רכילות בקטנה: לילי וקול משיבים על השמועות לבגידה. Dean Buscher /Netflix

רכילות בקטנה: לילי וקול משיבים על השמועות לבגידה

השבוע ברכילות בקטנה: הכוכבות מתגייסות, קים אור אזולאי והחבר נפרדים, הריב של כוכבי "האח הגדול" וגם: הסיבה שזאק אפרון לא שר באיחוד של "היי סקול מיוזיקל"

אם הייתם עסוקים במהלך השבוע כדי להבין מה הן ההנחיות החדשות ולא הספקתם להתעדכן מה קרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בלב שלי יש חור

אחרי הפרידה המפתיעה, בן זיני התייחס לראשונה בחשבון האינסטגרם שלו למאורעות האחרונים וכתב בסטורי: "אתם מציפים אותי בשאלות שכרגע אין לי כך כך איך לענות עליהן. אני מבין שגם לכם קשה אבל תהיו בטוחים שגם לנו המצב לא פשוט. תנו לזמן לעשות את שלו ותהיו סבלניים. בקרוב תקבלו תשובות להכל".

© צילום מסך מהקליפ

צבא VIP

השבוע, היו לא מעט גיוסים בצל הקורונה בעולם הבידור. השחקנית בר מיניאלי החלה טירונות לאחר דחייה מאז יום הגיוס (נאלצה לחזור הביתה באותו היום). בנוסף, הכוכבת אלין כהן התגייסה, כזכור היא סיפרה על כך שהיא אינה חייבת להתגייס אך בעקבות דוגמה אישית, נלחמה על גיוסה לצה"ל והיא חולקת חדר בטירונות עם יעל שלבייה שהתגייסה אף היא לשירות המדינה. עוד גיוסים נוצצים: אנג'ל ברנס וקורל אזולאי, אחותה הגדולה של קים אור אזולאי עלו אף הן על מדים. שיהיה בהצלחה!

© אינסטגרם, ADD ו-מתגייסים

היה קצר

רק בשבוע שעבר דווח גם אצלנו על הזוגיות החדשה של אמו של ניימאר (52) יחד עם כוכב טיקטוק וגיימר בן 23, אך השבוע פורסם שהם נפרדו. אך מה שיותר מפתיע זאת הסיבה. על פי דיווחים מברזיל, נדין היא זו שיזמה את הפרידה לאחר שגילתה כי הוא יצא לדייטים עם מספר גברים (טלנובלה!) לפני שהם החלו לצאת - על פי הדיווחים הוא יצא עם השף האישי של ניימאר וכן עם השחקן והקומיקאי קרלינהוס מאיה.

© אינסטגרם @nadine.goncalves

בגילוי לב

כריס מורנה, אחת הנשים היותר אהובות ומוערכות בתעשיית הטלוויזיה שיצרה את "המורדים", "קטנטנות" ו"כמעט מלאכים", חשפה בסוף השבוע שעבר כי הייתה קורבן להתעללות כשהייתה בת חמש בלבד. החשיפה המרגשת נעשתה במסגרת תוכנית אירוח ארגנטינאית בה לקחה מורנה חלק. מנחה הפאנל שאל את הנשים אם הן עברו אי פעם התעללות ומורנה השיבה בלי להסס: "התעללות מגדרית נחשבת? בטח כן...אני יכולה לומר לך שיש מעט מאוד נשים שלא חוו התעללות. מעט מאוד. ובטוח שיש גם הרבה גברים, בגלל שלפעמים אנשים שוכחים שלהתעללות אין מין. וככה הגעתי לשם". מורנה לא סיפקה פרטים ספציפיים על המקרה אבל כן שיתפה במספר פרטים: "זה היה מאוד קשה. אני חושבת שבגלל זה הקדשתי את עצמי לילדים ולאנשים צעירים, כדי לנסות ולהציל כמה שיותר מהם וכמה שאני רק יכולה".

אח מתנדב

יוצא ה"אח הגדול", ליאור דואק התנדב לעזור לבעל הפלאפל "פלאפל כרמי" שבאשדוד. דואק, צפה בסרטון ששודר בחדשות ורץ ברשת שגרם להירתמות ועזרה רבה של הציבור והחליט לקחת יוזמה ולהתנדב לעשות משלוחים לעסק באותו היום.

מנצלת את המומנטום

מאור זגורי שכתב את הסדרה "זגורי אימפריה", עובד כעת על פרויקט חדש ל-HOT שיתמקד בקורונה. הפרויקט יצולם מבתיהם של המשתתפים חגי לוי, גיא נתיב ועוד וכעת מסתמן כי מי שכנראה עומדת לקחת חלק בפרויקט היא תקוה גדעון, זוכת האח הגדול. אם לא יהיו שינויים, זה יהיה תפקיד משחק ראשון של גדעון בעולם הבידור.

© מיכה לובטון

נא להתנהג בהתאם

עוד בענייני הריאליטי: ניקול ראידמן גרמה לכוכבי "האח הגדול" להמשיך להתווכח גם מחוץ לבית. הסיבה: לציון יום השואה, ראידמן העלתה תמונה שלה עם ילדיה כשהם לובשים חולצה עם טלאי צהוב, דבר שעורר ביקורת ומחלוקת בקרב הציבור, אך היו כאלה שיצאו להגנתה, כדוגמת אסיף אלקיים (מקום שלישי). אלקיים כתב: "התמונה הזאת היא לא זלזול, היא הפגנת עוצמה", אך דווקא יריבו מ"האח", ניר אבישי כהן, לא התלהב מההגנה והשיב לאלקיים: "אסיף, אז בוא באמת נחשוב רגע על המהות של התמונה - לא, לא ככה מפגינים עוצמה וניצחון על הנאצים. כך נראית זילות הסמל של הטראומה הגדולה ביותר של העם היהודי", כאן הגיע השלב שבת הזוג של אסיף, מעיין אדם יצאה להגנת החבר וכתבה: "אני בטוחה שיהודים בשואה שפיללו למדינה יהודית מתחלחלים לשמוע שיש יהודים כמוך... אינך ראוי לכל מי שנפל... אתה ושכמותך בושה תמיד, ביום הזה בכלל". וזה לא הכל - כי כאן ליאור דואק נכנס לתמונה כדי להגן על ניר: "מעיין, התגובה שלך גובלת באנטישמיות. מינית את עצמך לדוברת של שישה מיליון נרצחים, כולל אלו במשפחתו של ניר, והחלטת שהם היו מתחלחלים שיש יהודים כמו ניר. למשפט הזה יש השלכות, איך אפשר להגיד מילים כאלה ביום הזה? עדיין לא מאוחר להתנצל". 

לא שותקים

אחרי שמועות שהופצו על בגידה של קול ספראוס בלילי ריינהרט עם קאיה גרבר, ספראוס לא נשאר חייב והגיב על העניין בחשבון האינסטגרם שלו. השחקן כתב בסטורי כי: "אני סובל מהרבה שמועות והכפשות מצד אנשים ברשת שמתיימרים להיות המעריצים שלי, מעריצים שמרגישים בעלות כלפי הפרטיות שלי...אבל לתקוף את חבריי בהאשמות מופרכות, או הדלפת הכתובת שלי ושליחת איומי מוות - כל אלה הם תכונות של אי שפיות וקנאות. תהיו אנושיים ולא ליצנים", כתב והמשיך: "כשהתחלתי במערכת היחסים הציבורית זו הייתה אחת התוצאות הנראות לעין ואף על פי שבאמת מעולם לא התכוונתי לחלוק פרטים מהחיים הפרטיים שלי לעדר, ברור שהאיפוק שלי איפשר להם לדחוף את האף להרגלי ולאורח החיים שלי". ואל רק הוא, גם בת הזוג החליטה להגיב באותו הזמן בסטורי וכתבה: "עבור כל מי שברשת החברתית, אל תורידו אנשים למטה רק כדי להוריד אותם. אל תהיו פאקינג מטומטמים, העולם לא צריך עוד מהחרא הזה". את הסטורי הסירה הכוכבת מספר דקות דקות אחר כך.

© Katie Yu/Netflix

אח שלי אני לבד

השבוע נרשם עוד איחוד מרגש בעקבות הקורונה: עודד פז ומנחי ערוץ הילדים לשעבר: קובי מחט, עדי הימלבלוי, עודד מנשה, מיכל ינאי, איתי שגב, גיל ססובר, דון לני גבאי ורוני דואני התאחדו לשיחת זום בלייב והעלו חוויות מימיהם בערוץ. הלייב נעשה כחלק מציון 20 שנה לקמפיין "זה סימן בשבילי" נגד האלימות והרלוונטיות שלו גם כיום. מי שבלט בחסרונו באיחוד, על אף אישור השתתפותו הוא אחד מהמנחים המזוהים ביותר - טל מוסרי שבדקה התשעים נמנע להצטרף כי לא קיבל אישור מטעם ערוץ ניקלודיאון, הערוץ המתחרה, בו הוא מנחה כיום, לאחר שעבר אליו לפני חמש שנים היישר מערוץ הילדים.

 

 

דגל לבן

כמו כל מי שחוגג יום הולדת בשבועות האחרונים, גם קורטני קרדשיאן נאלצה לחגוג השבוע יום הולדת 41 (כן, כן, קראתם נכון!) כשהיא בבידוד ולבד ולא כמו שהיא מכירה ורגילה - מסיבות פאר ענקיות עם כל המשפחה והחברים הקרובים כיאה לקרדשיאנ'ס. אבל, אל דאגה. גם בזמן מגיפה עולמית, האחיות למשפחה הכי מפורסמת בעולם, מוצאות איך לחגוג ולייצר כותרות. אחותה הקטנה של קורטני, קים, בירכה את אחותה והעלתה שלל תמונות נוסטלגיות של השתיים לחשבון האינסטגרם שלה וכתבה לה ברכה מרגשת, אבל לא התאפקה והכניסה גם עקיצה והזכירה אגרוף כרמז לריב הענקי שהיה לאחיות שכלל גם מכות. אבל כעת נראה שהשתיים השלימו והכל נעשה ברוח טובה.


 

תירוץ?

על אף ההתרגשות הכללית מהאיחוד מרחוק של כוכבי "היי סקול מיוזיקל" וביצוע שיר מחודש, אחת מהאכזבות הגדולות שנרשמו מהאיחוד היא העובדה שזאק אפרון, כוכב הסרטים, לא השתתף בביצוע האיחוד והסתפק בשליחת סרטון למעריצים. מהי הסיבה? הכוכב שוהה במקום עם קליטת אינטרנט נמוכה, אך בכל זאת רצה להשתתף ולראייה -הסרטון ששלח הוא באיכות גרועה.

 

נפרדנו כך

אם עדיין לא התאוששתם מהפרידה של בן זיני וטיילור בתחילת השבוע, מספר ימים אחר כך נודע על פרידה כואבת נוספת בתעשייה של זוג יציב אחר. מדובר בקים אור אזולאי ובדוגמן המצליח אלמוג ריף שהחליטו להפריד כוחות אחרי קצת יותר משנה וחצי צמודות יחד. ריף אף זכה לקבל כובע על שמו בקולקציה של קים וכבר בראיון בהשקת הקולקציה, אזולאי הביעה חשש למצב שיווצר עם הכובע לולא ייפרדו. מחזיקים אצבעות לקאמבק!

לייב חושפני

כמו כוכבים רבים אחרים ברחבי העולם גם נייל הורן וליאם פיין היו מספיק משעוממים בעקבות הקורונה והסגר והחליטו לעלות לשיחת לייב באינסטגרם שלהם ולהטריף את המעריצים (כי בתכלס, מה יותר כיף מזה?). הלייב מצחיק שהתרחש בין השניים הגיע יום לאחר שפיין אישר כי חברי להקת וואן דיירקשן יתאחדו לכבוד עשור להקמת הלהקה. המעריצים חשדו עוד לפני כן כי איחוד עומד להגיע כשהם שמו לב שליאן, הארי, לואיס, נייל והעמוד הרשמי של הלהקה חזרו לעקוב אחר זאין מאליק בטוויטר, אחרי הפרישה שלו ב-2015. בנוסף, המעריצים שמו לב שמאליק לא הוגדר יותר בגוגל כחבר להקה לשעבר וכעת הוא מוגדר כווקליסט, ממש כמו יתר חברי הלהקה.

תשמח, תרקוד!

עכשיו זה בהחלט קורה: אחרי שסיפרו בעבר על מגעים שלא יצאו לפועל - כעת זה התממש ואיחוד של כוכבי "גאליס" לרגל הקורונה בדרך. כוכבי הסדרה: תובל שפיר, אליאנה תדהר, שירן סנדל, דניאל גד, דניאל מורשת, עומר דרור, נוה צור, גיא זו ארץ ורוני דלומי יקחו חלק בשידור לייב מיוחד ב"זום" שישודר ביום העצמאות בשעה 15:30 ביוטיוב של ערוץ הילדים.

 

מחיר משתלם

כוכבי הרשת האהובים וביניהם רז ספני ומיכל מצוב, התגייסו השבוע לקמפיין ברכות עם מטרה טובה, אותו יזם שלום מיכאלשווילי. במסגרת הקמפיין - כל מי שתרם 30 שקלים עבור סלי מזון לניצולי שואה, קיבל סרטון ברכה מכוכב הרשת האהוב עליו ובכך גם הרוויח לתת את התרומה וגם וידיאו מיוחד.

הסוד נחשף

אם אתם צופים אדוקים של הסדרה "ריברדייל", בטח שמתם לב כי בפרק המוזיקלי השחקנים לובשים חולצות עם מספרים ותהיתם מהי המשמעות מאחורי החולצות? לילי ריינהרט, צייצה בטוויטר שלה את התשובה. ריינהרט ציינה כי המספרים הם מספרי הקאסט של הסדרה, כלומר ארצ'י לבש את חולצה מספר 1 – שמעיד על כך שהוא הדמות ראשית וכל השאר לפי הסדר. מגניב לא? רק מקווים שאף אחד לא נעלב...

© מתוך רייברדיל

 

 

 

תגובות