הסלבס בבידוד: מה הקשר בין ליאל אלי לנואה סנטינאו?. אינסטגרם @liel_eli

הסלבס בבידוד: מה הקשר בין ליאל אלי לנואה סנטינאו?

כבר תקופה ארוכה שכולנו נמצאים בבית בשל הקורונה, ולא תמיד אנחנו מצליחים להעביר את הזמן בנעימים. לכן הרמנו את הכפפה וגייסנו את הסלבס בתעשיית הבידור שימליצו לכם על הסרטים הכי טובים, בינג' הסדרות האהוב עליהם, הספרים הכי איכותיים והם אפילו המליצו לכם על מוזיקה טובה ומשחקי קופסא לכל המשפחה! מהן ההמלצות של ליאל אלי?

היא לא אוהבת סדרות, חולה על קומדיות משפחתיות, הזמינה ספר חדש כדי להעביר את הזמן בקורונה, ואין לה שום משחק קופסא בבית מלבד לקלפים! בואו לשמוע את ההצעות של ליאל אלי, כוכבת הרשת המצליחה, שלא מפסיקה להצחיק אותנו גם בתקופת הקורונה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איך את עם התקופה?
"הקורונה וכל המצב הזה באמת מלחיץ, הוא לא יכול להיות לא מלחיץ! אבל אני משתדלת שלא להיות בלחץ. זה סתם הורס את היום ומכניס אותי לאנרגיה שלילית. אני מעדיפה לחשוב טוב ולהתמקד בחיובי, וממליצה גם לכולם לנהוג כך".

איך את מעבירה את הזמן בבית?
"אני יוצרת תוכן וסרטונים חדשים, ממשיכה ללמוד דרך למידה מקוונת, וכמובן שגם קצת נטפליקס, כי אי אפשר שלא. האמת שגם הזמנתי ספר חדש שכבר אמור להגיע אליי, וכשאקרא זה גם קצת יעביר לי את הזמן".

בינג' סדרות אהוב?

"קשה לי להתחייב לסדרות! אני לא צופה בסדרות כי אני תמיד פורשת באמצע, לא מסיימת את כל הפרקים ואז לא יודעת איך זה נגמר. בגלל זה אני חובבת של סרטים, למשל קומדיות משפחתיות. הסרט האחרון שראיתי היה ג׳ומנג׳י והוא היה מושלם, ממליצה בחום!".

שיר שמרגיע אותך בתקופה הזו?

"שיר כלשהו של בילי איילייש. אין, היא תמיד מרגיעה!".

 

משחק קופסא משפחתי?
"יש לנו קלפים בבית שאנחנו נהנים לשחק בהם כל מיני משחקים, כל פעם משחק אחר, אבל אנחנו לא משחקים במשחקי קופסא, אז משחקי קופסא אני פחות מכירה לצערי".

אם היית צריכה להיכנס לבידוד עם בן אדם אחד, מי זה היה?
"נואה סנטינאו. זה כל מה שאני צריכה".

© צילום מסך מאינסטגרם

מה עוד את ממליצה לגולשי פרוגי לעשות בתקופה זו?
"לא להישאב לטלפון יותר מדי! אני ממליצה לכולם למצוא תחביב חדש, להפוך לאקטיבים בבידוד ובכל התקופה הזו ולא לפאסיבים. זה חשוב, באמת. קומו, תעשו, תצלמו, תלמדו לבשל, תעשו ספורט, תלמדו משהו חדש שלא ידעתם, תגלו כישורים חדשים. אני גם באמת ממליצה שתמיד תעסיקו את עצמכם, אל תתבטלו. כמובן שגם לנוח זה חשוב וזה בסדר, אבל לא להפוך את זה לשגרה יומיומית".

מסר לשיפור מצב הרוח?
"תהיו חזקים ותנצלו את המנוחה הזאת לצבירת כוחות. בבקשה תמלאו אחרי ההוראות של משרד הבריאות, תקשיבו להנחיות, ותשמרו על עצמכם!".

תגובות