. את רואה אותנו בסצינה במסעדה, שתינו אוכלות סטייק ובוכות עם טישו. מאז אנחנו חברות מאוד טובות, אנחנו קובעות פעם בשבוע להפגש, כל פעם מתעדכנות, אני מספרת לה דברים והיא מספרת לי". הסיפור הזה נגמר טוב אבל גברעם לא הסתפקה ושאלה גם על הפרידה מבן הזוג לשעבר, קטריקס. בתגובה ענתה אנג'ל כי "יש אנשים שלא נועדו להיות יחד, ואני וקטרי זה חלק מהאנשים האלה. לא הסתדרנו, בתור חברים היינו חברים מאוד מאוד טובים ואני שרופה עליו אבל בתור בני זוג זה לא עבד". אגב, מי שהכירה בין השניים זו לא אחרת מגל גברעם עצמה.

 

אליאנה תדהר על אחרי החתונה

הפעם הסקופ הגיע מהמאורסים הטריים - לי בירן ואליאנה תדהר. באחד מהלייבים שלהם לשיפור מצב הרוח, נשאלה תדהר אם תחליף את שם המשפחה כשהם יתחתנו? השחקנית ענתה כי לא תשנה, אלא תוסיף לשמה הקיים ותהפוך למעשה לאליאנה תדהר-בירן. 

© צילום מסך מאינסטגרם

אסי עזר חושף בטעות

רק לאחרונה הלבבות של כולנו נשברו כשפורסם כי "להיות איתה" לא תמשיך לעונה שלישית כרגע. עונה שהייתה אמורה לתאר את מה שקרה בסוף העונה השנייה, בה דמותה של דר זוזובסקי האיצה את הרכב לכיוון נועה ועמוס רגע אחרי חתונתם. אך במהלך שידורי הלייב של עזר, נחשף בטעות התכנון הבא. עזר הראה את לוח המשימות שלו ליום שבת ובו נחשף (על אף שניסה להסתיר עם ידו) הפתק המסתורי, בו כתוב "להיות איתה סרט". אסי עצמו הוסיף בליב כי מתכנן לעבוד על "להיות איתה" (תוך כדי ניסיון ההסתרה של המילה "סרט"). אז האם זה יקרה בוודאות? נדע בהמשך.

 

למי המודחת מחכה מ"האח הגדול"?

העונה ב"אח הגדול", מערכות היחסים בהחלט לא ברורות במיוחד והריאליטי המצליח התחיל להראות כמו טלבנובלה. אחת הדיירות שלא כל כך הבנו עם מי היא בבית, זו נועם לוי שהודחה. אבל מסתבר כי בשביל נועם התשובה היא די ברורה. בלייב שערכה, סיפרה כי היא מחכה לניר שיצא. הוסיפה כי הם ידברו ויראו לאן זה הולך, וכשראתה אותו בטלוויזיה אמרה "הנה בעלי לעתיד". אפילו ששותפה ללייב, עומרי בן נתן, שזו כבר הפעם השנייה שמספק לנו סקופים, שאל איך ההורים יקבלו את ניר, אמה של נועם אמרה שתקבל אותו. אז כנראה שעם פול זה פחות הסתדר מחוץ לבית ועם ניר שהרגע יצא - כנראה שכן...

מחכה לה גם?
מחכה לה גם? © מתוך האח הגדול, רשת 13

 

תגובות